Citroen GS/GSA
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Citroen GS/GSA
LED?
TT
TT
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Citroen GS/GSA
Šta su ti ljudi...sad svi kod nas i u inostranoj štampi kukaju za starim, otkačenim Citroenima, a kada su ih pravili svi su ih sahranjivali da su sranja. Toliko ih je javnost terala da se odreknu sebe i svoje posebnosti da su to na kraju i uradili. I kada su nedavno pokušali da prave kola koja liče na one "prave" kao što su C3, C4 i C6 opet su loše prošli...C4 se još i dobro prodavao, ali su ga u testovima sahranjivali, a C6 su još i hvalili, ali ga niko nije kupovao.
Re: Citroen GS/GSA
Citros sa slike i Citros u garazi su dve potpuno razlicite stvari, za mene
Re: Citroen GS/GSA
Nije bilo lako imati Citroena tih generacija. Najupadljiviji primer je Rakhil. Posedovanje dva BX-a je od njega napravilo nepopravljivog opsesivno-kompulsivnog drkadžiju. Teške su to sudbine.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Citroen GS/GSA
@Starac
Jesu ih sahranjivali, ali ne zbog dizajna. Nažalost kada su popravili kvalitet i to u smislu nekih gluposti i sitnica koje su pravile ako ne velike, ono iritantne probleme, promenili su i dizajn, koji ih je izdvajao.
Od novih jedino C5 mi se sviđa da bih ga kupio. Kod C6 su od lepe CX-ovske silutete uspeli da naprave ružan auto. Kod DS ponovo ima elemetanta starog Citrena, valjda će ovaj put uspeti.
Širim haos!
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Citroen GS/GSA
Jesu se kvarili, ali su ih sahranjivali i zbog toga što nisu hteli da se navikavaju na njihova tehnička rešenja koja su tada redom pljuvalii kao iritantna, nepraktična, besmislena...da ironija bude veća često su posle par godina, ili čak decenija neki drugi usvajali takva rešenja, ali onda su dobijali aplauze.
Citroeni nikad nisu bili my cup of tea, ali sam ih uvek cenio zbog toga što su bili svoji i bili su avangarda. Šteta što više nema "konfekcije za individualce" kakve su pravili Saab, Rover, Citroen, Lancia...
Meni je DS serija samo šminka (mada ih kapiram - "ako nećete nepatvorenu otkačenost, sada ćemo da vam prodajemo isfoliranu"). DS3 je dobar auto, DS4 je iz nepoznatih razloga dignut kao crossover vozi se očajno i DS5 je prepakovani Picasso (a ljudi misle da je C5) koji bi hteli da prodaju kao nekog takmaca zu klasi C6...to mi je malo šibicarski.
Citroeni nikad nisu bili my cup of tea, ali sam ih uvek cenio zbog toga što su bili svoji i bili su avangarda. Šteta što više nema "konfekcije za individualce" kakve su pravili Saab, Rover, Citroen, Lancia...
Meni je DS serija samo šminka (mada ih kapiram - "ako nećete nepatvorenu otkačenost, sada ćemo da vam prodajemo isfoliranu"). DS3 je dobar auto, DS4 je iz nepoznatih razloga dignut kao crossover vozi se očajno i DS5 je prepakovani Picasso (a ljudi misle da je C5) koji bi hteli da prodaju kao nekog takmaca zu klasi C6...to mi je malo šibicarski.
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Citroen GS/GSA
Uf, ja sam bas patio od Citroenitisa. To je kao Alfizam, ali sa vise mazohizma i realno nesh jebati nikada sa Citroenom. Vazda su patili od lose izrade i osetljivosti na sve i svasta. U moje su solidne pare upucane od vanrednih kvarova, i lepo su istrulili, a odrzavani su kako valja i dolikuje. I pored toga bih danas tako rado uvalio dupe u neki lepo ocuvani BX ili jos bolje CX, da se prisetim kako to pliva...
Re: Citroen GS/GSA
GS Birotor sa Wankel motorom, 873 primerka pod dodatnom oznakom GZ.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Citroen GS/GSA
Ko Apple Nažalost jeste tako. Bilo je i nepraktičnih rešenja, ali uvek suludih i ekstravagantnih, ali puno onih genijalnih, priznatih tek mnogo kasnije.starac vujadin je napisao:Jesu se kvarili, ali su ih sahranjivali i zbog toga što nisu hteli da se navikavaju na njihova tehnička rešenja koja su tada redom pljuvalii kao iritantna, nepraktična, besmislena...da ironija bude veća često su posle par godina, ili čak decenija neki drugi usvajali takva rešenja, ali onda su dobijali aplauze.
Serija DS jeste šminka ekstravagancije na "običnu" mehaniku, ali ne vidim drugi način da opstanu. Po mom mišljenju i to je bolje u odnosu na ono što radi VW.starac vujadin je napisao:Meni je DS serija samo šminka (mada ih kapiram - "ako nećete nepatvorenu otkačenost, sada ćemo da vam prodajemo isfoliranu"). DS3 je dobar auto, DS4 je iz nepoznatih razloga dignut kao crossover vozi se očajno i DS5 je prepakovani Picasso (a ljudi misle da je C5) koji bi hteli da prodaju kao nekog takmaca zu klasi C6...to mi je malo šibicarski.
CX pliva lajk nou ader, a kome je do je*nja, nek kupi polupremijum i nalepi quattro stiker.Rakhil je napisao:Uf, ja sam bas patio od Citroenitisa. To je kao Alfizam, ali sa vise mazohizma i realno nesh jebati nikada sa Citroenom. Vazda su patili od lose izrade i osetljivosti na sve i svasta. U moje su solidne pare upucane od vanrednih kvarova, i lepo su istrulili, a odrzavani su kako valja i dolikuje. I pored toga bih danas tako rado uvalio dupe u neki lepo ocuvani BX ili jos bolje CX, da se prisetim kako to pliva...
'benti... malo im bilo svega, samo im je još Wankel falio.Geza je napisao:GS Birotor sa Wankel motorom, 873 primerka pod dodatnom oznakom GZ.
Širim haos!
- profesorPROST
- Postovi: 3282
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Citroen GS/GSA
Jedan od...Geza je napisao:GS Birotor sa Wankel motorom, 873 primerka pod dodatnom oznakom GZ.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ci ... ORT&noec=1
Never Say Never Again
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Citroen GS/GSA
Pre desetak godina je moj dobar prijatelj imao GS Palas i znam da smo namerno isli ulicama gde su lezeci policajci i prelazili bi preko njih razlicitim brzinama. Kad bi prednja osovina presla to se primecivalo, ali prilikom prelaska zadnje osovine, auto predje kao kao da nema nicega, stvarno lud osecaj. Naravno, nije bio za neku brzu voznju, ali niko ga za tako nesto i nije pravio, vec da bude udoban i to je i bio. Bio je sa roletnom nazad, naravno .
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Citroen GS/GSA
48k€!profesorPROST je napisao:Jedan od...Geza je napisao:GS Birotor sa Wankel motorom, 873 primerka pod dodatnom oznakom GZ.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ci ... ORT&noec=1
Širim haos!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Citroen GS/GSA
A na 3 tocka ide bez problema.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Citroen GS/GSA
Knjiga o Citroenu GS, 40 + 10 €...
Prethodno izdanje na holandskom jeziku - http://www.citroenet.org.uk/resources/b ... -boek.html
Prethodno izdanje na holandskom jeziku - http://www.citroenet.org.uk/resources/b ... -boek.html
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...