Mali, a jak dizel
Re: Mali, a jak dizel
Zato i kazem pitanje kakva je situacija kod cipovanja jer tu moze svasta nesto da se odradi i popegla oko mape a pitanje je kako koji motor to podnese jer su razliciti motori u pitanju, ali u stock varijanti , opet kazem na papiru 1.4 Tjet ide bolje od Mjet ne samo kod punta nego i kod alfe sa 150 konja. Mene to potezanje sa drugim kolima apsolutno nikad u zivotu nije zanimalo tako da ne mogu da kazem u praksi kako je ali mi se svakako vise svidja ponasanje i sama voznja Tjet-a nego mnogih dizela koje sam imao i vozio. A nisam nikad bio pristalica tjuniranja dizel motora, moze malo da se nabace konji i popegla mapa u granicama normale sto taj motor bez nekih modifikacija moze da podnese ali sad neki ozbiljniji tjuning, budzenje aftermarket delova itd. mi je apsolutno promasaj kod dizela.
Za ovaj moj Tjet sam se raspitao, moze da se pojaca na 140-150 konja bez problema i ikakvih modifikacija i bojazni po motor a za nesto vise vec mora da se udje dublje u tuning cak sam i ozbiljno bio resio da uradim taj remap ali sam odustao.
Za ovaj moj Tjet sam se raspitao, moze da se pojaca na 140-150 konja bez problema i ikakvih modifikacija i bojazni po motor a za nesto vise vec mora da se udje dublje u tuning cak sam i ozbiljno bio resio da uradim taj remap ali sam odustao.
Re: Mali, a jak dizel
https://zeperfs.com/en/duel1689-1450.htm
0-160 brži 120 benzin od 130 dizel, bar dok su na stok. Mada su ovde razlike jako male, toliko se može pogrešiti i u merenjima, a to je razlika koju živ čovek ne bi osetio bez merenja.
Moj glas za benzin zbog ugođaja u manjoj karoseriji, tu je velika razlika, u višim segmentima nije.
edit: tema je jak dizel, zašto pričamo o benzincima.
0-160 brži 120 benzin od 130 dizel, bar dok su na stok. Mada su ovde razlike jako male, toliko se može pogrešiti i u merenjima, a to je razlika koju živ čovek ne bi osetio bez merenja.
Moj glas za benzin zbog ugođaja u manjoj karoseriji, tu je velika razlika, u višim segmentima nije.
edit: tema je jak dizel, zašto pričamo o benzincima.
Re: Mali, a jak dizel
tako je, a pritom i mali dizel. evo jos malo o fabia rs - vs fiat
https://zeperfs.com/en/duel1152-1450.htm
https://zeperfs.com/en/duel1152-1450.htm
- carov2
- Postovi: 4118
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Mali, a jak dizel
Off topicBigMazzy je napisao:Pa nije baš mantra, ako čovek poredi atmosferskog benzinaca i turbo dizela. Atmosferci tuku pošteno kad se zalete u obrtaje.
A ako su oba turbaci, u blagoj prednosti je dizel , što se potrošnje tiče.
Zavisi konkretno šta se poredi, kod novijih motora(mada ih sada nema puno), na primer Mazdin 2.0b sa deaktivacijom cilindara je baš razuman i konkurentan sa potrošnjom.
Imao sam prilike da vozim CX5 sa tim motorom u svakakvim uslovima i iznenadio me sa potrošnjom.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Re: Mali, a jak dizel
Ovde se govori o tjuniranom 1.9 mjet, al ne pominje se koji mjet. Njih ima od 86 do 150 ks valjda fabricki. Ako bih uzimao punta 3, kod njega je 101ks najjača vrezija dok je u grandeu 131 ili tako nešto...
Evo sad sam gledao, revochip kaže da od ovoga 101ks mogu da dobiju 340 nm i 140ks. Mkgu da zamislim 340nm u autu od 900 kg
Evo sad sam gledao, revochip kaže da od ovoga 101ks mogu da dobiju 340 nm i 140ks. Mkgu da zamislim 340nm u autu od 900 kg
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10563
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Mali, a jak dizel
Grande Punto je Punto 3.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Mali, a jak dizel
1 je onaj stari iz devedesetih
2 je sa malim farovima
3 je sa velikim farovima
4 grande punto
5 fiar evo
Znam da je 3 restajling, ali je mnogo praktičnije kad se govori da se zna da je novija verzija.
