Nov auto do 21000
Re: Nov auto do 21000
Da, sa zatvorenim prozorima
Re: Nov auto do 21000
A zvuk motora?
@dispy
Mislio sam na zadnja sedišta.
Mada su tendencije da se težište tržišta pomera na veće prečnike (po meni nepotrebno) i već neke bolje gume imaš samo u 215/45 R18 a ne i 205/60 R16. I, celih 26,25 mm više bočnice, na maltene identične prečnike, 652 i 651 mm.
Odavno mislim da sve naknade (izuzev za tehnički i delom osiguranje) treba naplaćivati iz akciza za gorivo, to je jedino logično i održivo.
@dispy
Mislio sam na zadnja sedišta.
Cene za te veće su trenutno taman k'o da imaš još jednu osovinu manjih.
Mada su tendencije da se težište tržišta pomera na veće prečnike (po meni nepotrebno) i već neke bolje gume imaš samo u 215/45 R18 a ne i 205/60 R16. I, celih 26,25 mm više bočnice, na maltene identične prečnike, 652 i 651 mm.
Da, malo je nelogično. Ako je autu potrošnja 6,03 L/100 km a ima mogućnost kretanja samo elektromotorom – ima subvenciju; ukoliko je blagi hibrid ili običan benzinac koji troši 5,5 L/100 km – subvencije nema.trojanac je napisao: ↑06 Feb 2022, 10:33Koliko znam, ne potpada, Inače postoji začkoljica, nije dovoljno samo da automobil poseduje hibridni pogon.
5. за возила врсте М1 и N1 која покреће хибридни погон који уз мотор са унутрашњим сагоревањем има барем један електрични мотор и може да се без активирања мотора са унутрашњим сагоревањем одређено време самостално креће искључиво на електрични погон, при чему се производња електричне енергије за допуну батерија обавља унутар самог возила, са емисијама CO2 до највише 140 g/km обрачунатим по WLTP методологији (WLTP – комбинована вредност – WLTP combined value), 2.500 евра у динарској противвредности по званичном средњем дневном курсу Народне банке Србије, на дан уплате купопродајне цене.
*Службени гласник РС, број 53/2021
https://www.pravno-informacioni-sistem. ... /156/6/reg
Odavno mislim da sve naknade (izuzev za tehnički i delom osiguranje) treba naplaćivati iz akciza za gorivo, to je jedino logično i održivo.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10563
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nov auto do 21000
Vozio sam Mazdu 3 sa obe dimenzije i razlika je nikakva naspram onog sto sam i sam ocekivao. S obzirom da su fabricke dimenzije, logicno je ne bi pustili dimenziju sa kojom je automobil los u bilo kom pogledu. Sa 18" je za nijansu tvrdji, ali i upravljiviji i to je sve. Cak se ni potrosnja goriva nije menjala. Samo sto dalje od bankina. Bezveze je sto se trojka pravi sa 16 i 18, a sestica npr. sa 17 i 19, a broj paketa opreme dozvoljava da ubace i dimenziju koja je izmedju toga. Ovako u nekom scenariju platis paket vise, a ostanes na 16.motorista je napisao:Mada su tendencije da se težište tržišta pomera na veće prečnike (po meni nepotrebno) i već neke bolje gume imaš samo u 215/45 R18 a ne i 205/60 R16. I, celih 26,25 mm više bočnice, na maltene identične prečnike, 652 i 651 mm.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Nov auto do 21000
Zvuk motora sam cuo samo na YT, probna voznja mora da se zakaze (sto mi je mali problem, jer zbog posla mogu samo subotom da gledam automobile). Inace gledajuci POV voznje na YT zvuk zvuci savrseno
Mali off-topic u vezi cena. Posto planiram da posetim KIA salon sledeci vikend, pretrazujem sve u vezi Kia automobila, Ne mogu da verujem da je Kia u Sloveniji nekoliko k eura jeftinija nego kod nas.
Ceed Srb i Slo:
https://cdn.kmag.net/public/data/www-do ... 20MY22.pdf
https://cdn.kmag.net/public/data/www-do ... 012022.pdf
Xceed Srb i Slo:
https://cdn.kmag.net/public/data/www-do ... 20MY22.pdf
https://cdn.kmag.net/public/data/www-do ... 012022.pdf
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29861
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Nov auto do 21000
Nemoj puno da gledaš cene preko, smorićeš se. Inače ista firma je uvoznik ovde i tamo, ali su u Srbiji drugačiji uslovi pa toga i cene moraju biti korigovane.
Posetite www.garaza.rs !
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Nov auto do 21000
Isto tako je Škoda ovde osetno jeftinija nego u Sloveniji. Jbg, svaka zemlja ima svog Koleta
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Nov auto do 21000
Kakve veze ima kakav je zvuk prilikom zatvaranja? Zatvoriš i baš te briga, bitno da ne utiče na funkcionalnost.Avernus je napisao: ↑06 Feb 2022, 09:59Inace da spomenem da stoji onaj negativan utisak kod Mazde kada se zatvaraju vrata, supalj zvuk, vrata kao da su od neke plastike, bukvalno kada se zalupe kao da zavibriraju, da ne kazem odskoce koji mm, nema one masivnosti kako kod Nemaca npr. To mi je jedini negativan utisak.
Ponekad je i prednost kada vrata nisu masivna.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10563
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nov auto do 21000
Nema to cak ni veze sa masivnoscu koliko sa mehanizmom zatvaranja. Na Fiesti mi se vrata zatvaraju kao na sefu, upecatljiv i precizan zvuk i to ljudi, vidim, vole, a ja ipak vise volim meksi i zvuk i osecaj.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Nov auto do 21000
Ja pomenus Captur, ali niko nikakav komentar ne napisa.
Ja li mali ili je nesto drugo u potanju.
Ja li mali ili je nesto drugo u potanju.
- gavran
- Postovi: 363
- Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
- Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nov auto do 21000
@Avernus
Imam ja jedno pitanje. Kada pričaš o cenama i aktuelnim cenovnicima, da li obraćaš pažnju na onu fusnotu doplata za boju? Kod pojedinih modela, recimo Mazde u crvenoj boji, ta doplata ako se dobro sećam ide i do 600 eur.
Inače, hoću da potvrdim, potpišem i overim kod notara ovo što je trojanac rekao za izbor kolica. Jako važna stvar. Ja sam pre nešto više od 4 godine dobio ćerku i tada sam vozio Audi A3 druge generacije koji sam još kao momak kupio. Prva kolica koja smo kupili (tačnije dobili) bila su ona 3 u 1. Majko draga, samo konstrukcija je zauzimala ceo gepek i to ih jedva uguraš, a onaj sedeći deo (ili ona kadica dok je baš beba), nju sam vozio na prednjem sedištu. Posle smo kupili Cam Compass kolica, njih jednim potezom spakuješ u oblik malte ne ručnog prtljaga.
Ali nisu samo kolica, posle dođe na red i prenosivi krevetac i kadica i šta ti ja znam. Posle sam kupio Passat B8, polovan, 600 litara gepek. Sve to sam uspevao da spakujem u njega + kofere.
Da ja sada sa ovim iskustvom za tvoje potrebe i u tvom budžetu kupujem nov auto kupio bih Oktaviju bez da trepnem.
Auto je skoro 4,7 metara dugačak 1,83 metara širok, i ima 2,7 metara međuosovinsko rastojanje, ovo su malte ne dimenzije mog Passata (4,76/1,83/2,79), i ima gepek od 600 litara kao moj Passat, pri čemu mu se još, za razliku od Passata, otvaraju cela peta vrata kao kod hedžbeka, možeš da utovariš šta hoćeš a spolja elegantna limuzina. Pozadi mesta kao u autu više klase, napred takođe vrlo komforan.
Motor 1.5 TSI od 150 ks možda i najozbiljniji od svih ovih pobrojanih kod navedenih konkurenata. Ako sam dobro ispratio sve je to 1.0 ili 1.2 do 125 ks, osim možda Mazde koja je 2.0 ali atmosferac od 122ks.
Takođe, Oktavije su, kao i ostali iz te VAG grupacije, provereno robusni i izdržljivi automobili, dobro izbalansirani u pogledu udobnosti i stabilnosti, imaju dobro odmerenu servo asistenciju na volanu, ni previše meku pa da nemaš povratnu insormaciju šta se dešava pod točkovima ni previše tvrdu pa da ti manevrisanje predstavlja problem, isto je kada su kočnice u pitanju. Komande menjača odlične prenosni odnosi dobro upareni sa motorom....sve ovo utiče da ne zamaraju u vožnji
Eto, jedino ne znam sada oko tih isporuka kakava je situacija, inače ja ne bih imao dilemu.
Imam ja jedno pitanje. Kada pričaš o cenama i aktuelnim cenovnicima, da li obraćaš pažnju na onu fusnotu doplata za boju? Kod pojedinih modela, recimo Mazde u crvenoj boji, ta doplata ako se dobro sećam ide i do 600 eur.
