Magla
Re: Magla
Ja sam mislio samo da se manje vide zbog farova
Nisam znao da mogu uopste tako precizno da nivelisu napon.
I, jel ima to da se kupi kod nas, treba mi 6 komada gu10?
Sent from my Sony
Nisam znao da mogu uopste tako precizno da nivelisu napon.
I, jel ima to da se kupi kod nas, treba mi 6 komada gu10?
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Magla
Imas ih svuda gde se prodaje LED rasveta, samo moras da trazis one koje mogu da se dimuju.
Za njih ti je potreban i poseban dimabilni prekidac (tacnije kontroler) bas za LED sijalice (obican dimabilni prekidac radi samo sa "kinezima" cija je snaga >=9W - sa "krstenim" sijalicama ne radi) - Aling Conel, koji vazi za bolji je 7-8k dinara, ali ima i komplikacija oko njegovog ozicavanja, jer nisu dovoljne 2 zice, vec mora da bude dovedena i posebna nula od razvodne kutije. "Na papiru" podrzava i obicno ozicavanje sa 2 zice, ali je u praksi teska stativa Jeftinije LED dimabilne prekidace (kontrolere) zeza minimalna prikljucna snaga iliti treba im bar 40-50W da bi radili.
Za njih ti je potreban i poseban dimabilni prekidac (tacnije kontroler) bas za LED sijalice (obican dimabilni prekidac radi samo sa "kinezima" cija je snaga >=9W - sa "krstenim" sijalicama ne radi) - Aling Conel, koji vazi za bolji je 7-8k dinara, ali ima i komplikacija oko njegovog ozicavanja, jer nisu dovoljne 2 zice, vec mora da bude dovedena i posebna nula od razvodne kutije. "Na papiru" podrzava i obicno ozicavanje sa 2 zice, ali je u praksi teska stativa Jeftinije LED dimabilne prekidace (kontrolere) zeza minimalna prikljucna snaga iliti treba im bar 40-50W da bi radili.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Magla
Pitanje koliko je zdravo to. Mislim da obaraju intenzitet frekvencijom, tj. u nekom momentu možda čak i vidno trepere.
Nemam pojma da li mogu da rade i nekim drugim principom, kao da gase i pale diode po grupama i slično.
Tapatalk
Nemam pojma da li mogu da rade i nekim drugim principom, kao da gase i pale diode po grupama i slično.
Tapatalk
Re: Magla
Ako je nesto sto posto sigurno, LED ne može da se dimuje voltažom.
U pitanju je poluprovodnik. Jednosmerna može i da pulsira.
Ono što sam uspeo da ukapiram je da može, pored frekvencije, da se dimuje i amperažom, ali je valjda takva LED skupa jer im je zajebancija da održe boju.
Tapatalk
U pitanju je poluprovodnik. Jednosmerna može i da pulsira.
Ono što sam uspeo da ukapiram je da može, pored frekvencije, da se dimuje i amperažom, ali je valjda takva LED skupa jer im je zajebancija da održe boju.
Tapatalk
Re: Magla
Kod mene dijagnostikom moze da se upali 5 rezima dnevnog svetla.
Ja sam izabrao da mi gore prednja kratka (bez pozicija), dnevni rezim u kabini, a nazad mi gore normalno pozicije.
Imaju jos neke 4 kombinacije, od koji je sigurno jedna full nocni rezim za sve lampe.
Ja sam izabrao da mi gore prednja kratka (bez pozicija), dnevni rezim u kabini, a nazad mi gore normalno pozicije.
Imaju jos neke 4 kombinacije, od koji je sigurno jedna full nocni rezim za sve lampe.
Re: Magla
ftj je napisao:Kad je kod nas uvedena obaveza dnevnog svetla bilo je obavezno imati upaljene i zadnje pozicije. Onda je prvom izmenom pravilnika o upotrebi motornih vozila to ukinuto.
U Sloveniji kolko se secam kad je prvi put uvedena obaveza svetala, bila su obavezna oborena svetla(ne dnevna). Verovatno su i oni to kasnije menjali al ako su im i sad obavezne zadnje pozicije onda je to glupost. Mozda je bila smanjena vidljivost(kisa, magla) pa je iz tog razloga bilo obavezno?
Sto se tice automobila zavisi od slucaja do slucaja al uglavnom svi noviji koji se prave sa dnevnim svetlima nemaju ukljucene i zadnje pozicije. Kod nekih se u podesavanjima mogu ukljuciti.
Ako je bio po danu samo da DRL onda ga sigurno nisu kaznili ili barem ne regularno. Osim ako je bila smanjena vidljivost ili su bili neki tuneli i slično.
A šta se tiče DRL i negorenja zadnjih pozicija. To je OK po danu, ali bi SVI avti morali imati senzor za svetlo, da se pale svetla kod smanjene vidljivosti, a ne da se voze samo sa DRL i noču a kamoli po kiši. Za maglu i ljudsku glupost nažalost još nema senzora
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Magla
Sustina je da se izbegnu frontalni sudari kad jedan drugom preseku put ili slicno jer se mnogo brze priblizava vozilo koje ide u kontra smeru, ukoliko se vozilo krece u istom smeru podrazumeva se da su brzine slicne a i smer vozila se poklapa pa ima mnogo vise vremena da se primeti vozilo ispred. Sa DRL bi ovakvi sudari bili lakse izbegnuti.masaivan je napisao:Upravo tako, za redovnu upotrebu, su bitnija zadnja svetla.Xepoj87 je napisao:Uvek mi je bila cudna debilnost dnevnih svetala bez zadnjih...
Sent from my Sony
Nisu mi jasni proizvođači automobila.
Zamislite situaciju za 10 godina kad svi budu vozili takve automobile!?TheWickerMan je napisao:Kolegu su skoro u SLO kaznili sa 75 evra jer na Q7 kad upališ dnevna,ne pale se zadnje pozicije. Kaže mu pandur : nemoj sledeći put da te mrzi da okreneš prekidač.
https://youtu.be/Q0zdQ2Vfv90?t=167
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Magla
Po danu, da li je regularno ne znam, znam da sam se i sam čudio razlogu za kaznu.maniaxxx je napisao:
Ako je bio po danu samo da DRL onda ga sigurno nisu kaznili ili barem ne regularno. Osim ako je bila smanjena vidljivost ili su bili neki tuneli i slično.
Re: Magla
Pa majku mu, Mercedes prebaci DRL na 50% kad upalis oborenaXepoj87 je napisao:Ja sam ubedjen da ne mogu.
Sent from my Sony