Ode na gubitke u prenosu?
Kada se radi dyno test na valjcima unosi se i podatak o gubitku u prenosu, neki to mere i do 20tak %.
Ode na gubitke u prenosu?
Da dodam da je prilično udoban i ne lupa odozdo preko neravnina ko vw grupacija nego je sve nekako mekano i suptilno.kojot je napisao: ↑22 Dec 2022, 16:07Kupljen Grande Punto. Bio na dijagnostici, tirbina ne punindovoljno u nekim momentima. Fali 0.4 bara. Dijagnostičar kaže da nije otišla turbina nego je neki manji kvar. Bio kod mehaničara on kaže isto. Sledeće nedelje ostavljam pa neka ga rasturaju.
U pitanju je grande punto 2006, 1.3 dizel 75 ks.
Auto kao auto mi je izuzetno legao. Nije mnogo bučan, nema vibracija u kabini koje sam očekivao, enterijer je meni dosta lep. Vozne osobine bolje nego što sam očekivao, krivinu može dosta brzo da prođe. Sedi se skoro iza srednjeg stuba pa mislim da je raspodela mase tu ključna. Položaj sedenja me još više iznenadio pošto volan može da se izvuče jedno pola metra, a ide i gore-dole. Vozač može da se zavali u sedište, a opet volan neće biti predaleko.
Ključ je skakavac, a dobio sam i rezervni obični.
Potrošnja čini mi se da će da bude top. Od Aranđelovca do Valjeva po bordu 4.0/100 km, Onda sam se vozikao po gradu i došao do 4.5l.
U rezervoar staje oko 7500 din. Trenutna cena oko 200 din.
Da ne zaboravim da kažem da baš lepo ide za tako mali i slab auto.
U auto ima da se uloži par stvari. Prvo to sa turbom da se reši. Mada kad se vozi lagano i ne pali grešku.
Druga stvar je birač brzina ili menjač. Ima lufta pa mora da se gađaju brzine. Već sam se navikao, ali sredio bih to jer nekad neće u prvu u mestu, nego iz druge u prvu... Set kvačila je zamenjen. Ili je do birača ili do menjača.
Možda bude nešto na trapu, možda ne. Čini mi se da malo vuče u levo. I to ćemo
videti kad ga ostavim.
Takođe moraću da promenim zvučnike jer su popucale membrane pa krči.
To je otprilike to.
E da, sedišta su bila užas prljava. Mislio sam da će morati dubinsko. Međutim kupio sam neki sprej K2 i doživeo čudo. Slike su ispod.