Ahahahaha, taj rad, taj rad !!!ftj je napisao:
Nove gume napred ili pozadi - diskusija
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Haha,tako drugar gledao jednog pa naguzio ovog ispred.
t
t
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
On da je bolje znao, radio bi tako.mića je napisao:Ja ne znam sta se desi ljudima u glavi kad dodju u bg, msm kolima. Pre neki dan tip sa bosanskim tablama zajahao levu traku na gazeli sa 70 na sat, obidjem ga sa desne strane kad sam mogao i pogledam, mladji tip i riba. Jebo je kevu svima dugo, bas sam gledao u retrovizor. To je sporo i za desnu traku na ap. Osim toga migavac ne znam da sam video da iko koristi, kad hoce da stane na parking legne naglo na kocnicu i ON je stao gde je hteo a to sto moze neko da mu se zakuca od pozadi nikom nista. O kruznom toku da ne pricamo. Ne generalizujem, samo sam primetio nenormalnu nesigurnost, i uvek se zapitam sta bi ti ljudi radili u milanu, rimu ili parizu.Era je napisao: i kad vidiš tablicu da nije BG ti udri na sirenu, saseci ga, hebi mu kevu.
.
Послато са SM-G360F уз помоћ Тапатока
Zato im vi pomozite, ovako kao i ja vama što pomažem da naučite kako voziti u složenim uslovima.
Uzgred, napravio si naslinčku vožnju mićo, kad si ga pretekao sa desne strane na autoputu. Kako to da ti se desi??
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Kad ide ona lekcija sa sitnim seckanjem? Ta mi je omiljena.:-D
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Nema veze to ko je odakle već koliko (ni)je naučio u auto školi od znalaca.
Pošto svi dolaze u BG treba uvesti posebno časove za vožnju u većim gradovima prestrojavanje, kružni tok, ignorisanje trube i gledača...
Ero, čime i kome ti pomažeš pogrešnim savetima?
Pošto svi dolaze u BG treba uvesti posebno časove za vožnju u većim gradovima prestrojavanje, kružni tok, ignorisanje trube i gledača...
Ero, čime i kome ti pomažeš pogrešnim savetima?
Boringly average, but also perfect for school run mums
- grujicd
- Postovi: 8364
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Autoputem gde su kolone u obe trake dozvoljeno je preticanje sa desne strane.
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Vidite bre da ćete da izginete.
Onaj stavlja lance pozadi na prednjoj vuči, većina bi polućelave zimulje napred, a nove nazad, pa hajde na Zlatibor da pravite cirkusjanije ko svake zime.
Ali ne vredi pričati. Računate, ako ide po Beogradu, može i dalje.
I ja bi većinu Bg vozača ponovo na kurs vožnje....
Vozite ko Piroćanci padeže.
Evo još 3 dana i da ne gledam više, odakle će da izbije Bg samoubica.
I onda će opet Beograd za prodiše punim plućima
Onaj stavlja lance pozadi na prednjoj vuči, većina bi polućelave zimulje napred, a nove nazad, pa hajde na Zlatibor da pravite cirkusjanije ko svake zime.
Ali ne vredi pričati. Računate, ako ide po Beogradu, može i dalje.
I ja bi većinu Bg vozača ponovo na kurs vožnje....
Vozite ko Piroćanci padeže.
Evo još 3 dana i da ne gledam više, odakle će da izbije Bg samoubica.
I onda će opet Beograd za prodiše punim plućima
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Kolko se secam zakon kaze nesto u fazonu ako je tok saobracaja takav da si prisiljen da pretices sa desne strane onda je dozvoljeno, prepisano iz evropskih zakona.grujicd je napisao:Autoputem gde su kolone u obe trake dozvoljeno je preticanje sa desne strane.
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Znam da u gradu se ne smatra preticanje obilazenje sa desne strane. Dok za ap ne bi smelo. E sad ako se ap kroz bg sa ogranicenjem od 80 ne gleda kao klasican ap onda je mozda ok.
Sent from my SM-N9005
Sent from my SM-N9005
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Gleda se kao ap. Nego recimo kad su pune sve trake i svako vozi svoju voznju i jednostavno tok desne trake je brzi od leve preticanje je dozvoljeno.
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Pa po tome taj pravi prekrsaj jer vozi brzinom kojom je napravio haos na ap, da je to trajalo par minuta pa ajd boze pomozi, ali garant 10 min. Smo se vukli iza njega i jos 2-3 sam ga gledao u retrovizoru. Nisam mu svirao, ablendovao, pokazivao srednji prst, samo sam ga obisao kada sam mogao i to je to, da bacio sam pogled da mu vidim facu
Послато са GT-I8190 уз помоћ Тапатока
Послато са GT-I8190 уз помоћ Тапатока
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Da se i ja umjesam sa svojim skromnim osmogodisnjim iskustvom i oko 400 k kilometara iza sebe sto sa privatnim sto sa sluzbenim autima.
Vidio sam ovdje strasno losih savjeta pa da krenemo redom
Zimi obavezno bolje gume naprijed ako je auto sa prednjom vucom,
Naravno i zadnje su bitne za stabilnost al bez obzira kakve su zadnje necete ostati u mjestu na prvoj poledici ili snijegu. U zavisnosti koliko su lose zadnje gume prilagoditi voznju i u slucaju bocnog klizanja pojacati gas i lagano ispraviti volan niposto naglo jer bolje je bocno ici 30m nego na 5 m ispraviti pa da zadnji produzi u drugu stranu kada vise nema povratka.
Niposto ne stiskati kocinicu u krivini niti popustati naglo gas posebno sa losim zadnjim, jer dok imate minimalno linearno ubrzanje zadnji kraj ce ici sa blagim klizanjem bocno.
Ako stavite dobre gume nazad lose naprijed srecno na prvoj uzbrdici ili nizbrdici, necete imati veliku sansu u krivini, kada krene da kliza prednji kraj ostaje samo stiskanje kvacila i pokusaj na volanu da auto vrati putanju pa onda pokusati usporiti sto moze biti kobno na nizbrdicama ppd ledom i snjegom. Kod automatika imate samo volan pa neka vam je bog na pomoci.
Mnogo puta vozio po noci preko poznatog cemerna i rogoja uz jake mecave, razna kombi vozila kao i mala privatna, jos nikad lance nisam koristio
Послато са ZTE Blade A460 уз помоћ Тапатока
Vidio sam ovdje strasno losih savjeta pa da krenemo redom
Zimi obavezno bolje gume naprijed ako je auto sa prednjom vucom,
Naravno i zadnje su bitne za stabilnost al bez obzira kakve su zadnje necete ostati u mjestu na prvoj poledici ili snijegu. U zavisnosti koliko su lose zadnje gume prilagoditi voznju i u slucaju bocnog klizanja pojacati gas i lagano ispraviti volan niposto naglo jer bolje je bocno ici 30m nego na 5 m ispraviti pa da zadnji produzi u drugu stranu kada vise nema povratka.
Niposto ne stiskati kocinicu u krivini niti popustati naglo gas posebno sa losim zadnjim, jer dok imate minimalno linearno ubrzanje zadnji kraj ce ici sa blagim klizanjem bocno.
Ako stavite dobre gume nazad lose naprijed srecno na prvoj uzbrdici ili nizbrdici, necete imati veliku sansu u krivini, kada krene da kliza prednji kraj ostaje samo stiskanje kvacila i pokusaj na volanu da auto vrati putanju pa onda pokusati usporiti sto moze biti kobno na nizbrdicama ppd ledom i snjegom. Kod automatika imate samo volan pa neka vam je bog na pomoci.
Mnogo puta vozio po noci preko poznatog cemerna i rogoja uz jake mecave, razna kombi vozila kao i mala privatna, jos nikad lance nisam koristio
Послато са ZTE Blade A460 уз помоћ Тапатока
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Era je napisao:Vidite bre da ćete da izginete.
Onaj stavlja lance pozadi na prednjoj vuči, većina bi polućelave zimulje napred, a nove nazad, pa hajde na Zlatibor da pravite cirkusjanije ko svake zime.
Ali ne vredi pričati. Računate, ako ide po Beogradu, može i dalje.
I ja bi većinu Bg vozača ponovo na kurs vožnje....
Vozite ko Piroćanci padeže.
Evo još 3 dana i da ne gledam više, odakle će da izbije Bg samoubica.
I onda će opet Beograd za prodiše punim plućima
Evo te opet u punom naletu
Mozda ces jednog dana shvatiti da sila trenja ne zavisi od prednje ili zadnje vuce a mozda jedan dan ranije od te buducnosti da je Zlatibor nista od uslova, vrlo blaga planina sa malim kolicinama snega.
Vidi se da nisi vozio pri zescim zimskim uslovima cim ti je Zlatibor reper, nista ima vremena i nade za tebe
Ja bih tebe zimi poslao na vezbanje nizbrdo niz zaledjeni Vrscki breg, da isprobas sve tvoje teorije o vucama
Ali iskljucivo sa 2WD pogonom dok gledas kako se ovi ostali sa Nivom muce da savladaju uzbrdo a posle nizbrdo. A zove se tek breg
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
Pa jasno, kad ti je Vršački breg najveći izazov. Spavao sam u onom hotelu sa staklenim podovima više puta
Dobar si čovek, vidim, ne bi da te zahebavam.
Samo upamti, ma kakva teorija bila, dal se radi o Koriolisovom ubrzanju, teoriji koja se rešava diferencijalnim jednačinama kretanja drugog reda, ili teoriji relativiteta, da li prelazne krivine na putu blle klotoide ili parabole drugog reda lanci se stavljaju na pogonske točkove i to samo po većem snegu
A ako je kolovoz vitoperen oko sedišne ose ili oko ivičnih linija, bilo da je kolovoz od asfalata ili betona, ili je makadam, napred na prednjoj vuči idu nove gume.
Ukoliko na kolovozu ima kolotraga ili pada kiša, stvar se ne menja, opet napred nove gume.
Pročitaj po neku knjigu, ne bi bilo zgoreg.
Dobar si čovek, vidim, ne bi da te zahebavam.
Samo upamti, ma kakva teorija bila, dal se radi o Koriolisovom ubrzanju, teoriji koja se rešava diferencijalnim jednačinama kretanja drugog reda, ili teoriji relativiteta, da li prelazne krivine na putu blle klotoide ili parabole drugog reda lanci se stavljaju na pogonske točkove i to samo po većem snegu
A ako je kolovoz vitoperen oko sedišne ose ili oko ivičnih linija, bilo da je kolovoz od asfalata ili betona, ili je makadam, napred na prednjoj vuči idu nove gume.
Ukoliko na kolovozu ima kolotraga ili pada kiša, stvar se ne menja, opet napred nove gume.
Pročitaj po neku knjigu, ne bi bilo zgoreg.
Re: Nove gume napred ili pozadi - diskusija
nidza je napisao:Michelin:ljubitelj je napisao:Ideja da se samo prednje gume obnavljaju redovno i da se o njima vodi racuna proistekla je iz kompromisa da se stedi novac na ispravnim gumama, i tu treba da bude kraj prednostima odabira tog resenja.http://www.michelinman.com/US/en/safe-d ... ation.htmlFact: Regular rotation helps extend the life of your tires and improve performance. So if you like safety and saving money, enjoy the four main rotation patterns below:
Kako Michelinov savet uklopiti u teoriju da uvek nazad budu bolje gume, a da se sve 4 ravnomerno troše? Nije pitanje samo za tebe, pitanje je za sve, jer smo zajedno pametniji.
Nidzo ne kapiram sta ti nije jasno, nisi razumeo engleski tekst ili nisi povezao razlicite situacije gde imas 4 dobre gume ili kombinaciju 2 dobre sa 2 lose?
Ispravno stanje i jeste da su sve 4 gume u kvalitetnom, ispravnom, dobrom stanju i da mogu da ostvare trenje sa podlogom da bi prenele sile bez problema.
Napisao sam da ideja da se stednjom na autu imaju samo 2 ispravne gume u dobrom stanju nije dobra, a ako vec imas samo 2 ispravne gume onda je kriticna pozicija (pogotovu nizbrdo gde se tezina menja sa nagibom) pozaadi jer tu nemas gotovo nikakve kontrole bocnog drzanja kao vozac.
Ako imas 4 ispravne gume problem kontrole vozila nemas pri istim uslovima.
Inace, cinjenica jeste da rotacija guma po polozaju na autu u najvecem broju slucajeva omogucava ravnomerniju potrosnju i time smajuje razliku napred nazad sto automatski znaci da je duzi radni vek.
Cilj i jeste da uvek imas sto je moguce manju razliku u osobinama gume jer je i proizvodjac auta u startu konstruisao i podesavao autao (a takav i kupis kao novi) sa 4 iste gume po osobinama koeficijenta trenja.
Ne vidim sta bi moglo biti nejasno u Michelinovom, i od svih drugih, navodu dobro poznate cinjenice.