Pozdrav, zanima me misljenje zato sto razmiljam o kupovini izmedju ova dva vozila iz naslova. Motori 1.6 (e)HDI i 1.6 TDI. Sta bi ste vi preporucili kad se uzme u obzir pouzdanost motora, odrzavanje, potrosnja, prateci redovni troskovi, udobnost itd?
Lep pozdrav i hvala.
Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
Citroen C4 2011- ili Golf 6 2009 -
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Citroen C4 2011- ili Golf 6 2009 -
I jedan i drugi su dobar izbor. Kod oba su moguci problemi sa EGR i DPF ako je auto zapusten kod prethodnog vlasnika.
Oba su kultivisana u radu. C4 je udobniji auto generalno za neki duzi put, Golf je cvrsci i otporniji na losije puteve.
Relativno su jeftini za odrzavanje, i obavezan je redovan servis tacno na vreme.
1.6 HDI je otporniji po gradu sto se tice DPF-a jer ima aditiv koji pomaze regeneraciji.
Ostalo su nijanse - ako zelis udoban auto za put - C4, ako zelis da ti izdrzava ove rupetine po gradu, onda Golf. S prostorom su tu negde, oba su dobro izolovana od buke... Izbegavaj svaki primerak koji se na leru cuje u kabini sa zatvorenim prozorima, ti motori su solidno tihi, bez vibracija i na leru se tek jedva cuje nesto u kabini. Ako su primetno bucni unutra, ne kupuj. Obrati paznju kod 1.6 TDI ako osetis neki cudan miris iz auspuha (ne onaj dizelski, nego bas smrad) i neko sistanje blago, to je EGR i DPF kaput...
Oba su kultivisana u radu. C4 je udobniji auto generalno za neki duzi put, Golf je cvrsci i otporniji na losije puteve.
Relativno su jeftini za odrzavanje, i obavezan je redovan servis tacno na vreme.
1.6 HDI je otporniji po gradu sto se tice DPF-a jer ima aditiv koji pomaze regeneraciji.
Ostalo su nijanse - ako zelis udoban auto za put - C4, ako zelis da ti izdrzava ove rupetine po gradu, onda Golf. S prostorom su tu negde, oba su dobro izolovana od buke... Izbegavaj svaki primerak koji se na leru cuje u kabini sa zatvorenim prozorima, ti motori su solidno tihi, bez vibracija i na leru se tek jedva cuje nesto u kabini. Ako su primetno bucni unutra, ne kupuj. Obrati paznju kod 1.6 TDI ako osetis neki cudan miris iz auspuha (ne onaj dizelski, nego bas smrad) i neko sistanje blago, to je EGR i DPF kaput...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Citroen C4 2011- ili Golf 6 2009 -
Meni je od oba bolji Peugeot 308, onaj 2013+. Golf VI je baš praistorija unutra i ništa specijalno u vožnji i udobnosti, a mogće je da će to godište golf ubrzo pokazati i probleme s limarijom (kao passati i petica).
Re: Citroen C4 2011- ili Golf 6 2009 -
pre bih c4 nego golfa ali ces golfa posle vrv lakse i bolje prodati , 308 ph1 restyle je isto ok prica a ph2 mi se ne svidja unutra ali spolja je simpa
Re: Citroen C4 2011- ili Golf 6 2009 -
1.6 TDI ja bih zaobišao u širokom luku, previše mogućih problema i rizika.
HDI je premijum za njega po svakom pitanju održavanja odnosno rizika kao polovnog motora.
Da ne bude zabune, odnosi se na navedena godišta.
(Noviji 1.6 TDI motor nakon ovog modela motora je sasvim druga priča, i za preporuku je ali to je već G7 generacija.
Može da zbuni, različiti su motori u pitanju ali im je identična komercijalna oznaka kao 1.6TDI pa treba naglasiti o kom se tačno motoru radi na koji se misli.)
HDI je premijum za njega po svakom pitanju održavanja odnosno rizika kao polovnog motora.
Da ne bude zabune, odnosi se na navedena godišta.
(Noviji 1.6 TDI motor nakon ovog modela motora je sasvim druga priča, i za preporuku je ali to je već G7 generacija.
Može da zbuni, različiti su motori u pitanju ali im je identična komercijalna oznaka kao 1.6TDI pa treba naglasiti o kom se tačno motoru radi na koji se misli.)
- dag81
- Postovi: 7265
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Citroen C4 2011- ili Golf 6 2009 -
Drugar je vozio 2 1.6tdi 2009 i 2010to.
EGR ventil je jedina mana(150-200 sa skidanjem i popravkom) i senzor DPFa deo 30e. Kompresor klime(280 nov org sa zamenom)
Takodje ako dugo stoji ode dizna(4+meseca) to je zicer posle par desetina km.
Jedan je imao 160k prodat sa 290k km. Drugi 120 prodat sa 180 i na njemu je bila dizna, posto je bio udaren pa dok ga je popravio. Prave km su bile.
U prvi koji je imao 160k kad je kupljen, na nekih 180 190k km je bas ulozio i to sve jedno za drugim, tipa u 2 meseca. Velliki servis, diskovi i plocice sve, amorti zadnji, EGR ventil, kompresor klime. Narednih 100k km bukvalno ulje i filteri.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
EGR ventil je jedina mana(150-200 sa skidanjem i popravkom) i senzor DPFa deo 30e. Kompresor klime(280 nov org sa zamenom)
Takodje ako dugo stoji ode dizna(4+meseca) to je zicer posle par desetina km.
Jedan je imao 160k prodat sa 290k km. Drugi 120 prodat sa 180 i na njemu je bila dizna, posto je bio udaren pa dok ga je popravio. Prave km su bile.
U prvi koji je imao 160k kad je kupljen, na nekih 180 190k km je bas ulozio i to sve jedno za drugim, tipa u 2 meseca. Velliki servis, diskovi i plocice sve, amorti zadnji, EGR ventil, kompresor klime. Narednih 100k km bukvalno ulje i filteri.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока