SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
- mironiko
- Postovi: 626
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Premium 2019.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
E jbg, sad mi ogadiste firmu, a nikako mi se ne ide u Bg u Kiu, sad sa bebom, baš je vremenski zajebano...
Dvojica koje ja znam da su kupili auto tamo - obojica zadovoljni. Jedan ima Sportage već 5 ili 6 godina, drugi kupio proleća prošle godine.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Dvojica koje ja znam da su kupili auto tamo - obojica zadovoljni. Jedan ima Sportage već 5 ili 6 godina, drugi kupio proleća prošle godine.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Astra >> Lambo
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Pukla mi je prednja opruga.mironiko je napisao:@pedalaš
Da, to mi je jasno. Ipak, na motor i menjač uvek važe te najduže brojke, a to mi je najvažnije. Za ovo ostalo ću čitati mala slova ako ne daj Bože zatreba.
@blaugrana
To je lepo znati. Koji deo je bio sređivan u sedmoj godini?
@DukeNS
Uh, tu su više SB Company ispali šibicari, čuj prebacuješ krivicu na radnika koga si sam zaposlio, i to za siću... Nadam se da su se i oni opametili posle tih sranja, sad u naše dve posete su baš delovali fino i profesionalno.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Inace, u SB sam radio prva 2 redovna servisa, posle su postali bezobrazni.
Redovno odrzavanje sam zavrsio u Cule auto, sa njima sa bas bio zadovoljan.
Ne znam da li su jos uvek u sistemu ovlascenih.
Ja sam u SBu uzeo Ceeda samo zato sto sam nesto sitno cekao. Inace, nikad tamo ne bi kupio.
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Kia ti nece biti Mazda. Meksa je.
Sent from my SM-G998W using Tapatalk
Sent from my SM-G998W using Tapatalk
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Da, cule je bio odlican. Iako auto nisam kupio kod njih, a ni servisirao, znali resiti/dijagnostikivati problem (30min+ posla) za 0 dinara. Ne znam kakvi su sad i da li su ovlasceni.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Ako želiš kaži da ti prosledim kontakt u BG kia salonu, čovek se do sad pokazao jako pouzdan. Sa njim sam završio sve za moju kiu, još je ona bila samostalno konfigurisana i to u doba korone.mironiko je napisao: ↑01 Dec 2023, 21:33E jbg, sad mi ogadiste firmu, a nikako mi se ne ide u Bg u Kiu, sad sa bebom, baš je vremenski zajebano...
Dvojica koje ja znam da su kupili auto tamo - obojica zadovoljni. Jedan ima Sportage već 5 ili 6 godina, drugi kupio proleća prošle godine.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
- mironiko
- Postovi: 626
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Premium 2019.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Iskreno, za sad, dok sve funkcioniše ok sa SB-om, ostaćemo samo sa njima u priči. Zaista nam je trenutno odlazak za Bg malo komplikacija.
Međutim, ako se nešto zakomplikuje, pišem ti na private.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Međutim, ako se nešto zakomplikuje, pišem ti na private.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Astra >> Lambo
- dag81
- Postovi: 7263
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
A sto bi bebu vodio?mironiko je napisao:E jbg, sad mi ogadiste firmu, a nikako mi se ne ide u Bg u Kiu, sad sa bebom, baš je vremenski zajebano...
Dvojica koje ja znam da su kupili auto tamo - obojica zadovoljni. Jedan ima Sportage već 5 ili 6 godina, drugi kupio proleća prošle godine.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Ili je kod tebe zenina poslednja u vezi auta?
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
- mironiko
- Postovi: 626
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Premium 2019.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Nije poslednja, nije ni moja. Dogovaramo se, zajedno ga kupujemo.
