Handsfree uredjaji-prednost ili ne
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Handsfree uredjaji-prednost ili ne
Ti sto pricaju mobilnim dok voze me toliko iritiraju.... Em sto je veoma nebezbedno, em sto uglavnom mile po putu ili ne znaju gde idu ili setaju levo desno. Stvarno mi dodje da im preprecim put, izadjem iz auta i nabijem telefon u usta.
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Pričam telefonom stalno, mada preko spikerfona, dok vozim i daleko sam od sporog. Svaka generalizacija je besmislena.
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Ne mozes da vozis normalno dok drzis telefon u ruci,u 90% slucajeva.
Spikerfon je druga stvar,i vremenom se naviknes da ti uopste ne skrece paznju od voznje,pogotovo neke standardne gradske,gde nema potrebe da nesto divljas,vec samo da zapamtis da treba da menjas brzine,kocis i slicno
Spikerfon je druga stvar,i vremenom se naviknes da ti uopste ne skrece paznju od voznje,pogotovo neke standardne gradske,gde nema potrebe da nesto divljas,vec samo da zapamtis da treba da menjas brzine,kocis i slicno
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Nije problem u zauzetoj ruci, nego samom razgovoru.
Čitao sam da je čak i bolje razgovarati s telefonom u ruci jer si svesniji ograničenja i pod većim pritiskom tj koncentracijom na vožnju, preko spikera postoji tendencija da se više čovek prepušta razgovoru. Po meni ima logike...
Čitao sam da je čak i bolje razgovarati s telefonom u ruci jer si svesniji ograničenja i pod većim pritiskom tj koncentracijom na vožnju, preko spikera postoji tendencija da se više čovek prepušta razgovoru. Po meni ima logike...
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Dajte bre ljudi pa nismo deca. Vozimo tolike godine i znamo šta radimo. Zna se ta je prioritet u kom trenutku. Ko zna koliko puta mi se desilo da zaćutim tokom razgovora jer se u saobraćaju dešava nešto što traži svu moju pažnju.
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Moje iskustvo je totalno drugacije...
Dok drzis telefon,razmisljas da ga ne ispustis,da ga drzis tako da cujes,kako da promenis brzinu,kako da drzis volan,umesto da razmisljas o tome gde da ides,i o ostalim ucesnicima u saobracaju...
Menjanje brzina i ostalo je automatska radnja kada ne moras da razmisljas kako da uspes to da uradis...
Nema nikakve logike da ti manje paznje oduzima isti taj razgovor,dok jos u ruci moras da drzis telefon...
Po toj logici,koncentraciju jos dodatno pospesava sminkanje u voznji
Pajo,koliko ti vozis,koliko ja vozim,a koliko vozi moja keva recimo,tvoja majka,sestra,zena,kako god?
Isto vazi i za muskarce koji prelaze 5-10.000km godisnje,pa cesto i manje,neko ko to ne radi konstantno i nije se navikao,da li i oni tako uspeju da reaguju kao i ti?
Sta je sa onima koji voze manje od 5 godina? Nisu svi kao ti u saobracaju
Siguran sam da je mizeran broj ljudi koji efikasno mogu da obavljaju razgovor dok drze telefon u ruci i da voze,u odnosu na one koji za to nisu sposobni...
Primer je onih 10 sto ih srecem svaki dan,sto krene da mi se vuce,jer nema sposobnosti da pored telefona,razgovora,menjaca,gasa,semafora,i ostalih vozaca,ramisli jos i gde treba da ide,pa onda ide lagano dok ne uspe da smisli,ili se uopste seti da treba da smisli gde ce da ide
Dok drzis telefon,razmisljas da ga ne ispustis,da ga drzis tako da cujes,kako da promenis brzinu,kako da drzis volan,umesto da razmisljas o tome gde da ides,i o ostalim ucesnicima u saobracaju...
Menjanje brzina i ostalo je automatska radnja kada ne moras da razmisljas kako da uspes to da uradis...
Nema nikakve logike da ti manje paznje oduzima isti taj razgovor,dok jos u ruci moras da drzis telefon...
Po toj logici,koncentraciju jos dodatno pospesava sminkanje u voznji
Pajo,koliko ti vozis,koliko ja vozim,a koliko vozi moja keva recimo,tvoja majka,sestra,zena,kako god?
Isto vazi i za muskarce koji prelaze 5-10.000km godisnje,pa cesto i manje,neko ko to ne radi konstantno i nije se navikao,da li i oni tako uspeju da reaguju kao i ti?
Sta je sa onima koji voze manje od 5 godina? Nisu svi kao ti u saobracaju
Siguran sam da je mizeran broj ljudi koji efikasno mogu da obavljaju razgovor dok drze telefon u ruci i da voze,u odnosu na one koji za to nisu sposobni...
Primer je onih 10 sto ih srecem svaki dan,sto krene da mi se vuce,jer nema sposobnosti da pored telefona,razgovora,menjaca,gasa,semafora,i ostalih vozaca,ramisli jos i gde treba da ide,pa onda ide lagano dok ne uspe da smisli,ili se uopste seti da treba da smisli gde ce da ide
Poslednja izmena od Xepoj87 u 27 Dec 2013, 14:20, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
paja je napisao:Pričam telefonom stalno, mada preko spikerfona, dok vozim i daleko sam od sporog. Svaka generalizacija je besmislena.
zato se i koristi spikerfon ili slusalica, da mozes da gledas i vozis, a kada drzis rukom ti se koncentrises i na razgovor i na to da ti ne ispadne telefon....
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Povodom koncentracije, u čemu je razlika izmedju razgovora sa suvozačem (ili onim pozadi) i razgovora preko hendsfri mobilnog?
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Suvozaču ne možeš da spustiš slušalicu.
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Otvoris vrata i gurnes ga iz auta.
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Il mu drknes jednu vaspitno-destruktivnu preko njonjare
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Pa da se upiša na sedište. Neka hvala. Lakše je spustiti slušalicu.
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Statistika kaže da handsfree nije ništa bezbedniji od običnog razgovora, bar su tako pričali u navaku. U nekim zemljama je i handsfree zabranjen(doduše negde je i ženama zabranjeno).
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Moraji da preteruju,pa moraju i satro da izmisljaju razloge da unaprede zakon,da se vidi napredak...
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kršenje saobraćajnih propisa - FOTO i VIDEO
Sa aspekta podeljene pažnje su verovatno u pravu, međutim sa aspekta mehanike vožnje to je daleko od mogućeg. Ne mogu se porediti situacija kada su obe ruke slobodne i kada jedna drži telefon ili kada se telefon drži ramenom.ftj je napisao:Statistika kaže da handsfree nije ništa bezbedniji od običnog razgovora, bar su tako pričali u navaku. U nekim zemljama je i handsfree zabranjen(doduše negde je i ženama zabranjeno).
Pitanje pažnje u saobraćaju je vrlo interesantno. Siguran sam da posle nekog vremena mnoge stvari krenu da se rade po navici i bez mnogo razmišljanja i promišljanja. Vožnja postane mehanička radnja kojoj se pridaje jako malo pažnje.