WTCC 2014
- Kuzmanovic
- Postovi: 15142
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: WTCC 2014
WTCC 2015. ce se voziti i na Nurburgringu. Trka ce se voziti 3 kruga, s obzirom da je staza dugacka 25.3 km.
http://www.fiawtcc.com/news
http://www.youtube.com/watch?v=hHxu-Mam_F8
http://www.fiawtcc.com/news
http://www.youtube.com/watch?v=hHxu-Mam_F8
Re: WTCC 2014
Ovo je odlična vest.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: WTCC 2014
Neko od njih lepo reče da ne uspeva da zapamti ni 13, a ne 130+ krivina.
Biće veselo.
Sent using Tapatalk
Biće veselo.
Sent using Tapatalk
Širim haos!
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: WTCC 2014
Za nas koji ne pratimo aktivno wtcc ako moze kratka rekapitulacija sa koliko ks/nm/cc raspolaze koji tim?
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: WTCC 2014
Ko to zna napamet? Imaš kompletna pravila i homologaciju na wtcc sajtu.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
Re: WTCC 2014
Auta bi trebalo da raspolazu sa 380ks i 400nm iz 1.6 turbo motora.
Re: WTCC 2014
@m.m nije tesko nauciti stazu, ja sam je naucio napamet kad sam igrao Gran Turismo... Nisam nikada bio veliki zaludjenik ali secam se da sam znao tacno koja mi je kad krivina... Kontam da ce i oni bez problema nauciti
Re: WTCC 2014
Moraju dosta da vežbaju na simulatoru, ne verujem da su svi uopšte ikad u stvarnosti vozili ovu stazu. Biće super interesantno u svakom slučaju.
Chevy: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/17
Citroen: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/16
BMW: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/3
Seat: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/5
Lada: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/8
Honda: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/10
TDI:
Seat Leon TDI: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/9
cela postava:
http://www.gpupdate.net/en/line-up/197/
Chevy: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/17
Citroen: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/16
BMW: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/3
Seat: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/5
Lada: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/8
Honda: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/10
TDI:
Seat Leon TDI: http://www.fiawtcc.com/drivers/carDetail/id/9
cela postava:
http://www.gpupdate.net/en/line-up/197/
Re: WTCC 2014
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Kuzmanovic
- Postovi: 15142
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: WTCC 2014
Duca sutra prvu trku startuje poslednji posto je menjao motor.
Re: WTCC 2014
Mnogo vise para mu treba za taj sport. Sve sto mu se desava, najmanje on moze da utice na to.
Re: WTCC 2014
Borković 14-ti na kvalifikacijama u Argentini
Srpski automobilista Dušan Borković startovaće na sutrašnjim WTCC trkama u Argentini sa 14. pozicije, nakon večerašnjih kvalifikacija. Vozač NIS Petrol by Campos Racing tima, u Chevrolet Cruze #98 ostvario je 14. rezultat u prvom delu kvalifikacija.
Borković je prilikom prvog izlaska na stazu oprobao svoje mogućnosti, a nakon odlaska u boks i dodatnog set-apa uspeo da ostvari šesto vreme - 1.46:037. Ispostavilo se da mu je to bio najbrži krug u kvalifikacijama, ali mu to, nažalost, nije bilo dovoljno da uđe, kao i uvek do sada među 12 najbržih vozača i tako stekne pravo nastupa u drugom delu kvalifikacija.
Dušan je najbolje vozio u prva dva sektora prilikom poslednjeg izlaska na stazu, ali je u trećem sektoru malo izgubio kontrolu i idealnu putanju što ga je koštalo boljeg rezultata. Pančevačkom asu nedostajale su samo dve desetinke da ponovo bude među 12 najbržih vozača u kvaifikacijama.
- Nakon mesec dana seo sam u automobil i moram priznati da sam se uželeo vožnje. Sa automobilom je generalno sve u redu, ali je ključno bilo naći pravi set-ap. Staza je veoma brza, pogotovo u prvom sektoru gde se postižu brzine do 250 km/h, a pritom je veoma klizava - rekao je Borković nakon kvalifikacija.
Za trke u Argentini, Sitroeni su ostali s maksimalnim balastom od 60 kg, dok su Ševroleti, uključujući i Borkovićev, umesto sa dosadašnjih 20 otežani sa 40 kilograma. Lade jedine nemaju dodatnu kilažu.
- Honde su ceo jul imali testove, kao i Sitroeni i Lade i to se vidi i sada. Oni su fabrički timovi. Honda postaje jako brza što zbog manje kilaže od nas, što zbog dodatnih unapređenja. Lada je dobra po mokrom i klizavom, a to je slučaj ovde. Iako prvi put vozim na ovoj stazi, veliki sam optimista. Trke su pred nama i ko zna šta će sve da donesu - zaključio je srpski as.
Srpski as je inače izazvao veliku pažnju argentinskih medija i fanova koji su čekali u redovima da dobiju autogram i da se fotografišu sa najvišim automobilistom na svetu.
Današnje trke na stazi Termas de Rio Hondo biće vožene od 19.15, odnosno 20.25 po srednjoevropskom vremenu, uz direktan prenos na RTS 2 i Eurosport. Dušan Borković posle sedam trkačkih vikenda u WTCC zauzima 13. mesto u generalnom plasmanu sa 17 osvojenih bodova.
Srpski automobilista Dušan Borković startovaće na sutrašnjim WTCC trkama u Argentini sa 14. pozicije, nakon večerašnjih kvalifikacija. Vozač NIS Petrol by Campos Racing tima, u Chevrolet Cruze #98 ostvario je 14. rezultat u prvom delu kvalifikacija.
Borković je prilikom prvog izlaska na stazu oprobao svoje mogućnosti, a nakon odlaska u boks i dodatnog set-apa uspeo da ostvari šesto vreme - 1.46:037. Ispostavilo se da mu je to bio najbrži krug u kvalifikacijama, ali mu to, nažalost, nije bilo dovoljno da uđe, kao i uvek do sada među 12 najbržih vozača i tako stekne pravo nastupa u drugom delu kvalifikacija.
Dušan je najbolje vozio u prva dva sektora prilikom poslednjeg izlaska na stazu, ali je u trećem sektoru malo izgubio kontrolu i idealnu putanju što ga je koštalo boljeg rezultata. Pančevačkom asu nedostajale su samo dve desetinke da ponovo bude među 12 najbržih vozača u kvaifikacijama.
- Nakon mesec dana seo sam u automobil i moram priznati da sam se uželeo vožnje. Sa automobilom je generalno sve u redu, ali je ključno bilo naći pravi set-ap. Staza je veoma brza, pogotovo u prvom sektoru gde se postižu brzine do 250 km/h, a pritom je veoma klizava - rekao je Borković nakon kvalifikacija.
Za trke u Argentini, Sitroeni su ostali s maksimalnim balastom od 60 kg, dok su Ševroleti, uključujući i Borkovićev, umesto sa dosadašnjih 20 otežani sa 40 kilograma. Lade jedine nemaju dodatnu kilažu.
- Honde su ceo jul imali testove, kao i Sitroeni i Lade i to se vidi i sada. Oni su fabrički timovi. Honda postaje jako brza što zbog manje kilaže od nas, što zbog dodatnih unapređenja. Lada je dobra po mokrom i klizavom, a to je slučaj ovde. Iako prvi put vozim na ovoj stazi, veliki sam optimista. Trke su pred nama i ko zna šta će sve da donesu - zaključio je srpski as.
Srpski as je inače izazvao veliku pažnju argentinskih medija i fanova koji su čekali u redovima da dobiju autogram i da se fotografišu sa najvišim automobilistom na svetu.
Današnje trke na stazi Termas de Rio Hondo biće vožene od 19.15, odnosno 20.25 po srednjoevropskom vremenu, uz direktan prenos na RTS 2 i Eurosport. Dušan Borković posle sedam trkačkih vikenda u WTCC zauzima 13. mesto u generalnom plasmanu sa 17 osvojenih bodova.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...