Kada sam prvi put probao »Pandu II« mislio sam da je uključen, motao volan prstom u mestu i nije mi se svideo uopšte koliko je lak, mada jesam bio na neki način oduševljen, kao kuriozitetom. Onda sam probao sa uključenim "sistijem"...
Polovan auto do 9000e
Re: Polovan auto do 9000e
Re: Polovan auto do 9000e
pa dobro mozda je kod pande lagan, laksi auto, uzi i manji tockovi, kod mene na grande nije kad se iskljuci, taman je kako treba cak mislim da je i tvrdji malo nego sto bi trebalo
Re: Polovan auto do 9000e
Zdravo.. Da ne bih sad otvarao temu, nešto ovako mi tačno treba.
Dakle, od kad smo se pisali ovde poslednji put neke stvari su se promenile. Lično, odugovlačio sam sa prodajom/kupovinom automobila sve do sad, a razni drugi faktori su uticali na zaokret u mišljenju i opredeljenju. Da ne dužim puno, tražim auto do 8500e. Neki C segment je prioritetan, a uslovi koje sam postavio su sledeći:
1) Da je auto Dizel ili TNG (dakle ne benzin)
2)Da auto ne bude stariji od 2014 godine (izuzetak vagen grupacije tipa Audi, Golf, BMW gde bih mogao ' progutati' i dve godine stariju verziju, dakle nešto oko 2012 ne starije)
3) Da je po mogućstvu kupljen nov u Srbiji
4) Pristojno održavanje (registracija), kao i potrošnja
*bonusi svakako bi mogli biti neka niska kilometraža i jako dobra oprema
Nadam se da sam bio dovoljno jasan i ne prezahtevan. Vidim već sad da će potraga biti teška i mukotrpna, ali se nadam da će naleteti nešto pristojno. Spreman sam da budem strpljiv i sačekam ono pravo, a isto tako i saslušam vaše savete.
Neki modeli o kojima sam ja lično razmišljao su: Peugeot 308 (2. genercije i moj lično favorit), Astra K, BMW serije 1 (od. 2012), A3 (od 2012.), Kia Ceed (od 2015.), i30 (od 2015.), Renault Megane, Seat Leon (od 2013.), Peugeot 2008, Golf 7, Fiat Tipo, C4 (ili DS4,5?)
Dakle, od kad smo se pisali ovde poslednji put neke stvari su se promenile. Lično, odugovlačio sam sa prodajom/kupovinom automobila sve do sad, a razni drugi faktori su uticali na zaokret u mišljenju i opredeljenju. Da ne dužim puno, tražim auto do 8500e. Neki C segment je prioritetan, a uslovi koje sam postavio su sledeći:
1) Da je auto Dizel ili TNG (dakle ne benzin)
2)Da auto ne bude stariji od 2014 godine (izuzetak vagen grupacije tipa Audi, Golf, BMW gde bih mogao ' progutati' i dve godine stariju verziju, dakle nešto oko 2012 ne starije)
3) Da je po mogućstvu kupljen nov u Srbiji
4) Pristojno održavanje (registracija), kao i potrošnja
*bonusi svakako bi mogli biti neka niska kilometraža i jako dobra oprema
Nadam se da sam bio dovoljno jasan i ne prezahtevan. Vidim već sad da će potraga biti teška i mukotrpna, ali se nadam da će naleteti nešto pristojno. Spreman sam da budem strpljiv i sačekam ono pravo, a isto tako i saslušam vaše savete.
Neki modeli o kojima sam ja lično razmišljao su: Peugeot 308 (2. genercije i moj lično favorit), Astra K, BMW serije 1 (od. 2012), A3 (od 2012.), Kia Ceed (od 2015.), i30 (od 2015.), Renault Megane, Seat Leon (od 2013.), Peugeot 2008, Golf 7, Fiat Tipo, C4 (ili DS4,5?)