
Послато са GT-N7100
Pa, jednostavno necu, ikad, kupovao auto od 20 ili 200k.Ivan napisao:A koliko njih je narucivalo nov (mozda 5%), ostali su uzimali sa lagera, polovne, vracene sa lizinga, kompenzacije itd.
Mozes se ti cenkati za auto koji im stoji u dvoristu i kojem im je zarobljen kapital, cenkaj se ti za nesto sklopljeno po konfiguratoru sto mora da se narucuje
Послато са GT-N7100
Imali smo vec ovu diskusiju, interesantno je da je tad vecina auta sa lagera smatrala prakticno polovnim a za nov prihvatala samo onaj koji sam konfigurisesstefank napisao:Ja pricam o novim vozilima. Auto s lagera sa 0 km na satu nije nov? Ma ajte molim vas. Procitaj post do kraja, AKO se pojavi. Jer neki modeli su gotovo stalno na nekakvoj ogromnoj "akciji", dok neki ili nisu uopste, ili je mizerna za te cifre (2-3 k eura).
Ja o tome i pricam, neki modeli jednostavno su konstantno na ogromnim akcijama, ili ako nisu zvanicno, vrlo lako mozes uci u pricu za veliki popust na licu mjesta. Dok je kod nekih modela kao sto rekoh ta akcija mizerna, 1-2 k na 60k nikome ne znaci previse, ono lijepo je ako ih dobijes ali nista znacajno. Ali zato popusti kao ti na ML-a, sa 75 na 65k nisu za zanemarivanje.Xepoj87 napisao:Ne moze se znati kada ce i koliki popust negde biti, koliko ce vozilo sa lagera biti jeftinije od istog sastavljenog, a bilo je primera da je izaslo svega 1000e jeftinije, na cenu od 60k eura.