Polovnjak, 3500-4000e
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Rekao bih na 1750rpm
http://www.zeperfs.com/en/fiche1856-fia ... 4-tjet.htm
http://www.zeperfs.com/en/fiche1856-fia ... 4-tjet.htm
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Turbina radi kad radi motor.
Tapatalk
Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Aj nidžo, popusti malo, znaš na šta su mislili
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Znao sam da će to neko da kaže, razmišljao sam da napišem aktivira, vrši funkciju ali mrzelo me da se pravilno izražavam
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Poslednja izmena od havijer u 10 Jun 2016, 22:14, izmenjeno 1 put ukupno.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Što se tiče Alfe 156 koju sam okačio, našao sam komentar za nju:
Auto jeste lep jer ima lepu opremu ali sve ostalo je shit slike su uradjene u foto shopu auto je udaran prednje levo krilo i branik farbani i motor mu je u maleru ima problem s ubrizgavanjem kvacilo pri kraju,tako da je cena lrevelika za ovaj auto.
Auto jeste lep jer ima lepu opremu ali sve ostalo je shit slike su uradjene u foto shopu auto je udaran prednje levo krilo i branik farbani i motor mu je u maleru ima problem s ubrizgavanjem kvacilo pri kraju,tako da je cena lrevelika za ovaj auto.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Ne znam zasto ljudi to rade . .. Kao da necu doci da se uzivo uverim u stanje automobila . . . Kao pojedine ribe na fejsu bitno da su na slici lepe.
Obrni okreni nema dobra Alfa tog godista ispod 4000e sto je za mene porazavajuca cinjenica. Imao sam utisak da su jeftinije bar 400 500e.
Obrni okreni nema dobra Alfa tog godista ispod 4000e sto je za mene porazavajuca cinjenica. Imao sam utisak da su jeftinije bar 400 500e.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Čudno mi je to, budi strpljiv. Nema nikakve logike da toliko star auto tako drži cenu. Pojaviće se dobar primerak sigurno.
One sve imaju sličnu cenu, i krševi i dobri primerci. Problem našeg tržišta je što su uglavnom na oglasu krševi i to vuče cene naniže. Dobro je za kupca jer može da se dokopa dobrog primerka za sitnu lovu, mana je za prodavce, jer krševi vuku i cene dobrog auta naniže.
One sve imaju sličnu cenu, i krševi i dobri primerci. Problem našeg tržišta je što su uglavnom na oglasu krševi i to vuče cene naniže. Dobro je za kupca jer može da se dokopa dobrog primerka za sitnu lovu, mana je za prodavce, jer krševi vuku i cene dobrog auta naniže.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Pre ces naci 156 u dobrom stanju nego 147. Been there, done that.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Imam pitanje koje mozda i nema veze sa ovom temom. . .
Da li je ok provera motora ( bar dok majstora ne dovedem ) tako sto izvucem sipku od ulja i gledam da li duva? Da li u toj situaciji treba dati gas da bi se videlo pravo stanje? Kapiram da ako se da veci gas da nekim cudom ne potera ulje napolje . I sta konkretno dobijam ako odvrnem cep od ulja dok motor radi ?
Jasno mi je da to sa cepom od ulja zavisi od motora, npr kod z101 i yuga 55 ako to covek uradi pa jos da gas ne gine kupanje u ulju .
Inace ocajan sam. Ne mogu nista da nadjem. Nasao sam bio super fokusa, lep s polja jos lepsi unutra, lepo pali mirno radi a kad sam mu dodao gas sav se zatresao (trokira), prodavac kaze treba dizna da se uradi . A cena 4000, tako da odustajem od tog modela. Ovi za oko 3700 su uzas, ocigledno ne dovoljno para za taj auto.
Slucajno sam pogledao i 307 1.6 90 HDi pa me zanima ukratko sta mislite? Sve cool jaaako je kvalitetan unutra sto nisam ocekivao od Peugeota . 2006 je god nema plivajuci i DPF. Samo me prodavac smorio sa pricom da njima crkavaju turbine kao dobar dan i na tom sto prodaje je vec zamenjena, cena 3600. Nisam mu nasao zamerku nikakvu osim sto je rucna jako cudna kad se povuce, kao da je sajla u stanju raspada. Plac je Hopsi automobili.
