jovanvuk je napisao: ↑30 Maj 2023, 22:00
ljuba je napisao:Kada nisam zaglavio sa Nisanom Almerom iz '98 po najvećem snegu po Nemackoj i Austriji 2001 i 2002 a išao sam svakih par meseci tamo nazad neću ni sa ovim
Istini za volju u pomenutim zemljama kako kažeš po najvećem snegu putevi su više nego prohodni da ne kažem ,, olizani,, tako da ta Almera i nije neki reper , daleko od toga kao i taj Xtrail sa prednjom vučom . Moje lično mišljenje ( uopšte ne moramo da se slažemo u mišljenjima nego samo razmenjujemo ista ) je da kupovina SUV modela bez pogona na svim točkovima je čist promašaj . Iako Nisan kao firma ne briljira u tome daleko bezbedniji je pogon kad je na 4X4 .
O završnoj obradi u kabini nema šta da se kaže jeftina plastika i dalje dominira , kao u modelima iz '80ih s tim što su ubacili ekrane , pa to prvo upadne u oko , dodaću nažalost. I upravo ti ekrani daju lažnu sliku o kvalitetu materijala u kabini.
Kažeš Tekna im je kao neka vrh ponuda opreme pa si naveo šta sve spada kako kažeš u standardnu opremu? Istini za volju ima svega , zaista. Pitam te da li onda ima Tekna + ili kako god da je oslovimo kad je ovo ,,standardna,, oprema? I da li kod Nisana može da se nešto poruči što nije deo paketa opreme , iako Nisan nije premium marka ?
Stvarno te ne razumem, ako si ispratio temu - čovek je otišao i probao, zagledao, automobile koji su mu bili izbor. Nakon toga je razmislio i naručio onaj koji mu najviše odgovara.
Nisam razumeo u čemu Nisan ne briljira, ako je u pitanju 4x4 neću komentarisati - ali ako je u pitanju enterijer, takvi su svi Japanci/Azijati decenijama i ne smeta većini zemaljske kugle (Mazda samo odskočila u zadnjih 10ak god). Ali kad sedneš u isti snađeš se brzinom svetlosti koliko su jednostavni za korišćenje (bar prethodni model).
A pre svega, ljuba, sada vozu E klasu - pa je itekako ima iskustva da oceni da li je neki enterijer okej ili jok
XTrail je odličan kompromis praktičnosti i vozila za sve namene. Gledam
kroz prethodnu generaciju (sada su tu i Rav4 i CRV), imaš kompaktni SUV koji ima odlično dimenzioniranu kabinu, izuzetno praktičnu za porodice sa decom, ultra jednostavan za vožnju, udoban i komforan (za tu klasu), dobar i po gradu i za otvoren put. Zbog toga je i doživeo taj uspeh koji je doživeo na tržištu