Pranje motora
Re: Pranje motora
@dragvorl, znam otprilike ja o čemu se radi, nekoliko puta sam sa drugom koji ima perionicu radio, ali kao što rekoh, nikad samostalno, jer bi meni uvek ostala neka šupljina u zaštiti koja bi shebala stvar. I nama je cela ta zaštita ispala kao da su je stavljali mufloni, iako su motori uvek za divno čudo bili čisti na kraju.
Mada ni ja ne vidim potrebu za savršeno čistim motorom, što bi rekao Rakhil previše je gay.
Mada ni ja ne vidim potrebu za savršeno čistim motorom, što bi rekao Rakhil previše je gay.
Имам једно потпитање...
- AR33401
- Postovi: 61
- Pridružio se: 15 Jan 2012, 23:44
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.7 16v
- Lokacija: Beograd, Zemun polje
- Kontakt:
Re: Pranje motora
Mislim da je cak manje rizicno prati motore kod novijih vozila jer su svi dzekovi na instalaciji zasticeni onom vakum gumicom tako da voda ne moze da prodje. Isto tako mislim da nema potrebe prati motor da bi bio cist i lep, vec ako negde pusta ulje i slicno da bi se posle pranja videlo gde je problem.
"Pranje" motora
poz autasi, jel neko sam cisto mozda motor i ostale komponente ispod haube?
moj izgleda kao da je stajao od WW II ispod zemlje, i hocu sad da ga ocistim kad sam ga konacno dobio.
Mogu naravno da ga odvezem negde da mi neko ocisti, ali ja bih radije sam.
moj izgleda kao da je stajao od WW II ispod zemlje, i hocu sad da ga ocistim kad sam ga konacno dobio.
Mogu naravno da ga odvezem negde da mi neko ocisti, ali ja bih radije sam.
Re: "Pranje" Motora
Dok nije voda pod pritiskom, nece mu nista biti.
Najbolje krpicu u ruku, ako te to vec brine, ja ne bih cistio...
Najbolje krpicu u ruku, ako te to vec brine, ja ne bih cistio...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: "Pranje" Motora
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: "Pranje" Motora
Hvala
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: "Pranje" Motora
Motor sa brake cleanerom detaljno svuda naprskati gde god moze a zatim izduvati vazduhom pod pritiskom ili ako si strpljiv krpom. Plasticne delove naprskati sa mlekom za plastiku i gumu i lagano detaljno brisati do sjaja. Oprati samo hladnjak laganim mlazom ako je zaprljan. Ostalo je stetno, ne bih ja prao motor vodom. Ja to redovno radim i motor i motorni prostor su uvek cisti. Kad ga jednom detaljno ocistis, posle se lako odrzava.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: "Pranje" Motora
Kupis hemiju za pranje motora ili neki obican odmascivac, tipa axal sgraso, aro iz metroa ili tako nesto i bogato naspricas. Ostavis 5 minuta i ispuskiras na automatskoj perionici ALI najbitnije u celoj prici je da pusku izmaknes. Pola metra je dovoljno, tako da samo onom finom maglom na kraju lepeze isperes sve. Nikako jak pritisak, izmaknes i lagano. Hemija treba da odradi posao a ne pritisak.
Pozeljno je da je motor hladan koliko toliko. Posle toga odes u kracu voznju da se motor zagreje i isusi vlaga.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Pozeljno je da je motor hladan koliko toliko. Posle toga odes u kracu voznju da se motor zagreje i isusi vlaga.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
- grujicd
- Postovi: 8369
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: "Pranje" Motora
Ma brate obrišeš vlažnom magičnom ako te nervira i ćao, zaprašnjaviće se ionako brzo.
Re: "Pranje" Motora
Ne diraj ništa, taman ako negde nešto curi lako ćeš da provališ
U slučaju pranja kao što su ljidi već opisali, samo zaštiti elektroniku streč folijom i nakon pranja naprskaj kontakte silikonskim sprejom.
Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
U slučaju pranja kao što su ljidi već opisali, samo zaštiti elektroniku streč folijom i nakon pranja naprskaj kontakte silikonskim sprejom.
Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
Re: "Pranje" Motora
Broj motora kasnije nije loše zamastiti uljem malo jer ako korodira eto novog troška za ponovno utiskivanje.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: "Pranje" Motora
Zato, i zbog elektronike, ne treba prati motor. Brake cleaner i vazduh pod pritiskom ne da ciste, nego bude sve ko novo. Samo treba malo se isprljati i trazi vremena.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: "Pranje" Motora
Ja sam prao vise puta pod pritiskom, nista ni jednom nije falilo. Samo izbegavati oko kaiseva i alternatora.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: "Pranje" Motora
Pored toga sto mozes da sjebes elektroniku, kaiseve i remenice i broj motora, Punto nema dole sus pleh pa ce ti se motor isprljati posle dve voznje.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk