Jaguar - generalna tema
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23812
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Jaguar - generalna tema
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Jaguar - generalna tema
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Jaguar - generalna tema
Juce sam se malo zanimao sa XF-om.
Sluzbeni auto, presao 40ak k, 2.2 dizlo, automatik. Nisam ga vozio, nije me zanimalo.
Enterijer koji bi trebao da bude svetla tacka - ocaj.
Za klasu i cenu, nije to to.
Prvo, plastika na tabli i centralnoj krcka, kao da je reciklirana iz Toyote. Autom. zatvaranje ventilacije mi je potpuno idiotsko. Menjac je vrhunski detalj, ali mi ne uliva poverenje da ce raditi i za 5 godina.
KOza na sedistima je najveci fail, osecaj pod rukom je kao neki teski skaj, vec se izlomila i zaista ne odaje utisak nikakvog premijuma.
Na vratima postoji neki detalj piano crne plastike, tacno iznad rukohvata i neminovno je kacenje i grebanje. Uveliko se vide tragovi i stvarno estetski unistava dojam.
Auto je prelep, ali je estetika uzela danak gepeku koji jeste relativno dugacak, ali ulaz je velicine prosecnog kofera. Nema sanse da se iskoristi pun potencijal.
Menjac je valjda osmostepeni, ali ovaj drugar kaze da se oseti svaki stepen i da uopste nema veze sa onim ZF-om iz BMW-a koji savrseno radi.
Sa cenom od 50ak hiljada, 5, E i A6 daju mnogo, mnogo vise.
Sluzbeni auto, presao 40ak k, 2.2 dizlo, automatik. Nisam ga vozio, nije me zanimalo.
Enterijer koji bi trebao da bude svetla tacka - ocaj.
Za klasu i cenu, nije to to.
Prvo, plastika na tabli i centralnoj krcka, kao da je reciklirana iz Toyote. Autom. zatvaranje ventilacije mi je potpuno idiotsko. Menjac je vrhunski detalj, ali mi ne uliva poverenje da ce raditi i za 5 godina.
KOza na sedistima je najveci fail, osecaj pod rukom je kao neki teski skaj, vec se izlomila i zaista ne odaje utisak nikakvog premijuma.
Na vratima postoji neki detalj piano crne plastike, tacno iznad rukohvata i neminovno je kacenje i grebanje. Uveliko se vide tragovi i stvarno estetski unistava dojam.
Auto je prelep, ali je estetika uzela danak gepeku koji jeste relativno dugacak, ali ulaz je velicine prosecnog kofera. Nema sanse da se iskoristi pun potencijal.
Menjac je valjda osmostepeni, ali ovaj drugar kaze da se oseti svaki stepen i da uopste nema veze sa onim ZF-om iz BMW-a koji savrseno radi.
Sa cenom od 50ak hiljada, 5, E i A6 daju mnogo, mnogo vise.
Re: Jaguar - generalna tema
Meni taj "cilindrični" menjač uopšte nije "User Friendly".
Mislim kod tesnih parkiranja i isparkiravanja, kad je potrebno nekoliko puta ići napred-nazad.
Slično mislim i za menjačke poluge iza volana.
Mislim kod tesnih parkiranja i isparkiravanja, kad je potrebno nekoliko puta ići napred-nazad.
Slično mislim i za menjačke poluge iza volana.
Re: Jaguar - generalna tema
Ma ne zezaj, pa samo okrenes tockic malo.
A iza volana je tek full, jer samo drknes rucicu na gore i dole.
Ne znam kako je standardni, gde moras da guras celu rucicu menjaca i da pazis dokle je guras, vise user friendly?
Sent from my Sony
A iza volana je tek full, jer samo drknes rucicu na gore i dole.
Ne znam kako je standardni, gde moras da guras celu rucicu menjaca i da pazis dokle je guras, vise user friendly?
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Jaguar - generalna tema
Koliko "malo" okreneš? Znaćeš, kad spustiš pogled na menjač.
A kod polugica, jedna je "+" a druga "-", sa praznim hodom izmedju.
Za rad "prva-rikverc-prva-rikverc" vrlo neudobno.
Manuelni šaltaš bez "gledanja".
A kod polugica, jedna je "+" a druga "-", sa praznim hodom izmedju.
Za rad "prva-rikverc-prva-rikverc" vrlo neudobno.
Manuelni šaltaš bez "gledanja".
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Jaguar - generalna tema
NexT je napisao:Juce sam se malo zanimao sa XF-om.
Sluzbeni auto, presao 40ak k, 2.2 dizlo, automatik. Nisam ga vozio, nije me zanimalo.
Enterijer koji bi trebao da bude svetla tacka - ocaj.
Za klasu i cenu, nije to to.
Prvo, plastika na tabli i centralnoj krcka, kao da je reciklirana iz Toyote. Autom. zatvaranje ventilacije mi je potpuno idiotsko. Menjac je vrhunski detalj, ali mi ne uliva poverenje da ce raditi i za 5 godina.
