Testovi

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Test Volkswagen Amarok

Post od dmotion » 03 Sep 2023, 11:08

Test Volkswagen Amarok PanAmericana - pomoć prijatelja je najvažnija

Test Volkswagen Amarok PanAmericana je test druge generacije modela koji se zamalo ugasio već posle prve generacije. Zapravo, samo jednom generacijom koja je potrajala više od 10 godina, Volkswagen Amarok je ostavio poprilično dubok trag na tržištu pick-up vozila, koja iako su deklerativno i formalno komercijalna, imaju i svoju značajnu ulogu u delu tržišta orijentisanom ka slobodnom stilu života i hobistima sa kabastim sredstvoma za zabavu. Drugim rečima, nekada samo neuglađena radna mašina koja mora da ponese i povuče, pick-up je postao i vozilo koje mora da ima i neumanjene radne sposobnosti, ali i udobnost i šminku gotovo pa na nivou pristojno luksuznog SUV-a.

Slika

Zapravo, ovakvo “ukrštanje” grubijana i šminkera pomalo je neprirodno, ali ispostavilo se da je moguće. Volkswagen Amarok je u svojoj prvoj i donedavno jedinoj generaciji predstavljenoj 2010. godine, našao put do dovoljno velikog broja kupaca koji su više nego potpuno opravdali postojanje ovog modela “Made in Wolfsburg”.

Slika

https://dmotion.rs/2023/08/23/test-volk ... americana/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Test: Hyundai Ioniq 5 Ultimate

Post od dmotion » 03 Sep 2023, 11:12

Hyundai Ioniq 5 Ultimate potvrđuje da hvalospevi nisu bili prazna priča, ali EV je i dalje diskutabilan

Šta je zapravo Hyundai Ioniq 5? Ovo je model koji je uživo mnogo veći nego što deluje na fotografijama. Da, definitivno jeste monovolumen, ali ako nas neko pita, ne bi ga smeštali u SUV segment, ako ništa drugo a ono zbog činjenice da nema velik klirens od tla, što je jedan od imperativa SUV segmenta vozila. Ili bi barem trebalo tako biti. Ruku na srce, ako se podsetimo šta SUV skraćenica znači, a to je „Sportsko upotrebljivo vozilo“, a ne terensko vozilo kao što je postalo odomaćeno za ovu skraćenicu, Hyundai Ioniq 5 se potpuno uklapa, pogotovo testirana verzija sa pogonim na svim točkovima...

Slika

Testirani Hyundai Ioniq 5 Ultimate je 4.6 metara dugi, poprilično širok i nešto viši monovolumen, koji postavljen na veliki međuosovinski razmak od tri metra sa ekstremno kratkim prepustima preko točkova deluje drugačije od svega u ovom segmentu i gabaritu, sa pogonom na struju. Karoserija je hrabro dizajnirana, jednostavnih geometrijskih linija koje su odlično uklopljene u zapravo zaobljenu karoseriju sa kratkim zadnjim delom.

Slika

https://dmotion.rs/2023/09/01/test-hyundai-ioniq-5/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Test Geely Atlas Pro

Post od dmotion » 20 Sep 2023, 11:15

Test Geely Atlas Pro Flagship

Kako promeniti stav o kineskim automobilima i zaboraviti na predrasude? Za sve one koji još ne znaju i uporno su žmurili poslednjih 10 godina, „otkrićemo Ameriku“. Kineski proizvod više nije pojam koji podrazumeva nisku cenu i još niži ili u najboljem slučaju kvalitet spram cene. Za sve one koji su živeli u ubeđenju da Kinezi nisu u stanju da osmisle i naprave kvalitetno i tehnološki napredno, podsećamo da su Kinezi pre dosta vekova osmislili i napravili ono što se zove raketni motor, efikasnu medicinu bez farmacetske mafije i još ponešto. Pa da li je iko stvarno verovao da Kinezi nisu sposobni da naprave ozbiljan automobil? Samo je bilo pitanje kada će to početi da rade, a oni koji i dalje žmure, čim otvore oči shvatiće da su preplavljeni kineskim automobilima, a kada se budu rešili predrasuda, shvatiće da su…iznenađeni...

Slika

Slika

https://dmotion.rs/2023/09/18/test-geel ... -flagship/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Test Peugeot 408 Hybrid

Post od dmotion » 20 Sep 2023, 11:19

Test Peugeot 408 Hybrid GT 225 je test modela koji bi mogao postati rodonačelnik jedne potpuno nove klase

Po čemu je Peugeot 408 Hybrid tako nov i drugačiji? Pre svega po karoseriji. Nismo ni mi, a ni Peugeot potpuno sigurni gde bi segmentno smestili ovaj model. Kupe SUV nije, crossover nije, (kasični) hatch back nije, (klasični) fast back ili lift back nije, a pogotovo nije ni limuzina. Zapravo, pomalo je od svega pomenutog. Ovo jeste jednozapreminska karoserija, ima povelika peta vrata, profil ima formu kupea, ali Peugeot 408 Hybrid nije nizak kao klasični kupe, pa čak ni kao “kolega” iz Peugeot porodice, model 508...

Slika

Slika

https://dmotion.rs/2023/09/11/test-peug ... id-gt-225/

pedalaš
Postovi: 1023
Pridružio se: 02 Okt 2023, 14:01

Re: Test Geely Atlas Pro

Post od pedalaš » 25 Nov 2023, 17:59

dmotion je napisao:
20 Sep 2023, 11:15
Test Geely Atlas Pro Flagship

Kako promeniti stav o kineskim automobilima i zaboraviti na predrasude? Za sve one koji još ne znaju i uporno su žmurili poslednjih 10 godina, „otkrićemo Ameriku“. Kineski proizvod više nije pojam koji podrazumeva nisku cenu i još niži ili u najboljem slučaju kvalitet spram cene. Za sve one koji su živeli u ubeđenju da Kinezi nisu u stanju da osmisle i naprave kvalitetno i tehnološki napredno, podsećamo da su Kinezi pre dosta vekova osmislili i napravili ono što se zove raketni motor, efikasnu medicinu bez farmacetske mafije i još ponešto. Pa da li je iko stvarno verovao da Kinezi nisu sposobni da naprave ozbiljan automobil? Samo je bilo pitanje kada će to početi da rade, a oni koji i dalje žmure, čim otvore oči shvatiće da su preplavljeni kineskim automobilima, a kada se budu rešili predrasuda, shvatiće da su…iznenađeni...

Slika

Slika

https://dmotion.rs/2023/09/18/test-geel ... -flagship/
Ima jedna greška/permutacija u testu, koja je posledica greške na sajtu uvoznika. Tako da na dušu uvozniku.

Ovo vozilo nije visoko 1.831 mm ( a široko 1.713 mm ), kako to pogrešno piše na sajtu uvoznika, koji je permutovao podatke. Vozilo je široko 1.831 mm ( a visoko 1.713 mm ).

Dopadaju mi se neke deklaracije vozila (mada je max. obrtni moment 255, a ne 300 Nm)

Inače, jako lepo napisan test. Sa dosta životnim pitanjima koja se u njemu postavljaju. Pa i da li dati 30.000 za ovog "Kineza".

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Test Ford Mustang GT

Post od dmotion » 04 Dec 2023, 16:53

Da li je Ford Mustang prevaziđeni snagator ili istinska legenda?

Ford Mustang GT 5.0 test bi se mogao nazvati testom istorije autoindustrije, ili barem jednog njenog dela. Svakako, Ford Mustang je samo jedan od modela koji su obeležili automobilizam, ali i model koji je sebi odavno obezbedio status ikone. Ford Mustang ima toliko živopisnu istoriju tokom svoje karijere koja traje već (skoro) 60 godina, da se malo automobila time mogu pohvaliti. Testirani Ford Mustang GT zapravo je restilizovana šesta generacija američkog 2+2 kupe – sportiste. Značajno je osvežena i tehnički unapređena 2018., a uskoro će je zameniti nova sedma generacija predstvaljena 2022. godine kao model za 2024. I neko bi rekao, test starog modela, ali mi se sa time nećemo složiti. Iako će naslednik evidentno stići tokom 2024. godine, ovaj model zaslužuje punu pažnju, a to što ga nismo dobili na test kada smo ga davnih dana tražili, neka je druga priča.

Slika

Slika

https://dmotion.rs/2023/12/04/ford-mustang-gt-5-0-test/

pedalaš
Postovi: 1023
Pridružio se: 02 Okt 2023, 14:01

Re: Test Peugeot 408 Hybrid

Post od pedalaš » 15 Jan 2024, 10:59

dmotion je napisao:
20 Sep 2023, 11:19
Test Peugeot 408 Hybrid GT 225 je test modela koji bi mogao postati rodonačelnik jedne potpuno nove klase

Po čemu je Peugeot 408 Hybrid tako nov i drugačiji? Pre svega po karoseriji. Nismo ni mi, a ni Peugeot potpuno sigurni gde bi segmentno smestili ovaj model. Kupe SUV nije, crossover nije, (kasični) hatch back nije, (klasični) fast back ili lift back nije, a pogotovo nije ni limuzina. Zapravo, pomalo je od svega pomenutog. Ovo jeste jednozapreminska karoserija, ima povelika peta vrata, profil ima formu kupea, ali Peugeot 408 Hybrid nije nizak kao klasični kupe, pa čak ni kao “kolega” iz Peugeot porodice, model 508...

Slika

Slika

https://dmotion.rs/2023/09/11/test-peug ... id-gt-225/
" ... cena testiranog Peugeota 408 Hybrid GT 225 je 61.750 evra ..".

Svaka im čast - za cenu.

Neki drugi domaći testeri su dali potpuno oprečno mišljenje oko i-Cocpita (i to baš ovog istog testnog vozila ):

"Ovaj model se možda razlikuje od ostatka game francuske kompanije, ali je zadržao stavku zbog koje kritikujemo automobile Peugeota već skoro celu deceniju."

https://nova.rs/auto/vozili-smo-peugeot ... a-poglede/

Odgovori