1000 zašto - 1000 zato!
- Kuzmanovic
- Postovi: 15274
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Trebalo bi da svetle, verovatno su sijalice riknule. Ne bi trebalo da je problem zameniti, imas u podforumu uradi sam Sasinu temu o zameni tih sijalica na Puntu pa prelistaj cisto da vidis kakav je princip skidanja.
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15274
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Koliko bi trebalo vremena da prodje da bi sijalice koje svetle u enterijeru izvukle svu struju iz akumulatora? 

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13548
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ako su obične sijalice fino ga posrču, ako je LED može da pregura i noć, upaliće ujutru, znam iz prakse 

- Kuzmanovic
- Postovi: 15274
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Nisam znao da je tolika razlika u potrosnji struje izmedju led i obicne sijalice.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Zavisi i od akumulatora. Ali u sustini, jedna led sijalica bi mogla nedeljama siurno da radi na akumulator
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pa izračunaj ako te zanima preciznije, to je barem jednostavno sa jednosmernom strujom.Kuzmanovic napisao:Koliko bi trebalo vremena da prodje da bi sijalice koje svetle u enterijeru izvukle svu struju iz akumulatora?
Obicno oko 40-50 sati.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15274
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne zanima me toliko detaljno, samo mi je palo na pamet posto ce mi mozda zatrebati sutra. 
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk

Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ako ides u jebacinu bolje ugasi svetla 

- Kuzmanovic
- Postovi: 15274
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ivancho (ili neko iz njegove firme) je share-ovao na fb stranici ovu sliku:

Zanima me zasto je pravilo da se stipaljka crnog kabla koja ide na automobil sa praznim akumulatorom stavlja na goli metal a ne na minus klemu?
P.S. Ja sam na Golfu stavio na minus klemu i upalio je.

Zanima me zasto je pravilo da se stipaljka crnog kabla koja ide na automobil sa praznim akumulatorom stavlja na goli metal a ne na minus klemu?
P.S. Ja sam na Golfu stavio na minus klemu i upalio je.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Minus je i jedno i drugo
- Kuzmanovic
- Postovi: 15274
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Znam da je minus i jedno i drugo (to je masa jel tako?), ali me zanima zasto je ispravnije ovaj nacin kacenja. 

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24648
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
U uputstvima sto sam gledao pise najcesce da se stavi klema na kabl, mada necu da kazem da je ovo neispravno, samo treba naci parce golog metala za dobar kontakt.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 14233
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!
Verovatno da struja ne bi tekla direktno kroz prazan akumulator jer on kao takav pravi dodatni otpor. Ovako teče kroz plus kabal (a koji ide direktno na anlaser) i strujni krug se zatvara preko karoserije (sa koje anlaser ionako uzima minus - kao i ostali potrošači) a ne preko praznog akumulatora.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pričali smo ovde.
viewtopic.php?f=10&t=503&p=371374#p369518
viewtopic.php?f=10&t=503&p=371374#p369518
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Kuzmanovic
- Postovi: 15274
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Aha, znaci ako sam dobro shvatio, poenta u je dati plus anlaseru a on ce sam svakako uzima minus sa karoserije. Ima smisla. Mada sad mi se javlja pitanje da li bi moglo bez spajanja minus kleme upaliti automobil? 
EDIT: Gezo
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk

EDIT: Gezo

Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk