Sta ti nije jasno za FIA delegata? Covek je bio tu da se uveri da oba vozaca Meklarena imaju isti ravnopravan tretman. To je cinjenica. I sta sada? Da li je Meklaren dobio tutora ili Alonso obrni okreni posao tog coveka je bio isti. Ok ja koliko se secam mi pricasmo od Monaka od kada je prestalo deljenje informacija izmedju dva dela garaze, Hamilton vise pobeda ali na kraju isto bodova, pitam odakle on odjednom zna da setup-uje bolid?perfiko je napisao:@Dzoni_m
Hajde ovako, pažljivo pročitaš ono što sam pisao, pa razmisliš šta sam napisao, proveriš, pa odgovoriš, ovako ja moram da te ubeđujem ne u špekulacije, već u činjenice. I mani me doskočica tipa: Nije šija nego vrat. Ako je isto, što nisi napisao tačno ko je dobio tutora, nego izmišljaš. Od uvođenja "Tutora" Alonso je u 4 od 5 trka bio bolje plasiran od Hamiltona. Ako već ne čitaš šta pišem, barem pogledaj tabele koje kačiš.
Dobro i? Sta si ovime hteo da kazes? Da je trebala da bude timska naredba ranije da Vetel uspori, odnosno obojicu da stave u reserve mod u istom trenutku i da odrzavaju rastojanje?perfiko je napisao:U vezi "timskih naredbi" i trke u Turskoj 2010:
"Red Bull later revealed Mark Webber had gone into fuel-saving mode on the lap of the crash, and therefore lost performance. Sebastian Vettel, however, still had one lap left on the higher setting, and therefore opted to attack at the last window of opportunity. Red Bull motorsport advisor Helmut Marko insisted the team did not favour Vettel through this strategy, and also offered the perspective that Vettel had to attack for fear of backing off and into the clutches of Lewis Hamilton behind."
Njaglasniji jeste bio RB ali djavola bi Pireli promeni specifikaciju da su ostali rekli da im odgovara. Uostalom kako objasnjavas da se udruzenje vozaca slozilo da se gume promene. Ovom zamenom jeste najvise izgubio Lotus. Tu nema dileme. Da li se specifikacija guma znala na kraju 2012? Jesi li siguran? Ne racunaj na podatke koje Pireli dobija sa test-mule bolida taj auto je prilicno mator. Timovi su znali kako te gume rade tek na prvim zimskim testiranjima.perfiko je napisao:Moja je lično pretpostavka da je zamenom guma najviše izgubio Lotus, a da je Red Bul bio najglasniji tražeći promenu specifikacija, to nisam ja izmislio.
Pokušaj da razlikuješ najbrže vreme kruga od najbržeg vremena cele trke. Red Bul nije imao problem sa brzinom, nego sa brzim opadanjem performansi.
Kako specifikacija guma koja se znala od zadnje trke 2012 može da kazni bilo koga kada je taj faktor trebalo uzeti pri konstrukciji bolida za 2013? Izjava ti je u stilu da specifikacija motora za 2014 kažnjava sve koji mogu da razviju turbo motor od 3000ccm. Neozbiljno.
To oko toga koga su "kaznjavale" gume: svi bolidi koji imaju dobar aero-potisak mogu kroz krivinu proci brze i samim tim opterecenje na bocnje zidove guma je vece. Naravno to zagreva gumu. Ta specifikacija guma sa pocetka sezone se brzo pregrejavala i posle par krugova vec je bila neefikasna. Zato su svi "pizdeli" kako nesmeju da pritisnu jer ako to urade odose gume. Trebalo je naci balans i tu jeste Lotus uradio najbolji posao ako posmatramo tempo u celoj trci. Ipak, moje licno misljenje je da su te gume bile nebezbedne. Mislim mozemo mi ovde do ujutru da raspravljamo kako "je bezbednost samo izgovor" a da je neko bio povredjen kada se guma onako raspadne (setite se Mase u Madjarskoj i srafa u kacigu) drugaciju pesmu bi pevali.
Posto starac samo priznaje BBC: http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/24683001