Novi propisi o uvozu polovnjaka
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ne računajući 500-600e za dovoženje kola, zar ne može sada da se relativno okvirno sračuna koliko će procenata izaći sve sem toga do registracije?
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Racunaj 20% na trzisnu cenu za takav auto, pa ako bude manje tim bolje...
Sad ide na osnovu kataloga procena, pa zavisi dal se auto proizvodi u EU ili ne zbog eur1. Meni treba da posalju Toyotu Verso 1.6 2017 sa 135.000, carina za nju 3200€...
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sad ide na osnovu kataloga procena, pa zavisi dal se auto proizvodi u EU ili ne zbog eur1. Meni treba da posalju Toyotu Verso 1.6 2017 sa 135.000, carina za nju 3200€...
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Poslednja izmena od kami u 03 Sep 2021, 16:28, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Moze da sracuna svaki spediter koji se time bavi. A opet ostaje i pitanje da li hoces da bude sve 100% legalno ili da se radi budzenje faktura sto radi vecina tih sto uvoze kola.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Pa naravno da oni mogu, ali ko je od nas ovde spediter? Kolega pita okvirno da mu se kaze, ja mu dao primer.
BMW x3 se proizvodi u USA za njega me izaslo 2500€.
Trebao je x5 da mi stigne pre ovih izmena, carina bila 2400€, brat nije stigao da ga posalje, dodje do izmena na carini, nakon toga carina za isti auto 4400€...
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
BMW x3 se proizvodi u USA za njega me izaslo 2500€.
Trebao je x5 da mi stigne pre ovih izmena, carina bila 2400€, brat nije stigao da ga posalje, dodje do izmena na carini, nakon toga carina za isti auto 4400€...
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Pa bas zato sto si mu dao nepotpun odgovor bolje da pita speditera. Dakle postoji kljucna razlika da li on zeli da plati sve 100% legalno, ili zeli da kao sto radi svaki uvoznik, malo zbudzi fakture i u zavisnosti od toga koja je marka ustedi znacajan procenat.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
u srbiji smo, ako prođe prođe
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Nije neka razlika sad, nekad jeste bila.ftj je napisao:Pa bas zato sto si mu dao nepotpun odgovor bolje da pita speditera. Dakle postoji kljucna razlika da li on zeli da plati sve 100% legalno, ili zeli da kao sto radi svaki uvoznik, malo zbudzi fakture i u zavisnosti od toga koja je marka ustedi znacajan procenat.
Rekoh vec 20% na trzisnu cenu, to bi bila cena da radi regularno, ako ide na "budzenje" onda bide neku stotku manje.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
izvini, šta smatraš tržišnom cenom? npr gledam neku vitaru 2017. koja košta 10.000e.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Cenu kod nas. Racunaj oko 2800-2900€.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
zar je problem da kontaktiras neku spediciju i saznas sve u 100e gore dole
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Zvacu par njih sutra pa cu da proverim. Ne znam sta znaci to budzenje, bitno mi je da auto mogu da registrujem ovde ako ga uvezem.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Budzenje u smislu da auto koji vredi 15.000€ fakturisu na 2.000€ i na tih 2.000 placas PDV, pa umesto 3.000 ti platis 700 sa ostalim troskovima... tobse radilo na firme, dok ko je hteo fakturu na fizicko lice direktno placao je upravo tih 3.000. Danas je to isto, ukinute su te fakture, sve se radi po katalogu.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Najgora varijanta je 12.5 carine na katalosku vrednost, pa jos 20 % pdv na sve to.
Imas speditera koji mogu da ti rese taj eur.1, pa da ne placas carinu, pdv svakako mora.
Poted toga imas trosak speditera u Srbiji, cenim da je to oko 50-100 evra, atest AMSS, trosak prevoza i trosak izvoznog carinjenja(neko mora u inostranstvu da odradi papire, za obicnu robu je to oko 50ak evra, ne znam za automobile).
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Imas speditera koji mogu da ti rese taj eur.1, pa da ne placas carinu, pdv svakako mora.
Poted toga imas trosak speditera u Srbiji, cenim da je to oko 50-100 evra, atest AMSS, trosak prevoza i trosak izvoznog carinjenja(neko mora u inostranstvu da odradi papire, za obicnu robu je to oko 50ak evra, ne znam za automobile).
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Sve to zavrsavaju ovi sto dovoze kola, oko toga ne treba da se opterecuje, nadjes prevoznika i oni ti sve kaze, naravno trazis mu da ti kaze tacnu cenu carine unapred jer oni to mogu da provere kod njihovis speditera kod kojih carine i od samog starta pre nego sto i kupis auto znas sve troskove. Trazi da ti kaze cenu sa sve abs homologacijom i da ti sve on to zavrsi prilikom uvoza, samo da ti stigne auto na kucnu adresu i da ti ostane teh. i registracija.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Hvala puno na savetima, pozvacu pa cu proveriti. Razmisljam da mi je bolje da uvezem auto iz nemacke na primer, sa full servisnom istorijom, nego ovde da se macujem da li jeste ili nije smanjena km, nov iz belgije itd. Ako ga on prodaje ovde za 15000eur, znaci da ga je dovezao za par hiljada manje, ne mora da znaci da mu nesto fali, ali kakvi smo mi, tesko je naci nekog postenog.