Papirologija pri kupovini polovnjaka
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Mislim da gresis DW,gleda se zemlja uvoza ukoliko je polovnjak a ako je nov onda se gleda zemlja proizvodnje.
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Ne, gleda se zemlja proizvodnje, prosle nedelje drug uvezao auto iz SLO i imao je problem oko toga
Ne pricam na pamet
Ne pricam na pamet
Brzine idu u H-a !!!
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
OK ako imas info iz prve ruke,meni ovo rekli spediteri.Nema veze.
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23802
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
viewtopic.php?f=2&t=1757&p=138648&hilit ... 2A#p138648Milos_kg je napisao:
Bez obzira gde je vozilo proizvedeno, ako se uvozi iz Svajcarske (koja nije clanica EU), carinska stopa iznosi 12.5% na katalosku vrednost automobila, i ne postoji nacin kojim bi se placanje carine zaobislo.
Dok sam podizao papire iz spedicije, covek je pitao za uvoz onih velikih poljoprivrednih traktora iz Svajcarske... carinska stopa za traktore iz Svajcarske iznosti 50%... ej, bre!!!
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Da bi se auto uvezao bez carine potreban je EU1 papir koji izgleda ovako (dobija se od Opela)
Brzine idu u H-a !!!
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Ima li neko iskustva sa Beverwijk auto pijacom
Reklamiraju u nasem AutoBild-u. Na sajtu svasta lepo pise, na primer: Automobil ne sme da napusti plac bez svih papira, a isti se zavrsaaju u skladu sa propisima zemlje u koju se izvozi, te tranzitnim propisima usputnih zemalja, obezbedjuju se tablice, odjava NL tablica... Automobil pregleda neki njihov servis, po prodaji, i samo kao potvrdjeno ispravan sme napolje (ili "svesno" neispravan). Daje se garancija, tj.povracaj novca ako ne moze da se registruje u Srbiji (npr). Srbiju (i jos neke zemlje) posebno pominju, kao oslobodjenu nekih taksi, jer je van EU. Postoje uputstva, saveti...
Uglavnom, gomila automobila sa oglasa je iz Holandije i svi nude neke garancije (na ispravnost, kilometrazu), sertifikate i sl. To se ustvari sve dobija na ovoj pijaci.
Da li je neko bio? Da li je sve tako kao sto pise?
Od 345 danas prodatih i izvezenih vozila (van NL), ukupno 33 je otislo put Srbije (351/35 je bilo prosle nedelje, a po otvaranju pijace je bilo 288/43)
Znaci, oko 10-15% ide u Srbiju, a prednjaci Poljska. Po spisku su to tacno oni modeli koji se ovde najvise i prodaju iz NL - Pug, Renault, Citroen, Merc, Opel, Ford, VW.
Po nekoj logici stvari, takav polovnjak ovde ipak iza sebe ima neku relativno proverenu istoriju? Automafija, mislim autoprodavci su fini ljudi i u NL je sve po PSu
Reklamiraju u nasem AutoBild-u. Na sajtu svasta lepo pise, na primer: Automobil ne sme da napusti plac bez svih papira, a isti se zavrsaaju u skladu sa propisima zemlje u koju se izvozi, te tranzitnim propisima usputnih zemalja, obezbedjuju se tablice, odjava NL tablica... Automobil pregleda neki njihov servis, po prodaji, i samo kao potvrdjeno ispravan sme napolje (ili "svesno" neispravan). Daje se garancija, tj.povracaj novca ako ne moze da se registruje u Srbiji (npr). Srbiju (i jos neke zemlje) posebno pominju, kao oslobodjenu nekih taksi, jer je van EU. Postoje uputstva, saveti...
Uglavnom, gomila automobila sa oglasa je iz Holandije i svi nude neke garancije (na ispravnost, kilometrazu), sertifikate i sl. To se ustvari sve dobija na ovoj pijaci.
Da li je neko bio? Da li je sve tako kao sto pise?
Od 345 danas prodatih i izvezenih vozila (van NL), ukupno 33 je otislo put Srbije (351/35 je bilo prosle nedelje, a po otvaranju pijace je bilo 288/43)
Znaci, oko 10-15% ide u Srbiju, a prednjaci Poljska. Po spisku su to tacno oni modeli koji se ovde najvise i prodaju iz NL - Pug, Renault, Citroen, Merc, Opel, Ford, VW.
Po nekoj logici stvari, takav polovnjak ovde ipak iza sebe ima neku relativno proverenu istoriju? Automafija, mislim autoprodavci su fini ljudi i u NL je sve po PSu
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Nasima najlakse vratiti km na NL autima. Gledao sam malo njihove oglase, kola izgledaju isto kao i ovde kod nas, ulickana, sredjena, a na satu 3xxxxx, 4xxxxx i vise.
Имам једно потпитање...
- half man
- Postovi: 1641
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 14:17
- Garaža: Passat b8 ,Infiniti Fx30d S
- Lokacija: Novi Sad
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
I ja sad nisam skontao ,da li se gleda gde je proixveden ili odakle uvozim?(Nemacka )
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Ako je Japanac, sigurno placas carinu.
Brzine idu u H-a !!!
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
E jbga sad
To valjda spada u made in EU
To valjda spada u made in EU
Brzine idu u H-a !!!
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Na auto koji je uvezen u EU je vec placena carina i mislim da Srbija zbog sporazuma sa EU nema pravo da ponovo naplacuje carinu.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Kako onda naplate carinu za ostale proizvode?
Brzine idu u H-a !!!
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka
Evo da napisem ukratko kako je drugar prosao..
Konkretno, uvezao je automobil skoro indentican mom (Astra 1.6t)
Kupio je auto u SLO, i dosao je na carinu sa tim EU1 papirom (ali kopijom koju su mu poslali iz Ljubljane) jer je auto kupio u nekom drugom gradu, a centrala za Opel je u Ljubljani.
Na carini su ga odbili jer traze originalni primerak tog EU1 papira koji potvrdjuje da je auto proizveden u EU.
Tako da ga je isu*io i morao da plati carinu, s tim da su mu rekli da moze da dobije povracaj kad mu stigne taj originalni primerak. Da li mu je stigao i da li ce se cimati oko toga, ne znam, osim da je popizdeo sto je sam uvozio auto.
Konkretno, uvezao je automobil skoro indentican mom (Astra 1.6t)
Kupio je auto u SLO, i dosao je na carinu sa tim EU1 papirom (ali kopijom koju su mu poslali iz Ljubljane) jer je auto kupio u nekom drugom gradu, a centrala za Opel je u Ljubljani.
Na carini su ga odbili jer traze originalni primerak tog EU1 papira koji potvrdjuje da je auto proizveden u EU.
Tako da ga je isu*io i morao da plati carinu, s tim da su mu rekli da moze da dobije povracaj kad mu stigne taj originalni primerak. Da li mu je stigao i da li ce se cimati oko toga, ne znam, osim da je popizdeo sto je sam uvozio auto.
Brzine idu u H-a !!!