Naši snimci saobraćajnih situacija
- Gazu
- Postovi: 2110
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Meni ovo sad obojeno deluje bolje, ali ja to vidim sad samo tako iz vazduha. Nisam probao ja sam da prođem tuda ovako kako je sad.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- zdushan
- Postovi: 1637
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Slavija je lepo geometrijski iscrtana kada pogledaš crtez, ili sliku iz pticije perspektive..
Kad uđem u raskrsnicu, linije me vuku potpuno nelogično. Loše je to isprojektovano. Vidim da se retko ko kreće zacrtanim putanjama, samo se seče..
Npr iz Nemanjine kad se ulazi, a hoćeš u Bulevar Oslobodjenja ka Karađorđ.parku, moraš prvo levo, preko pola kružnog toka da se uliješ u iscrtane trake. Glupost.
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Kad uđem u raskrsnicu, linije me vuku potpuno nelogično. Loše je to isprojektovano. Vidim da se retko ko kreće zacrtanim putanjama, samo se seče..
Npr iz Nemanjine kad se ulazi, a hoćeš u Bulevar Oslobodjenja ka Karađorđ.parku, moraš prvo levo, preko pola kružnog toka da se uliješ u iscrtane trake. Glupost.
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
- noodles
- Postovi: 946
- Pridružio se: 21 Jun 2016, 19:54
- Garaža: KIA Sportage 1.6 GDi
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ma daj, koje ulaženje u kružni tok ako hoćeš iz Nemanjine u bul. Oslobođenja? Držiš desno posle semafora kod "hleb i kifle", ima posebna traka za ulazak u bul Oslob. Kakav crni ulazak u kružni tok, svako jutro tu prolazim
Što se tiče Slavije ja lično vozim isto kao i pre rekonstrukcije, kada nije postojala ni jedna iscrtana linija. Verujem da linije poštuju više ljudi koji nisu iz Bgd-a.
Bitno mi je samo da kad ulazim u kružnim tok, da me neko ne pokupi sa leve strane i da od toga gde se isključujem, vozim bliže ili dalje izlazu, uz svako propuštanje svih koji mi dolaze sa desne strane a već su u kružnom toku
Što se tiče Slavije ja lično vozim isto kao i pre rekonstrukcije, kada nije postojala ni jedna iscrtana linija. Verujem da linije poštuju više ljudi koji nisu iz Bgd-a.
Bitno mi je samo da kad ulazim u kružnim tok, da me neko ne pokupi sa leve strane i da od toga gde se isključujem, vozim bliže ili dalje izlazu, uz svako propuštanje svih koji mi dolaze sa desne strane a već su u kružnom toku
Sa budalama se ne isplati svađati. Prvo te spuste na svoj nivo, a onda te dotuku na iskustvo!
- zdushan
- Postovi: 1637
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Kako koje? Evo ove, putanja obeležena tačkama. Trake za BUS su jasno obeležene. To kako ko vozi i kuda ide je druga stvar, kao što rekoh.
Sent from my SM-A715F using Tapatalk- zdushan
- Postovi: 1637
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Moja greška, ima traka za desno, upravo prošao. Ne vidi se na ovoj slici...
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Bila je diskusija negde da li je dozvoljeno preticanje s desne strane na auto putu, pa me podsetilo da postavim dva događaja.
Vidim na retrovizoru kombi u niskom letu. Na trenutak me zbunio. Da li da bežim u zaustavnu jer vidim da ne misli da koči. I trenutak pre nego da se ja skonim, on me obilazi s desna, bez žmigavca...
Samo nekoliko trenutaka kasnije, lik vozi levom trakom i ne misli da se prestroji iako ima traku za spora vozila. Sviram, ablendujem ali ništa. Daje mi levi migavac da znam da ne planira da me pusti. Još jedan kombi s desne stane pretiče. A onda i ja Bilo propisno ili ne...
Znam da sam na kratko prekoračio tih 60km/h ali ovaj me zaista iznervirao. Da sam išao po ograničenju, vozili bismo se paralelno jer ja svakako ne bih držao levu traku sa 60km/h.
I za kraj, za malo sudar, pa za malo tuča u Nišu...
Vidim na retrovizoru kombi u niskom letu. Na trenutak me zbunio. Da li da bežim u zaustavnu jer vidim da ne misli da koči. I trenutak pre nego da se ja skonim, on me obilazi s desna, bez žmigavca...
Samo nekoliko trenutaka kasnije, lik vozi levom trakom i ne misli da se prestroji iako ima traku za spora vozila. Sviram, ablendujem ali ništa. Daje mi levi migavac da znam da ne planira da me pusti. Još jedan kombi s desne stane pretiče. A onda i ja Bilo propisno ili ne...
Znam da sam na kratko prekoračio tih 60km/h ali ovaj me zaista iznervirao. Da sam išao po ograničenju, vozili bismo se paralelno jer ja svakako ne bih držao levu traku sa 60km/h.
I za kraj, za malo sudar, pa za malo tuča u Nišu...
Naši snimci saobraćajnih situacija
Prvi i drugi snimak je zapravo ista situacija samo iz drugog ugla tj. i ti si (teoretski) trebao da voziš desnom stranom, u ovom slučaju zaustavnom.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ja sam punu liniju protumačio da je tu zaustavna traka i svi ostali iza su tako vozili. Na prvom snimku se vidi znak kad počinje traka za spora vozila i linija više nije puna.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Kad idu radovi ovako na autoputu uvek (treba)da bude znak pre radova koji usmerava i pokazuje da desne dve trake privremeno postaju vozne trake. U drugom slučaju se samo zadesilo da su te dve trake i inače vozne.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Kada su 2 trake, nema zaustavne, vozi se desnom.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Nisam sačuvao deo snimka kad nailazim na ove radove ali prilično sam siguran da nije bilo znaka da zaustavnom trakom treba da se vozi. Ovo je inače blizu Pojata.
Ako ništa bar sam obavestio ovog ispred da bih da ga preteknem, za razliku od prvog kombija koji je pored mene projurio bez ikakve naznake šta planira.
Ako ništa bar sam obavestio ovog ispred da bih da ga preteknem, za razliku od prvog kombija koji je pored mene projurio bez ikakve naznake šta planira.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23795
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ni kad su radili NS-SU nije bilo takve signalizacije. Ono sto sam napolju vidjao u takvim slucajevima je da se postave privremene zute trake i tako se obeleze obe trake, u tom slucaju bude brza traka uža. To je ovo:
Kod nas je ova varijanta
Kod nas je ova varijanta
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Heroj objasnio jasno, kada su radovi ne postoji zaustavna traka i ne važi horizontalna već vertikalna signalizacija (stara horizontalna kada je sve regularno).
A čini mi se na snimku da postoji znak preusmeravanja kroz trake na kraju radova.
Takva ograničenja od 60km/h su kontraproduktivna i štetna kada su radovi koji nemaju uticaja na širinu kolovoznih traka, pa 3,50m je širina na autoputu (60) a 2,5m je širina na magistralnom putu (80km/h).
Kombi tu gotovo jedini vozi kako treba, ne računajući brzinu iznad 60.
Svi voze koliko ja znam godinama unazad pri takvim radovima na autoputu 90-100km/h, što je i sasvim realna bezbedna brzina u ovim meteo uslovima.
Znak ograničenja bi trebao da bude 90 ili 70km/h a onda i samo onda gde se konkretno vrše neki radovi 60km/h pa i 50km/h.
I čim prodje ziona neposrednih radova onda opet 70 ili 90.
Meni to ima više smisla uklapanja u stvarno stanje saobraćaja koji se odvija.
Ono ograničenje od 30km/h što ponekada stave je takodje kontraproduktivno na autoputu, to niko ne poštuje.
Ne znam konkretno ali dok su radovi a i kada se završe kod nas znakovi i signlalizacija često nisu ničija briga.
Evo godinu dana je prošlo a još na obilaznici od Ostružnice do Orlovače signalizacija kao da je dvosmerno, zabrana kamionima da pretiču, ograničenje 60km/h, ograničenje u tunelima, znak za izmišljeni semafor koji naiznenično propušta, nema zaustavne prave nego po 2 poluzasutavne sa leve i desne strane, puna linija po nekoliko kilometara.....mali milion pogrešnih obeležavanja kako hor. takoi vert. označavanja.
A i to samo parče je zrelo za temeljiti remont, grbavo samo tako i krpareno.
Druga strana, smer, je suprotnost. Sve obeleženo kako treba, ravno i glatko.
Kreće tranzit stranaca i naravno da su zbunjeni kada vide takav hoas raznih signala.
Pre neki dan ko se travu na delu ka Indjiji nekih 300-400m a zatvorili preticajnu traku skoro 6-7km iako nikakvih tu radova nema.
Nema ko da osmisli da pomera čunjeve u ritmu pomeranja radova po lokaciji.
A čini mi se na snimku da postoji znak preusmeravanja kroz trake na kraju radova.
Takva ograničenja od 60km/h su kontraproduktivna i štetna kada su radovi koji nemaju uticaja na širinu kolovoznih traka, pa 3,50m je širina na autoputu (60) a 2,5m je širina na magistralnom putu (80km/h).
Kombi tu gotovo jedini vozi kako treba, ne računajući brzinu iznad 60.
Svi voze koliko ja znam godinama unazad pri takvim radovima na autoputu 90-100km/h, što je i sasvim realna bezbedna brzina u ovim meteo uslovima.
Znak ograničenja bi trebao da bude 90 ili 70km/h a onda i samo onda gde se konkretno vrše neki radovi 60km/h pa i 50km/h.
I čim prodje ziona neposrednih radova onda opet 70 ili 90.
Meni to ima više smisla uklapanja u stvarno stanje saobraćaja koji se odvija.
Ono ograničenje od 30km/h što ponekada stave je takodje kontraproduktivno na autoputu, to niko ne poštuje.
Ne znam konkretno ali dok su radovi a i kada se završe kod nas znakovi i signlalizacija često nisu ničija briga.
Evo godinu dana je prošlo a još na obilaznici od Ostružnice do Orlovače signalizacija kao da je dvosmerno, zabrana kamionima da pretiču, ograničenje 60km/h, ograničenje u tunelima, znak za izmišljeni semafor koji naiznenično propušta, nema zaustavne prave nego po 2 poluzasutavne sa leve i desne strane, puna linija po nekoliko kilometara.....mali milion pogrešnih obeležavanja kako hor. takoi vert. označavanja.
A i to samo parče je zrelo za temeljiti remont, grbavo samo tako i krpareno.
Druga strana, smer, je suprotnost. Sve obeleženo kako treba, ravno i glatko.
Kreće tranzit stranaca i naravno da su zbunjeni kada vide takav hoas raznih signala.
Pre neki dan ko se travu na delu ka Indjiji nekih 300-400m a zatvorili preticajnu traku skoro 6-7km iako nikakvih tu radova nema.
Nema ko da osmisli da pomera čunjeve u ritmu pomeranja radova po lokaciji.
- Gazu
- Postovi: 2110
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Baš tako. Kad vidiš bespotrebno ograničenje od 40km/h, odmah pretpostaviš da je to postavio ofrlje neki fizikalac, a koji time samo maltretira ljude. Da je ograničenje to bolje promišljeno, ljudi bi se u većoj meri pridržavali. Mada, horor bi bio da u sklopu tako nekih radova gde su apsurdna ograničenja stoji i murija da peca ljude.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14175
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Džiberski desno
Pored kolone, pa na crveno
TapaT
Pored kolone, pa na crveno
TapaT