2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Razne informacije u vezi kupovine automobila
ftj
Postovi: 12985
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od ftj » 01 Jul 2022, 12:52

Pa nije restyle nego nova oktavija koja je izasla 2019 :)

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9712
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Markoni » 01 Jul 2022, 12:58

Pogledaću za A3 koja je zapremina, ali i meni je u glavi nekih 10-15 lit najviše. Nema tu mesta jer boce zauzimaju dosta.

Sent from my M2007J3SY using Tapatalk


Munja666
Postovi: 154
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Munja666 » 01 Jul 2022, 13:11

@Day Walker

Ova za 9 litara pričaš za novu Octaviju >2019 ili za sve G-tec Octavije od >2013?

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23290
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Day Walker » 01 Jul 2022, 13:41

Nova je 9, prethodna 11l.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Munja666
Postovi: 154
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Munja666 » 01 Jul 2022, 14:00

9 ili 11 litara nije neka razlika. Uglavnom ako kreneš za Crnu Goru i zaglaviš u nekoj vukojebini neće biti baš svejedno...

Marko0707
Postovi: 22
Pridružio se: 17 Maj 2021, 00:28

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Marko0707 » 02 Jul 2022, 02:42

Ima 3 rezervoara za metan i jedan za benzin.

Slika

Pise da je Fuel Tank Capacity 50L

Marko0707
Postovi: 22
Pridružio se: 17 Maj 2021, 00:28

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Marko0707 » 02 Jul 2022, 02:49

Munja666 je napisao:
01 Jul 2022, 07:31
Imaj u vidu da ako imaš nameru da kupuješ auto kod nas nema šanse da nađeš na oglasima primerak ispod 250.000 - 300.000km, a s tom kilometražom plašim se da može da te sačeka kvarova koliko hoćeš od 1000+ evra! Nisu to više 1.9 tdi ili slični motori iz tog perioda koji su sa 200.000 km bili kao "novi", da ne kažem tek se razradili... A druga stvar je ta da primerci sa 1.4 TGI motorom svejedno Golf/A3/Octavia ima kako malo na oglasima za razliku od TDI i kad ih ima dosta su skuplji (u istom godištu i po hiljadu-dve evra). Pogotovo je A3 TGI skup njega teško u dobrom stanju možeš da nađeš ispod 14-15000 evra neko 2013. godište, što je realno matoro i prilično skupo za te godine i uzimajući u obzir da je novi TGI bio jeftiniji od TDI sa istom opremom! Ako biraš između Golfa i A3 moj glas ide Golfu em je jeftiniji em ih ima više na oglasima pa ćeš lakše i da nađeš primerak koji ti odgovara i ima mnogo lepši enterijer od A3, a dimenzije su približne...
Svakako bih pre kupovine proverio auto u ovlascenom servisu. Motor, menjac, trap i slicno...

A3 nema ispod 2014e god kolko sam primetio, mislim da je prva verzija A3ke bila 2014.
Kod nas na oglasima se krecu cene 13-14 000 mada mislim da moze da se spusti na 12000 sto bi bilo donekle prihvatljivo

Sto se tice kilometraze i ja mislim tu negde oko 200 000 da je realna kilometraza ako uzmemo da prosecna osoba predje 2000km mesecno.

Jedino me brinu ti potencijalni kvarovi na ovom motoru posto bas nemam iskustva sa njim, a i ima jako malo materijala na internetu da se procita u vezi sa tim motorom.

Korisnikov avatar
noob
Postovi: 1033
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od noob » 02 Jul 2022, 06:59

Velika je razlika u ceni benzin/dizel i metan. I ne znamo da li će metan skočiti sa cenom u nekom trenutku. Išao bi na dizela, a za kusur kupio gorivo da se vozim. Ili Smart dizel (samo dizel), mala potrošnja i automatik, najbolji za grad i potrošnju.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12278
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od shandu90 » 02 Jul 2022, 13:12

Marko0707 je napisao:Ima 3 rezervoara za metan i jedan za benzin.

Slika

Pise da je Fuel Tank Capacity 50L
Audi je tu izgleda napravio najozbiljniju pricu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23290
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Day Walker » 02 Jul 2022, 14:42

Pa kod svih je isto.
To je fuel tank, nije petrol tank capacity :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od ljubitelj » 02 Jul 2022, 16:56

Šta, 50 litara gasa metana?
Koliko stotina metara je domet na metan sa tih 50 litara :)
Na pumpi se metan toči u hiljadama litara u rezervoar, i naplaćuje po kliogramu težine ( a litar metana je veoooma lagan).

Munja666
Postovi: 154
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Munja666 » 02 Jul 2022, 22:06

Da, istina je da niko ne obračunava metan prilikom točenja u litrima već u kg. Sad koliko tih 13-14kg metana u litrima pitaj Boga, ali uzima se referentna vrednost boca sa 13-14kg odgovara zapremini od 65-70 litara vode, ali ne i metana... Uglavnom za ovu priču nije ni bitno koliko je to litara metana već koliko litara benzina staje u tank za benzin i definitivno je zvaničan podatak za A3 8v sa 1.4 tgi motorom da ima poseban tank od 50 litara za benzin, ali da je na modelu iz 2019. godine to smanjeno na 9 litara kao i na Škodi što reče par postova iznad @Day Walker da bi se dobilo na prostoru za treći rezervoar/bocu za metan.

Evo ga i izvor: https://www.carscoops.com/2019/03/updat ... cng-range/

Kod: Obeleži sve

The petrol tank in the 2019 Audi A3 g-tron is reduced in size in order to make room for the third CNG tank, and can hold 9 liters of gasoline (2.4 US gallons). Both filler necks for petrol and CNG are located under the same flap, with the driver getting two separate indicators on the fill levels of the tanks.
Što bi po analogiji stvari trebalo da znači da su svi modeli iz VAG koncerna sa ovim motorom do 2019. godine imali isti kapacitet rezervoara za benzin od 50 litara jer ne verujem da su posebno konstruisali rezervoar za Audi, posebno za Škodu ili VW. Ipak je to ista MQB platforma.

Marko0707
Postovi: 22
Pridružio se: 17 Maj 2021, 00:28

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Marko0707 » 03 Jul 2022, 02:22

noob je napisao:
02 Jul 2022, 06:59
Velika je razlika u ceni benzin/dizel i metan. I ne znamo da li će metan skočiti sa cenom u nekom trenutku. Išao bi na dizela, a za kusur kupio gorivo da se vozim. Ili Smart dizel (samo dizel), mala potrošnja i automatik, najbolji za grad i potrošnju.
Neverujem da ce cene skociti kod nas dok se ne poveca broj pumpi kako u glavnom gradu tako i u ostalim gradovima. I dalje su ljudi skepticni oko metana tako da mislim da smo daleko od neke masovne upotrebe sto bi impliciralo skok cena. Naravno moguc je malo skok cena ali recimo da skoci duplo mislim da nece barem narednih 5 god.

Druga stvar, ne znam dokle ce nastaviti da skacu cene benzina i dizela, moguce da cemo do kraja godine placati 250din za benzin i 270din za dizel...

Moj trenutni auto trosi 10.5L leti (sa klimom)/ 11.7 zimi (sa grejanjem) i poslednjih par meseci placam 25 000 - 30 000 din gorivo. Prosto svaki mesec koji prodje ja gubim u proseku oko 150-170e na gorivu samo.

Cak i da predjem na dizela koji trosi 6L u gradu opet je CNG mnogo isplativiji. Predjem oko 1500-2000km mesecno u proseku

ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od ljubitelj » 03 Jul 2022, 08:34

Ne mora prelazak na metan, može i prelaz na propan iliti KPG i TNG.
Naravno zavisi od toga o kom sadašnjem autu se priča.
Inače, metan isto poskupljuje kao i ostali derivati samo na gore, koliko usput vidim nigde nema metana za 90 ili manje dinara/kg.
Preko 100 je svuda.

Munja666
Postovi: 154
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Munja666 » 03 Jul 2022, 11:15

Upitno je koliko se trenutno isplati vožnja na TNG ukoliko već nemaš ugrađen plinski uređaj ili je auto sa fabričkim plinskim uređajem. Vožnja na fabrički metan je neuporedivo komfornija od vožnje na TNG gde kod novijih turbo benzinaca, motor sve vreme troši i određenu količinu benzina dok radi na TNG i samim tim povećava ukupnu cenu potrošnje goriva. Ako posmatramo skok cene goriva od kada je krenulo ovo ludilo od februara/marta - TNG je sa 70 i kusur dinara skočio na trenutnih 118 dinara, što je oko 60% poskupljenje, dok je za to vreme CNG skočio sa 90 i kusur na 115 dinara, što je poskupljenje od oko 20%. Takođe ni jednog trenutka ni TNG ni CNG nisu bili subvencionisano gorivo od strane države za vreme ove krize za razliku od nafte i benzina. Ne znam u čemu je fora ali po trenutnim cenama u Evropi (ne računam Rusiju, Belorusiju) jedino jeftiniji CNG od Srbije ima Grčka! Dokle će tako da bude ko zna i pitanje je od kojih faktora zavisi cena CNG-a, jer ne verujem da njegova cena ima veze sa prirodnom gasom koji dobijamo od Rusa po povlašćenoj ceni.

Odgovori