I dalje mislim da Alfa 147 ima za klasu bolji polozaj za volanom od bilo kog auta u kom sam sedeo i to me odusevljava ali sto vise citam o alfi i to na alfinom forumu to mi je jasnije da treba da je izbegnem i da nekako nagovorim sebe na razumnu kupovinu.
Pa sad upada u razmatranje i P 307 koga nisam mislio ni u ludilu da kupim. Dakle jos jednom P 307 benzin bih radije ali me zanima i misljenje o dizelu.
Da li je ok provera motora ( bar dok majstora ne dovedem ) tako sto izvucem sipku od ulja i gledam da li duva? Da li u toj situaciji treba dati gas da bi se videlo pravo stanje? Kapiram da ako se da veci gas da nekim cudom ne potera ulje napolje . I sta konkretno dobijam ako odvrnem cep od ulja dok motor radi ?
Jasno mi je da to sa cepom od ulja zavisi od motora, npr kod z101 i yuga 55 ako to covek uradi pa jos da gas ne gine kupanje u ulju .
Inace ocajan sam. Ne mogu nista da nadjem. Nasao sam bio super fokusa, lep s polja jos lepsi unutra, lepo pali mirno radi a kad sam mu dodao gas sav se zatresao (trokira), prodavac kaze treba dizna da se uradi . A cena 4000, tako da odustajem od tog modela. Ovi za oko 3700 su uzas, ocigledno ne dovoljno para za taj auto.
Slucajno sam pogledao i 307 1.6 90 HDi pa me zanima ukratko sta mislite? Sve cool jaaako je kvalitetan unutra sto nisam ocekivao od Peugeota . 2006 je god nema plivajuci i DPF. Samo me prodavac smorio sa pricom da njima crkavaju turbine kao dobar dan i na tom sto prodaje je vec zamenjena, cena 3600. Nisam mu nasao zamerku nikakvu osim sto je rucna jako cudna kad se povuce, kao da je sajla u stanju raspada. Plac je Hopsi automobili.
I dalje mislim da Alfa 147 ima za klasu bolji polozaj za volanom od bilo kog auta u kom sam sedeo i to me odusevljava ali sto vise citam o alfi i to na alfinom forumu to mi je jasnije da treba da je izbegnem i da nekako nagovorim sebe na razumnu kupovinu.
Pa sad upada u razmatranje i P 307 koga nisam mislio ni u ludilu da kupim. Dakle jos jednom P 307 benzin bih radije ali me zanima i misljenje o dizelu.
- LukaMaletin
- Postovi: 1393
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Polovnjak, 3500-4000e
a cekaj , jel fokus benzin ili dizel, nisam ispratio , posto ako jeste onda stvarno moze biti jeftin kvar. A taj 1.6 hdi ti ide isti i u fokus i pokazao se odlicno , bar koliko sam se ja nacitao, posto isto gledam fokusa.
Inace , 1.8 tdci u fokusu je , po iskustvima ljudi sa raznih foruma , najbolji motor koji se moze uzeti.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Inace , 1.8 tdci u fokusu je , po iskustvima ljudi sa raznih foruma , najbolji motor koji se moze uzeti.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Razmisli ti opet o Puntu Classic. Jeste da nije "vau" ali naći ćeš za te pare mlad primerak, sa sigurnom i verovatno najmanjom kilometražom, odličan motor, nema da brineš oko korozije, mali potrošač, jeftino održavanje... Ja sam svom natukao evo 90.000 km za malo jače od 5 godina i prezadovoljan sam. Za koji dan krećemo sa njim ponovo do Grčke, ma radi posao za sve pare. Gledaj samo oglase, prvi vlasnik, imaš ih sigurno i dosta održavanih u ovlašćenima, sa urednom servisnom - zajebi skroz placeve.
TT
TT
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Svi putevi vode ka Puntu . Slazem se u potpunosti da je on u stvari moja realnost, lako bih ga kupio a jos lakse odrzavao. Al jbg kad za te iste pare ima puno boljih automobila . . . Lakse bi mi bilo da nema
Focus je dizel 2.0 6 brzina sa promenjenim plvajucim i komplet kvacilom, sto prodavac garantuje.
Benzinaca ima extremno malo u oglasima sto je velika steta izgleda da mi srbi mnogo volimo dizele pa je i takva ponuda
Focus je dizel 2.0 6 brzina sa promenjenim plvajucim i komplet kvacilom, sto prodavac garantuje.
Benzinaca ima extremno malo u oglasima sto je velika steta izgleda da mi srbi mnogo volimo dizele pa je i takva ponuda
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Ako odvrnes cep ulja, videces u zavisnosti od motora, prskanje ulja. To ljudi cesto mesaju sa duvanjem pa misle da je los motor. Ako prska, mora i da prska jer je bregasta ispod. Duvkanje je takodje manje vise ok ali ne sme da ima pare! Tj da ima neku boju tipa sivkast, plavicasti itd... Isto i na sipki za ulje.Andrija88 je napisao:Imam pitanje koje mozda i nema veze sa ovom temom. . .
Da li je ok provera motora ( bar dok majstora ne dovedem ) tako sto izvucem sipku od ulja i gledam da li duva? Da li u toj situaciji treba dati gas da bi se videlo pravo stanje? Kapiram da ako se da veci gas da nekim cudom ne potera ulje napolje . I sta konkretno dobijam ako odvrnem cep od ulja dok motor radi ?
Jasno mi je da to sa cepom od ulja zavisi od motora, npr kod z101 i yuga 55 ako to covek uradi pa jos da gas ne gine kupanje u ulju .
Inace ocajan sam. Ne mogu nista da nadjem. Nasao sam bio super fokusa, lep s polja jos lepsi unutra, lepo pali mirno radi a kad sam mu dodao gas sav se zatresao (trokira), prodavac kaze treba dizna da se uradi . A cena 4000, tako da odustajem od tog modela. Ovi za oko 3700 su uzas, ocigledno ne dovoljno para za taj auto.
Slucajno sam pogledao i 307 1.6 90 HDi pa me zanima ukratko sta mislite? Sve cool jaaako je kvalitetan unutra sto nisam ocekivao od Peugeota . 2006 je god nema plivajuci i DPF. Samo me prodavac smorio sa pricom da njima crkavaju turbine kao dobar dan i na tom sto prodaje je vec zamenjena, cena 3600. Nisam mu nasao zamerku nikakvu osim sto je rucna jako cudna kad se povuce, kao da je sajla u stanju raspada. Plac je Hopsi automobili.
I dalje mislim da Alfa 147 ima za klasu bolji polozaj za volanom od bilo kog auta u kom sam sedeo i to me odusevljava ali sto vise citam o alfi i to na alfinom forumu to mi je jasnije da treba da je izbegnem i da nekako nagovorim sebe na razumnu kupovinu.
Pa sad upada u razmatranje i P 307 koga nisam mislio ni u ludilu da kupim. Dakle jos jednom P 307 benzin bih radije ali me zanima i misljenje o dizelu.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Pozdrav svim članovima. Zovem se Miloš i u potrazi sam za polovnjakom u ovom cenovnom rangu. Uslov je da auto ima 4 vrata, pre benzinac i to samo što sam mišljenja da ću pre naći boljeg benzinca nego dizela. Godišnje bih prelazio 12-13 kkm, ima bih dosta otvorenog puta a od kuće do posla me ne kači neka gužva.
Kakva su vaša mišljenja o Astri G, onoj iz Poljske? Vidim da može da se nađe od prvog vlasnika. Takođe Fokus mk2 mi je zanimljiv model. Mada može i neki manji tipa Clio 3 i slično pošto nemam dece i auto bi pored mene vozila i supruga koja nije baš vičan vozač pa bih veća auta izbacio.
Toliko za početak
Poslato preko mTalk
Kakva su vaša mišljenja o Astri G, onoj iz Poljske? Vidim da može da se nađe od prvog vlasnika. Takođe Fokus mk2 mi je zanimljiv model. Mada može i neki manji tipa Clio 3 i slično pošto nemam dece i auto bi pored mene vozila i supruga koja nije baš vičan vozač pa bih veća auta izbacio.
Toliko za početak
Poslato preko mTalk
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Jel si razmišljao mozda o Dacia Sandero? Ima za 4000 da se bira mlade + malo prešle
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk