Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Januar 2019:
Potpisano: Ozbiljna dogradnja BG aerodroma - i nova pista
Projekat obuhvata i izgradnju nove piste dužine 3.500 metara, zatim obnavljanje i nadogradnju postojeće piste dužine 3.400 metara, izgradnju novih devet rulnih staza, proširenje postojeće platforme i izgradnju nove infrastrukture platformi ukupne površine od 55.000 metara kvadratnih.
Izvor: B92
Potpisano: Ozbiljna dogradnja BG aerodroma - i nova pista
Projekat obuhvata i izgradnju nove piste dužine 3.500 metara, zatim obnavljanje i nadogradnju postojeće piste dužine 3.400 metara, izgradnju novih devet rulnih staza, proširenje postojeće platforme i izgradnju nove infrastrukture platformi ukupne površine od 55.000 metara kvadratnih.
Izvor: B92
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Ovo izgleda fino, ali na kraju ne bi nista od toga?
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
MAKS uživo.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Martin
- Postovi: 2862
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Vazduhoplovi
Realno i nema gde drugde da se proširi.zuzazu je napisao: ↑19 Jul 2021, 10:55Januar 2019:
Potpisano: Ozbiljna dogradnja BG aerodroma - i nova pista
Projekat obuhvata i izgradnju nove piste dužine 3.500 metara, zatim obnavljanje i nadogradnju postojeće piste dužine 3.400 metara, izgradnju novih devet rulnih staza, proširenje postojeće platforme i izgradnju nove infrastrukture platformi ukupne površine od 55.000 metara kvadratnih.
DD326001-6D59-423F-9E38-67B19AC95CD9.jpeg
Izvor: B92
Re: Vazduhoplovi
Nema, jer su prodali zemljište tadašnjem tajkunu bliskom vlasti, koji čeka svoju priliku da ga proda. Drugi razlog kupovine ne postoji, nego da se ucenjuje država koja mu je to prodala.
Takvi potezi su dokaz koliko je država u stvari slaba, kao i njena vlast.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Takvi potezi su dokaz koliko je država u stvari slaba, kao i njena vlast.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Koliko sam cuo, a ne znam da li je tacno, i Miskovic je uradio nesto slicno u Bataji, kupujuci zemljiste ispred praga piste 12L i severno od aerodroma, prema Dunavu.
Obojca je strateski pozicioniraju, s tim sto je ovaj u Surcinu kupio zemljiste da ga zalivadi za vece pare, a ovaj u Bataji ima druge planove.
Obojca je strateski pozicioniraju, s tim sto je ovaj u Surcinu kupio zemljiste da ga zalivadi za vece pare, a ovaj u Bataji ima druge planove.
Re: Vazduhoplovi
Država da je jaka poništila bi kupoprodaje i nekom minimalnom odštetom obeštetila kupca, ili ne bi, ako dokažu malverzaciju.
Jaki su za BgH2O i druge budalaštine, a za stvari od nacionalnog značaja ne može? Ma nemojte.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Jaki su za BgH2O i druge budalaštine, a za stvari od nacionalnog značaja ne može? Ma nemojte.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
-
- Postovi: 142
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 19:25
- Garaža: Škoda Fabia
Re: Vazduhoplovi
CEO Air Serbia, slika dovoljno govori
- grujicd
- Postovi: 8363
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Šta je problem, što čovek nosi kilt? Valjda treba tražiti suštinske zamerke ako ih ima, a ne kako se oblači. Pri čemu je to legitimna svečana odeća.
Re: Vazduhoplovi
To nije business dress code kompanije u kojoj je CEO.
Nisam video da se tako oblacio u Etihadu.
BTW., ako je bas toliko izgara da pokaze nacionalnu pripadnost, zivo me zanima da li je pravilo nosenja kilta ispostovao do kraja:
Tradicionalno, muškarci ne bi nosili donje rublje dok nose kilt - a mnogi ga ni danas ne nose. Prema kilt.com, tradicija nošenja kilta bez gaća započela je u Škotskim brdskim pukovima i pronašla put do civilnog stanovništva. ... Mnogi kažu da "pravi" Škot nikada ne nosi donje rublje ispod kilta.
Nisam video da se tako oblacio u Etihadu.
BTW., ako je bas toliko izgara da pokaze nacionalnu pripadnost, zivo me zanima da li je pravilo nosenja kilta ispostovao do kraja:
Tradicionalno, muškarci ne bi nosili donje rublje dok nose kilt - a mnogi ga ni danas ne nose. Prema kilt.com, tradicija nošenja kilta bez gaća započela je u Škotskim brdskim pukovima i pronašla put do civilnog stanovništva. ... Mnogi kažu da "pravi" Škot nikada ne nosi donje rublje ispod kilta.
- grujicd
- Postovi: 8363
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Sve je to nebitno za nas, bitno je šta čovek radi.
Pri tom ga ne branim u toj CEO ulozi, apsolutno nemam pojma ni šta i ni kako radi, do danas nisam ni čuo za njega. Samo je to nepovezano sa nošenjem kilta.
Inače leteo sam avionom prvi put od početka pandemije, novi terminal na beogradskom aerodromu šljašti i izgleda kao da sam sleteo u Beč. 5 minuta kasnije na strani aerodrom me je podsetila i pasoška kontrola gde je bilo više tamnoputih nego belih lica
Pri tom ga ne branim u toj CEO ulozi, apsolutno nemam pojma ni šta i ni kako radi, do danas nisam ni čuo za njega. Samo je to nepovezano sa nošenjem kilta.
Inače leteo sam avionom prvi put od početka pandemije, novi terminal na beogradskom aerodromu šljašti i izgleda kao da sam sleteo u Beč. 5 minuta kasnije na strani aerodrom me je podsetila i pasoška kontrola gde je bilo više tamnoputih nego belih lica
-
- Postovi: 142
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 19:25
- Garaža: Škoda Fabia
Re: Vazduhoplovi
Pa nije problem što nosi kilt, al on tu ne predstavlja sebe, već kompaniju. Takođe to ne bi bila suština problema, da se on stvarno tako i ne odnosi prema kompaniji, njenim finansijama, a o tradiciji da ne pričamo, jel ipak vazduhoplovstvo kod nas ne postoji u zadnjih par godina. Ako tu dodamo ko je još sve na slici, mislim da sve postaje jasno.
Re: Vazduhoplovi
Evropska agencija za bezbednost vazdušnog saobraćaja (EASA) je posle višednevne kontrole rada JAT Tehnike, donela odluku da suspenduje licencu ove vazduhoplovno-tehničke kompanije. Kontrolori iz EASA su procenili da organizacija i kvalitet obavljanih radova u JAT Tehnici nije u skladu sa evropskim propisima i vazduhoplovnim standardima, te da ova organizacija ne može na odgovarajući način da servisira avione iz Evropske unije.
Licenca EASA, koja se dobija izuzetno teško, a gubi veoma lako i dugoročno, na ovaj način je za JAT Tehniku postala prošlost.Trud, rad i profesionalnost više generacija vazduhoplovnih stručnjaka, inženjera i mehaničara, tradiciju i ugled ove nekada izuzetno značajne organizacije u čijim su se hangarima na vrhunskom nivou remontovali različiti avioni najpoznatijih svetskih kompanija, Vučićeva vlast je definitivno uspela da razori i pretvori u prah.
Ostaje samo mogućnost da kompanija nastavi sa radovima na vazduhoplovima iz afričkih zemalja i ostalih zemalja trećeg sveta, ali je jasno da je perspektiva ove naše najveće i najznačajnije vazduhoplovno-tehničke organizacije na ovaj način bespovratno uništena. Sve to je nesumnjivo posledica doslednog stremljenja sadašnje vlasti da neumitno i temeljno uništi sve čega se dotakne, kroz svoje katastrofalne i burazerske poslovne kombinacije, tragičnu kadrovsku selekciju i dovođenje nekompetentnih i polupismenih kadrova.
Samoubistvom JAT Tehnike, definitivno je izbrisan i uništen poslednji trag i spomenik nekada velikog i popularnog JAT-a, koji je prvo rasparčan zarad interesa ekonomskog inkvizitora Mlađana Dinkića i njegove poslovne bratije koja se dočepala svih poluga Vučićeve sadašnje državne vlasti. Raspadom nekadašnjeg JAT-a i sumnjivim dilom sa Etihadom, nekadašnja nacionalna avio-kompanija pretočena je u nekoliko ekonomski beznačajnih patrljaka iz kojih je prvo isisan sav postojeći kapital, a zatim su ih Vučič i Siniša Mali prepustili propadanju.
Izvor: Direktno.rs
Licenca EASA, koja se dobija izuzetno teško, a gubi veoma lako i dugoročno, na ovaj način je za JAT Tehniku postala prošlost.Trud, rad i profesionalnost više generacija vazduhoplovnih stručnjaka, inženjera i mehaničara, tradiciju i ugled ove nekada izuzetno značajne organizacije u čijim su se hangarima na vrhunskom nivou remontovali različiti avioni najpoznatijih svetskih kompanija, Vučićeva vlast je definitivno uspela da razori i pretvori u prah.
Ostaje samo mogućnost da kompanija nastavi sa radovima na vazduhoplovima iz afričkih zemalja i ostalih zemalja trećeg sveta, ali je jasno da je perspektiva ove naše najveće i najznačajnije vazduhoplovno-tehničke organizacije na ovaj način bespovratno uništena. Sve to je nesumnjivo posledica doslednog stremljenja sadašnje vlasti da neumitno i temeljno uništi sve čega se dotakne, kroz svoje katastrofalne i burazerske poslovne kombinacije, tragičnu kadrovsku selekciju i dovođenje nekompetentnih i polupismenih kadrova.
Samoubistvom JAT Tehnike, definitivno je izbrisan i uništen poslednji trag i spomenik nekada velikog i popularnog JAT-a, koji je prvo rasparčan zarad interesa ekonomskog inkvizitora Mlađana Dinkića i njegove poslovne bratije koja se dočepala svih poluga Vučićeve sadašnje državne vlasti. Raspadom nekadašnjeg JAT-a i sumnjivim dilom sa Etihadom, nekadašnja nacionalna avio-kompanija pretočena je u nekoliko ekonomski beznačajnih patrljaka iz kojih je prvo isisan sav postojeći kapital, a zatim su ih Vučič i Siniša Mali prepustili propadanju.
Izvor: Direktno.rs
Re: Vazduhoplovi
Ne znam o čemu se radi, samo oko terminologije: suspenzija i oduzimanje nisu isto.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk