Mazda 3
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Mazda 3
Danas sam dobio jednu dobru (po meni) ponudu za promenu auta.
U pitanju je Mazda 3 hecbek, sa 1.6 turbo dizel motorom od 109 konja. Auto je 2003. godiste, iz Svajcarske je dovezen. Presao oko 109.000 km, i za km i poreklo mi covek garantuje (znam ga poduze vreme)...
Interesuje me da li neko ima iskustva sa ovim autom? Zanima me ako neko zna koje su cene odrzavanja za ovaj auto, koje su mu generalno boljke itd?
Ono sto znam je da su mu motor i menjac iz PSA grupacije (isti kao i u Fokusu kojeg sam vise merkao ).
U pitanju je Mazda 3 hecbek, sa 1.6 turbo dizel motorom od 109 konja. Auto je 2003. godiste, iz Svajcarske je dovezen. Presao oko 109.000 km, i za km i poreklo mi covek garantuje (znam ga poduze vreme)...
Interesuje me da li neko ima iskustva sa ovim autom? Zanima me ako neko zna koje su cene odrzavanja za ovaj auto, koje su mu generalno boljke itd?
Ono sto znam je da su mu motor i menjac iz PSA grupacije (isti kao i u Fokusu kojeg sam vise merkao ).
Re: Mazda 3
Samo problematično može da bude što uz taj 1.6 HDI motor od 110ks ide i onaj filter koji ume da pravi probleme, ali to se danas rešava dijagnostikom, ako i krene da zeza
I cela ta Mazda 3 ti je ista Focus, tako da, samo napred
I cela ta Mazda 3 ti je ista Focus, tako da, samo napred
Re: Mazda 3
Moja tri prijatelja imaju takve mazde sa tim motorom. Jedan hechbek i jedan sedan. 2006 i 2008 godiste su cini mi se.
Manje vise ok auta. Meni su nekako anemicna, slabo idu, ne znam koliko je teska mazda.
Nisu imali taj problem sto je pomenut, iako vidim na netu da dosta ljudi ima. Jedna je imala problema sa gorivom, jednostavno nije mogao upaliti auto, koliko je mulja i vode bilo u sistemu. A druga mazda je imala dosta veci problem, DPF filter, koji je zapusen i mora da se menja, ~1000e.
Medjutim sad gleda neku varijantu da se to skine i hakerise po sw. Medjutim to godiste sto ti gledas mozda ima katalizator, a ne dpf.
Tako da je eto meni taj ostao u secanju kao prilicno osetljiv na gorivo, u odnosu na ovaj moj. Inace ok auto, dosta pouzdan.
Da, i prilicno je skup filter za gorivo, nesto oko 5000din, jer se ne menja samo ulozak. Verujem da ima i jeftinijih mrnjau varijanti.
Manje vise ok auta. Meni su nekako anemicna, slabo idu, ne znam koliko je teska mazda.
Nisu imali taj problem sto je pomenut, iako vidim na netu da dosta ljudi ima. Jedna je imala problema sa gorivom, jednostavno nije mogao upaliti auto, koliko je mulja i vode bilo u sistemu. A druga mazda je imala dosta veci problem, DPF filter, koji je zapusen i mora da se menja, ~1000e.
Medjutim sad gleda neku varijantu da se to skine i hakerise po sw. Medjutim to godiste sto ti gledas mozda ima katalizator, a ne dpf.
Tako da je eto meni taj ostao u secanju kao prilicno osetljiv na gorivo, u odnosu na ovaj moj. Inace ok auto, dosta pouzdan.
Da, i prilicno je skup filter za gorivo, nesto oko 5000din, jer se ne menja samo ulozak. Verujem da ima i jeftinijih mrnjau varijanti.
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Mazda 3
A da li je istina da su 1.6 HDi motori od 90 i 110 konja isti, samo da je razlika u turbini (navodno ovaj od 110 konja ima turbinu varijabilne geometrije dok ovaj slabiji ne), plus sto ovaj od 110 konja ima i fap filter (za koji bas ne mogu naci mnogo informacija vezano u kombinaciji sa mazdom :trljamoci: ) ?
Ja koliko sam proucavao Fokusa i 1.6 tdci od 90 konja, skontao sam da je to jedan retko dobar cr dizel motor, a danas sam cuo i neke glasine da je to motor sa 16 ventila i da se nije proslavio, te su se vratili kasnije na 8 ventila?
Ja koliko sam proucavao Fokusa i 1.6 tdci od 90 konja, skontao sam da je to jedan retko dobar cr dizel motor, a danas sam cuo i neke glasine da je to motor sa 16 ventila i da se nije proslavio, te su se vratili kasnije na 8 ventila?
- pedja
- član 001
- Postovi: 14191
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda 3
Tri prijatelja, dve mazde?nikaragva je napisao:Moja tri prijatelja imaju takve mazde sa tim motorom. Jedan hechbek i jedan sedan. 2006 i 2008 godiste su cini mi se.
Uzeli po pola?
- sasa lbg
- Postovi: 1572
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Mazda 3
Da jedina je razlika turbina i softver...druga gen 1.6 tdci motora ima 8 ventila i jos veci obrt.m. kao i jos neka unapredjenja ali recimo nemaju bosch ubrizgavanje ...uglavnom vreme ce pokazati kako ce proci izmene.Cherokee je napisao:A da li je istina da su 1.6 HDi motori od 90 i 110 konja isti, samo da je razlika u turbini (navodno ovaj od 110 konja ima turbinu varijabilne geometrije dok ovaj slabiji ne), plus sto ovaj od 110 konja ima i fap filter (za koji bas ne mogu naci mnogo informacija vezano u kombinaciji sa mazdom :trljamoci: ) ?
Ja koliko sam proucavao Fokusa i 1.6 tdci od 90 konja, skontao sam da je to jedan retko dobar cr dizel motor, a danas sam cuo i neke glasine da je to motor sa 16 ventila i da se nije proslavio, te su se vratili kasnije na 8 ventila?
U principu znaju se mane 1.6 tdci/hdi motora ,sahranjuju ih produzeni servisni intervali gde dugorocno stradju bregaste,sito iza turbine u vodu ulja koje moze imati talog ...ali sve je to iskljuceno kod redovnog odrzavanja na 10 k km.
I da javna je tajna da varijanata 90 ks ima manje pot. problema zbog jednostavnije turbine,ne postojanja dpf filtera bar kod Forda ..
Uglavnom kod kupovine polovnjaka sa ovim motorom istorija servisiranja ti je jako vazna ako mozes imati uvid u nju bas zbog tih intervala .
Re: Mazda 3
Ja sam prilicno siguran da su drugacije i dizne.
FAP filter moze i ne mora da pravi problem, i sve manje problema prave jer je pojeftinio i aditiv i serviseri su upoznali malo ceo problem, pa mogu da ga na vreme skinu i ociste itd...
Jedino sto mislim da nije potpuno isti kao HDI, tj cini mi se da je Mazda tu nesto sredjivala po svom ukusu. Samo ne znam na koji model se to tacno odnosi...
FAP filter moze i ne mora da pravi problem, i sve manje problema prave jer je pojeftinio i aditiv i serviseri su upoznali malo ceo problem, pa mogu da ga na vreme skinu i ociste itd...
Jedino sto mislim da nije potpuno isti kao HDI, tj cini mi se da je Mazda tu nesto sredjivala po svom ukusu. Samo ne znam na koji model se to tacno odnosi...
- sasa lbg
- Postovi: 1572
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Mazda 3
Ma nego sta je nego isti kao i kod PSA i Forda.
Re: Mazda 3
Probacu da nadjem, citao sam negde o Mazdi 3 i 1.6 dizelu, i bas su napomenuli da je u osnovi HDI, ali da su u Mazdi menjali neke sitnice jer su hteli maksimalno pouzdan motor...
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Mazda 3
Svaka informacija je dobrodosla, to znate
Danas sam ga bio zagledao... Motorni prostor nije pran, i suv je kao barut, narocito sam zagledao oko turbine i dizni ...
Vergla lepo, motor radi tiho i ravnomerno, na auspuhu nije bilo ni oblacka dima...
Videcu ovih dana da dodjem do servisne knjige, mada mi covek garantuje poreklo i stanje.
Danas sam ga bio zagledao... Motorni prostor nije pran, i suv je kao barut, narocito sam zagledao oko turbine i dizni ...
Vergla lepo, motor radi tiho i ravnomerno, na auspuhu nije bilo ni oblacka dima...
Videcu ovih dana da dodjem do servisne knjige, mada mi covek garantuje poreklo i stanje.
- sasa lbg
- Postovi: 1572
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Mazda 3
Posto si pitao za cene..
mali servis i filteri do 60 e
veliki servis -matrijal do 150 eur
Remenica radilice oko 90 eur
Filter dizela 30-40 eur
Ostalo je na Mazdi..menjac je verovatno Fordov ali ko ce ga znati kako stoje cene tih delova kod mazde
mali servis i filteri do 60 e
veliki servis -matrijal do 150 eur
Remenica radilice oko 90 eur
Filter dizela 30-40 eur
Ostalo je na Mazdi..menjac je verovatno Fordov ali ko ce ga znati kako stoje cene tih delova kod mazde
- HellBoy
- Postovi: 189
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 23:54
- Garaža: Megane 3 GrandTour GTLine 1,9Dci/130ks+ & Ducati S2R 803cc & Hyundai i30 1,6/130ks GLS
- Lokacija: Neusatz
Re: Mazda 3
Che zar Mazgu sa HDi motorićem , pored predobrih 1,5 ili 1,9 Dci Renola
...bdw ako ta Mazda ima FAP, nemože da ti baci dim ni da želiš ...a jesi li ga provozao? Jer nije neka sila nebeska , Lepo je spakovan ali to je sve...ja bi gledao sa jačom verzijom motora
...bdw ako ta Mazda ima FAP, nemože da ti baci dim ni da želiš ...a jesi li ga provozao? Jer nije neka sila nebeska , Lepo je spakovan ali to je sve...ja bi gledao sa jačom verzijom motora
http://www.facebook.com/RaceChip.srbija" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mazda 3
Skroz je ok taj motor. Jeste malo manje pouzdan od onog od 90ks, ali je solidan. Znam xy ex-van 307-ica sa tim motorima sa preko 250-300kkm, šljakaju samo tako. Drugar pre 2 meseca prodao C4 sa tim motorom, 2005. god isto beli iz Francuske, radi i ide bukvalno kao nov. Samo im loše gorivo baš smeta.
Имам једно потпитање...
- sasa lbg
- Postovi: 1572
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Mazda 3
cak ni to nije tacno ja nemam DTF a recimo nikad baci crn dim...komsija takodje isti tdci i nema dima.HellBoy je napisao:C
...bdw ako ta Mazda ima FAP, nemože da ti baci dim ni da želiš .
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Mazda 3
Eh sada nemoj tako ni za dCi... 1.9 jeste dobar, dok od 1.5 valja samo onaj najjaci od 106 ks, mada je i on ponekad upitanHellBoy je napisao:Che zar Mazgu sa HDi motorićem , pored predobrih 1,5 ili 1,9 Dci Renola