Nov auto do 21000
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Nov auto do 21000
Danas svratim do Peugeot salona da se raspitam za Rifter N1. I naravno, nema ga, niti će ga biti uskoro. A i kad stigne, biće samo na struju. Ladno su izbacili dizele iz Riftera i Berlinga. Dodjem kući i kliknem na konfiguratore u Nemačkoj, i stvarno,nema više dizelaša. Ima samo na struju. A cena prava sitnica- od 40.000eur pa na gore.
2019.god se fino opremljeni Rifter dizel prodavao za 18.500eur , a 2022.god. isti auto,ali na struju ,će koštati duplo skuplje.
2019.god se fino opremljeni Rifter dizel prodavao za 18.500eur , a 2022.god. isti auto,ali na struju ,će koštati duplo skuplje.
Re: Nov auto do 21000
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Nov auto do 21000
Video sam ovo. Ali nije to to šta se traži.
Partner je teretna, a Rifter je putnička verzija.
Partner je teretna, a Rifter je putnička verzija.
Re: Nov auto do 21000
»Opel« kod »Insignije« ima doplatu za sedišta u čijem su razvoju učestvovali lekari-specijalisti, pretpostavljam da se pristup delimično preneo i na druge modele.
Re: Nov auto do 21000
Insignia auto koji sam tako potcenjivao... Mislik na ovaj novi model 2017+
- shandu90
- Postovi: 12313
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nov auto do 21000
Noca insignia je stvarno wow. Mnogo vise mesta ima u odnosu na staru.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nov auto do 21000
Ta ergonomska sedišta su vrh u insigniji. Kad sam kupio Astru 2019. U oktobru dobio sam ponudu za insigniju 20.300e, 1.6d 136ks. Realno za insigniju je klot oprema, ali je i tako sasvim korektna oprema. A ta sedišta su doplata, i to solidna. Sada je bazna insignija preko 25.000.
Sent from my motorola edge 20 pro using Tapatalk
Sent from my motorola edge 20 pro using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Nov auto do 21000
To su ova moja sedista, imaju oznaku AGR.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Nov auto do 21000
Koliko god to nekima čudno zvučalo, ali opeli od H lagano mogu da pokažu i limuzinama segmenta iznad kako treba napraviti sedište. Meni milina kad dobijem Astru ili Insigniu kao rentakar na aerodromu.
- AleksandarAca
- Postovi: 768
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI Elegance 4Motion
- Lokacija: Beograd
Re: Nov auto do 21000
Ja licno nikad ni u jednom novijem Opelu nisam uspeo da nadjem odgovarajucu poziciju za sedenje. U novoj i prethodnoj Insigniji nisam imao cak ni gde telefon da spustim...
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Nov auto do 21000
Ja u Astri J priznajem samo sedište.
TapaT
TapaT
Re: Nov auto do 21000
Ja sam dobio insigniu na rental prošle god i oduševio sam se i sedištima, samom komforu (prostoru) i samom vožnjom.
Ali sam imao itekako predrasude za to vozilo i nisam ga uopšte smatrao ravnopravnim sa vozilima u tom segemntu
Ali sam imao itekako predrasude za to vozilo i nisam ga uopšte smatrao ravnopravnim sa vozilima u tom segemntu
- shandu90
- Postovi: 12313
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nov auto do 21000
Drug ima sport verziju, uvezen primerak. Sedista su vrh. Posle kad sam gledao oglase, kod nas nema nijedna sa tom sport opremom.pedja je napisao:Ja u Astri J priznajem samo sedište.
TapaT
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nov auto do 21000
O ovome bi mogla da se pokrene zasebna tema.
U svojoj knjizi legendarni test-vozač »Zastave« Milan Marković Jeja je visoko naglasio popriličnu važnost dobrog volana (kao dela) i sedišta. Na prvu, ovo mi je izgledalo neobično, malo preterano, međutim, volan i sedište su dva od tri dela auta (pod je treći) sa kojima je vozač u konstantnom kontaktu i koji su poslednje karike u lancu koji daje osećaj u vožnji. Naravno, tu je i pitanje udobnosti.
Šteta što je menjanje upravo tih pozicija sada otežanije nego ikada (zbog vazdušnih jastuka, senzora, pa i grejača, satelitskih komandi, elektropodešavanja... nekada je samo sirena mogla da predstavlja eventualnu poteškoću).
U svojoj knjizi legendarni test-vozač »Zastave« Milan Marković Jeja je visoko naglasio popriličnu važnost dobrog volana (kao dela) i sedišta. Na prvu, ovo mi je izgledalo neobično, malo preterano, međutim, volan i sedište su dva od tri dela auta (pod je treći) sa kojima je vozač u konstantnom kontaktu i koji su poslednje karike u lancu koji daje osećaj u vožnji. Naravno, tu je i pitanje udobnosti.
Šteta što je menjanje upravo tih pozicija sada otežanije nego ikada (zbog vazdušnih jastuka, senzora, pa i grejača, satelitskih komandi, elektropodešavanja... nekada je samo sirena mogla da predstavlja eventualnu poteškoću).