KOza na sedistima je najveci fail, osecaj pod rukom je kao neki teski skaj, vec se izlomila i zaista ne odaje utisak nikakvog premijuma.
Na vratima postoji neki detalj piano crne plastike, tacno iznad rukohvata i neminovno je kacenje i grebanje. Uveliko se vide tragovi i stvarno estetski unistava dojam.
Auto je prelep, ali je estetika uzela danak gepeku koji jeste relativno dugacak, ali ulaz je velicine prosecnog kofera. Nema sanse da se iskoristi pun potencijal.
Menjac je valjda osmostepeni, ali ovaj drugar kaze da se oseti svaki stepen i da uopste nema veze sa onim ZF-om iz BMW-a koji savrseno radi.
Sa cenom od 50ak hiljada, 5, E i A6 daju mnogo, mnogo vise.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23812
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Jaguar - generalna tema
Iz R u D svaki sa polugom mozes da ubacis bez gledanja, samo gurnes na dole, tako je napravljeno.aviator je napisao:Koliko "malo" okreneš? Znaćeš, kad spustiš pogled na menjač.
A kod polugica, jedna je "+" a druga "-", sa praznim hodom izmedju.
Za rad "prva-rikverc-prva-rikverc" vrlo neudobno.
Manuelni šaltaš bez "gledanja".
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Jaguar - generalna tema
@dragvorl
Komentarisao sam Jaguavor automatik "na točkić", a ne klasični automatik.
Komentarisao sam Jaguavor automatik "na točkić", a ne klasični automatik.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23812
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Jaguar - generalna tema
Nemam nista protiv.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7070
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Jaguar - generalna tema
NexT je napisao:Juce sam se malo zanimao sa XF-om.
Sluzbeni auto, presao 40ak k, 2.2 dizlo, automatik. Nisam ga vozio, nije me zanimalo.
Kako te nije zanimalo? Ja kontam da bih probao svaki auto (od Tvinga do RR-a) da imam mogucnost...
Koje godiste je pomenuti XF?
Re: Jaguar - generalna tema
Pa dva klika tacno. Ja bez gledanja umem da pojacam muziku za dva klika, zumiram navigaciju i generalno okrenem tockic, zasto ne bih i menjac mogao?aviator je napisao:Koliko "malo" okreneš? Znaćeš, kad spustiš pogled na menjač.
A kod polugica, jedna je "+" a druga "-", sa praznim hodom izmedju.
Za rad "prva-rikverc-prva-rikverc" vrlo neudobno.
Manuelni šaltaš bez "gledanja".
Realno su oba pomenuta(jaguar dzojstik i znam da Mercedes ima rucicu iza volana, taj sam i vozio), jednostavnija od standardnog automatskog i manuelnog menjaca.
Ne znam ko je spominjao rucni mod automatika(polugice)? Tako ni ne mozes doci do rikverca.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Jaguar - generalna tema
Meni je bilo cudno kada sam prvi put vozio S klasu sa polugicom menjaca iza volana, jednostavno sam navikao na klasiku.
Medjutim, kada sam navikao i koristio obe varijante istovremeno u razlicitm automobilim, Mercedesovo resenje mi je bilo bolje.
Ovaj dzojstik jos nisam probao, ali kod RR VOG-a mi izgleda bas vrh i mislim da bi mi se i to vise svidelo od klasicnog menjaca.
Cak i varijanta sa PNRD tasterima na tabli gde se direktno pritiskom na taster ubacuje u zeljeni mod, deluje mi OK.
Tako da bi i ostali polako mogli da traze alternativna resenja vec zastareloj klasicnoj polugi.
Medjutim, kada sam navikao i koristio obe varijante istovremeno u razlicitm automobilim, Mercedesovo resenje mi je bilo bolje.
Ovaj dzojstik jos nisam probao, ali kod RR VOG-a mi izgleda bas vrh i mislim da bi mi se i to vise svidelo od klasicnog menjaca.
Cak i varijanta sa PNRD tasterima na tabli gde se direktno pritiskom na taster ubacuje u zeljeni mod, deluje mi OK.
Tako da bi i ostali polako mogli da traze alternativna resenja vec zastareloj klasicnoj polugi.
Re: Jaguar - generalna tema
Poluga pre svega lepo i mocno izgleda, to joj je glavna prednost.
Re: Jaguar - generalna tema
Kako na kojem autu.
Dok odsustvo poluge dizajnerima pruza daleko mastovitija i originalnija resenja na konzoli.
Meni se bas taj deo kod Mercedesa i Rendza svdija kako je resen bez klasicne polugice. Dok sa druge strane obozavam osecaj kada sednem u A8 i stavim ruku na onakvu polugu menjaca, kao poluga od neke jahte.
Dok odsustvo poluge dizajnerima pruza daleko mastovitija i originalnija resenja na konzoli.
Meni se bas taj deo kod Mercedesa i Rendza svdija kako je resen bez klasicne polugice. Dok sa druge strane obozavam osecaj kada sednem u A8 i stavim ruku na onakvu polugu menjaca, kao poluga od neke jahte.