Testovi

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Testovi

Post od dmotion » 03 Sep 2021, 14:54

Mazda MX5 je najprodavaniji roadster na svetu, i tačka, nema više. Tako piše u famoznoj Guinnessovoj knjizi rekorda, prepunoj impresivnih, ali i bizarnih i besmislenih “naj” na planeti, a to nije neka referenca da je nešto i dobro. Samo, sa ili bez knjige rekorda čuvenog irskog pivara, Mazda MX5 ušla je i ostaće u analima automobilizma zahvaljujući pre svega svojim osnovnim konceptom – da bude jednostavan, privlačan dvosed čija osnova je vožnja u svom najosnovnijem značenju.

Slika

https://dmotion.rs/2021/09/01/test-mazd ... -razlogom/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Testovi

Post od dmotion » 09 Sep 2021, 08:33

Hyundai Tucson nov ali i mnogo skuplji

Hyundai je u C SUV segmentu prisutan već 25 godina, i to poprilično uspešno. Nova, četvrta generacija modela Tucson do kupaca je stigla ove godine sa poprilično radikalno izmenjenim dizajnom, napunjena visokim tehnologijama, ali i cenom koja je sa 22 - 24.000 evra skočila na 43.000 evra. Da li Hyundai Tucson baš vredi tolikog poskupljenja i šta stvarno donosi svojim dugačkim spiskom opreme? Da li stvarno može da se smesti rame uz rame sa BMW-om i Audijem? Testirali smo Hyundai Tucson Hybrid u najvišem Ultimate paketu opreme.

Slika
Slika

https://dmotion.rs/2021/09/08/dmotion-t ... on-hybrid/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Re: Testovi

Post od dmotion » 17 Okt 2021, 15:29

Renault je modelom Megane Conquest ušao u trendi SUV coupe segment

Renault je do svog prvog SUV-Coupe modela došao malo nekonvencionalnijim putem nego što bi se to moglo pretpostaviti. Za početak, iako se zove Renault Megane Conquest (odnosno na većini evropskih tržišta Arkana, bez Megane u imenu) vezu sa popularnim francuskim hatchbackom C segmenta ima po pitanju motora, menjača i elemenata enterijera. Međutim, iako znatno veći model, za donji postroj koristi CMF-B platformu, na kojoj se nalaze aktuelni Clio i Captur.

Slika

https://dmotion.rs/2021/08/03/test-rena ... c-pogleda/

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29862
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Testovi

Post od trojanac » 18 Okt 2021, 13:43

Baš su ga izmešali, od svega ponešto.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Posetite www.garaza.rs !

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Re: Testovi

Post od dmotion » 28 Okt 2021, 17:53

Testirali smo - Opel Mokka B, novi imidž, novi motori, nova platforma

Opel je u B SUV segment ušao modelom Mokka još 2012., odvežio ga 2016. uz novo ime Mokka X. Iako sasvim prosečan automobil, ponegde se čak odlično prodavao. Novi model, Mokka B nema ama baš nikakve veze sa prethodnim. Novo je sve, od platforme pa do Opelove "Munje" na grilu hladnjaka, koji zapravo nije gril. Vozili smo novu Mokku i ima samo jednu veliku manu...

Slika

https://dmotion.rs/2021/10/28/test-opel ... i-imidzom/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Test

Post od dmotion » 17 Nov 2021, 11:15

Dacia Duster je osvežena - proverili smo koliko u najsnažnijoj verziji sa 150 KS

Tri godine nakon premijere aktuelnog modela, Dacia Duster je osvežena. Navikli smo da pod osvežavanjem odnosno kako to proizvođači zvanično nazivaju „face liftom“ nekada vidimo veće, nekada manje novine, ali poslovično, nakon osvežavanja ponajčešće su otklonjeni eventualni nedostaci. Zbog toga „Face lift“ modeli sa pravom i umeju da budu na ceni kod kupaca, mada, opet poslovično, budu i nešto skuplji nego pre ovog „redovnog održavanja“.
U slučaju Dacije Duster, ono što mora je da model ostane dovoljno dostupan, kao prvo da ne bi ugrozio modele iz sopstvene Renault – Nissan Alijanse, ali i da onim što nudi i dalje zadrži možda i najbolji odnos dobijenog za uloženo u odnosu na kompletnu konkurenciju...

Slika

https://dmotion.rs/2021/11/15/test-daci ... i-zadatka/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Re: Testovi

Post od dmotion » 28 Nov 2021, 17:31

Testirali smo Land Rover Defender SE 110 D250

Land Rover je novim Defenderom tvrdokorne ljubitelje offroada ostavo u suzama, ali je sebi otvoro vrata mnogobrojnijoj populaciji kupaca od kojih živi. Imati u svojoj ponudi legendu i održavati je u životu nije posao koji obezbeđuje egzistenciju. Samo, Land Rover Defender, legenda bespuća i terena kojima samo retki mogu da prođu imao je sve više ljubitelja članova fan kubova, ali sve manje kupaca. Zbog čega? Pre svega zbog činjenice da osim ekstremnih terenskih sposobnosti nije nudio ništa više.
Citiraćemo našeg kolegu novinara, ali i iskusnog offroad vozača, vrlo aktivnog u organizaciji offroad tura Acu Veljkovića, koji je komentarišući naše fotografije ovako opisao stari Land Rover Defender: “Nisam fan tog tradicionalnog defenderskog mazohizma gde sediš na stolici za kažnjenike priljubljenoj za vrata i držiš noge iskosa, dok non-stop drndaš ručku menjača i od količine treskanja, zveketanja i škripanja ne možeš da pričaš sa suvozačem”. Potpuno podržavamo ovaj komentar koji savršeno opisuje stari Defender, a koji su često obožavali po čuvenju, a ne po stvarnom iskustvu. Isto kao što i Lada Niva ima mnogobrojne obožavaoce koji nikada nisu seli u Nivu, a pogotovo pošli na iole duži put...

Slika

Slika

https://dmotion.rs/2021/11/28/test-land ... -110-d250/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Testovi

Post od dmotion » 11 Dec 2021, 09:19

Test Mercedes-Benz EQA - kuda je odvela elektro modifikacija GLA?

Tranzicija mobilnosti sa pogonom od motora sa unutrašnjim sagorevanjem na elektro pogon je nešto što se ne može i neće zaustaviti. Biće brža ili sporija, a kupci će brže ili sporije sagledati sve prednosti i mane elektro pogona u odnosu na 120 (i više) godina korišćeni dizel ili benzinac. Isto tako, tranzicija kao i svaka druga tranzicija ima svoje pristalice i oponente, ali ima i svoje gotovo prirodne tokove. Kao što rekosmo, proces je tranzicije, pa na tržištu postoje dve verzije električnih automobila. Jednima je SUS motor zamenjen elektromotorom ili elektromotorima, a rezevoar za gorivo baterijom, dok se drugi modeli nalaze na platformama koje su namenski projektovane i prilagođene elektro pogonu. Ponajveća razlika nalazi se u činjenici da je kod električnih platformi baterija praktično pod vozila i noseća struktura, dok se kod modifikacija glomazno i teško litijum jonsko „skladište“ električne energije, najčešće, nalazi delom ispod zadnjih sedišta, a delom u prtljažniku...

