Papirologija pri kupovini polovnjaka
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nece EU dozvoliti Srbiju da mnogo probira po polovnjacima...treba i oni svog otpada da se otarase a uz to izvuku i ono malo deviza iz Srbije.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Laki, ili nećeš da me razumeš ili ne možeš, s tim da je ovo drugo skoro nemoguće jer umeš da pišeš
Ovo uredbe, kontrole i slične akcije koje se stvaraju ne bi li se uzela lova nekome ili kupcu ili prodavcu, a obično to bude građanima
Da ovakva agencija ili šta god da je, sebi stvori neku drugu svrhu kad osnovnu ne ispunjava jer je bezbednost saobraćaja daleko od najavljivane, planirane i izvikane..
Ovo uredbe, kontrole i slične akcije koje se stvaraju ne bi li se uzela lova nekome ili kupcu ili prodavcu, a obično to bude građanima
Da ovakva agencija ili šta god da je, sebi stvori neku drugu svrhu kad osnovnu ne ispunjava jer je bezbednost saobraćaja daleko od najavljivane, planirane i izvikane..
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Problem je da je danas trziste polovnjaka u Srbiji u katastrofalnom stanju. Skoro je nemoguce naci normalan auto koji je zaista ono sto se predstavlja. I ovo mora da se resi, ako ce ovako to da resavaju, onda neka tako resavaju. Neosporno da postoji velika verovatnoca da ce biti tako kako ti kazes ali ako tako sve posmatramo onda ne treba nikad nista da radimo niti ista da ikads pokusamo. Tako cemo sigurno daleko dogurati...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ne znam koliko vremena provodiš u Srbiji ali poslednje na spisku što je u katastrofalnom stanju je tržište polovnjaka.
Naći dobrog polovnjaka nije nemoguće ali ova agencija to neće da omogući niti poboljša kao što nije poboljšala ni bezbednost.
Naći dobrog polovnjaka nije nemoguće ali ova agencija to neće da omogući niti poboljša kao što nije poboljšala ni bezbednost.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
To je biznis zasnovan na prevari. Tu leka nema.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kao sto pokazuje iskustvo prakse kod suseda. (tarifa je oko 60 evra)Ji 4Tze je napisao:Ne, to znači nove naknade nekoj agenciji koja ne služi ničemu i za par crvenih (ili koja će već tarifa da se napravi) sve može.
Znaci i dodatno 15-30 dana placanje magacioniranja drzavi, tj carini.
To bi trebalo da povlaci i ukidanje pausalne Uredbe oko uvoza Euro 3 i da se dozvoli Euro 2 uvoz uz naravno taj poseban pregled ako se bude kopiralo kako je kod suseda bilo kada je uvedeno pa je za svaki primerak utvrdjivano (na papiru naravno) da li je tehnicki ispravan a nije vise jedino bitno godiste.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
A sta ti vredi uvoz Euro 2 polovnjaka?
Ok, uzmes auto za 500e pa te troskovi uvoza kostaju jos 1500e i opet imas auto koji vredi 500e
Ja se iskreno nadam da nece dozvoliti uvoz nicega ispod Euro 3 a i njih treba detaljno kontrolisati.
Ok, uzmes auto za 500e pa te troskovi uvoza kostaju jos 1500e i opet imas auto koji vredi 500e
Ja se iskreno nadam da nece dozvoliti uvoz nicega ispod Euro 3 a i njih treba detaljno kontrolisati.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Ne treba mi nego ako se vec uvodi takva kontrola onda je besmislena administrativna naredba sta je tehnicki ispravan auto podoban za uvoz vec se resava od primerka do primerka.
Nemacka je dobra primer, gde je Euro 2 dozvoljen, kao i stariji, ali je tehnicki zaista takav da vrsi selekciju ispravnih za saobracaj vozila.
