Stranica 46 od 51

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 18 Jan 2020, 09:26
od dragvorl
Problem sto za te pare ugl starije godiste,a tu probrati nesto dobro je jako tesko, kao recimo E46.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 18 Jan 2020, 11:58
od N_L
Da mada dodao bih malo nije fiksirano sa 4k no eto taj fazon sto jeftinije a da mi odgovara.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 20 Jan 2020, 22:49
od Jovanča
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... otalni-ful

Da li može neko nešto da mi kaže, na osnovu ovoga sto se vidi sa slika. Savet neki ako budem išao da ga gledam.
Hvala

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 20 Jan 2020, 22:58
od dag81
Da je lik debil i da je auto u skoro osnovnoj opremi.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока



Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 21 Jan 2020, 19:06
od LukaMaletin
Pa dobro , nije baš osnovna , tu su grejači sedišta, tempomat, convers +, navigacija, svi podizači, dvozonska klima, prednji grejači šoferke,
fali mu koža, xenoni i možda još par sitnica.
Felne nisu njegove , farba je dosta loša ovako sa slika , sva je prilika da je kilometraža vraćana.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 22 Jan 2020, 00:02
od ficha007
Obzirom da je 2009 godište, a vidim da ima i automatki menjač, pogledati i proveriti stanje istog. Radi se o Durashift automatskom menjaču koji je poprilično izdržljiv, ako je održavan, a to znači zamena ulja i filtera na svakih 60.000km što kod nas u Srbiji dođe oko 200EUr-a. Takođe, bolja je opcija u odnosu na Powershift koji je išao u kasnije modele i koji je u stvari ekvivalent VW DSG menjaču, ali daleko manje kvalitetan, sa daleko više problema.

Proveriti stanje EGR ventila, DPF-a ( mada se to uspešno kod nas blokira, odnosno skida za ukupno oko 300-400EUR-a ), plivajući nema jer je automatik, a potom proverito stanje elektronike.

Najbolja varijanta je povesti majstora ili odvesti u neki bliži ovlašćeni ili specializovani servis za Forda kao što je Vukašinović u Sručinu ili RSd Pinosava na pregled i dijagnostiku.

Proveriti i stanje paknova i diskova obavezno, uraditi mali i veliki servis, što je reda veličine od 300-400 EUR-a i to je to.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 22 Jan 2020, 10:59
od Jovanča
Hvala na detaljnom opisu. Imao sam automatike VW(DSG), ali Forda nisam nikad vozio. Pa ne znam sta treba da gledam. Svidja mi se malo pa bih ga pogledao. Da dovedem nekog sa kompom da pogledamo te parametre i okom sto se može videti.

Hvala

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 22 Jan 2020, 12:14
od ficha007
Kako je u pitanju Durashift automatski menjač, probaj auto i menjač na hladno. Ne bi smeo da trza, promena mora da bude tečna. Bilo bi dobro kada bi znao da li je nekada, i ako jeste kada, menjano ulje u tom menjaču i da li je menjan filter.

Durashift je išao do 2010 godine, a posle je Powershift, ali se to po broju šasije jako lako utvrdi koja je automatika u pitanju.

Na cenu koja je istaknuta, i ako je to poslednja, računaj još jedno 1000-1200EUR-a, i to za servis menjača (200), veliki i mali servis (400), registracija (300), kočnice, paknovi, gume...posle ulje u menjaču i fileter menjač na svakih 60.000 i miran si. E sad, ostaje da se vidi stanje EGR-a, DPF-a, da li je potrebno nešto u njih uložiti , i to je to.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Dec 2021, 09:45
od Bax
Bax je napisao:
02 Feb 2013, 20:25

02 Feb 2013, 20:25

Drugari, zanima me kako se pokazao Golf 3 automatik 2000 kubika, imam proveren auto, oko 100.000 je presao. Jel ima neke fabrucke greske?

Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Ovaj Golf 3 95g koji je prijatelj uzeo i dalje se vozi kao dnevni auto, uradjena je limarija i sredjen rikverc na automatiku, auto he prava mazga. Bravo za svabu al ga je napravio.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Dec 2021, 10:15
od OMP
dal je moguce da si iskopao post iz 2013. godine??? :o to su jos i bili neki kvalitetni vageni, sad tesko da neki noviji funkcionise bez greske 25 godina pa jos sa automatskim menajcem

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Dec 2021, 10:50
od Bax
9 godina vozi auto koji je platio 2000e. To je posao, i sad ga je sredio da ga i dalje vozi, ima i nekog Kalosa, mnogo mladjeg, ali kaze truba ne moze se pouzda u njega.

Sent from my Redmi 7A using Tapatalk


Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 05 Dec 2021, 11:19
od ljuba
Mi smo 2006 godine imali fimin golf IV 2.0 benzinac (mislim da je imao GT oznaku). Kakav je to krs bio. Tvrd, trosio benzin i ulje kao lud a nije imao ni 30.000km na satu. Kada smo presli na V to je bio spektakularni prelaz….

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 26 Dec 2021, 12:55
od Bax
Bax je napisao:9 godina vozi auto koji je platio 2000e. To je posao, i sad ga je sredio da ga i dalje vozi, ima i nekog Kalosa, mnogo mladjeg, ali kaze truba ne moze se pouzda u njega.

Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Gosha Amerikanac 1995.



Slika

Sent from my Redmi 7A using Tapatalk



Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 31 Dec 2021, 12:20
od Bax
Malopre se vozio u Golfu od odozgore, odlican, kilometraza 75 milja na satu.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 10 Jan 2022, 13:54
od handys
Ovo mozda bude nekom zanimljivo:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0

Inace, da ne otvaram novu temu, da li ima neko iskustva sa Xsara Picasso benzincima? Retko se nalaze po oglasima, a nesto mi se ne uzima dizel za 5-6000 km voznje godisnje.