Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Koliko se secam glava je radjena.
t
t
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Ja ne verujem da novinari promovisu divljeg taksistu
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Da li je ovo realna priča, ili sat ne meri dobro?
Ne kažem da je nemoguće, znam da ima ljudi koji voze nenormalno, ali ispada da je DNEVNI prosek 250+ km (znači 10 godina, bez prestanka, svaki dan).
Nije dovoljno vidljiv tekst za čitanje, pa ne znam da li je to jedan vozač sve napravio i da li je van Srbije voženo.
Ne kažem da je nemoguće, znam da ima ljudi koji voze nenormalno, ali ispada da je DNEVNI prosek 250+ km (znači 10 godina, bez prestanka, svaki dan).
Nije dovoljno vidljiv tekst za čitanje, pa ne znam da li je to jedan vozač sve napravio i da li je van Srbije voženo.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
http://postimg.cc/image/7bz3y76wl/
http://postimg.cc/image/dk73btt31/
Trebalo bi sad da se vidi.
http://postimg.cc/image/dk73btt31/
Trebalo bi sad da se vidi.
I u ZR se do skoro vozilo sasvim regulerno bez TX u KV očigledno može još uvek.NexT je napisao:Ja ne verujem da novinari promovisu divljeg taksistu
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
I u BP se vozi i bez TX i bez tabli na krovu i bez taksimetra ...
Aaa, piše da ga je kupio kada je na satu imao 600+ hiljada.
Pa ko još kupuje auto sa toliko km
Sad sam pročitao tekst. Jbt, taj Logan je kao Trigerova metla
Aaa, piše da ga je kupio kada je na satu imao 600+ hiljada.
Pa ko još kupuje auto sa toliko km
Sad sam pročitao tekst. Jbt, taj Logan je kao Trigerova metla
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
8v rules, samo su retki u zadnje vreme jer su cca 10% manje efikasni od 16v.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Inače i moj Logan je završio u KV u taksiju,isto godište,motor boja
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Ima ovde pun krasni Logana u taxiju, drugar je na svog stavio ratkapne od Alfe
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Off topic
Pa pazi,moj je otišao bez ratkapni. Tako da, ako ti drugar vozi crvenu klotaru na 14 celicarama a u podrumu drzi alu 16''.....pitaj ga da li bi ih prodao (nazad)
Pa pazi,moj je otišao bez ratkapni. Tako da, ako ti drugar vozi crvenu klotaru na 14 celicarama a u podrumu drzi alu 16''.....pitaj ga da li bi ih prodao (nazad)
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Off topicTheWickerMan je napisao:Nije divljak
u celoj drzavi ako si legalno registrovan moras da imas TX tablice. Auto prolazi poseban estetski, tehnicki na 6 meseci, drugacije se obracunava porez pri registraciji, pri registraciji moras da doplatis za osiguranje putnika, vozilo je registrovano za jgp itd... Bez vozila sa TX tablicama ne moze da se produzi dozvola za rad.
Ako posle 4 godine to funkcionise samo u Bg, onda nemojte ni da pitate zasto je taxi toliko jeftiniji u unutrasnjosti.
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Off topicdunx81 je napisao:Off topic
Pa pazi,moj je otišao bez ratkapni. Tako da, ako ti drugar vozi crvenu klotaru na 14 celicarama a u podrumu drzi alu 16''.....pitaj ga da li bi ih prodao (nazad)
nije, ovaj je siv i prodat skoro sa 200000 km na satu ( prešao "malo " više
Off topicNexT je napisao:Off topicTheWickerMan je napisao:Nije divljak
u celoj drzavi ako si legalno registrovan moras da imas TX tablice. Auto prolazi poseban estetski, tehnicki na 6 meseci, drugacije se obracunava porez pri registraciji, pri registraciji moras da doplatis za osiguranje putnika, vozilo je registrovano za jgp itd... Bez vozila sa TX tablicama ne moze da se produzi dozvola za rad.
Ako posle 4 godine to funkcionise samo u Bg, onda nemojte ni da pitate zasto je taxi toliko jeftiniji u unutrasnjosti.
većina taksista u KV ima TX table ali još ima poneki koji nema. Sobzirom da radi u legalnom udruženju,kontam da nije divljak.
A ni taxi nije jeftin kao pre 8-9 godina dok sam i ja vozio
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Kod nas retko koji linijski ima TX tablice.
Ali svi rade. Neki ne stavljaju ni tablu na krov, jer onda kažu da ne smeju da se zaustavljaju u gradu, na parkingu, ne znam zašto ...
Ali uglavnom rade. Da li tako mogu po zakonu, nemam pojma.
Ali svi rade. Neki ne stavljaju ni tablu na krov, jer onda kažu da ne smeju da se zaustavljaju u gradu, na parkingu, ne znam zašto ...
Ali uglavnom rade. Da li tako mogu po zakonu, nemam pojma.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Off topic
@ Next,
Imao ja sve to (estetski,euro3,tehnicki,osiguranje putnika,komunalni broj,otvorenu firmu kao preduzetnik,porezi,doprinosi,sve po redu....) ali auto mi nije bio na TX. Nije bio registrovan na moju firmu već na mene lično. Jednostavno prilikom vađenja svih papira i dozvola niko mi nije tražio da auto bude registrovan na pravno lice. Tek su u jesen 2013. svi morali preći na TX i prevesti auto sa sebe na firmu jer su komunalci krenuli da zavode red a i većina udruženja je time uslovila vozače. Mada po meni ni to nije donelo nekog boljitka. 90% istih vozila je ostalo na ulicama,zamrznu opet firmu i nastave da voze na crno a komunalac i ako ga zaustavi ne vidi status firme.
A što se tiče cena, km u prvoj tarifi je 35din,a za par nedelja će start sa 70 spustiti na 30din.
@ Next,
Imao ja sve to (estetski,euro3,tehnicki,osiguranje putnika,komunalni broj,otvorenu firmu kao preduzetnik,porezi,doprinosi,sve po redu....) ali auto mi nije bio na TX. Nije bio registrovan na moju firmu već na mene lično. Jednostavno prilikom vađenja svih papira i dozvola niko mi nije tražio da auto bude registrovan na pravno lice. Tek su u jesen 2013. svi morali preći na TX i prevesti auto sa sebe na firmu jer su komunalci krenuli da zavode red a i većina udruženja je time uslovila vozače. Mada po meni ni to nije donelo nekog boljitka. 90% istih vozila je ostalo na ulicama,zamrznu opet firmu i nastave da voze na crno a komunalac i ako ga zaustavi ne vidi status firme.
A što se tiče cena, km u prvoj tarifi je 35din,a za par nedelja će start sa 70 spustiti na 30din.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
To je cista hajducija unutrasnjosti.
U Bg mozes da probas, ali te pre ili kasnije hvataju.
U Bg mozes da probas, ali te pre ili kasnije hvataju.