Polovnjak, 3500-4000e

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
N_L
Postovi: 282
Pridružio se: 16 Mar 2016, 06:59

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od N_L » 03 Nov 2018, 22:51

Predmet posta se granici sa ovim topicom jer dodje oko 4 5 sa boljom opremom al aj
Koliko mi je pametno sad uzet neki bmw 320d e46 kupe(eventualno limuzina)? Sa nekim finim paketom opreme, ako sto fali ulickam ga i tako, da mi sluzi kao daily driver a izmedju ostalog ocu i sam da ga kupim i maknem ova druga kola a sad mi je bolje da pare cuvam za neke druge stvari no ulijecem 15 hiljada (i potencijalni kredit) u noviju verziju... Ili je losa ideja pa da stedim za f30, no sa ok opremom tesko i do 15, pdv i carinu ne uzimam u obzir u ovoj racunici, to bih zavrsio drugacije svakako. Mada s druge strane vjerovatno cu uzet za 5 6 hiljada motor na proljece kad otopli ako ne ovo pa ne znam

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 31636
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Geza » 03 Nov 2018, 23:42

Limuzina praktičnija.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

N_L
Postovi: 282
Pridružio se: 16 Mar 2016, 06:59

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od N_L » 04 Nov 2018, 00:00

Ma da ali 99% vremena sam sam u kolima ili jos 1 osoba, a svakako mi je coupe ljepsi. Za tako jeftino auto mi i nije bitno sad da je idealno po svakom osnovu, vise bih da se meni svidja (kad sam bio u srednju svidjao mi se dok je bio aktuelan model, m3 taj ahhh), sredim ga malo, sve radi fino ide i eto, lako mi je kasnije uzet prakticnije i sto ocu (dzipa naravno hahaha)

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 31636
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Geza » 04 Nov 2018, 00:04

Odlučio si unapred, samo treba neko da aminuje. :) Neka bude kupe.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

N_L
Postovi: 282
Pridružio se: 16 Mar 2016, 06:59

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od N_L » 04 Nov 2018, 22:03

Haha nije, stavise ja licno bih radije kupio motor je to volim vise, ali gledam ovako kako da kazem da se totalno osamostalim, uzmem nesto jeftino sto ce mi valjat neki period, no ne znam ni puno o kakvo je auto i tako te stvari pa zato pitam

speedy stikis
Postovi: 1734
Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od speedy stikis » 13 Okt 2019, 19:25

Treba mi pomoc, savet, sugestija, predlog sve je dobro doslo :D

Ako ste imali iskustva sa ovim motorima ili primercima

Pikirao sam dva primerka ali ne znam sta mi je ciniti

Clio 3 1.2 100ph

https://www.polovniautomobili.com/auto- ... lt-clio-12


Imao sam davno clia 1.2 ali obican 75ph nemam neke zamerke na taj motor

A drugi je Citroen C4 1.6 120ph

https://www.polovniautomobili.com/auto- ... aracnovvtr

Za citroene znam da hvale dizele ali za benzince ne znam kakva su iskustva, (koliko znam ovaj ima turbinu i razvijan je sa bmw ako ne gresim) ali nista mi to ne znaci, vise me zanima pouzdanost



Eto ja se malo raspisao ali nadam se da cete bi barem malo pomoci da odlucim sta je uzeti :sesir:

Napred hvala

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2236
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od OMP » 13 Okt 2019, 19:46

clio je turbo, manje vise isti motor kao i klasican 1.2 samo dodata turbina, generalno ok motor i lepo ide....citroen nosi cuveni "bmw" VTI motor kao i pezo, koji se nije proslavio, bolje gledaj onaj sa 110 konja taj se dobro pokazao
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

speedy stikis
Postovi: 1734
Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od speedy stikis » 13 Okt 2019, 19:59

Znaci 1-0 za clio :D

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2236
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od OMP » 13 Okt 2019, 20:15

u svakom slucaju, kazu da uz redovnu zamenu ulja moze dosta da izgura, navodno je jedan od najboljih motora te kategorije
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
Risto
Pobednik Garaža - Classic lige
Postovi: 5831
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Risto » 13 Okt 2019, 20:52

Još jedan glas protiv C4 sa "BMW" motorom, gledaj neki HDI ako već merkaš C4. Clio je fin autić, ovaj u bolesno dobroj opremi, obični je 1.2 je za preporuku a čini mi se da su u ovoj verziji samo "nakalemili" turbo.

Više o samom motoru je bolje da kaže neko ko više zna o Renou...

Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk


speedy stikis
Postovi: 1734
Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od speedy stikis » 13 Okt 2019, 21:03

Gledam benzinca prevashodno dosta mi je dizela vise :D

lami
Postovi: 1004
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od lami » 13 Okt 2019, 21:12

Benzin, jos francuz moze da ti usere u zivot jos vise od dizela, nevezano za konkretni.
Ovo ti kaze osoba koje samo francuze ima u porodici i to vecinom PSA.
Lep je C4, ali ti treba neko ko se razume u VTI motore da ga pogleda ili da se kockas da ces da usmes dobar primerak.

Послато са SM-G950F помоћу Тапатока



speedy stikis
Postovi: 1734
Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od speedy stikis » 13 Okt 2019, 21:17

Samo mi ubacujes crva i ovako ne mogu jos da prelomim :kezo:

lami
Postovi: 1004
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od lami » 13 Okt 2019, 21:36

Imao sam 207 sa vti, mene je nervirao, ali ja sam hteo da ga upicanim, nije da me je ostavio na putu. Kolega je imao c4 sa vti i njemu navodno uopste nije trosio ulje. Ako se uzme c4, preporuka je da se zameni lanac. Za clio pojma nemam

Послато са SM-G950F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2236
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od OMP » 13 Okt 2019, 22:38

a i clio i c4 nisu za poredenje ni po komforu ni po voznim osobinama ni po kvalitetu izrade, c4 je ipak barem pola klase ispred u svemu, vozim c4 a vozio sam vise razlicitih renoa pa i clia tako da kazem iz iskustva.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Odgovori