Samo da javim ishod kupovine, pored svih mojih napora da se uzme klio 4 koji mi je deolovao kao najkompletniji mali porodicni auto, odluka je na pala na kupovinu polovine auta tj. fiat 500 (fica).
Isao sam na zamor i da ce zena posle 2 meseca popustiti, ali ne vredi, kupovina auta iz njihovog ugla je kao kupovina cipela ili torbe, jednostavno nema sta mi tu da palamudimo
Nema veze za mene, voleo bih da ga vremenom prihvatim kao "racionalnu" kupovinu, bitno je da je sreca u zeninim ocima velika, mir u kuci je sacuvan
Uglavnom, juce je auto uzet, 1.2 8v benzin 69ks, 2010. godiste, uvoz iz Svajcarske, 140k km, lepo ocuvan primerak (za sada), doterao ga juce iz Panceva, lepo ide na autoputu, utegnut, ne lupa nista, iznenadio me kako zanimljivo ide obzirom na mali motor, na AP do 130 ide ok, preko toga nema smisla.
Teram ga sada na tehnicki i registraciju, preporuka za servisera koji radi fijate u NS gde bi ga odrzavali? Kontam svaki iole krsteni majstor zna da mu uradi veliki/mali servis obzirom da je motor "jednostavan".
Reno klio 4 / Pezo 208 ili .. ?
- pedja
- član 001
- Postovi: 14233
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Reno klio 4 / Pezo 208 ili .. ?
Ja bih to terao kod Saše na kanal
TapaT
TapaT
Re: Reno klio 4 / Pezo 208 ili .. ?
Cestitke za Ficu.
Sto bi lose isao, ja i Punta sa 60ks, teram stalno po AP picimo najnormalnije, mnogo su mu pomogle nove gume, da se osecam sigurnije na visim brzinama. Sto se samog motora tice to su super motori, samo je veliki servis malo komplikovaniji, jer ovaj tvoj ima varijabilni razvod ventila.... Mislim da tu mora neki alat da se koristi, ja sam menjao kaiseve sa markerima. Taj motor je kritican kad se pretice nesto na magistrali, ostalo, ti zavrsi posao.
PS. vozio sam se juce u 208, mozda prvi put u zivotu, bas je dobar auto, ali meni licno malo tesan za noge napred, sto se tice sirine slobodnog prostora.
Sto bi lose isao, ja i Punta sa 60ks, teram stalno po AP picimo najnormalnije, mnogo su mu pomogle nove gume, da se osecam sigurnije na visim brzinama. Sto se samog motora tice to su super motori, samo je veliki servis malo komplikovaniji, jer ovaj tvoj ima varijabilni razvod ventila.... Mislim da tu mora neki alat da se koristi, ja sam menjao kaiseve sa markerima. Taj motor je kritican kad se pretice nesto na magistrali, ostalo, ti zavrsi posao.
PS. vozio sam se juce u 208, mozda prvi put u zivotu, bas je dobar auto, ali meni licno malo tesan za noge napred, sto se tice sirine slobodnog prostora.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Reno klio 4 / Pezo 208 ili .. ?
Meni se jako sviđa 208 vizuelno, ali Clio 4 je stvarno pouzdan auto, i to u više varijanti motora...
Inače, lep i elegantan izbor sa Fićkom. Neka vas dobro služi.
Inače, lep i elegantan izbor sa Fićkom. Neka vas dobro služi.