7 stepeni DSG
Re: 7 stepeni DSG
Dešava mi se da pri jačem gasu osetim udarac prilikom šaltanja. To se dešava već duže vreme, zadnjih 50 000 km. Bio kod majstora za menjače, pregledao ga, kaže menjač u top stanju.
Sad ne znam šta da radim. Jedino mi na pamet pada neki nosač menjača ili motora.
To se dešava samo pri punom obrtnom momentu, recimo kad su niski obrtaji, a gas pristisnut 70%. U principu kad menja brzine pod velikim naporom.
Ovo nema veze sa brojem obrtaja, nego samo sa obrtnim momentom.
Kad se vozi normalno, ili kad ga teram u obrtaje ne oseća se šaltanje, nego samo kad se motor "napne".
Osećaj je kao kod manuelnog kad je loš nosač oa se oseti udarac u momentu puštanja kvačila.
Sad ne znam šta da radim. Jedino mi na pamet pada neki nosač menjača ili motora.
To se dešava samo pri punom obrtnom momentu, recimo kad su niski obrtaji, a gas pristisnut 70%. U principu kad menja brzine pod velikim naporom.
Ovo nema veze sa brojem obrtaja, nego samo sa obrtnim momentom.
Kad se vozi normalno, ili kad ga teram u obrtaje ne oseća se šaltanje, nego samo kad se motor "napne".
Osećaj je kao kod manuelnog kad je loš nosač oa se oseti udarac u momentu puštanja kvačila.
Re: 7 stepeni DSG
Poluosovina, kardan, diferencijal? Vidi da li tvoj quattro ima neku boljku na većim km.
Re: 7 stepeni DSG
Ja se ne razumem mnogo, al šta ima da lupa kardan ili poluosovina prilikom puštanja kvačila? Mislim, ko zna. Da je do toga valjda bi lupalo uvek, a ne samo pod punim gasom. Ne znam dal običan majstor može da vidi dal su nosači dobri
Re: 7 stepeni DSG
Proveri nosac motora(levi i desni), obavezno silen blokove i prednje stabilizatore, generelno proverio ceo trap, normalan majstor uglavnom pregleda trap i ostalo prilikom redovnog servisa.
Re: 7 stepeni DSG
Ipak sam zvao drugog majstora. Kaže da je kvačilo pri kraju i zato trza ponekad. Idem sledeće nedelje pa ćemo da vidimo. Samo mi nije jasno kako od 100 šaltanja trzne 2 puta, a 98 šalta lepo...
- dag81
- Postovi: 7255
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 7 stepeni DSG
Nije savrsen.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: 7 stepeni DSG
Kupljen od poznanika druže. Znam mu istoriju duže nego što je kod mene. On je menjao nosač motora dok je bio kod njega, ali nije rešeno. Ja nešto mislim da je nosač menjača...
Re: 7 stepeni DSG
Koliko je to izraženo? Možda je prosto očekivano na većoj km?
Re: 7 stepeni DSG
To se dešava baš u određenim situacijama. To je kad usporavam do 2 brzine pa hoću naglo da ubrzam sa puno gasa. Onda on ne prešaltava u nižu nego gura sa max obrtnim momentom da izvuče u drugoj, pa u trećoj i onda iz 3 u 4 ponekad desi se da osetim trzaj, cimanje, nije praćeno zvukom ali oseti se prilično. Znači samo pri jakom gasu, ali kad ne prebaci u nižu. Što znači samo pod opterećenjem... Bio kod majstora kaže menjač top. I onda pomislih na nosač. Osećaj je kao kad na manuelcu kome je pukao nosač pustite kvačilo.
Re: 7 stepeni DSG
Pa to je DSG, manuelni u osnovi menjač i on ima svoj rprogram/ritam promene parnih u neparne brzine...ne sećam se tačno ali on ne može da tečno menja sve brzine usvim kombinacija,ma. Takva mu je konstrukcija, nije kao automatik sa planetarnim prenosom gde ni u jednom kombinaciji šaltanja nema tržanja (opet takva je konstrukcija da oni mekano šalataju i pri naglom dodavanju gasa jer nema prekida u prenosu, nema efekta otpuštanja kvačila)..
A da prosto promeniš stil vožnje jer svakako menjač sa toliko km iza sebe je u većem riziku da otkaže pri takvim naglim promenama opterećenja.
Ako je već majstor gledao i rekoao da je ok ne znam kako bi sam proverio dalje njegovr rad.
Nosač motora, nosač menjača i svi nosači kada jednom popuste onda su trajno popustili i stalno su problem u svakoj brzini menjača pri svakom opterećenju i svaki put.
Nema ono čas je nosač dobar a čas je loš pa onda opet dobar.... barem ja nisam čuo da je moguće.
A da prosto promeniš stil vožnje jer svakako menjač sa toliko km iza sebe je u većem riziku da otkaže pri takvim naglim promenama opterećenja.
Ako je već majstor gledao i rekoao da je ok ne znam kako bi sam proverio dalje njegovr rad.
Nosač motora, nosač menjača i svi nosači kada jednom popuste onda su trajno popustili i stalno su problem u svakoj brzini menjača pri svakom opterećenju i svaki put.
Nema ono čas je nosač dobar a čas je loš pa onda opet dobar.... barem ja nisam čuo da je moguće.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23798
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 7 stepeni DSG
Ne moze da menja trenutno brzine koje su na istom vratilu, tj. koja nije spremna. Ako ubrzavas nece biti spremna iz pete treca nego sedma, i ne moze iz seste u cetvrtu, na primer.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 7 stepeni DSG
To vraćanje iz više u nižu se dešava munjevito. Kod naglog ubrzavanja iz 5 vraća u 2, iz 7 u 3. Mada, dobro kažete, brže promeni iz 5 u 2 nego iz 7 u 3. I kod rih naglih ubrzanja sve je normalno.
Re: 7 stepeni DSG
Evo posle 2 godine od kako sam kupio i 30-40 hiljada km ulalila mi se prva greška za menjač. Kad sam vozio u 7 brzini ispisalo mi se transmision malfunction, ali da mlgu da nastavim da vozim. Danas na dijagnostiku piše greška P17D800, ograničen obrtni moment zbog pregrevanja kvačila. Kod jednog majstora kaže otišao menjač 2200 evra. Kaže dođi 4 septembra i ponesi 2200 evra i ne boj se ništa. Kod drugog odem kaže mehatronik 650 evra, rešava za pola sata...
Auto radi krajnje normalno, ništa nisam primetio da je kako ne valja.
Možda se samo pregrejao i ne javi se u narednih 2 godine nikakav problem? Mislim menjač verovatno ima neki problem, ali ko zna koliko još može da pređe. Možda su majstori videli dobru žrtvu da mi izbiju par hiljada evra A možda mi stvarno stane auto za 1000, 2000 km...
Obojica kažu da mogu da vozim i da će možda opet nekad da se upali to upozorenje, ali da ne šteti ništa.
Šta sad raditi?
Auto radi krajnje normalno, ništa nisam primetio da je kako ne valja.
Možda se samo pregrejao i ne javi se u narednih 2 godine nikakav problem? Mislim menjač verovatno ima neki problem, ali ko zna koliko još može da pređe. Možda su majstori videli dobru žrtvu da mi izbiju par hiljada evra A možda mi stvarno stane auto za 1000, 2000 km...
Obojica kažu da mogu da vozim i da će možda opet nekad da se upali to upozorenje, ali da ne šteti ništa.
Šta sad raditi?
Poslednja izmena od kojot u 19 Jul 2023, 16:08, izmenjeno 1 put ukupno.
- AleksandarAca
- Postovi: 766
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI Elegance 4Motion
- Lokacija: Beograd
Re: 7 stepeni DSG
Za pocetak svakako zaobici tog sto trazi 2200
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk