Polovnjak, 3500-4000e
Re: Polovnjak, 3500-4000e
koja je to xsara picaso u ovom cenvnom rangu? da ne mislis na c4 picasso on vec spada u ovu grupu?
Xsara ima ok benzince 1.6 i 1.8 a u c4 picasso isao nesrecni 1.6 vti sa 120 konja i 1.8 tacnije 1700ccm od 125 konja za koji nisam upoznat kakav je ali mislim da nema veze sa onim iz xsare.
Xsara ima ok benzince 1.6 i 1.8 a u c4 picasso isao nesrecni 1.6 vti sa 120 konja i 1.8 tacnije 1700ccm od 125 konja za koji nisam upoznat kakav je ali mislim da nema veze sa onim iz xsare.
Poslednja izmena od OMP u 10 Jan 2022, 14:03, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Vidjao sam ih za 3500, pa reko da ne gnjavim sa novom temom. Nekad se pojavi i neka 2010. koja ide malo pre toga, ali prodju na oglasima za cca dva dana.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
vidi to je prevazidjen model bez obzira na godiste da bi platio tolike pare...nisu se one lose pokazale ali dati i 3000 za taj auto je suludo jer se za malo vise para kupuje c4 picasso, mnogo atraktivniji auto.
Ovaj 1.8 u fordu nije bas srecno resenje, bolje trazi 1.6
Ovaj 1.8 u fordu nije bas srecno resenje, bolje trazi 1.6
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Da, ja sam mislio eventualno do 3 da dam. Problem je sa c4 velicina. U sustini ovo je auto koji bismo ja i moj tast vozili kada idemo do vikendice, a mesto je takvo da samo moze da se parkira ispred kuce, a parking ima mesta za auto cirka 4,3 metra. Pikasovih 4,5 mi je rizicno jer izlazi na ulicu auto. Tako da mi je tast dao zadatak da mu nadjem auto sa gepekom i tri odvojena sedista, a mora da stane na parking. I tako... Hvala svakako za savet, gledacu da ne preplatim zaru kad je nadjem.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
pa vidi c4 picasso i xsara picaso su vrlo slicnih dimezija, mozda 10cm razlike u korist c4, pricam o c4 picasso ne grand picasso
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Moja sestra ima c4 picasso, 2008 godiste, 1.8 benzin, 125 konja.
Uopste nije prevelik, tako deluje, ali gde udje Xsara, ucice i C4.
Sto se tice samog motora, nas su zezale lambda sonde, bacale antipolution fault, pa se tu namenjao delova dok nisam uzeo obe u originalu. Motor ide OK, ali trosi pristojno i ne racunaj na sportskiju voznju.
Edit, pogledao sad specifikacije, 19 cm je duzi obican c4 picasso od Xsare, iako ne deluje toliko
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Uopste nije prevelik, tako deluje, ali gde udje Xsara, ucice i C4.
Sto se tice samog motora, nas su zezale lambda sonde, bacale antipolution fault, pa se tu namenjao delova dok nisam uzeo obe u originalu. Motor ide OK, ali trosi pristojno i ne racunaj na sportskiju voznju.
Edit, pogledao sad specifikacije, 19 cm je duzi obican c4 picasso od Xsare, iako ne deluje toliko
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Jeste, posto je trouglasti prostor ispred tu i 10 cm potencijalno pravi razliku. Pritom, postoje razlike unutar istog modela u zavisnosti da li je 2009, 10, 11...to cu ja sa metrom da obilazim, ali svakako bih gledao da bude sto krace. Vec znam da staje moja Ford Fiesta, ali sem Multiple, nema kratkog auta koji ima tri odvojena sedista, pa zato idem na 20-30cm max iznad toga.
-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 02 Dec 2020, 21:39
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Jel si razmatrao mozda opel merivu A?
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Nisam, zapravo ni pomislio na taj model. Vidim da odgovara po dimenzijama. hvala, istrazicu!
- Darko
- Postovi: 9060
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Ne nadjoh neku opstu prigodnu temu o polovnjacima pa cu ovde pitati.
Da li postoji Mini koji je preporuka za kupovinu, godista recimo 2009-2010.
Nebitna oprema, verzija, dizel, benzin, konjaza. (Moze biti i klot mini One sa 75ks samo da je vredan razmatranja).
Na vise mesta sam cuo da su generalno za izbegavanje, da se kvare, itd.. ima li ko kakvih iskustava?
Da li postoji Mini koji je preporuka za kupovinu, godista recimo 2009-2010.
Nebitna oprema, verzija, dizel, benzin, konjaza. (Moze biti i klot mini One sa 75ks samo da je vredan razmatranja).
Na vise mesta sam cuo da su generalno za izbegavanje, da se kvare, itd.. ima li ko kakvih iskustava?
- Darko
- Postovi: 9060
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Nobody
Re: Polovnjak, 3500-4000e
ja znam jedino da oni vti 95 i 120 konja mogu da prave probleme sto je opste poznato a za ostale verzije ne znam koje su i kakve su
Re: Polovnjak, 3500-4000e
sad procitah da su one verzije 1.4 75 konja i 1.6 sa 112 ili 116 konja ok motori, to su krajslerovi (tritec) motori (nisam imao pojma da je i krajsler tu umesao prste) i navodno su izdrzljivi i najbolji izbor ali su ugradjivani samo u prve serije minia R50 i 53 to je valjda do 2007 tako da ako je godiste bitno onda u mladjim minijima nema tih motora
https://www.carthrottle.com/post/the-r5 ... ade-today/
https://www.carthrottle.com/post/the-r5 ... ade-today/
- Darko
- Postovi: 9060
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Da, cuo sam i ja da su to krajsler motori proizvedeni u brazilu ali kao sto kazes, to su vec dosta starija godista.
Da li se zna nesto oko 1.6 dizela? Da li su svi 1.6d u miniju zapravo hdi motori? I koju verziju/konjazu/godiste vredi gledati?
Da li se zna nesto oko 1.6 dizela? Da li su svi 1.6d u miniju zapravo hdi motori? I koju verziju/konjazu/godiste vredi gledati?
Re: Polovnjak, 3500-4000e
svi 1.6D su hdi do recimo 2012.-13. godine ne znam kasnije, a isao je i 2.0 to je valjda bmw-ov, ali ne znam meni taj auto i dizel motor ne idu zajedno, mini prosto treba biti benzinac i po mogucstvu sto jaci, lepo se vozi taj auto i moze lepo da ide greota je uzimati dizel ili neki benz slabe konjaze tipa 75 konja.