Inače, hoću da potvrdim, potpišem i overim kod notara ovo što je trojanac rekao za izbor kolica. Jako važna stvar. Ja sam pre nešto više od 4 godine dobio ćerku i tada sam vozio Audi A3 druge generacije koji sam još kao momak kupio. Prva kolica koja smo kupili (tačnije dobili) bila su ona 3 u 1. Majko draga, samo konstrukcija je zauzimala ceo gepek i to ih jedva uguraš, a onaj sedeći deo (ili ona kadica dok je baš beba), nju sam vozio na prednjem sedištu. Posle smo kupili Cam Compass kolica, njih jednim potezom spakuješ u oblik malte ne ručnog prtljaga.
Ali nisu samo kolica, posle dođe na red i prenosivi krevetac i kadica i šta ti ja znam. Posle sam kupio Passat B8, polovan, 600 litara gepek. Sve to sam uspevao da spakujem u njega + kofere.
Da ja sada sa ovim iskustvom za tvoje potrebe i u tvom budžetu kupujem nov auto kupio bih Oktaviju bez da trepnem.
Auto je skoro 4,7 metara dugačak 1,83 metara širok, i ima 2,7 metara međuosovinsko rastojanje, ovo su malte ne dimenzije mog Passata (4,76/1,83/2,79), i ima gepek od 600 litara kao moj Passat, pri čemu mu se još, za razliku od Passata, otvaraju cela peta vrata kao kod hedžbeka, možeš da utovariš šta hoćeš a spolja elegantna limuzina. Pozadi mesta kao u autu više klase, napred takođe vrlo komforan.
Motor 1.5 TSI od 150 ks možda i najozbiljniji od svih ovih pobrojanih kod navedenih konkurenata. Ako sam dobro ispratio sve je to 1.0 ili 1.2 do 125 ks, osim možda Mazde koja je 2.0 ali atmosferac od 122ks.
Takođe, Oktavije su, kao i ostali iz te VAG grupacije, provereno robusni i izdržljivi automobili, dobro izbalansirani u pogledu udobnosti i stabilnosti, imaju dobro odmerenu servo asistenciju na volanu, ni previše meku pa da nemaš povratnu insormaciju šta se dešava pod točkovima ni previše tvrdu pa da ti manevrisanje predstavlja problem, isto je kada su kočnice u pitanju. Komande menjača odlične prenosni odnosi dobro upareni sa motorom....sve ovo utiče da ne zamaraju u vožnji
Eto, jedino ne znam sada oko tih isporuka kakava je situacija, inače ja ne bih imao dilemu.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Re: Nov auto do 21000
U Mazdi mi rekose da ima neki popust, pa sa metalik bojom ispadne ona cena koja je i na sajtu. Videcu za vikend da provozam Mazdu a ako stignem i do Alprosa da odem (ako su tacne informacije na Skoda forumu na Octaviu se ceka godinu dana, ali provericu ).
Vezano za Captur, gledao sam malo recenzije na YT, lep auto ali mi se cini da je gepek nedovoljan. Ako stignem pogledacu, mada mi je Renault sada mrzak zbog menjaca koji mi je ostavio katastrofalan utisak . Nazalost ogranicen sam na gledanje automobila samo subotom, pa ce mi trebati vremena da obidjem i provozam zeljene modele (pa ne bih ni da gledam bas 10 razlicitih modela), no nadam se da cu u narednih mesec dana izabrati auto.
Vezano za Captur, gledao sam malo recenzije na YT, lep auto ali mi se cini da je gepek nedovoljan. Ako stignem pogledacu, mada mi je Renault sada mrzak zbog menjaca koji mi je ostavio katastrofalan utisak . Nazalost ogranicen sam na gledanje automobila samo subotom, pa ce mi trebati vremena da obidjem i provozam zeljene modele (pa ne bih ni da gledam bas 10 razlicitih modela), no nadam se da cu u narednih mesec dana izabrati auto.
- Day Walker
- Postovi: 23288
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Nov auto do 21000
Pa jedno 7-8 meseci se ceka Octa.
Jos je izgoreo i deo fabrike, tako da dodje coveku da se upuca.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jos je izgoreo i deo fabrike, tako da dodje coveku da se upuca.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Nov auto do 21000
Info iz Alprosa je da se na bilo koju Skodu ceka min 9 meseci, a verovatno i duze...
Re: Nov auto do 21000
Ovo se odvija u dobrom smeru... I onaj odozgo ti pomaže - Mazda 3 kodo design
Re: Nov auto do 21000
Ja iskreno ne razumem fascinaciju Mazadama, ali svako bira za svoj dinar