Tada je funta bila mnogo jača nego danas, tokom osamdesetih je kurs bio 3.5-4 DEM za GBP. Evro je, kao što znamo "maskirana" marka (kurs fiksiran na 1.95 DEM za EUR), pa 40000 tadašnjih funti izađe (grubo) oko 80000 današnjih evra. :smesko:16_Valve_ je napisao:Imam podatak da je Thema 8.32 kostala 40.000 funti, sto bi danas iznosilo oko 48.000 evra (moguce je da je pogresan)....
Inače, svaka čast V8 modelu, ali je šteta što u motornom prostoru nije bilo mesta za turbo-kompresor kao što je originalno bilo planirano, pa je snaga ostala relativno skromna. U principu, 2.0 turbo (4 cil. 16 v) možda čak i malo bolje ubrzava (deklarisano 6.7 s). Slao sam ovu sliku na stari forum, evo je ponovo:
Nadam se da ne smeta što u ovoj temi (themi :lol: ) pominjem i ostale motore, glupo je da otvaramo posebnu.
Ja sam imao Themu sa 2.0 turbo i eksplozivnost sa kojom ubrzava nisam osetio ni kod mnogo jačih automobila. Jedino je turbo rupa užasna i spora gradska vožnja može da se pretvori u pravo mučenje. Tako da ne zadirkujte BobRock-a što mu je pobegao tamo neki Kadet GSI, verovatno je startovao sa manjim gasom pa nije "probudio" turbinu. Inače GSI ne bi imao šanse.