Ekologija se resava taksama, pre svega podsticajima tipa nizi porez, jeftinije parkiranje, i drugim sargarepama a ne opstom zabranom prometa odredjenim godistima.
Porezom na koriscenje prema CO2 itd, tako da se manje isplati uvoz, ali nikako ne treba zabranjivati kupovinu ljudima prema zeljama odredjenih modela.
Mozda ima neki model koji neko hoce da kupi i vozi revijalno recimo samo vikendom, ili ga koristi za track day, ili da ga ima kao trece/nto vozilo, itd.
Jako je glupo da drzava unapred za svakog gradjanina unapred zna i odredi sta je za njega najbolje, i retko daje pozitivne rezultate dugorocno.
Uvoz polovnog euro 3 danas u Srbiju apsolutno ne znaci da to vozilo i jeste u okviru norme Euro 3 niti uopste da je ispravno za saobracaj.
Niti postoji procedura provere na bilo koji nacin. Jedini kriterijum dozvole uvoza je godina proizvodnje.
Nemacka je dobra primer, gde je Euro 2 dozvoljen, kao i stariji, ali je tehnicki zaista takav da vrsi selekciju ispravnih za saobracaj vozila.
Ekologija se resava taksama, pre svega podsticajima tipa nizi porez, jeftinije parkiranje, i drugim sargarepama a ne opstom zabranom prometa odredjenim godistima.
Porezom na koriscenje prema CO2 itd, tako da se manje isplati uvoz, ali nikako ne treba zabranjivati kupovinu ljudima prema zeljama odredjenih modela.
Mozda ima neki model koji neko hoce da kupi i vozi revijalno recimo samo vikendom, ili ga koristi za track day, ili da ga ima kao trece/nto vozilo, itd.
Jako je glupo da drzava unapred za svakog gradjanina unapred zna i odredi sta je za njega najbolje, i retko daje pozitivne rezultate dugorocno.
Uvoz polovnog euro 3 danas u Srbiju apsolutno ne znaci da to vozilo i jeste u okviru norme Euro 3 niti uopste da je ispravno za saobracaj.
Niti postoji procedura provere na bilo koji nacin. Jedini kriterijum dozvole uvoza je godina proizvodnje.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Da uvedu kako je u Nemackoj mogli bi pola voznog parka odmah da iskljucimo iz saobracaja.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Pa i trebali bi da sklone mnoge sa puteva...pocevsi od onih cuning smajling pa nadalje.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Kakvu sam lanciu deltu video u Sofiji kada sam bio po moj auto....auu, pozavideli bi mu svi nasi automobili zajedno, a bobrock i podvarak narocito:-) '97. god sa krem alkantarom...
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Provucena je neka prica pocetkom godine da ce do kraja '13 da se norma za uvoz polovnjaka podigne na E4. Ne bi me nista cudilo.Floyd je napisao:A sta ti vredi uvoz Euro 2 polovnjaka?
Ok, uzmes auto za 500e pa te troskovi uvoza kostaju jos 1500e i opet imas auto koji vredi 500e
Ja se iskreno nadam da nece dozvoliti uvoz nicega ispod Euro 3 a i njih treba detaljno kontrolisati.
Naravno da je to dobro. Medjutim koliko je za SRB realno, sasvim je drugo pitanje.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Ne bih rekao da ce da podignu normu...jednostavno to je protivno procesu pridruzivanja EU.
Veca je verovatnica da ce ukinuti sve euro norme a pojacati kontrole na tehnickim pregledima.
Veca je verovatnica da ce ukinuti sve euro norme a pojacati kontrole na tehnickim pregledima.
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Pa gde je onda bolje uzeti auto, sa placa ili od nekog lika koji prodaje svoj auto? Ako se ovaj zakon sprovodi kako treba, onda je to super. Prvo treba da odu u onaj Autocentar(ili kako se vec zove) u Kraljevu, tamo automobili 2003 - 2005 svi presli 50 - 70 000km nekom magijom