Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Vukasin994
Postovi: 131
Pridružio se: 31 Jul 2018, 17:57
Garaža: Octavia A7 1.6 TDI Style
Lokacija: Novi Sad

Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od Vukasin994 » 04 Jul 2022, 17:30

Pozdrav ljudi!

Potrebna pomoć/savet
U potrazi sam za novim (polovnim :) ) automobilom u okviru navedenog budžeta.
  • Kriterijumi: 2015. godište i mlađi;
    do 150k km;
    benzinac/dizel (godišnje prelazim oko 12k km uglavnom po gradu tako da pouzdanost ima primat nad potrošnjom)
    hečbek/limuzina (ako je stvarno dobar primerak razmotrio bih i karavana)
    po mogućstvu da je vlasnik fizičko lice (nemam neko poverenje u placeve)
    kupljen nov u Srbiji - opciono;
    obavezna oprema tempomat, naslon za ruku i po mogućstvu zadnji parking senzori
Kao favorit se za sada izdvojio Peugeot 308, moguće je pronaći primerke 2016-2017 godište. Motori su manje više poznati 1.6 i 2.0 hdi. Koliko mi je poznato problematična je pumpa za AD blue čije stanje ne znam ni da li je moguće proveriti prilikom kupovine? Ono što mi je nepoznanica jeste ponuda prostora napred, za pozadi znam da je tanak ali retko kad vozim nekoga pozadi. Visok sam 194cm te nisam načisto da li bi zadovoljio potrebe u pogledu prostora za glavu i noge. Staru 308icu sam imao prilike da vozim nisam imao bilo kakvih problema ali mi nova deluje nešto manje. Ako neko od viših forumaša ima iskustva u dužoj eksplataciji, bio bih mu zahvalan.

Ford Focus - ovde ne znam koje motore tačno gledati uglavnom su u ponudi dizelaši ali koliko me sećanje služi Ford je pokupio bio i neke nagrade za svoje Ecoboost benzince tako da i oni dolaze u obzir

Citroen C4 - Nakon skorog druženja sa službenim C3 2016 god i razočaranjem u isti (previše se visoko sedi, auto se na 100km već dobrano raspada - u poređenju sa Fabijom i Polom istog godišta koje takođe povremeno vozim Citroen deluje 10 godina starije u svim aspektima), zainteresovanost za Citroen je naglo opala. Ne znam da li klasa više igra neku ulogu ali sam postao sumnjičav.

Renault Megane - Spolja estetski možda i najatraktivniji, unutra malo plastičan (komande za radio ispod volana kao u Cliu 2jci koji mi je bio prvi auto :D ) Ovde se 1.5 dci nameće kao logičan izbor. Enterijer dosta zavisi od nivoa opreme (poželjna dig tabla i centralni ekran)

Seat Leon - poslednjih mesec dana vozam sestrin 2016. 2.0 tdi FR DSG. Auto zadovoljava sve kriterijume (jedina zamerka jesu zvukovi u kabini prilikom vožnje po neravnom putu ali dobro negde se morao napraviti kompromis) Problem je što čak i ako bi se budžet proširio na 12k nije neki izbor na oglasima nevezano da li je motorizacija 1.6, 2.0 tdi ili neki benzinac. Sestra je svog uzela prošle godine od prvog vlasnika sa 90k km na satu za 12k eura.

Škoda Oktavija -1.6tdi iako mi se najmanje sviđa od svih gore pobrojanih, nezaobilazna je u C segmentu. U poređenju sa Leonom deluje kvalitetnije urađena unutra, odnosno bar one koje se vozaju na taxiju po Novom Sadu za sada ne zveče po rupama. Ovde je problem što iole dobri na oglasima dobrano prevazilaze budžet. Ono što mi još uvek ne dopire do mozga jeste kako nešto što je 2016 koštalo 17k evra posle 6 godina vredi 15k. Ali valjda to treba pripisati kultnom statusu Škode na ovim prostorima. Tako da je upitno koliko se Octavia uklapa čak i uz proširenje budžeta od 10%.

Ako neko ima još neki predlog ili ima sugestiju u vezi navedenih modela (na šta obratiti pažnju itd)
Pre kupovine bih svakako gledao da proverim automobil u ovlašćenom servisu.

Kao što gore napisah automobil koristim uglavnom po gradu (NS) oko 12000km godišnje i planiram da ga zadržim ne duže od 2-3 godine. To je i glavni razlog zašto gore nisam naveo Kiu Ceed, Hyundai I30/Elantru iako je moje iskustvo sa pomenutim brendovima odnosno konrketno sa Elantrom skroz pozitivno.

Možda bi u obzir došao i neki model B segmenta ali je tu uglavnom jako teško naći iole dobro opremljen primerak koji ima dovoljno prostora napred.

dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od dzonic87 » 04 Jul 2022, 20:17

Ne znam za c3, ali c4 2015o godište je super autić, naročito za tu cenu...

Inače po meni oktavijus je neprikosnoven ko traži funkcionalan auto, za sve prilike

Munja666
Postovi: 155
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od Munja666 » 04 Jul 2022, 21:59

Takođe mislim da je od pobrojanih Octavia neprikosnovena u svim segmentima! Ima ubedljivo najveće međuosovinsko rastojanje, samim tim više mesta u kabini i ubedljivo najveći gepek ako to to igra neku ulogu. Rekao bih da je Octa praktično klasa iznad ili klasa za sebe... ALI veliko ali je bezobrazno visoka cena polovnih primeraka A7 modela. Čak su bezobraznije skuplje i od Golfa koji je bio neprikosnoven što se tiče visine cene kao polovnjaka u tom C segmentu. Sam podatak da je O3 nova u nekom srednjem paketu opreme pre nekoliko godina koštala bukvalno manje (cca oko 13-140000 evra) nego sada polovna 2015-2016 godište sa 100k+ km iza sebe! Prosto za ne verovati! Jesu skočile i cene drugih polovnjaka ali čini mi se da je tu Škoda pobedila kao da je Audi ili neki sličan premium brend! Inače meni je spolja lepši prefacelift model nego ovaj FL A7 sa čudnim razdvojenim farovima... Ako se gleda čisto estetski segment tu su 308 i Megane bez konkurencije, ali čini mi se da je sve ostalo sem cene na strani Octavije. Pogotovo činjenica da ako planiraš da auto voziš neki kraći period od 2-3 godine, za to vreme najmanje ćeš izgubiti na Octaviji i verovatno najlakše je i prodati!

Vukasin994
Postovi: 131
Pridružio se: 31 Jul 2018, 17:57
Garaža: Octavia A7 1.6 TDI Style
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od Vukasin994 » 05 Jul 2022, 00:18

dzonic87 je napisao:
04 Jul 2022, 20:17
Ne znam za c3, ali c4 2015o godište je super autić, naročito za tu cenu...

Inače po meni oktavijus je neprikosnoven ko traži funkcionalan auto, za sve prilike Slika
I meni je delovao super do neprijatnog iskustva sa c3. Brine i malo što je on uz Fokusa konstrukcijski najstariji od gore pomenutih čini mi se da se proizvodi od 2011-te.
Munja666 je napisao:
04 Jul 2022, 21:59
Takođe mislim da je od pobrojanih Octavia neprikosnovena u svim segmentima! Ima ubedljivo najveće međuosovinsko rastojanje, samim tim više mesta u kabini i ubedljivo najveći gepek ako to to igra neku ulogu. Rekao bih da je Octa praktično klasa iznad ili klasa za sebe... ALI veliko ali je bezobrazno visoka cena polovnih primeraka A7 modela. Čak su bezobraznije skuplje i od Golfa koji je bio neprikosnoven što se tiče visine cene kao polovnjaka u tom C segmentu. Sam podatak da je O3 nova u nekom srednjem paketu opreme pre nekoliko godina koštala bukvalno manje (cca oko 13-140000 evra) nego sada polovna 2015-2016 godište sa 100k+ km iza sebe! Prosto za ne verovati! Jesu skočile i cene drugih polovnjaka ali čini mi se da je tu Škoda pobedila kao da je Audi ili neki sličan premium brend! Inače meni je spolja lepši prefacelift model nego ovaj FL A7 sa čudnim razdvojenim farovima... Ako se gleda čisto estetski segment tu su 308 i Megane bez konkurencije, ali čini mi se da je sve ostalo sem cene na strani Octavije. Pogotovo činjenica da ako planiraš da auto voziš neki kraći period od 2-3 godine, za to vreme najmanje ćeš izgubiti na Octaviji i verovatno najlakše je i prodati!
Slažem se u vezi Oktavije, zaista jeste najuniverzalnija ali se dobri primerci bilo karavan ili hatch kreću od 13500-14000e pa nadalje, te joj je to jedina mana :D
Jesu Škode (Octavia, Superb) po dimenzijama u nekom svom segmentu i tu nemaju konkurenciju. E sad, družeći se sa Leonom prethodnih dana shvatio sam da mi i on završava posao u 95% situacija, tako da višak prostora ne igra presudnu ulogu. Slažem se u vezi facelifta Oktavije, estetski su napravili korak unazad. A za cene, šta reći, za Škodu depresijacija ne postoji u ova nestabilna vremena ispade bolje imati Škodu nego zlatne poluge :kezo:
Pitanje u vezi 308, ako je nekome poznato, do kog godišta se ugradjivao 1.6 hdi. Preporuka majstora iz Pežoa jeste da se izbegne novi 1.5 ukoliko je moguće nisam ga skroz razumeo ali reče da su se vratili na 16 ventila i da je bilo problema. Takodje, nisu mi baš najjasniji paketi opreme, većina na oglasima je "Active" i tu je manje više sve što mi treba. Jedino što me buni jesu farovi, koliko vidim postoje tri varijante: sa diodicama ispod fara, sa diodicama u samom faru i varijanta sa "led trakom". Poslednja dva izgledaju neuporedivo lepše ali mi nije jasno da li pomenuto ima veze sa nivoom opreme ili faceliftom.
Poslednja izmena od Vukasin994 u 05 Jul 2022, 00:38, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Antibes
Postovi: 58
Pridružio se: 17 Jul 2016, 23:08

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od Antibes » 05 Jul 2022, 06:26

Pozdrav Vukašine imam isto 194 i moj izbor je pao na Opel Astra k veruj mi ima dovoljno mesta za ženu da sedne pozadi kada se namestim verovao ili ne uzeo sam karavan radi kolica i ostalih stvari koje trebamo da stavimo pozadi sad već ima dovoljno veliki izbor dizela Ali bih ti preporučio 116 konja ili onaj od 136 Ima ih dosta sad već po placevima pa pogledaj i nju...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


Munja666
Postovi: 155
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od Munja666 » 05 Jul 2022, 07:28

A kako ti se čini taj Leon FR? On izgleda baš lepo u tom paketu opreme, mnogo je lepši auto od običnog u Style, bussines opremi. E, sad koja je sve razlika između FR i običnog osim enterijera, većih točkova, da li FR ima drugačije tvrđe ogibljenje, drugačije opruge, amortizere, niži klirens u odnosu na standardni ili je samo vizuelno drugačiji?

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9721
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od Markoni » 05 Jul 2022, 07:54

Ima drugačije oslanjanje. Niži je tipa 1-1.5 cm od običnog.

Sent from my M2007J3SY using Tapatalk


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8033
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od OMP » 05 Jul 2022, 08:17

obicno kod tih sport verzija automobila budu tvrdje i nize opruge, ostatak vesanja se uglavnom ne razlikuje, mada ne znam za konkretno leon ali svakako je nizi i malo tvrdji.

Munja666
Postovi: 155
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od Munja666 » 05 Jul 2022, 08:20

Kapiram i ja da su ostalo manje-više kozmetičke promene u odnosu na standardnu verziju i da je glavna razlika klirens (ne znam koliko se tih 1-1.5cm oseti u vožnji ili negativno kad se vozi po lošim putevima ili visoki ivičnjaci) i sportsko oslanjanje koje i ovako ne preterano udobnom Seatu dodatno smanjuje udobnost....ali da je lepši, lepši je od standardnog!

Vukasin994
Postovi: 131
Pridružio se: 31 Jul 2018, 17:57
Garaža: Octavia A7 1.6 TDI Style
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od Vukasin994 » 05 Jul 2022, 12:58

Munja666 je napisao:
05 Jul 2022, 07:28
A kako ti se čini taj Leon FR? On izgleda baš lepo u tom paketu opreme, mnogo je lepši auto od običnog u Style, bussines opremi. E, sad koja je sve razlika između FR i običnog osim enterijera, većih točkova, da li FR ima drugačije tvrđe ogibljenje, drugačije opruge, amortizere, niži klirens u odnosu na standardni ili je samo vizuelno drugačiji?
Auto je odličan u svakom smislu, jako se lepo vozi, estetski u dobroj opremi kakav je ovaj sestrin izgleda odlično. Mane su što se oseti svaka rupa, ne znam da li je do sportskog vešanja ili 18ica ali baš slabo pegla rupe i neravnine po gradu. Druga stvar koja stvarno iritira jeste zvečanje plastike, tipa otvoriš panoramu na svakoj neravnini zveče plastike u mehanizmu... I do 11-12000e je dosta teško naći primerak u okej opremi sa relativno malom kilometražnom. Ima doduše jedan na oglasima uvežen iz Švajcarske ali imam averziju prema placevima tako da uvek sumnjam da nešto uvaljuju :zbunjen:

Vukasin994
Postovi: 131
Pridružio se: 31 Jul 2018, 17:57
Garaža: Octavia A7 1.6 TDI Style
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od Vukasin994 » 05 Jul 2022, 13:57

Pretpostavljam da je isteklo vreme za edit pa ako neko od admina može da spoji u jedan post
Antibes je napisao:
05 Jul 2022, 06:26
Pozdrav Vukašine imam isto 194 i moj izbor je pao na Opel Astra k veruj mi ima dovoljno mesta za ženu da sedne pozadi kada se namestim verovao ili ne uzeo sam karavan radi kolica i ostalih stvari koje trebamo da stavimo pozadi sad već ima dovoljno veliki izbor dizela Ali bih ti preporučio 116 konja ili onaj od 136 Ima ih dosta sad već po placevima pa pogledaj i nju...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Potpuno sam na Opela zaboravio. Model K kreće od 2015. godine? Kako ti se čini kvalitet enterijera?

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od Heineken » 05 Jul 2022, 14:54

Vukasin994 je napisao:
05 Jul 2022, 12:58
Munja666 je napisao:
05 Jul 2022, 07:28
A kako ti se čini taj Leon FR? On izgleda baš lepo u tom paketu opreme, mnogo je lepši auto od običnog u Style, bussines opremi. E, sad koja je sve razlika između FR i običnog osim enterijera, većih točkova, da li FR ima drugačije tvrđe ogibljenje, drugačije opruge, amortizere, niži klirens u odnosu na standardni ili je samo vizuelno drugačiji?
Auto je odličan u svakom smislu, jako se lepo vozi, estetski u dobroj opremi kakav je ovaj sestrin izgleda odlično. Mane su što se oseti svaka rupa, ne znam da li je do sportskog vešanja ili 18ica ali baš slabo pegla rupe i neravnine po gradu. Druga stvar koja stvarno iritira jeste zvečanje plastike, tipa otvoriš panoramu na svakoj neravnini zveče plastike u mehanizmu... I do 11-12000e je dosta teško naći primerak u okej opremi sa relativno malom kilometražnom. Ima doduše jedan na oglasima uvežen iz Švajcarske ali imam averziju prema placevima tako da uvek sumnjam da nešto uvaljuju :zbunjen:
To je ovaj
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
Idi pogledaj auto mozda je ok primerak

