Polovnjak, 3500-4000e

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 19482
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od dragvorl » 18 Jan 2020, 09:26

Problem sto za te pare ugl starije godiste,a tu probrati nesto dobro je jako tesko, kao recimo E46.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

N_L
Postovi: 296
Pridružio se: 16 Mar 2016, 06:59

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od N_L » 18 Jan 2020, 11:58

Da mada dodao bih malo nije fiksirano sa 4k no eto taj fazon sto jeftinije a da mi odgovara.

Jovanča
Postovi: 2
Pridružio se: 20 Jan 2020, 21:00

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Jovanča » 20 Jan 2020, 22:49

https://www.polovniautomobili.com/auto- ... otalni-ful

Da li može neko nešto da mi kaže, na osnovu ovoga sto se vidi sa slika. Savet neki ako budem išao da ga gledam.
Hvala

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 5640
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od dag81 » 20 Jan 2020, 22:58

Da je lik debil i da je auto u skoro osnovnoj opremi.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока



Korisnikov avatar
LukaMaletin
Postovi: 1198
Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
Garaža: Renault Thalia 1.5 dci 2004
Lokacija: Novi Sad

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od LukaMaletin » 21 Jan 2020, 19:06

Pa dobro , nije baš osnovna , tu su grejači sedišta, tempomat, convers +, navigacija, svi podizači, dvozonska klima, prednji grejači šoferke,
fali mu koža, xenoni i možda još par sitnica.
Felne nisu njegove , farba je dosta loša ovako sa slika , sva je prilika da je kilometraža vraćana.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Korisnikov avatar
ficha007
Postovi: 208
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od ficha007 » 22 Jan 2020, 00:02

Obzirom da je 2009 godište, a vidim da ima i automatki menjač, pogledati i proveriti stanje istog. Radi se o Durashift automatskom menjaču koji je poprilično izdržljiv, ako je održavan, a to znači zamena ulja i filtera na svakih 60.000km što kod nas u Srbiji dođe oko 200EUr-a. Takođe, bolja je opcija u odnosu na Powershift koji je išao u kasnije modele i koji je u stvari ekvivalent VW DSG menjaču, ali daleko manje kvalitetan, sa daleko više problema.

Proveriti stanje EGR ventila, DPF-a ( mada se to uspešno kod nas blokira, odnosno skida za ukupno oko 300-400EUR-a ), plivajući nema jer je automatik, a potom proverito stanje elektronike.

Najbolja varijanta je povesti majstora ili odvesti u neki bliži ovlašćeni ili specializovani servis za Forda kao što je Vukašinović u Sručinu ili RSd Pinosava na pregled i dijagnostiku.

Proveriti i stanje paknova i diskova obavezno, uraditi mali i veliki servis, što je reda veličine od 300-400 EUR-a i to je to.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić

Jovanča
Postovi: 2
Pridružio se: 20 Jan 2020, 21:00

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Jovanča » 22 Jan 2020, 10:59

Hvala na detaljnom opisu. Imao sam automatike VW(DSG), ali Forda nisam nikad vozio. Pa ne znam sta treba da gledam. Svidja mi se malo pa bih ga pogledao. Da dovedem nekog sa kompom da pogledamo te parametre i okom sto se može videti.

Hvala

Korisnikov avatar
ficha007
Postovi: 208
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od ficha007 » 22 Jan 2020, 12:14

Kako je u pitanju Durashift automatski menjač, probaj auto i menjač na hladno. Ne bi smeo da trza, promena mora da bude tečna. Bilo bi dobro kada bi znao da li je nekada, i ako jeste kada, menjano ulje u tom menjaču i da li je menjan filter.

Durashift je išao do 2010 godine, a posle je Powershift, ali se to po broju šasije jako lako utvrdi koja je automatika u pitanju.

Na cenu koja je istaknuta, i ako je to poslednja, računaj još jedno 1000-1200EUR-a, i to za servis menjača (200), veliki i mali servis (400), registracija (300), kočnice, paknovi, gume...posle ulje u menjaču i fileter menjač na svakih 60.000 i miran si. E sad, ostaje da se vidi stanje EGR-a, DPF-a, da li je potrebno nešto u njih uložiti , i to je to.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić

Odgovori