A beba je trenutno u fazonu da ga jedna osoba prilično teško čuva... Posebno voli mamu da dribla, pa kad mene nema, ona se raspadne sama sa njim (radim od kuće, inače). I, ako bih išao u Bg zbog probne vožnje, to je praktično ceo dan, onda sam njoj učinio medveđu uslugu, pritom ona onda ne vidi auto koji testiram. S druge strane, ako idu i njih dvoje, uklopiti njegovo spavanje i hranjenje (trenutno praktično još samo sisa, tek mu uvodimo čvrstu hranu) bilo bi komplikovano. Verovatno bi to nekako i uradili da NS nema dilere i/ili vozila za probu, ali ispalo je da (bar približno) ima sve što nas je zanimalo, tj. ostalo u užem izboru. Eventualno bismo i Forestera probali, ali imajući rigidnost u odnosu na promene cena koju njegovi distributeri pokazuju - sumnjam da će nam on biti izbor.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
A beba je trenutno u fazonu da ga jedna osoba prilično teško čuva... Posebno voli mamu da dribla, pa kad mene nema, ona se raspadne sama sa njim (radim od kuće, inače). I, ako bih išao u Bg zbog probne vožnje, to je praktično ceo dan, onda sam njoj učinio medveđu uslugu, pritom ona onda ne vidi auto koji testiram. S druge strane, ako idu i njih dvoje, uklopiti njegovo spavanje i hranjenje (trenutno praktično još samo sisa, tek mu uvodimo čvrstu hranu) bilo bi komplikovano. Verovatno bi to nekako i uradili da NS nema dilere i/ili vozila za probu, ali ispalo je da (bar približno) ima sve što nas je zanimalo, tj. ostalo u užem izboru. Eventualno bismo i Forestera probali, ali imajući rigidnost u odnosu na promene cena koju njegovi distributeri pokazuju - sumnjam da će nam on biti izbor.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Astra >> Lambo
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Naravno, kad god bude trebalo.
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Gledao sam danas cx60 phev i zaista izgleda bas dobro, ali cena sa boljom opremom (panorama, asistencije) stize do 60k. Sa druge strane i RAV4 2.5l hybrid dostize slicnu cenu, a ipak mazda deluje kvalitetnije unutra.
Od xtrail-a me odbija elektro pogon, ali on izgleda kao najbolja ponuda...
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Od xtrail-a me odbija elektro pogon, ali on izgleda kao najbolja ponuda...
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Meni se kod tog hibridnog sklopa Nissan-a koji dolazi u QQ i X-Trailu ne dopada što je u pitanju 3-cilindraš. Nemam ništa protiv 3-cilindraša u manjim i jeftinijim vozilima, ali, ne bih mogao danas da platim oko 55 hiljada za top verziju X-Traila i da za te pare dobijem takav motor.
Kod te Mazde CX-60 mi se ne dopada ponuda prostora na zadnjoj klupi u svetlu dužine vozila i medjuosovinskog rastojanja. Ali, to je cena uzdužne orijentacije motora u karoseriji koja je podobna i za smeštaj rednog šestaka. Mazdu CX-5 bih veoma rado kupio (i smatram je baš dobrom kupovinom), ali, CX-60, ne. Završna obrada enterijera i materijali su top verzijama su zaista vrhunski.
RAV-4 je sigurno najekonomičniji klasičan hibrid u toj klasi. I to mu jeste plus, ako je to nekome presudno za izbor vozila. Ima dobru ponudu prostora. A i to je plus. Sve ostalo je stvar ukusa. Nekome se dopada enterijer Toyote, u smislu dizajna i izbora materijala. Nekome ne.
Kod te Mazde CX-60 mi se ne dopada ponuda prostora na zadnjoj klupi u svetlu dužine vozila i medjuosovinskog rastojanja. Ali, to je cena uzdužne orijentacije motora u karoseriji koja je podobna i za smeštaj rednog šestaka. Mazdu CX-5 bih veoma rado kupio (i smatram je baš dobrom kupovinom), ali, CX-60, ne. Završna obrada enterijera i materijali su top verzijama su zaista vrhunski.
RAV-4 je sigurno najekonomičniji klasičan hibrid u toj klasi. I to mu jeste plus, ako je to nekome presudno za izbor vozila. Ima dobru ponudu prostora. A i to je plus. Sve ostalo je stvar ukusa. Nekome se dopada enterijer Toyote, u smislu dizajna i izbora materijala. Nekome ne.
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Šta znam nisam probao ali verujem da bi meni bilo dovoljno i samo 2 cilindra za generator struje. Što jednostavnija konstrukcija to lakše (i jeftinije) održavanje. Mislim na Nissanovo rešenje gde zapravo i nema motora koji pogoni auto.
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Mislim da SUS motor u hibridnom sklopu Nissana ne treba po funkciji baš mešati sa 2-cilindričnim SUS generatorom nalik onom koji je nekada davno koristio BMW za svoju posebnu verziju modela i3. Nissan-ov SUS je generator kao što svaki hibrid koristi SUS za generator.
Jer, ovaj kod Nissan-a se SUS "pali-gasi" jednako često kao i kod svakog drugog klasičnog hibrida. U toku par minuta on se par puta upali i ugasi, sve zavisno od stanja trenutne napunjenosti baterije i uslova vožnje, pa i "zahteva" elektromotora za električnom energijom.
Baterija klasičnog hibrida niti ima toliki kapacitet, a ni toliku izlaznu snagu, da bi ona mogla samostalno da pogonskom elektromotoru obezbedjuje potrebnu količinu električne energije pod dužim i/ili većim opterećenjem. Kod svakog hibridnog sklopa (pa bio on Nissan-ov, Toyotin, Hyundai-jev, Reno-ov, Hondin, Suzukijev), u tim trenucima, kada su veliki trenutni zahtevi za strujom, odmah se pali i SUS. Tako da Nissan-ov pogonski sklop po tome uopšte nije nešto posebno u svetu klasičnih hibrida.
A ako pogledaš WLTP dekleracije za "vrlo visok režim", videćeš da tada troši više od Toyotinog hibridnog sklopa, što znači da nije ni energetski efikasniji.
Sad, to što kod Nissan-a SUS nikada direktno ne pogoni točkove, jeste posebno u svetu hibrida danas, ali, sve to je davno vidjeno.
Jer, ovaj kod Nissan-a se SUS "pali-gasi" jednako često kao i kod svakog drugog klasičnog hibrida. U toku par minuta on se par puta upali i ugasi, sve zavisno od stanja trenutne napunjenosti baterije i uslova vožnje, pa i "zahteva" elektromotora za električnom energijom.
Baterija klasičnog hibrida niti ima toliki kapacitet, a ni toliku izlaznu snagu, da bi ona mogla samostalno da pogonskom elektromotoru obezbedjuje potrebnu količinu električne energije pod dužim i/ili većim opterećenjem. Kod svakog hibridnog sklopa (pa bio on Nissan-ov, Toyotin, Hyundai-jev, Reno-ov, Hondin, Suzukijev), u tim trenucima, kada su veliki trenutni zahtevi za strujom, odmah se pali i SUS. Tako da Nissan-ov pogonski sklop po tome uopšte nije nešto posebno u svetu klasičnih hibrida.
A ako pogledaš WLTP dekleracije za "vrlo visok režim", videćeš da tada troši više od Toyotinog hibridnog sklopa, što znači da nije ni energetski efikasniji.
Sad, to što kod Nissan-a SUS nikada direktno ne pogoni točkove, jeste posebno u svetu hibrida danas, ali, sve to je davno vidjeno.
Poslednja izmena od pedalaš u 02 Dec 2023, 20:42, izmenjeno 1 put ukupno.
- meidling
- Postovi: 1059
- Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
- Garaža: Volvo XC90 II D4
- Lokacija: Wien_Leskovac
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
@mironiko
Kod Sportage 3 je servisni interval za dizel motore bio na 2 godine ili 30 000 km tako da I to trebas uzeti u obzir.
Sto se tice prtljaznika ja sam umesto onog čuda od stiropora tu stavljao kofer sa stvarima
Gesendet von meinem SM-N975F mit Tapatalk
Kod Sportage 3 je servisni interval za dizel motore bio na 2 godine ili 30 000 km tako da I to trebas uzeti u obzir.
Sto se tice prtljaznika ja sam umesto onog čuda od stiropora tu stavljao kofer sa stvarima
Gesendet von meinem SM-N975F mit Tapatalk
- mironiko
- Postovi: 626
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Premium 2019.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Zapravo, to totalno ima smisla. Marek je objasnio u svom review-u da taj stiropor kod mild- i hibridnih modela štiti bateriju. Kako u našem slučaju nema ničega da se štiti, opušteno može i ispod pregrade da se pakuje, prilikom "težih" putovanja, a u regularnoj upotrebi sasvim je dovoljno i ono iznad nje.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Astra >> Lambo