Jaguar XE
Re: Jaguar XE
Gledam sada, sa ovim 2.0 benzincem nesto ne valja...
Ide 6.8s sa 240ks, a jednako jaki 2.0 motori u Mercu i Bmwu u C300 i 328i(sada 330i), idu 5.9s, sto je ogromna razlika.
Dok je ovaj 3.0 S prava stvar, sa 340ks, 5.1s do 100 i za 70 soma u totalnom fulu.
Zanimljivo je da sa svom opremom, 3.0 izadje svega 6.000e vise od 2.0.
Svakako je jeftiniji od C klase, koja bi sa tom opremom kostala oko 5 soma vise, ali takodje bi imala i 4x4.
Onda, spominju da je najlaksi u klasi, a C300 je 10kg laksi od XE 2.0T, C4004matic(sa sve AWD pogonom) je laksi 20kg od XE 3.0S.
Najlaksi XE je 1475kg benzinac, najlaksa C klase je 1395kg, isto benzinac, a cak i 2.0 benzinac, kao taj XE, samo jaci, ima 25kg manje od Jaguara.
U sustini, u svakoj verziji je tezi od C klase, cak i dizeli, to jest posebno dizeli, gde 2.0d XE ima 1565 sa automatikom, a C220d BE ima 1505kg, obican c220d ima 1550kg.
Mislim da je Bmw tu po tezini sa C klasom, za Audi ne znam.
Dimenzije C i XE su jako slicne, osim sto XE ima 25l manji gepek od Bmwa i C klase.
Vidim da je C klasa i ekonomicnija i bolja sto se tice kolicine ispustanja Co2, pa je negde, a mozda uskoro i kod nas, registracija jeftinija.
Elem, verovatno bih kupio ovu S verziju ako bi mi znacila razlika u ceni, ali realno bih verovatno pazario C klasu.
I da dodam da sam promenio misljenje i da mi je sada lep XE, i ako i dalje malo cudan zadnji kraj.
Naravno, one izduve klime koji su 20cm nize, nego sto bi trebali da budu, bi morao da isprobam pre ikakvog razmisljanja o kupovini XE-a.
Ide 6.8s sa 240ks, a jednako jaki 2.0 motori u Mercu i Bmwu u C300 i 328i(sada 330i), idu 5.9s, sto je ogromna razlika.
Dok je ovaj 3.0 S prava stvar, sa 340ks, 5.1s do 100 i za 70 soma u totalnom fulu.
Zanimljivo je da sa svom opremom, 3.0 izadje svega 6.000e vise od 2.0.
Svakako je jeftiniji od C klase, koja bi sa tom opremom kostala oko 5 soma vise, ali takodje bi imala i 4x4.
Onda, spominju da je najlaksi u klasi, a C300 je 10kg laksi od XE 2.0T, C4004matic(sa sve AWD pogonom) je laksi 20kg od XE 3.0S.
Najlaksi XE je 1475kg benzinac, najlaksa C klase je 1395kg, isto benzinac, a cak i 2.0 benzinac, kao taj XE, samo jaci, ima 25kg manje od Jaguara.
U sustini, u svakoj verziji je tezi od C klase, cak i dizeli, to jest posebno dizeli, gde 2.0d XE ima 1565 sa automatikom, a C220d BE ima 1505kg, obican c220d ima 1550kg.
Mislim da je Bmw tu po tezini sa C klasom, za Audi ne znam.
Dimenzije C i XE su jako slicne, osim sto XE ima 25l manji gepek od Bmwa i C klase.
Vidim da je C klasa i ekonomicnija i bolja sto se tice kolicine ispustanja Co2, pa je negde, a mozda uskoro i kod nas, registracija jeftinija.
Elem, verovatno bih kupio ovu S verziju ako bi mi znacila razlika u ceni, ali realno bih verovatno pazario C klasu.
I da dodam da sam promenio misljenje i da mi je sada lep XE, i ako i dalje malo cudan zadnji kraj.
Naravno, one izduve klime koji su 20cm nize, nego sto bi trebali da budu, bi morao da isprobam pre ikakvog razmisljanja o kupovini XE-a.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Jaguar XE
Da dodam samo(posle sat vremena glednaja XE snimaka), da je ovo za sada sve na osnovu podataka sa papira i naravno, dizajna.
Kada bih probao oba po gradu, odlucio bih koji bih pazario, jer sigurno ne bih uzeo C klasu, samo zato sto mi je lepsa, ima vazdusno i bolji hi-fi i tako neke gluposti, ako bi me Jaguar odusevio u voznji ili ako bi me odusevio zvuk motora i filing koji pravi.
Ali prvi put da nekom automobilu dajem sansu pored C klase.
Najvise sto mi video review-ovi kao ovi dizu adranalin sa vozacke strane:
https://www.youtube.com/watch?v=-3YFTFLmcfk
Naravno, tu je i druga strana medalje, koja je meni obicno bitnija:
https://www.youtube.com/watch?v=wsmRgtU78dU
Kada bih probao oba po gradu, odlucio bih koji bih pazario, jer sigurno ne bih uzeo C klasu, samo zato sto mi je lepsa, ima vazdusno i bolji hi-fi i tako neke gluposti, ako bi me Jaguar odusevio u voznji ili ako bi me odusevio zvuk motora i filing koji pravi.
Ali prvi put da nekom automobilu dajem sansu pored C klase.
Najvise sto mi video review-ovi kao ovi dizu adranalin sa vozacke strane:
https://www.youtube.com/watch?v=-3YFTFLmcfk
Naravno, tu je i druga strana medalje, koja je meni obicno bitnija:
https://www.youtube.com/watch?v=wsmRgtU78dU
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Jaguar XE
Zvuk XESa je stvarno brutalan, jeste da vise trosi kompresor od turba, ali se bolje cuju, jedino mozda s4 u toj nekoj klasi 3l i 300+ks moze da isparira po zvuku.
Ima li nekih najava za XER?
Послато са GT-N7100
Ima li nekih najava za XER?
Послато са GT-N7100
Re: Jaguar XE
XER bi trebao da bude V8 i da se pojavi tokom ili krajem sledeće godine.
Heroj, dobra zapažanja u vezi 25t. Što se tiče XE vs C, na mene je C klasa ostavila bolji utisak što se tiče kvaliteta izrade, dizajna i ergonomije enterijera. XE je tu onako... meh.
Što se tiče voznih karakteristika, tu ne mogu ništa da kažem jer sam vozio XE S i C220d. Tu je jasno koji je bolji
Verujem je sa C450 AMG situacija malo jasnija.
Heroj, dobra zapažanja u vezi 25t. Što se tiče XE vs C, na mene je C klasa ostavila bolji utisak što se tiče kvaliteta izrade, dizajna i ergonomije enterijera. XE je tu onako... meh.
Što se tiče voznih karakteristika, tu ne mogu ništa da kažem jer sam vozio XE S i C220d. Tu je jasno koji je bolji
Verujem je sa C450 AMG situacija malo jasnija.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7075
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Jaguar XE
Kako meni bode oči ova zeleno-crvena oznaka S modela...
Re: Jaguar XE
Ne ide im prodaja nešto u CH. Baš ih slabo viđam na ulici pa sam pogledao statistiku.
Prošle godine prodali 333 komada. Nemci lagano prodaju 10x toliko i više u ovoj klasi.
Prošle godine prodali 333 komada. Nemci lagano prodaju 10x toliko i više u ovoj klasi.
Re: Jaguar XE
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... oahXp8nBXI
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Jaguar XE
Jaguar XE SVR Project 8.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Jaguar XE
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... ixJAfWg7DE
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Jaguar XE
Hibrid i produžena verzija.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Jaguar XE
Mene interesuje XJ.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Jaguar XE
Pa idi u temu o XJ-u.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Jaguar XE
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Jaguar XE
Nema je, kao ni novog XJa.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Jaguar XE
2018 Jaguar XE SV Project 8
The second Jaguar model to be fine-tuned by the folks at its Special Vehicle Operations (SVO) division, the XE SV Project 8 will feature a host of performance upgrades, including a fire-breathing supercharged V8 engine that makes 592 horsepower and 516 lb-ft of torque. The most powerful iteration of the brand’s 5.0-liter engine, that powerplant helps the hopped-up XE complete the sprint from a standing start to 60 mph in just 3.3 seconds (zero to 100 km/h in 3.7 seconds), making it the fastest-accelerating factory Jaguar ever. Its top speed has been capped at 200 mph (322 km/h).
https://www.youtube.com/watch?v=j-t7xnr6Mps
https://www.youtube.com/watch?v=6oiaP8NKuk0
https://www.youtube.com/watch?v=g8VdXEbhhBg
The second Jaguar model to be fine-tuned by the folks at its Special Vehicle Operations (SVO) division, the XE SV Project 8 will feature a host of performance upgrades, including a fire-breathing supercharged V8 engine that makes 592 horsepower and 516 lb-ft of torque. The most powerful iteration of the brand’s 5.0-liter engine, that powerplant helps the hopped-up XE complete the sprint from a standing start to 60 mph in just 3.3 seconds (zero to 100 km/h in 3.7 seconds), making it the fastest-accelerating factory Jaguar ever. Its top speed has been capped at 200 mph (322 km/h).
https://www.youtube.com/watch?v=j-t7xnr6Mps
https://www.youtube.com/watch?v=6oiaP8NKuk0
https://www.youtube.com/watch?v=g8VdXEbhhBg
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...