Auto do 30.000e u CH
Auto do 30.000e u CH
Kao sto sam vec u nekim postovima pisao, planiram da u narednih pola godine zamenim auto.
Alfa je super ali prelazim puno kilometara i vec sam na 110kkm pa ako bih je vozio jos neko vreme brzo bi preskocio 150kkm a tada vec ulazi u period skupljeg odrzavanja a na ceni se puno gubi tako da u jednom trenutku dodjes u situaciju da ti je odrzavanje skuplje od samog auta
Bas ovih dana razgledam cene, uporedjujem, kalkulisem, novo vs. polovno i jos nista nisam odlucio.
Vec sam pisao na drugom forumu da me drugar iz Stuttgarta ubedjuje da uzmem polovan Mercedes sa "Junge Sterne" sertifikatom.
Iskreno nisam razmisljao o Mercedesu uopste ali u kvalitet i pouzdanost istog ne sumnjam ni najmanje.
Ako pricamo o premiumima ja bih radije BMW ali je problem sto je F30 3ojka preskupa a E90 zastarela pa me ne privlaci ta kupovina.
Vece limuzine me takodje ne zanimaju.
Evo jednog linka sto mi je poslao:
http://vs.mercedes-benz.de/stg/pkw/pkw/ ... +Limousine
Taj auto bi, uz korekciju cene, mogao da se uzme za cca 30.000e neto a ovde bi mi izasao oko 40.000chf.
Ako uzmemo podatak da takav auto ovde kosta bar 20% vise, dolazim do zakljucka da bi me eksploatacija i amortizacija za 2-3 godine kostala manje nego za neki nov ne-premium auto.
Ono zbog cega se ja dvoumim je sto je to ipak polovan auto (bez obzira sto je star nepunih godinu dana) a nisu male pare u pitanju da bih pristao da finansiram i nepredvidive kvarove. Tacno, je da ti automobili poseduju garanciju ali jos ne znam kako funkcionise kad se auto izveze iz Nemacke (drugar treba da se raspita ali misli da je isto kao da je ostao u D).
Sta vi mislite, sta je bolji izbor?
Alfa je super ali prelazim puno kilometara i vec sam na 110kkm pa ako bih je vozio jos neko vreme brzo bi preskocio 150kkm a tada vec ulazi u period skupljeg odrzavanja a na ceni se puno gubi tako da u jednom trenutku dodjes u situaciju da ti je odrzavanje skuplje od samog auta
Bas ovih dana razgledam cene, uporedjujem, kalkulisem, novo vs. polovno i jos nista nisam odlucio.
Vec sam pisao na drugom forumu da me drugar iz Stuttgarta ubedjuje da uzmem polovan Mercedes sa "Junge Sterne" sertifikatom.
Iskreno nisam razmisljao o Mercedesu uopste ali u kvalitet i pouzdanost istog ne sumnjam ni najmanje.
Ako pricamo o premiumima ja bih radije BMW ali je problem sto je F30 3ojka preskupa a E90 zastarela pa me ne privlaci ta kupovina.
Vece limuzine me takodje ne zanimaju.
Evo jednog linka sto mi je poslao:
http://vs.mercedes-benz.de/stg/pkw/pkw/ ... +Limousine
Taj auto bi, uz korekciju cene, mogao da se uzme za cca 30.000e neto a ovde bi mi izasao oko 40.000chf.
Ako uzmemo podatak da takav auto ovde kosta bar 20% vise, dolazim do zakljucka da bi me eksploatacija i amortizacija za 2-3 godine kostala manje nego za neki nov ne-premium auto.
Ono zbog cega se ja dvoumim je sto je to ipak polovan auto (bez obzira sto je star nepunih godinu dana) a nisu male pare u pitanju da bih pristao da finansiram i nepredvidive kvarove. Tacno, je da ti automobili poseduju garanciju ali jos ne znam kako funkcionise kad se auto izveze iz Nemacke (drugar treba da se raspita ali misli da je isto kao da je ostao u D).
Sta vi mislite, sta je bolji izbor?
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Alfa 159
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
159ka (iskljucivo sa TI paketom opreme) je jedna od opcija kao nov auto (eventualno test model sa ful garancijom) pored jos nekih
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ja,kao i uvek,mogu da ti.kazem kako ffunkcionise kod Mercedesa garancija...
2 godine imaa,gde god da se nalazis i gde god da je auto kupljen...
Uz to imas brzi servis na putu gde ti dolazi ekipa ako se auto ookvari,ukoliko ne moze da se popravi,placaju hotel do 3 dana ili rent a car ili raxi u vrednosti do 65e... Auto za to vreme voze u najblizi servia gde ga besplatno popravljaju i dovoze ga do tebe ili kako se dogovorite... Prijatelju se pokvarila S klasa,iznajmio je Audi a8 i oni su pokrili troskove svega... Takodje imas asistenciju 24h dnevno... Ona prethodna usluga mislim da traje 3 godine i Ove se mobilo.
Amozes sve detqljno pogledati na sajtu pod odeljkom servis.
Ne mora biti Meecedws u pitanju,ali.koja preporuka je svakako auto do goinu dana starosti... Pisem sa moba,pa je fles usporen,ali se nadam da si me razumeo :-D
2 godine imaa,gde god da se nalazis i gde god da je auto kupljen...
Uz to imas brzi servis na putu gde ti dolazi ekipa ako se auto ookvari,ukoliko ne moze da se popravi,placaju hotel do 3 dana ili rent a car ili raxi u vrednosti do 65e... Auto za to vreme voze u najblizi servia gde ga besplatno popravljaju i dovoze ga do tebe ili kako se dogovorite... Prijatelju se pokvarila S klasa,iznajmio je Audi a8 i oni su pokrili troskove svega... Takodje imas asistenciju 24h dnevno... Ona prethodna usluga mislim da traje 3 godine i Ove se mobilo.
Amozes sve detqljno pogledati na sajtu pod odeljkom servis.
Ne mora biti Meecedws u pitanju,ali.koja preporuka je svakako auto do goinu dana starosti... Pisem sa moba,pa je fles usporen,ali se nadam da si me razumeo :-D
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Brate kakav polovan auto sa 15k km? Mercedesa bez razmisljanja. Ne zbog toga sto je mercedes u pitanju, nego zbog odnosa cena/starost(mladost ).
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Floyd je napisao:Kao sto sam vec u nekim postovima pisao, planiram da u narednih pola godine zamenim auto.
Alfa je super ali prelazim puno kilometara i vec sam na 110kkm pa ako bih je vozio jos neko vreme brzo bi preskocio 150kkm a tada vec ulazi u period skupljeg odrzavanja a na ceni se puno gubi tako da u jednom trenutku dodjes u situaciju da ti je odrzavanje skuplje od samog auta
Bas ovih dana razgledam cene, uporedjujem, kalkulisem, novo vs. polovno i jos nista nisam odlucio.
Vec sam pisao na drugom forumu da me drugar iz Stuttgarta ubedjuje da uzmem polovan Mercedes sa "Junge Sterne" sertifikatom.
Iskreno nisam razmisljao o Mercedesu uopste ali u kvalitet i pouzdanost istog ne sumnjam ni najmanje.
Ako pricamo o premiumima ja bih radije BMW ali je problem sto je F30 3ojka preskupa a E90 zastarela pa me ne privlaci ta kupovina.
Vece limuzine me takodje ne zanimaju.
Evo jednog linka sto mi je poslao:
http://vs.mercedes-benz.de/stg/pkw/pkw/ ... +Limousine
Taj auto bi, uz korekciju cene, mogao da se uzme za cca 30.000e neto a ovde bi mi izasao oko 40.000chf.
Ako uzmemo podatak da takav auto ovde kosta bar 20% vise, dolazim do zakljucka da bi me eksploatacija i amortizacija za 2-3 godine kostala manje nego za neki nov ne-premium auto.
Ono zbog cega se ja dvoumim je sto je to ipak polovan auto (bez obzira sto je star nepunih godinu dana) a nisu male pare u pitanju da bih pristao da finansiram i nepredvidive kvarove. Tacno, je da ti automobili poseduju garanciju ali jos ne znam kako funkcionise kad se auto izveze iz Nemacke (drugar treba da se raspita ali misli da je isto kao da je ostao u D).
Sta vi mislite, sta je bolji izbor?
Eh, slatke muke
Ne znam sta pametno da ti kazem, ali generalno znas moj stav
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ili click iz audi centra.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Posto mi je prosli post na nemustom jeziku,evo da ti dam link da vidis o cemu se radi i racunaj da za polovnjaka imas isto sve kao i za nov automobil dok je u garanciji.
http://www.mercedes-benz.rs/content/ser ... _cars.html
Osim sto polovnjak i ako je presao vise od 100.000km,a kupis ga kod njih,naradnih minimum godinu dana imas besplatne ruke pri svakom servisu i popravci...
Za polovnjak i ako je vremenski izasao iz garancije,imas godinu dana potpunu garanciju... (recimo auto je 2008. godiste,a presao 20.000km,znaci imas ako ga sada kupis narednih minimum godinu dana ili do 100.000km potpunu garanciju kao na nov automobil)
To su pogodnosti koje ja znam,takodje besplatni redovni servisi do 100.000km ili 5 godina starosti automobila...
Takodje,mali servis i male popravke imaju fiksnu cenu i rade se do 90 minuta i ne zakazuju se,vec samo svratis do servisa i uradi se na licu mesta...
Sigurno jedna od jacih marki po pitanju ophodjenja servisa prema klijentima...
Moje iskustvo je fenomelalno sa generalnim servisom i kada sam pitao decka koji radi tamo da li je tako svuda,on je rekao da to nije izbor,vec politika firme i da je u svakom servisu svaka procedura jednaka.
Ja iskreno za takvu uslugu i toliki profesionalizam nikada ne bih zalio pare,posto nisu bas jedni od jeftinijih marki za servisiranje
Debelo razmisli i istestiraj sve,raspitaj se o svemu sto ti padne na pamet,udji u svaki servis i pogledaj kako funkcionisu stvari,posto ces oko toga najvise brige imati posle kupovine...
Mogu da ti preporucim kupovinu,a da te ubedjujem naravno da necu
Moja preporuka je Mercedes iz licnog pozitivnog iskustva(za najskuplju mogucu Toyotu ni blizu dobro licno iskustvo).
U Srbiji je jos uvek retko da se klijent stavlja na prvo mesto,pa me jos uvek ovakav super odnos prema klijentu jos uvek odusevljava i ostavlja me zatecenog
http://www.mercedes-benz.rs/content/ser ... _cars.html
Osim sto polovnjak i ako je presao vise od 100.000km,a kupis ga kod njih,naradnih minimum godinu dana imas besplatne ruke pri svakom servisu i popravci...
Za polovnjak i ako je vremenski izasao iz garancije,imas godinu dana potpunu garanciju... (recimo auto je 2008. godiste,a presao 20.000km,znaci imas ako ga sada kupis narednih minimum godinu dana ili do 100.000km potpunu garanciju kao na nov automobil)
To su pogodnosti koje ja znam,takodje besplatni redovni servisi do 100.000km ili 5 godina starosti automobila...
Takodje,mali servis i male popravke imaju fiksnu cenu i rade se do 90 minuta i ne zakazuju se,vec samo svratis do servisa i uradi se na licu mesta...
Sigurno jedna od jacih marki po pitanju ophodjenja servisa prema klijentima...
Moje iskustvo je fenomelalno sa generalnim servisom i kada sam pitao decka koji radi tamo da li je tako svuda,on je rekao da to nije izbor,vec politika firme i da je u svakom servisu svaka procedura jednaka.
Ja iskreno za takvu uslugu i toliki profesionalizam nikada ne bih zalio pare,posto nisu bas jedni od jeftinijih marki za servisiranje
Debelo razmisli i istestiraj sve,raspitaj se o svemu sto ti padne na pamet,udji u svaki servis i pogledaj kako funkcionisu stvari,posto ces oko toga najvise brige imati posle kupovine...
Mogu da ti preporucim kupovinu,a da te ubedjujem naravno da necu
Moja preporuka je Mercedes iz licnog pozitivnog iskustva(za najskuplju mogucu Toyotu ni blizu dobro licno iskustvo).
U Srbiji je jos uvek retko da se klijent stavlja na prvo mesto,pa me jos uvek ovakav super odnos prema klijentu jos uvek odusevljava i ostavlja me zatecenog
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
@Heroj
Koliko sam razumeo ako bih dobio 2 godine "junge sterne" garanciju, to je isto kao i garancija za potpuno nov primerak?
Besplatno odrzavanje do 100kkm vazi za sve Mercedese ili zavisi od nekih faktora?
Licno, nisam mnogo razmisljao o Mercedesu ali se juce cujem preko neta sa drugarom, kazem mu kako planiram promenu i on odmah predlozi merc.
Rekoh mu, nebi ja to, skupo odrzavanje, gubi se mnogo na ceni...na to mi on odgovri za te do godinu dana stare primerke koji su vec izgubili dobar deo vrednosti a prodaju se pod istim uslovima kao novi. Nismo dugo pricali ali za vikend ce mi objasniti detalje jer on vec 10 godina tako kupuje kod njih, vozi 2 godine pa proda i u krug. Kaze mi da ga voznja na godisnjem nivou kosta sasvim podnosljivo. Sad trenutno vozi E350 cdi
Razmisljao sam da gledam manuelni menjac ali ako je sedmobrzinski automatik, mogao bi i njega da uzmem, petobrzinca mislim da ne bih
@Laki
Znas o cemu smo pricali i gledao sam i tu varijatnu ali mi se to nikako ne isplati u ovom trenutku...
5ice do godinu dana stare mogu da se nadju za pristojnu lovu ali ne treba mi toliki auto.
@Scuderia
Ne bi uzeo auto sa motorom koji je slabiji od mog sadasnjeg...samo isti ili jaci (bolje je jaci)
Koliko sam razumeo ako bih dobio 2 godine "junge sterne" garanciju, to je isto kao i garancija za potpuno nov primerak?
Besplatno odrzavanje do 100kkm vazi za sve Mercedese ili zavisi od nekih faktora?
Licno, nisam mnogo razmisljao o Mercedesu ali se juce cujem preko neta sa drugarom, kazem mu kako planiram promenu i on odmah predlozi merc.
Rekoh mu, nebi ja to, skupo odrzavanje, gubi se mnogo na ceni...na to mi on odgovri za te do godinu dana stare primerke koji su vec izgubili dobar deo vrednosti a prodaju se pod istim uslovima kao novi. Nismo dugo pricali ali za vikend ce mi objasniti detalje jer on vec 10 godina tako kupuje kod njih, vozi 2 godine pa proda i u krug. Kaze mi da ga voznja na godisnjem nivou kosta sasvim podnosljivo. Sad trenutno vozi E350 cdi
Razmisljao sam da gledam manuelni menjac ali ako je sedmobrzinski automatik, mogao bi i njega da uzmem, petobrzinca mislim da ne bih
@Laki
Znas o cemu smo pricali i gledao sam i tu varijatnu ali mi se to nikako ne isplati u ovom trenutku...
5ice do godinu dana stare mogu da se nadju za pristojnu lovu ali ne treba mi toliki auto.
@Scuderia
Ne bi uzeo auto sa motorom koji je slabiji od mog sadasnjeg...samo isti ili jaci (bolje je jaci)
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Kupi Mercedesa pa da budes pravi gastarbajter.Floyd je napisao: kazem mu kako planiram promenu i on odmah predlozi merc.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa da,evo sta kazu o toj garanciji za polovnjake:
http://www.mercedes-benz.rs/content/ser ... .0002.html
Pazi,ja jos nisam imao vanredan kvar osim par sitnica,tako da odrzavanje nije skupo,servise radis na 20.000km...
Treba da racunas da ti je na kolima najveci trosak gorivo i same cene servisa su u odnosu na to smesne
Kod nas se dobija to Forte 5 odrzavanje 5 godina besplatnog redovnog servisa,ne znam kako je tamo,ali vredi pitati...
Uslov za sve ovo je kao i za sve ostalo,da je auto odrzavan u redovnom servisu
Takodje da se kupuje u Mercedesovom salonu kao polovnjak,u suprotnom ima garanciju samo ako nije izasao iz svoje fabricke garancije.
Nemas razloga da bezis od 5-obrzinskog automatika,ali svaki ovaj restilizovani dolazi sa 7-G tronic-om plus...
Dobra stvar je sto sa automatikom dolazi automatski start/stop funkcija automatskog gasenja i paljenja motora ukoliko pozelis da stedis
http://www.mercedes-benz.rs/content/ser ... .0002.html
Pazi,ja jos nisam imao vanredan kvar osim par sitnica,tako da odrzavanje nije skupo,servise radis na 20.000km...
Treba da racunas da ti je na kolima najveci trosak gorivo i same cene servisa su u odnosu na to smesne
Kod nas se dobija to Forte 5 odrzavanje 5 godina besplatnog redovnog servisa,ne znam kako je tamo,ali vredi pitati...
Uslov za sve ovo je kao i za sve ostalo,da je auto odrzavan u redovnom servisu
Takodje da se kupuje u Mercedesovom salonu kao polovnjak,u suprotnom ima garanciju samo ako nije izasao iz svoje fabricke garancije.
Nemas razloga da bezis od 5-obrzinskog automatika,ali svaki ovaj restilizovani dolazi sa 7-G tronic-om plus...
Dobra stvar je sto sa automatikom dolazi automatski start/stop funkcija automatskog gasenja i paljenja motora ukoliko pozelis da stedis
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Texonja je napisao:Kupi Mercedesa pa da budes pravi gastarbajter.
Ne bi ja ni kupio gastarbajterski E200 cdi classic ali C klasa sa Avantgarde ili AMG opremom je auto koji bi rado posedovao.
Ima jos par Mercedesa koji mi se svidjaju ali su svi osim C klase i E kupea, preskupi za obicne ljude
@Heroj
Nije mi bitna start / stop funkcija, zapravo i da je imam bila bi iskljucena ali kontam da je bolje da automatik ima vise brzina.
Sto se potrosnje tice tu si u pravu pa i ja mislim da je to najveci trosak.
Zapravo razmisljao sam da sledeci auto (nebitno koje marke) uzmem benzinca jer je bezolovni jeftiniji u CH tj. bio je ali ovih dana se polako priblizava dizelu pa kontam da je bolje izabrati onog koji manje trosi.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Bolje je... Novi 8-brzinski u X3 je mnogo bolji od ovog 6-brzinskog u mom autu. Cesce menja stepene, ravnomernije radi motor jer uvek drzi obrtaje u optimalnom polju, a i savremeniji je. Pretpostavljam da je kod Mercedesa ista prica.Floyd je napisao: kontam da je bolje da automatik ima vise brzina.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
I ja sam na to mislio.
Znam koliko kod manuelnog znaci 6. brzina
Znam koliko kod manuelnog znaci 6. brzina
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ja ne bih E90 tako brzo izbacio iz price. Nisam fan izgleda tog auta, ali sam generalno misljenje promenio kada sam sedeo u nekoliko razlicitih. Sve je na svom mestu, ergonomija, i tako dalje, mislim da je daleko od Alfe 159, koja po meni izgleda fenomenalno. Bas smo sa Lakijem pricali o tome kada je bio u NS.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money