Slika
Slika
Slika

https://dmotion.rs/2021/12/07/test-merc ... -amg-line/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Testovi

Post od dmotion » 13 Dec 2021, 11:26

Test Toyota Yaris Cross - još jedan "crossoverizovani" gradski mališan

Da li Toyota Yaris Cross ima sve neophodne sastoje da uspe na tržištu? Otklon klasičnog B segmenta malog gradskog automobila ka nečemu što bi trebala biti veza između urbanog i slobodnog počela je davno, mnogo ranije nego što se to danas čini i nije uspela „iz prve“. Naprotiv. Dosta je vode proteklo i modela automobila otišlo u zaborav već nakon prve generacije, pre nego što se iskristalisalo šta je B SUV, i šta je ono što će privući kupca da plati više nego za standardni hatch back od četiri metra. Toyota je u otklon od B segmenta krenula još pre 20 godina modelima za Japan, a Evropi je ponudila Urban Cruser 2007. godine, i ne može se pohvaliti preteranim uspehom svog prvog „minijaturiozovanog“ Land Cruisera, baziranog na platformi Yarisa. Za sve ljubitelje crossover stila, ni Toyota ni drugi nisu odustali, nego su nastavili da razrađuju osnovnu ideju preuzimanja gotove platforme i „crossoverizacije“ karoserije...

Slika
Slika

https://dmotion.rs/2021/12/13/test-toyo ... 5-hsd-awd/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Testovi

Post od dmotion » 21 Dec 2021, 08:04

Novi Nissan Qashqai - da li je zakasnio na utakmicu?

Davno beše 2006. godina kada se pojavila prva generacija modela Nissan Qashqai. Podjednako davno isti taj Nissan Qashqai je pokrenuo lavinu koja se zove “SUVmanija”, a koja je zavladala planetom. Automobili koji koketiraju sa slobodnim duhom i slobodnim životom a na otvorenom prostoru poiskakali su u svim mogućim i nemogućim segmentima i u zapećak gurnuli klasične limuzine i hatchback modele, do te mere da im je opstanak upitan. A Nissan je te 2006. samo pokušao da napravi nešto malo drugačije a što drugi već nemaju. Samo, Nissan ne da je uspeo, nego je Qashqai pogodio “bingo” nivoa koji se može meriti sa “bingom” kakav je pogodio Volkswagen svojim Golfom početkom ’80-ih godina prošlog veka. Nissan ne samo da je do sada prodao više od pet miliona Qashqaija, nego je sa sobom povukao, ne samo mnoge, nego praktično sve svetske marke. Ali to je manje dobra vest.
Od situacije da je jedini, Qashqai je sada u situaciji da je jedan od mnogih u nečemu što se danas zove C SUV segment. A zbog čega smatramo da je “SUVmanija” sociološki fenomen?

Slika

Slika

https://dmotion.rs/2021/12/20/test-niss ... -x-tronic/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Testovi

Post od dmotion » 15 Feb 2022, 11:27

Hyundai je Bayon, svoj SUV u B segmentu lansiraoni u tišini

Hyundai Bayon je odgovor južnokorejske marke na segment u kojem gotovo svaki proizvođač automobila na svetu ima svog predstavnika. Ima ih na desetine u takozvanom B-SUV segmentu, i a kupcima predstavljaju alternativu za standardni hatchback B segmenta, odnosno, mali gradski automobil. Po pravilu bez izuzetaka, svoj koren ovi mali crossoveri i imaju u standardnom modelu B segmenta, ali uz malo povišenu i eventualno produženu karoseriju. Gde je tu u celoj ovoj (odavno poznatoj) priči Hyundai Bayon? Deluje da se rodio u tišini i ne preterano ambiciozno, pa i da je prvi model ovog tipa u ponudi Hyundaija. Međutim, sve su to zapravo netačne postavke. Još pre 12 godina, kada se tek rađala popularnost crossovera, Hyundai je imao model iX20, koji se nije preterano proslavio, ali je definitivno osnova recepta po kojem je nastao Bayon – platforma modela i20...

Slika

Slika

https://dmotion.rs/2022/02/14/test-hyun ... mpression/

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29862
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Testovi

Post od trojanac » 15 Feb 2022, 16:16

Ne znam zašto ali Hyundai mi je nekako skroz van radara. Nisam ni znao da se rodio Bayon do skoro. Deluje zanimljivo.

Odlično predstavljanje, kao i obično.
Posetite www.garaza.rs !

