Mali, a jak dizel
Re: Mali, a jak dizel
Po cemu je fabija klasa iznad grandea? Ja sam vozio fabiju mk1 meni je to smesan auto u svakom smislu sem ono da zavrsava posao kao i svaki auto, pa sve i u rs paketu je bednija po izgledu a verujem i voznim osobinama u odnosu na gp...grande u sport paketu je mnogo lepse uradjen i spolja i unutra, lepo lezi i lepo se vozi, enterijer kod grandea je spejs satl u odnosu na fabiju ali dobro nesto je i stvar ukusa zato pitam koji su to argumenti po cemu je fabija bolj auto od grandea.
Re: Mali, a jak dizel
Fabia je bolji, i Grande je lepši.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: Mali, a jak dizel
omp nemoj porediti 1.2 ili 1.4 classic sa rs-om, to su maltene dva razlicita automobila a enterijer je bas svetla tacka u fabiji, naravno u tom jacem trimu. Inace fabija mk1 zajedno sa oktavijom mk1 i mk2 su modeli koji su skodu vratili na mapu automobilske scene, nijedan skok nije bio tako eksponencijalan i zaslužan za uspeh kao ti modeli.
Re: Mali, a jak dizel
Ne znam fabija mk1 i u RS paketu mi deluje bas bedno u odnosu na grande sport i spolja i unutra, mozda su kvalitetniji materijali nisam taj model gledao uzivo ali ovako na slici mi lose deluje.
Nije mi jasno da nisu ubacili neki benzinac u RS nego samo tdi.
Nije mi jasno da nisu ubacili neki benzinac u RS nego samo tdi.
Re: Mali, a jak dizel
Rešiću vam dilemu, trilemu, kvadrilemu: kad se traži vozilo koje ima više cons, prvo jer je veoma staro, moguće puno vlasnika, zatim pripada segmentu koji ima teži život: birajte najbolje sačuvan primerak.
Re: Mali, a jak dizel
Niko ne pominje Pola. Meni nekako je on najbolji kompromis. Enterijer je ok sigurno, održavanje i potrošnja nisu veliki, 131 ks tdi, a moze da ode i na 150 verovarno... Meni deluje kao neuništivo vozilo
Neko je ovde pitao kako je služio punto. U principu zanimljivo. Vešanje je bilo tvdro kao na traktoru, preko rupa sam zveči. Upravljanje ok. E sad najbitnije, motor je lepo služio. Vukao je baš lepo, a lak auto pa kad se pretiče bilo je uživanje. Sad vozim audi a5 211ks benzin, ali punto je lepše gurao u leđa.
Jednom mi je pucalo crevo od interkulera, a pucalo je i prošlom vlasniku. Verovatno zbog čipa je bio veliki pritisak vazduha. To sam zamenio za male pare i terao dalje. Išao je i sa puknutim, al 20% slabije je vukao.
Potrošnja je bila smešna, otvoreno 4.5l, kombinovano možda 5,5. Merio sam od čepa do čepa.
Dakle, auto neudoban, treslo se sve preko rupa zbog tvrdog vešanja i niskih guma, bučan.
Sa druge strane deluje mnogo izdržljivo, odlično je išao, mala potrošnja.
Neko je ovde pitao kako je služio punto. U principu zanimljivo. Vešanje je bilo tvdro kao na traktoru, preko rupa sam zveči. Upravljanje ok. E sad najbitnije, motor je lepo služio. Vukao je baš lepo, a lak auto pa kad se pretiče bilo je uživanje. Sad vozim audi a5 211ks benzin, ali punto je lepše gurao u leđa.
Jednom mi je pucalo crevo od interkulera, a pucalo je i prošlom vlasniku. Verovatno zbog čipa je bio veliki pritisak vazduha. To sam zamenio za male pare i terao dalje. Išao je i sa puknutim, al 20% slabije je vukao.
Potrošnja je bila smešna, otvoreno 4.5l, kombinovano možda 5,5. Merio sam od čepa do čepa.
Dakle, auto neudoban, treslo se sve preko rupa zbog tvrdog vešanja i niskih guma, bučan.
Sa druge strane deluje mnogo izdržljivo, odlično je išao, mala potrošnja.
Re: Mali, a jak dizel
Peugeot 206 je napravio revoluciju u dizajnu tada, prodaji i napravio eksponencijalni skok kakav se nije pamtio dugo vremena u nazad.ftj je napisao:omp nemoj porediti 1.2 ili 1.4 classic sa rs-om, to su maltene dva razlicita automobila a enterijer je bas svetla tacka u fabiji, naravno u tom jacem trimu. Inace fabija mk1 zajedno sa oktavijom mk1 i mk2 su modeli koji su skodu vratili na mapu automobilske scene, nijedan skok nije bio tako eksponencijalan i zaslužan za uspeh kao ti modeli.
- shandu90
- Postovi: 12276
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mali, a jak dizel
Kakav je to bio hit od auta, bukvalno su ga svi zeleli. Jos je imao gomilu karoserijskih varijanti, i siroku ponudu motora. Stvarno kultni model.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23288
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Mali, a jak dizel
Kakvi ste trolovi, tad kad se pojavio, bio je hit
Re: Mali, a jak dizel
Zanimljiv dizajn imaju odavno Pugovi, bez dileme, ne menja se to ni dan danas - imam ja mojih zamerki, ali dizajn je smeo i lep.
Iz te (relativno) novije istorije bih ipak izdvojio 406 kupe.
Re: Mali, a jak dizel
Ovde još i liči na nešto, najveća nakaza je c4 sedan.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12276
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mali, a jak dizel
Karavan je meni bio skroz kul u vreme kad je izasao. U odnosu na polo kuravan (ako znam koja generacija) bio je pre le post Mali sedani su ruzni u 99% slucajeva, kontam da su hteli jos malo kinte da izvuku na staru pricu. Kabrio se u PG prodavao fino, jbg tad sam tamo ziveo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk