Pa evidentno je veci, prakticniji i bolje opremljen auto, pa je logicno da je i tezi, a pri tom je razlika u kocenju 30cm, nije 2 metra. Zato i postoji doplata za sportske kocnice, koju ovaj na testu nije imao.Markoni je napisao:@xeroj Samo mi je zanimljivo da sebe ne smatras fanboy-em, a onda das sve od sebe da auto koji je izgubio na testu predstavis kao pobednika. GLS je 20% skuplji, nije li u 90% slucajeva skuplji auto i bolji? Naravno da jeste. Pa zasto bi zanemarivali cenu onda i predstavljali je kao nebitan faktor? Pa ti duzi zaustavni put navodis kao vrlinu jer je auto 300 kg tezi. Pa sta i da je tonu tezi, ako mu je zaustavni put duzi. Kocnice se i proracunavaju prema masi kola pored ostalih stvari.
Tapatalk Post
Pogledaj postove u temi i reci da li neko sem mene pise o bilo cemu, sem o performansama u dzipovima od preko 5 metara i debelo preko 2 tone, pa ces mozda skapirati razlog mog pisanja.
Ne, nisu razlog ni q7, ni gls, jer ne mogu zamisliti vozila koja me manje interesuju od tih, mozda americki pickupovi jedino.
Ne pratite temu i onda izvadite nesto iz konteksta. Nisam ja spomenuo buku, vec Ivan u pokusaju trolovanja, govoreci da Mercedes sigurno koristi jeftine materijale, a cinjenica je da je gls da bi dobio na nekim stvarima, zrtvovao aerodinamiku i logicno bi bilo da je dosta bucniji, a nije, pa sam odgovorio, opet u povratnom trolovanju/zajebanciji da sigurno Audi koristi jeftine materijale, kada je jednako bucan sa boljom aerodonamikom. Da, super bi bilo da je gls aerodinamicniji, ali bi super bilo i da je izasao ove godine, ali nije, vec pre 4 godine pod totalno drugacijom filozofijom. Mozda ce i oni spustiti i smanjiti gls kao sto je audi q7 u odnosu na proslu generaciju, pa se i tu nesto promeni. Mozda ce mu i ubiti svaki trag karaktera pretvarajuci ga u kutiju sa dve linije na sasiji, pa pocne i manje da trosi
Ja ne znam da li sam mogao jos koji put napisati da je gls bolji u svemu, osim u ceni i performansama? Dakle, ni jednog trenutka to nisam sporio. I da, i dalje stojim iza svog misljenja da je to u toj klasi najmanje bitno, a ovde na forumu je izgleda najbitnije, posto se samo o tome prica.
Cak sam lepo napisao da su jako slicni.
Isto sam napisao i za x4 20d i glc 250d i ako je u tom poredjenju pobedio glc.
Zanimljivo mi je da je sada cena bitna, a kada smo poredili cls i 18k.eura skuplji bmw 6(dupla razlika u odnosu na q7/gls), onda je cena bila nebitna i opet sam ja bio fanboy kome je bitna.
A sada, gde nigde nisam ni napisao da je nebitna, ispadam fanboy samo zato sto sam spomenuo poredjenje van cene.
Gls je prakticniji, ima vise mesta, ima veci gepek, komforniji.je, prostranija kabina, bolje vazdusno vesanje, udobniji, ima veci klirens, vece medjuosovinsko, ima sedam sedista, ali dzaba kada q7 koci od 100 za 30cm bolje i ide do 100 za 2s brze. A da, i 1db je tisi.
Kada na Q7 dodas treci red sedista, siber(mora panorama od 1750e) i vazdusno, razlika u ceni se smanji na 6.000e.
Dodaj jos par stvari koje fale i razlika ce se jos smanjiti.
Sent from my D6603 using Tapatalk