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Re: Testovi

Post od dmotion » 01 Mar 2022, 08:41

Testirali smo Volkswagen ID.4, drugi EV z Wolfsburga

Volkswagen ID.3, klasičan kompaktni hatchback C segmenta debitovao je na MEB platormi, a usledio je ID.4, veći i prostraniji model u mnogo popularnijem crossover segmentu. Svesno izbegavamo segmentnu pripadnost SUV-u. Deluje da je VW ipak išao ka nešto nižem modelu, koji definitivno nema ni T od terenskih aspiracija, koliko god da ih ni većina aktuelnih SUV modela nema. Nismo pogrešili kada kažemo da je ID.4 na istoj platformi, ali veći od ID.3 i to poprilično. Međuosvinski razmak je identičan i dosta velik, 2.771 mm, ali je ID.4 sa 4.584 mm duži malo preko 30 cm, širi 4.5 cm i viši 7 cm. Na papiru ne deluju kao velike razlike, ali u stvarnosti, VW ID.4 je potpuno drugi i drugačiji automobil. Tek da bi VW ID.4 približili nečemu što se svaki dan viđa na ulici, klasom i gabaritom može se uporediti sa VW Tiguanom, ali drugačijih proporcija...

Slika

https://dmotion.rs/2022/02/27/test-volk ... rformance/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Test

Post od dmotion » 09 Mar 2022, 17:20

Mnogo je bilo skeptika da od odvajanja marke Cupra od Seata može ispasti nešto

Test modela Cupra Formentor mogao bi se nazvati i testom predrasuda, testom iskustava i testom iznenađenja. Zbog čega? Jednostavno, zbog ne previše impresivnih i uspešnih odvajanja marki od osnovne marke kojima smo svedočili poslednjih 15-ak godina. Da bi nekako pokupili što veći deo tržišta, stratezi odlučuju da od osnovne marke generišu posebnu marku, poprilici pod imenom nečega što je osnovnu marku već proslavilo ili obeležilo. Po tom, pod tu novoosnovanu marku se smesti model koji je ništa drugo do model koji se sa drugačijim bedžom nešto nižom opremom ili nešto manje snage, ali i po dosta nižoj ceni, već nalazi u osnovnoj ponudi. Naravno, možda malo banalizujemo, ali jedan od eklatantnih primera je ono što je Citroen uradio sa svojom markom DS, i nije daleko stigao – skupo i prosečno. Delovalo nam je da će Seat (tačnije Volkswagen Grupa) isto uraditi kada je objavila da formira novu sportsku marku, pod dugogodišnjom oznakom najsnažnijih verzija i sportskih paketa opreme svojih modela – Cupra. Cupra je postala odvojena, nezavisna sportska marka Seata. Dobro, i…?

Slika

Slika

https://dmotion.rs/2022/03/08/test-cupr ... r-1-5-tsi/

dmotion
Postovi: 100
Pridružio se: 30 Jul 2021, 14:03

Re: Testovi

Post od dmotion » 20 Mar 2022, 12:50

Peugeot ne samo da je ušao u permijum segment nego je udario packu nemačkoj trojci

Novi Peugeot 308, formalno treće generacije, imao je na čemu da nastane. Marka beleži odlične rezultate, a dobar poslovni bilans dozvolio je da Peugeot sa reči pređe na delo – svoj popularni model C segmenta pripremi za korak u opasno. Da, korak u premijum segment je opasan. Kao prvo konkurencija tipa Audi A3, BMW Serije 1 i Mercedes A-Klase su odavno etablirani, a možda još opasniji deo, sa kojim Peugeot treba da se izbori su predrasude tipa – šta Peugeot traži u premijumu? Kako može Peugeot iz konkurencije VW Golfa i Ford Focusa da se preseli u ligu iznad? Doduše, ti koji postavljaju takvo pitanje zaboravljaju da Peugeot i jeste nekada bio u premijumu, ali…

Slika

Slika

https://dmotion.rs/2022/03/18/test-peug ... uehdi-130/

Odgovori