Sto se tice zveckanja na losem putu ne znam sta da ti kazem. Fokus 3 Fl, Megane 4, 308 sve je to imalo neke cvrcke

Korisnikov avatar
Antibes
Postovi: 58
Pridružio se: 17 Jul 2016, 23:08

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od Antibes » 05 Jul 2022, 15:34

Vukasin994 je napisao:Pretpostavljam da je isteklo vreme za edit pa ako neko od admina može da spoji u jedan post
Antibes je napisao:
05 Jul 2022, 06:26
Pozdrav Vukašine imam isto 194 i moj izbor je pao na Opel Astra k veruj mi ima dovoljno mesta za ženu da sedne pozadi kada se namestim verovao ili ne uzeo sam karavan radi kolica i ostalih stvari koje trebamo da stavimo pozadi sad već ima dovoljno veliki izbor dizela Ali bih ti preporučio 116 konja ili onaj od 136 Ima ih dosta sad već po placevima pa pogledaj i nju...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Potpuno sam na Opela zaboravio. Model K kreće od 2015. godine? Kako ti se čini kvalitet enterijera?
Da od 2015. Sedišta su jako kvalitetne kao i armatur tabla benzinci dobri dizel još bolji

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


Vukasin994
Postovi: 131
Pridružio se: 31 Jul 2018, 17:57
Garaža: Octavia A7 1.6 TDI Style
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od Vukasin994 » 05 Jul 2022, 15:42

Heineken je napisao:
05 Jul 2022, 14:54
Vukasin994 je napisao:
05 Jul 2022, 12:58
Munja666 je napisao:
05 Jul 2022, 07:28
A kako ti se čini taj Leon FR? On izgleda baš lepo u tom paketu opreme, mnogo je lepši auto od običnog u Style, bussines opremi. E, sad koja je sve razlika između FR i običnog osim enterijera, većih točkova, da li FR ima drugačije tvrđe ogibljenje, drugačije opruge, amortizere, niži klirens u odnosu na standardni ili je samo vizuelno drugačiji?
Auto je odličan u svakom smislu, jako se lepo vozi, estetski u dobroj opremi kakav je ovaj sestrin izgleda odlično. Mane su što se oseti svaka rupa, ne znam da li je do sportskog vešanja ili 18ica ali baš slabo pegla rupe i neravnine po gradu. Druga stvar koja stvarno iritira jeste zvečanje plastike, tipa otvoriš panoramu na svakoj neravnini zveče plastike u mehanizmu... I do 11-12000e je dosta teško naći primerak u okej opremi sa relativno malom kilometražnom. Ima doduše jedan na oglasima uvežen iz Švajcarske ali imam averziju prema placevima tako da uvek sumnjam da nešto uvaljuju :zbunjen:
To je ovaj
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
Idi pogledaj auto mozda je ok primerak

Sto se tice zveckanja na losem putu ne znam sta da ti kazem. Fokus 3 Fl, Megane 4, 308 sve je to imalo neke cvrcke
Upravo taj. Sestrin koji vozam je praktično estetski identičan (boja, oprema itd) jedina razlika su felne, DSG i slabiji motor od 150ks.

Trebao bih službeno do BG-a ovih dana pa ću videti da svratim da ga pogledam ako ne ode do tad. Ima li ko iskustva možda sa ovim placem/prodavcem?

Korisnikov avatar
AleksandarAca
Postovi: 767
Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
Garaža: VW Tiguan 2.0TDI Elegance 4Motion
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina polovnjaka C segment do 11000e

Post od AleksandarAca » 05 Jul 2022, 15:44

Ja koliko znam, korektni su. Uglavnom prodaju luksuzna skuplja vozila, ovo im je verovatno nesto uletelo sa strane.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk


Odgovori