Polovnjak, 3500-4000e

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
speedy stikis
Postovi: 1857
Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od speedy stikis » 13 Okt 2019, 23:17

Dobro to je manje vise ocekivano veca klasa je upitanju. Generalno zavrsice mi posao i jedan i drugi u to ne sumnjam.

Mene vise zanimaju motori kako su se pokazali u praksi, za ovaj iz clia znam (i iz skustva) da je prelazio dosta ali bez turbine, pretpostavio sam da je i ovaj slican. Vise me brine ovaj drugi francuz sto je saradjivao sa svabom, ako se pokazao kao svaba kod svojih benzinaca nisam bas siguran da zelim to da imam.

Tako da mi svaka sugestija i preporuka dobro dodje.

Hvala vam sto svakako zelite da podelite iskustva :sesir:

Korisnikov avatar
Pulp Fiction
Postovi: 1525
Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
Garaža: Astra G 1.7 dti

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Pulp Fiction » 02 Jan 2020, 14:13

Kakav je merc. a klasa mk2? Vidim da je relativno jeftin odnosno tu oko 2007,08 godišta košta kao i bilo koji drugi proizvođač? Može se reći da je unutra kvalitetno odrađen po slikama, ima dosta opreme, da li je on skup za održavanje kao što se govori za mk1 jer je eto teško raditi sa njima. Mada ovaj mk2 deluje da ima mnogo više prostora i da nije toliko nedostupno...

ljubitelj
Postovi: 6841
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od ljubitelj » 02 Jan 2020, 17:00

Mercedesi a posebno A klasa imaju dosta lošu limariju i skloni su da korodiraju (još pre 15godina starosti se pojavi vidljiva trulež) Sam Mercedes je organizovano nekoliko akcija naknadnog poboljšavanja i prefarbavanja karoserije (delova) radi sanacije ali obično to bude kratkotrajno i izdrži koju zimu.

Ako nije trula A klasa može da bude korektna sa održavanjem ukoliko samostalno želiš da servisiraš. AKo se osloniš na ovlašćeni servis platiće se Mercedes cena iako je sam auto daleko ispod tog nivoa cene kao što si i sam primetio, tj u proseku je ili nešto ispod za slično godište i kilometraže.

Ja sam gledao da uzmem A klasu pa sam prilično detaljno ispitao a onda još i direktno sa vlasnikom 2 komada uživo dopunio saznanja iz njegovog iskustva. I pobegao što dalje...a takav sam savet i dobio od vlasnika.
Sam motor je ok, problemi su karoserija i elektrika/elektronika naročito kod benzinaca.

Za razliku B klasa se pokazala baš mnogo bolje, kao da je druga fabrika pravila.
A klasu provozaj obavezno, auto je veoma neudoban i nema M od Meredesove vožnje- po meni.

Korisnikov avatar
Pulp Fiction
Postovi: 1525
Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
Garaža: Astra G 1.7 dti

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Pulp Fiction » 02 Jan 2020, 17:18

:thumbup:

Simpatičan mi je, i ima ih, naročito benzinaca, za male pare.

Rđu su valjda rešili 2008.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2933
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od OMP » 02 Jan 2020, 19:39

realno nikakav auto, sem sto je simpa na izgled, ali kao i prva serija nema ni m od mercedesa, voznja nikakva
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

ljubitelj
Postovi: 6841
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od ljubitelj » 02 Jan 2020, 19:52

Jeste simpa, zgodan kao mali spolja ali veliki unutra.
Nikako nisam ukapirao kako i zašto Mercedes ima probleme sa korozijom koji toliko dugo godina traju.

A cena benzinaca je takva kakva je,, brzo opada jer nisu na dobrom glasu kao polovni.
Šteta, koncepcija je baš zgodna.

Korisnikov avatar
Puzo81
Postovi: 2246
Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
Garaža: Corsa B X10XE, Alfa 147 1.9JTD, VW Buba 1200J.
Lokacija: Novi Sad

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Puzo81 » 02 Jan 2020, 19:56

Meni zetonja iz Pariza daje džabe A klasu 2007 ili 8, mislim da je 170cdi, siva met, dobra oprema, menjač automatik zvekno.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2933
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od OMP » 02 Jan 2020, 20:11

pa uzimaj, prodaces je sigurno :)

A klasa, Vito/viano i Sprinter su bas problematicni po pitanju korozije, komsija ima A klasu ono je cirkus kako je napala korozija aj na nekim logicnim mestima kao i kod drugih kola to kontam ali tipa po sred vrata, po sred haube i sl. to ne mogu da verujem kako
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 5749
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od dag81 » 03 Jan 2020, 00:13

Uzmi, oteras kod Djordjeta u Vatroslava Jagica. Mislim.kad je vec free nabavka. :)

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


ljubitelj
Postovi: 6841
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od ljubitelj » 03 Jan 2020, 00:17

Dodaj G klasu, C klasu. E klasu u tom periodu. Nije samo na tim lako vidljivim mestima (što je ružno ali ne i opasno) već i elementi tzv šasije, pa opruge, razni nosači (difernecijala npr) i svašta nešto što direktno ugrožava bezbednost.
Nije samo uobičajena kozmetička površinska korozija već trulež uz slabljenje materijala sve do pucanja.

Kao da je sam lim vrlo lošeg kvaliteta pa i pored solidne izrade i bez spoljnog oštećenja iznutra se samoraspada hemijski.

Ima da se nadje i dobrih primeraka pre svega iz regiona gde ne postoji zima tj nema korišćenja soli ali generalno treba biti oprezan i dobro pregledati stanje napredovanja korozije.

Ono što je Mercedes obaćavao sa 30 godina garancije se pokazalo potpuno besmisleno. Čak i najbolji w124 i w126 teško dožive 30 godina a ovi noviji ni pod razno i već kada stignu do 15 godina su za posetu limariji i farbariji.
Kao nekada Lada, Zastava, Škoda.

Za Mercedes sam znao iz iskustva da kvalitet nije sjajan ali u zadnje vreme vidjam i Audije i VW sa vidljivom korozijam a to sve modeli 2000+ godište, dakle još ni youngtimer.
Audi je bio poznat kao besprekoran što se limarije i korozije tiče.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 19915
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od dragvorl » 03 Jan 2020, 01:07

Ja sam bas gledao dosta tih do recimo 10 godina starih Audi i BMW uglavnom dok sam bio u servisu tamo 2011-12, cak i stare X5, nigde tu nije bilo korozije. Stari E39 od drugara koji se samo u Bavarskoj vozi evo vec 20 i kusur godina tek malo na patosu na nekim falcovima krenuo.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

ljubitelj
Postovi: 6841
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od ljubitelj » 03 Jan 2020, 09:17

Za Audije u garanciij je ok da nema korozije, 2008+ godište tj zadnjih 12 godina.
Ovi oko 20 godina, young timeri se pojavljuju sa rdjom na pragovima, rubovima krila, donji delovi vrata....vidjam na parkinzima tržnih centara. Slučajnost da nailazim na usoljene , ne znam?

Golf 3, Golf 4, Polo, Seati i ostali youngtimeri iz VAG slična priča, pojavljuje rdja i spolja na vidljivim mestima kao nekada što je važilo za Opele i Fiate a koji su izgleda izlečeni od te boelsti.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2933
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od OMP » 03 Jan 2020, 10:33

seat izgleda prednjaci po koroziji u vw grupi, najvise vidim ibiza na stranim oglasima sa trulim krilima, haubama, rubovima, itd.....sto se mercedesa tice sta znam ja osim ovih koje sam pomenuo nisam vidjao trule ili ne u toj meri ili ne na vidnim mestima, evo ima nekoliko mecki C i E po komsiluku ni na jednoj ne videh koroziju a sve 15+ god stare
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

N_L
Postovi: 298
Pridružio se: 16 Mar 2016, 06:59

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od N_L » 18 Jan 2020, 00:43

Treba mi savjet, drugo misljenje ili stagod.
Lomim se stalno sta cu, sta necu ali najlogicnije i najsiplativije mi je da uzmem auto koje ce sluziti za neki prelazni period, par godina mozda ko zna, nego da uzimam sada na kredit neko auto koje opet nece biti TO a uzeo kredit. Ta o kojima sam razmisljao na kreditu su e90/92 330d ili eventualno za malo vise para f30 320d, tu bi vec isla dilema bolje opremljen i jaci motor vs noviji ali to je ostavljeno sa strane, jednostavno mi je bolje pricekat malo i onda uzet nesto sto mi odgovara.

E tu nastupa mali problem, i to prelazno auto mora biti ok jer mi je bas preko glave od voznje raznoraznih "tranja" od kola, tu racunam i rage od auta, i poluispravne, da nikudj ne mogu itd. Meni je da kazem bitan osjecaj za filing, sto bi rekao jedan nas veliki filozof, tj jednostavno bitno mi je da se lepo osjecam u autu. Tako da otprilike sam razmisljao sta bi meni odgovaralo i manje vise jedina ideja mi je bmw e46.
Mimo sto e46 sam volio i zelio ko svi tada kad sam bio u srednjoj, kasnije sam imao druga auta iz tog perioda i bmw mi je ostao zelja(a prvo auto mi je bio e36 inace). Mimo toga, manje vise od ovih "glavnih" limuzina i kupea mi se jedini svidja, hatchbackove ne volim i ne bih razmatrao bas zbog ovog gore licnog osjecaja sto pomenuh. Kod auta mi je bitno, mimo da nije krntija, da se dobro vozi, ja vozim malo "ostrije" i volim da je auto adekvatno, tako da preferiram auta sto imaju 200+ konja ali ovdje to i nije bitno sada toliko. I pod ostrije ne smatram da divljam ili nesto debilno ali jednostavno malo brze kad uslovi dopustaju.
Auto ce biti daily driver, koristice se za sve pa od kuca-poso po BG guzvi, do putovanja do CG, po Srbiji i dalje. Tu se sad malo dvoumim, 320d iz tog perioda bih preskocio, ove novije i ajde ali posto sam vozio drugov meni iskreno treba malo vise snage. Nije sad prioritet na ekonomicnosti, al ne bih ni da me ubije na tom polju, pa trazim neki middle ground. 330d eventualno? Mislim da bi 330i odgovarao u nekim aspektima ali da mu je potrosnja problem, a nisam neki ljubitelj plina, imam predrasude bez nekog posebnog razloga ali u ovom slucaju zauzelo bi veliki dio vec malog gepeka pa je i to problem.

Naravno, mislim da je najveci problem naci ocuvan primjerak kojem nije dusa uzeta jer manje vise svi znamo koji je profil velikog broja vozaca ovog modela, pogotovo sada kad je stariji i jeftiniji, al eto sta je tu je.

Kao sto rekoh, misljenje, savjet, nesto drugo, nesto sto nisam uracunao itd?

N_L
Postovi: 298
Pridružio se: 16 Mar 2016, 06:59

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od N_L » 18 Jan 2020, 01:24

Jbm ga istece mi sansa za edit dok se Istusirah tako da evo ovdje sta dodah postu ali se nije moglo poslati:
P.s. Da me ne bi pogresno shvatili, kad kazem osjecaj, i da mi je to mozda najvaznije, mimo sto tu spada dosta licnih stavki, to znaci da se ja osjecam prijatno u vozilu, da mi odgovara, da mi ne smeta sto i jedna stvar. Jeste da biram jeftinije auto, daily drivera i sve to al opet nije meni auto samo prevozno sredstvo, na auto forumu sam pa valjda ce se lakse shvatit jer neki prijatelji ne skapiraju tu cinjenicu.
Isto poredjenja radi, auto i taj osjecaj sto pominjem to je kao garderoba, biram u cemu se dobro osjecam i sto mi stoji, jel? Nekome to moze biti skupi brend, nekome udobna trenerka tako da sve je individualno. U mom slucaju neki malo retro sport treša fazon i airmax hahaha salim se al da pojasnim malo

Odgovori