Šteta što je fiat uništio punta. Nokad mi taj potez neće biti jasan. Savršeno vozilo za običnog čoveka, odlična prodaja... a oni ga ugasiše.
2 je sa malim farovima
3 je sa velikim farovima
4 grande punto
5 fiar evo
Znam da je 3 restajling, ali je mnogo praktičnije kad se govori da se zna da je novija verzija.
Šteta što je fiat uništio punta. Nokad mi taj potez neće biti jasan. Savršeno vozilo za običnog čoveka, odlična prodaja... a oni ga ugasiše.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10563
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Mali, a jak dizel
Teško da proizvoljno određivanje generacije može biti praktičnije i preciznije od onog kako jeste. Možda kod naših švercera, oni su skloni stvaranju paralelnog univerzuma u kom postoje guzonje, okci i diode. Jedna generacija može imati više varijacija karoserije, vremenom se može dizajnerski osvežiti, menjati motorizacija, oprema, proizvodnja seliti iz jedne u drugu fabriku, državu, kontinent i to može trajati čak i više decenija... Ali, "kostur" je isti pa je to i dalje ista generacija.kojot je napisao:Znam da je 3 restajling, ali je mnogo praktičnije kad se govori da se zna da je novija verzija.
1. generacija je Punto 176 (1993-1999.)
2. generacija je Punto 188 (1999-2013.). Tu postoji podela na mk2a (uski farovi, do 2004. godine), i na mk2b (široki farovi, od 2004. do kraja uključujući Zastavu 10 i Punto Classic).
3. i poslednja generacija je Punto 199 (2005-2018) i tu spada GP, kasnije Evo.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Mali, a jak dizel
Upravo. Drugar je davno imao Punta II, dizel sa 86. Kako je to lepo išlo za ono vreme.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: Mali, a jak dizel
Mislim da je najbolje rešenje punto 2 sa 101 ks. Ima da se kupi za oko 1800+200 čip. Ako bih išao na grande punta on je najjeftiniji 2500+200 čip. A možda grande punto prebaci i 3000. Znači razlika 1000.
Jedino što je grande lepši u mogao bi valjda više da se čipuje, na oko 150ks... Valjda
Jedino što je grande lepši u mogao bi valjda više da se čipuje, na oko 150ks... Valjda
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mali, a jak dizel
Ne znam sta ti je plan s tim kolima, ali mator (dizel )+ chip skoro zagarantovano druzenje sa majstorima svako malo.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- carov2
- Postovi: 4118
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Mali, a jak dizel
Plan je da ga ovde ne predstavi nikad, isto kao i A5.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Re: Mali, a jak dizel
Plan mi je da ga koristim normalno kao vozilo o kome ne moram da vodim računa da li ću da ga ogrebem, siđem sa njme na njivski put ili tako nešto.
Već sam imao jedan čipovan i svrlo sam zadovoljan, baš punta 1.9. Ne znam šta ima da mu se kvari ako je čipovan. Ovaj je sa čipom vožen jedno 10 godina, znam prethodnog vlasnika. Uglavnom mu je problem kao i meni bilo to crevo od turba. Ništa ozbiljno.
Na kraju krajeva mogu da uzmem grande punta 130ks i da ne mislim o čipu, a ići će valjda približno kao punto 2 čipovan.
Ja nešto ne mislim da su ta kola toliko kvarljiva iako su stara.
Koja je fora sa tim predstavljanjem, svako malo me neko ispreskače kako nisam predstavio auto, a nema gde ga nisma opisivao i pominjao na ovom forumu. Šta treba da uradim?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mali, a jak dizel
Uzmi ti slobodno, nemam ja nista protiv, samo me interesovalo. A predstavis auto u podforumu garaza, da ga svi iskomentarisemo.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Mali, a jak dizel
Evo sad ću pa baš da čujem komentare