apsolutno netacno, tehnicki se ne radi niti ima potrebe za time a ne secam se da se ikad radio ako auto ima vazecu registraciju, objasni mi samo zbog cega bi radio tehnicki na registrovanom autu i kakve veze ima registracioni list koji sluzi da registrujes auto??? saobracajnu moras da menjas svakako a tablice ako si iz drugog grada, ali to nema nikakve veze sa teh. pregledom to se zavrsava u MUP-u
Papirologija pri kupovini polovnjaka
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Prevodio nedavno 2 auta, jednog na sebe drugog sa sebe,ne radi se tehnički. Ni fizički ni psihički.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Evo odgovor iz prve ruke, juce sam prebacio auto na sebe, nije potreban tehnicki!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Možda se ne sećaš plavog registracionog lista, dugo se tako radilo kako sam opisao a tehnički bi radio upravo zato jer je obavezno popuniti podatke o promeni vlasnika vozila a to je popunjavao tehnički u registracionom listu. Postojala je cela jedna strana registracionog lista samo za tu promenu podataka o vlasniku.OMP je napisao: ↑24 Okt 2020, 20:39apsolutno netacno, tehnicki se ne radi niti ima potrebe za time a ne secam se da se ikad radio ako auto ima vazecu registraciju, objasni mi samo zbog cega bi radio tehnicki na registrovanom autu i kakve veze ima registracioni list koji sluzi da registrujes auto??? saobracajnu moras da menjas svakako a tablice ako si iz drugog grada, ali to nema nikakve veze sa teh. pregledom to se zavrsava u MUP-u
Nakon toga si išao u MUP na šalter...
To sam radio bar 5-6 puta pa sam dobro zapamtio.
Dobro je ako sada ne treba ništa dodatno da se radi osim pojavljivanja na šalteru MUPa i da se tamo sve završi, nisam znao da je sada tako pojednostavljeno.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
ocigledno jako dugo to nisi radio, kad je zadnji put to bilo? ja ne pamtim to
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Ja pamtim, pre 10ak godina je bilo tako. Odnosno, nisi morao da radiš tehnički, već da ti popune registracioni list na tehničkom.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
to da ali ne radi se tehnicki kako je ljubitelj napisao i ako se ne varam to je moglo u agencijama nije moralo na tehnickom, bar ja ne pamtim da sam morao na tehnicki zbog toga a mislim da je bilo pre 15 i vise godina
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Pa agencije su samo kuriri koji su nosili papire na tehnički umesto tebe, a i pročitaj kako je napisano- nije fizički pregled vozila na tehničkom bio potreban za promenu podataka o vlasniku.
Kako god, nije to davno bilo, 2011. je trebalo popunjavati promenu podataka o vlasniku.
Kako god, nije to davno bilo, 2011. je trebalo popunjavati promenu podataka o vlasniku.
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Imam soluciju da svajin muž kupi auto u Hamburgu i da ga doveze sa tim nekim tablicama što se kupuju 50-150e na 10ak dana.
Pri kupovini od fizičkog lica u DE treba da odrade kupoprodajni i šta još da bih imao sve papire potrebne za špeditera kada doveze auto na granicu?
Pri kupovini od fizičkog lica u DE treba da odrade kupoprodajni i šta još da bih imao sve papire potrebne za špeditera kada doveze auto na granicu?
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Misliš pašenog, paša. To je najbliži rod.
Najbolje je da se raspitaš kod špeditera nekog jer će ti svakako trebati.
Najbolje je da se raspitaš kod špeditera nekog jer će ti svakako trebati.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Kupoprodajni ugovor overen kod notara, obe saobraćajne dozvole (i mala i velika, tj pismo iliti brif što kod nas zovu) i eventualno ostale papire od vozila tipa servisne knjižice, atesti za naknadno ugradjenu ili menjanu opremu vozila, za gume/točkove van serijskih dimenzija i slično.
Auto koji nije u fabričkom stanju ovde može imati problema pri tehničkom pregledu, treba se dobro raspitati za svaki konkretan slučaj izmena na autu.
Auto koji nije u fabričkom stanju ovde može imati problema pri tehničkom pregledu, treba se dobro raspitati za svaki konkretan slučaj izmena na autu.
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
@markoni Paša jeste, na vrh mi jezika
@ljubitelj Hvala, preneću mu.
Znam za te zajebancije, debilčine naše jedne. Drugar uvezao pre koju god astru G Irmscher, sve zavedeno u DE saobraćajnu i propraćeno sestrifikatima Irmscher delova i naterali ga da skine opruge, branike, pragove, retrovizore. Kupio na otpadu klot delove, stavio i kada je na ime odradio onda vratio staro.
206icu XS HDI sam skoro prodao, imala folije iz FR i morao ih skinuti pre amss pregleda.
Gledam sada neku 159 Ti karavan i distinctive, obe imaju Lummar folije i ako kupim opet moram skidati folije.
@ljubitelj Hvala, preneću mu.
Znam za te zajebancije, debilčine naše jedne. Drugar uvezao pre koju god astru G Irmscher, sve zavedeno u DE saobraćajnu i propraćeno sestrifikatima Irmscher delova i naterali ga da skine opruge, branike, pragove, retrovizore. Kupio na otpadu klot delove, stavio i kada je na ime odradio onda vratio staro.
206icu XS HDI sam skoro prodao, imala folije iz FR i morao ih skinuti pre amss pregleda.
Gledam sada neku 159 Ti karavan i distinctive, obe imaju Lummar folije i ako kupim opet moram skidati folije.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
folije moraju da se skinu, meni na svkom autu koji je imao folije skidali pre homologacije, meni posle ostala veca muka da ocistim onaj lepak ali jbg nasi debili ne priznaju strane sertifikate, bolje znaju ovi nasi nego nemac ili svajcarac sta je ispravno a sta ne, na jednom autu mi nisu hteli odrade homologaciju jer je imao sportski auspuh pa sam morao da skidam i stavim fabricki pa isao na doslikavanje, mada generalno izbegavam da uzimam automobile koji imaju neke dorade bas zbog vih zajebancija. Drugar uvezo auto koji je imao promenjene farove i stopove sa ledovima, skinuo da bi odradio homologaciju a ovaj na homologaciji mu rekao sto si skidao moglo je da prodje sa njima jer su sertifikovani, nisu neki kinezi i sl., tako da kako se i kome zalomi nema pravila ali za folije uvek cimaju.
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Čitao sam da treba EUR1 obrazac inače ide 12,5% carina na katalošku amss vrednost auta ali ako je vrednost vozila ispod 6000e onda bi trebala samo izjava prodavca na nekom dokumentu?
Ne znam šta će biti sa coronom i karantinom ali otišao bih do severa DE da dovezem lično auto i odradim kod špeditera šta treba.
Ovu što gledam ima pre par meseci urađen TUV a trebalo bi da je u DE rigorozan tehnički.
Ne znam šta će biti sa coronom i karantinom ali otišao bih do severa DE da dovezem lično auto i odradim kod špeditera šta treba.
Ovu što gledam ima pre par meseci urađen TUV a trebalo bi da je u DE rigorozan tehnički.
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Treba izjava izvoznika na fakturi.
Znaci to mozes samo od pravnog lica, ne i fizickog.
Pretpostavljam da spediteri imaju kombinacije kako da ti to srede, s obzirom da su skoro svi prestali da izdaju eur.1 za automobile.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Znaci to mozes samo od pravnog lica, ne i fizickog.
Pretpostavljam da spediteri imaju kombinacije kako da ti to srede, s obzirom da su skoro svi prestali da izdaju eur.1 za automobile.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока