Jeftin kabriolet
-
- Postovi: 99
- Pridružio se: 31 Maj 2022, 23:21
Jeftin kabriolet
Vidim da ima finih auta za male pare, narod nema para za zabavu pa je manja potraznja i cene su nize i vec za 2-3000 evra moze se naci fin zabavan auto.
Uglavnom su to Megan, Pezo 307, Astra H, Tigra. Imao bih neka pitanja npr:
Da li je bolje dizel ili plin, posto u kabrioletu ionako vec nema mnogo mesta, pa bi morao da vozis bez rezervnog tocka? A i kad je vec auto za zabavu nije nelogicno dati 10% vise para za gorivo i biti miran sa tim, znaci ici na dizel. Voznja na cist bezin vec nema smisla, zasto bacati novac sa ovim cenama goriva.
Za Tigru me zanima, nisam je vidjao uzivo, nije li to bas premali autic u kome nema mesta ni za novine? Na slici izgleda jako tesan. Da li je samo za oko kuce, kako otici na dalji izlet negde ako ne mozes da poneses ni odecu, ni bilo kakvu hobi opremu?
Megan mi se cini najracionalniji izbor ovde, vec za 2000 ih ima u odlicnom stanju. Astra H mi se ne svidja enterijer. Pezo je ok, malo ruznjikav otpozadi, ali ok.
Sto se tice mesta kad se podigne krov dobije se odlican gepek kao u bilo kom sedanu.
Drugih modela i nema nesto?
Ono sto me najvise zanima ovde je bezbednost kabrioleta zbog promaje oko glave, citao sam po netu da moze da se dobije facijalni grc na licu, zapaljenje mozga, glavobolje i slicno. Pokusao sam da nadjem pozdanije informacije o ovome na netu medjutim ljudi uglavnom teraju cirkus, teze doci do informacija. Ima li ovde neko sa visegodisnjim iskustvom voznje kabrioleta da opise koliki je stvarni rizik?
Uglavnom su to Megan, Pezo 307, Astra H, Tigra. Imao bih neka pitanja npr:
Da li je bolje dizel ili plin, posto u kabrioletu ionako vec nema mnogo mesta, pa bi morao da vozis bez rezervnog tocka? A i kad je vec auto za zabavu nije nelogicno dati 10% vise para za gorivo i biti miran sa tim, znaci ici na dizel. Voznja na cist bezin vec nema smisla, zasto bacati novac sa ovim cenama goriva.
Za Tigru me zanima, nisam je vidjao uzivo, nije li to bas premali autic u kome nema mesta ni za novine? Na slici izgleda jako tesan. Da li je samo za oko kuce, kako otici na dalji izlet negde ako ne mozes da poneses ni odecu, ni bilo kakvu hobi opremu?
Megan mi se cini najracionalniji izbor ovde, vec za 2000 ih ima u odlicnom stanju. Astra H mi se ne svidja enterijer. Pezo je ok, malo ruznjikav otpozadi, ali ok.
Sto se tice mesta kad se podigne krov dobije se odlican gepek kao u bilo kom sedanu.
Drugih modela i nema nesto?
Ono sto me najvise zanima ovde je bezbednost kabrioleta zbog promaje oko glave, citao sam po netu da moze da se dobije facijalni grc na licu, zapaljenje mozga, glavobolje i slicno. Pokusao sam da nadjem pozdanije informacije o ovome na netu medjutim ljudi uglavnom teraju cirkus, teze doci do informacija. Ima li ovde neko sa visegodisnjim iskustvom voznje kabrioleta da opise koliki je stvarni rizik?
Re: Jeftin kabriolet
Moj cale je dobio facijalis, od voznje sa otvorenim prozorom na Samari, koja nije bila kabrio.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dag81
- Postovi: 7255
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Jeftin kabriolet
Bolje uzmi benzin ako ces Astru, Megan, Ford...moze dizel. Imao sam Astru H CC dizel, i bas me nervirao zvuk ne ide mi uz kabrio.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Jeftin kabriolet
Pa zavisi kako voziš kabrio, ako pri većim brzinama digneš prozore, i ako imaš pozati onaj deflektor ili kako se već zove, ne bi trebalo da imaš neku promaju.
Za manje brzine u gradu se ne bih bojao, sem ako nemaš sklonost ka tome, onda da. Neki ljudi su profesionalno izlošeni vetru non stop i ništa, nekoga jednom klepi promaja i eto facijalis... Uostalom, od relativno skoro bajkeri nose kacige većinom, pre toga gomila je furala bez kaciga što je još veća izloženost pa nisu baš toliko oboljevali. Pre će tu sinusi hronično da zezaju
Za manje brzine u gradu se ne bih bojao, sem ako nemaš sklonost ka tome, onda da. Neki ljudi su profesionalno izlošeni vetru non stop i ništa, nekoga jednom klepi promaja i eto facijalis... Uostalom, od relativno skoro bajkeri nose kacige većinom, pre toga gomila je furala bez kaciga što je još veća izloženost pa nisu baš toliko oboljevali. Pre će tu sinusi hronično da zezaju
-
- Postovi: 99
- Pridružio se: 31 Maj 2022, 23:21
Re: Jeftin kabriolet
ovde je veci rizik nego na motoru jer je cas toplo cas hladno
Re: Jeftin kabriolet
Meni su svi ovi pobrojani kabioleti ruzni i nekako na silu uradjeni....ono sto mi recimo nije tako ruzno u CC varijanti a da je od ovih jeftinijih brendova su vw Eos i opel tigra jer mi nekako najskladnije izgledaju i sa krovom i bez.
Skoro mi je bio jedan volvo c70, lepo izgleda i sa krovom i bez njega to bih recimo rado posedovao i nije nesto skup auto.
Skoro mi je bio jedan volvo c70, lepo izgleda i sa krovom i bez njega to bih recimo rado posedovao i nije nesto skup auto.
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Jeftin kabriolet
Kabriolet, moja zelja neprezaljena… Kod kabrioleta treba proveriti meganizam za krov, jer ako ne radi kako treba moze skupo da kosta popravka. Ove male prdavce sa 2 sedista preskoci, jer su izuzetno neprakticni. Navozao sam se u drugarovom 307 pre mnogo godina i bio prilicno zagrejan da od njega kupim taj auto, medjutim nista. Ako se plasis promaje, onda ne znam sta bi ti preporucio. Vozio bi ga stalno sa dignutim krovom, i onda se gubi poenta kabrioleta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Jeftin kabriolet
Kabriolet može otvoren da se vozi i po pljusku, već od 50 - 60km/h, tako da su oni dobro isprojektovani za funkciju zaštite od vetra. Ima ovde ljudi koji su vozili duže takva kola, pa mogu da napišu koji red.
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Jeftin kabriolet
Nema vetra ni prevelike buke do 70-80.Moze i 100 ali je silovanje.
Nema facijalisa.Prozori su podignuti,vetar struji preko "zamisljene linije krova".
Napred.
Pozadi je vec problematicno na 50-60.Duva.
Nije to pravio majstor iz Kragujevca,vec je proslo vazdusni tunel.
Veci problem je sunce koje ubija u glavu.
Nema facijalisa.Prozori su podignuti,vetar struji preko "zamisljene linije krova".
Napred.
Pozadi je vec problematicno na 50-60.Duva.
Nije to pravio majstor iz Kragujevca,vec je proslo vazdusni tunel.
Veci problem je sunce koje ubija u glavu.
Re: Jeftin kabriolet
Ja sam vozio kabriolet dosta po Americi i malo po Holandiji.
Mane kabrioleta, klaustifobican kada se zatvori krov (platneni), krov huci kada se ide malo brže (platneni), svaki put kada se vozi malo brže (auto put) trebalo bi spustiti krov (jeftiniji kabrioleti). Čim je malo jače sunce mora da se spusti krov - ili izgoris kao blesav a ne osetis zbog vetra. Oseća se ekstra težina poprilično (kod oba modela, sa mekim i tvrdim krovom)
Prednost je jedna i ogromna, kada voziš sa spuštenim krovom (kruziras) u predveče ili ujutru, kao i noću stopljen si sa okolinom, pretpostavljam da takvo uživanje moze da pruzi samo motor..
Ja sam mnogo puta želeo da kupim kabrioleta, pošto je Holandija izvanredna zemlja za vožnju istog - umereno sunce, retko ga ima.i spoljna temperatura do max 25c, ali mane i cena me uvek sprecavala..
PS: Više kolega je imalo 307 kabriolet i svi imaju samo jedan savet - beži od tog modela, samo se kvari...
Sent from my SM-S906B using Tapatalk
Mane kabrioleta, klaustifobican kada se zatvori krov (platneni), krov huci kada se ide malo brže (platneni), svaki put kada se vozi malo brže (auto put) trebalo bi spustiti krov (jeftiniji kabrioleti). Čim je malo jače sunce mora da se spusti krov - ili izgoris kao blesav a ne osetis zbog vetra. Oseća se ekstra težina poprilično (kod oba modela, sa mekim i tvrdim krovom)
Prednost je jedna i ogromna, kada voziš sa spuštenim krovom (kruziras) u predveče ili ujutru, kao i noću stopljen si sa okolinom, pretpostavljam da takvo uživanje moze da pruzi samo motor..
Ja sam mnogo puta želeo da kupim kabrioleta, pošto je Holandija izvanredna zemlja za vožnju istog - umereno sunce, retko ga ima.i spoljna temperatura do max 25c, ali mane i cena me uvek sprecavala..
PS: Više kolega je imalo 307 kabriolet i svi imaju samo jedan savet - beži od tog modela, samo se kvari...
Sent from my SM-S906B using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Jeftin kabriolet
Mozda da pogleda saab 9-3, izuzetno lep auto i nije kvarljiv.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk