AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350 d

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28020
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od Xepoj87 » 06 Nov 2016, 23:12

Markoni je napisao:@xeroj Samo mi je zanimljivo da sebe ne smatras fanboy-em, a onda das sve od sebe da auto koji je izgubio na testu predstavis kao pobednika. GLS je 20% skuplji, nije li u 90% slucajeva skuplji auto i bolji? Naravno da jeste. Pa zasto bi zanemarivali cenu onda i predstavljali je kao nebitan faktor? Pa ti duzi zaustavni put navodis kao vrlinu jer je auto 300 kg tezi. Pa sta i da je tonu tezi, ako mu je zaustavni put duzi. Kocnice se i proracunavaju prema masi kola pored ostalih stvari.

Tapatalk Post
Pa evidentno je veci, prakticniji i bolje opremljen auto, pa je logicno da je i tezi, a pri tom je razlika u kocenju 30cm, nije 2 metra. Zato i postoji doplata za sportske kocnice, koju ovaj na testu nije imao.

Pogledaj postove u temi i reci da li neko sem mene pise o bilo cemu, sem o performansama u dzipovima od preko 5 metara i debelo preko 2 tone, pa ces mozda skapirati razlog mog pisanja.
Ne, nisu razlog ni q7, ni gls, jer ne mogu zamisliti vozila koja me manje interesuju od tih, mozda americki pickupovi jedino.

Ne pratite temu i onda izvadite nesto iz konteksta. Nisam ja spomenuo buku, vec Ivan u pokusaju trolovanja, govoreci da Mercedes sigurno koristi jeftine materijale, a cinjenica je da je gls da bi dobio na nekim stvarima, zrtvovao aerodinamiku i logicno bi bilo da je dosta bucniji, a nije, pa sam odgovorio, opet u povratnom trolovanju/zajebanciji da sigurno Audi koristi jeftine materijale, kada je jednako bucan sa boljom aerodonamikom. Da, super bi bilo da je gls aerodinamicniji, ali bi super bilo i da je izasao ove godine, ali nije, vec pre 4 godine pod totalno drugacijom filozofijom. Mozda ce i oni spustiti i smanjiti gls kao sto je audi q7 u odnosu na proslu generaciju, pa se i tu nesto promeni. Mozda ce mu i ubiti svaki trag karaktera pretvarajuci ga u kutiju sa dve linije na sasiji, pa pocne i manje da trosi :)

Ja ne znam da li sam mogao jos koji put napisati da je gls bolji u svemu, osim u ceni i performansama? Dakle, ni jednog trenutka to nisam sporio. I da, i dalje stojim iza svog misljenja da je to u toj klasi najmanje bitno, a ovde na forumu je izgleda najbitnije, posto se samo o tome prica.
Cak sam lepo napisao da su jako slicni.
Isto sam napisao i za x4 20d i glc 250d i ako je u tom poredjenju pobedio glc.

Zanimljivo mi je da je sada cena bitna, a kada smo poredili cls i 18k.eura skuplji bmw 6(dupla razlika u odnosu na q7/gls), onda je cena bila nebitna i opet sam ja bio fanboy kome je bitna.
A sada, gde nigde nisam ni napisao da je nebitna, ispadam fanboy samo zato sto sam spomenuo poredjenje van cene.

Gls je prakticniji, ima vise mesta, ima veci gepek, komforniji.je, prostranija kabina, bolje vazdusno vesanje, udobniji, ima veci klirens, vece medjuosovinsko, ima sedam sedista, ali dzaba kada q7 koci od 100 za 30cm bolje i ide do 100 za 2s brze. A da, i 1db je tisi.
Kada na Q7 dodas treci red sedista, siber(mora panorama od 1750e) i vazdusno, razlika u ceni se smanji na 6.000e.

Dodaj jos par stvari koje fale i razlika ce se jos smanjiti.

Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9719
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od Markoni » 07 Nov 2016, 06:48

Ja samo rekoh da mi je logicno da je GLS bolji auto, i ja bih ga izabrao izmedju ova dva. Nisam citao ranije rasprave jer u ovakve teme ne ulazim, ne znam sta mi sad bi da otvorim. Mozda sam zato stekao utisak da branis "Merca" na "krv i noz".
Nisu ni Audi fanovi nista drugaciji, kada sam ono rekao mislio sam na sve. Ja generalno vise volim Audi kao brand, ali kazem u ovom slucaju bih izabrao GLS nevezano za ovaj test.
I meni se cini da je GLS klasa za sebe, odnosno poredio bih ga sa gromadama kao on.

Tapatalk Post

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28020
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od Xepoj87 » 07 Nov 2016, 08:21

Ma to bih kupio mozda u nekom trenutku ludila, gde bih istripovao da cu da letujem negde svakr godine po mesec dana sa zenom i troje dece :) A nije ceo prethodni post upucen tebi, naravno.


Dodatno vezano za temu, primetio sam da su totalno omasili cenu opreme, jer su za radar stavili cenu celog safety paketa, a led intelligent svetla su u Audiju 700e skuplja. Oprema u Audiju nije jeftinija, skuplja je.
Onda, dodajte treci red sedista i siber, koji dolaze u GLS-u standardno, te cete dobiti oko 100kg tezine u Audiju, a mozda i vise, pa ce se razlika u performansama smanjiti.

Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Kabal
Postovi: 2882
Pridružio se: 05 Avg 2015, 10:01
Garaža: Volvo XC60 D5 AWD
Lokacija: Novi Sad

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od Kabal » 07 Nov 2016, 08:52

Meni i dalje nejasno da su ista klasa..uvek sam uporedjivao Q7 sa ML-om(GLE), a GL(S) je bio posebna klasa.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28020
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od Xepoj87 » 07 Nov 2016, 08:57

Q7 ti je zvanicno u klasi GLS-a, ali ja malcice manji. I prosli smo ovde poredili sa GL-om, kao i novinari, a prosli q7 je bio jos veci od novog.
23cm je manji GLE od Q7 i ima 8cm manje medjuosovinsko, a GLS veci samo 8cm i 4cm vece medjuosovinsko, ako se dobro secam.
Q7 ima identicno medjuosovinsko rastojanje kao A8, samo sto je A8 dosta duzi, posto je FWD u osnovi i to mu dodaje bespotrebnih 10cm.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Mr.Rotor
Postovi: 6355
Pridružio se: 18 Sep 2014, 21:42
Garaža: ПОЛУПРЕМИЈУМ
Lokacija: Краљево

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od Mr.Rotor » 07 Nov 2016, 09:16

Šta je FWD u osnovi?

ljubitelj
Postovi: 10567
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od ljubitelj » 07 Nov 2016, 09:17

Xepoj87 je napisao: Takodje mislim da onaj ko kupuje ove kamione zbog performansi, treba sa nekim ozbiljno da poprica :)
:plusone:
Perfomanse su sporedna kategorija. Osnovno je prostor u kabini, 7 stvarnih mesta za putnike, funkcionalnst i velicina gepeka, komfor voznje...

Q7 iako ima doplatu za 7 sedista nije ista kategorija jer nema potrebnog mesta niti je dobro reseno ulazenje i izlazenje kao kod drugih u toj klasi.

GLS se moze porediti sa XC90, Audi i BMW nemaju adekvatnog predstavnika sa 7 punih sedista bez obzira na spoljnu velicinu karoserije.

Korisnikov avatar
Mr.Rotor
Postovi: 6355
Pridružio se: 18 Sep 2014, 21:42
Garaža: ПОЛУПРЕМИЈУМ
Lokacija: Краљево

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od Mr.Rotor » 07 Nov 2016, 09:19

Ma naravno, daš 100.000 evra na auto i ne zanimaju te performanse... :glavomuzid:

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28020
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od Xepoj87 » 07 Nov 2016, 09:23

Mr.Rotor je napisao:Šta je FWD u osnovi?
To ti je ono zbog cega je svaki Audi dosta duzi od konkurencije, a ne nudi nista vise.

Ne das 100k eura za auto, nego za porodicni XXL SUV, velika je razlika.
Nisu nebitne, ali nisu nesto sto treba stavljati kao prioritet.

Isto tako je bila prica da je Bmw 7 sportskiji auto od S klase i prica je pocela da se krece u smeru da je to najbitnije u toj klasi, a nema veze sa zivotom.
Imas GLS 63 AMG koji je brzi i od najbrzeg SQ7, a imas i 400 i 500 modele koji su sasvim dovoljno brzi za takve kamione.
Sustina je da sa jakim motorom u takvim mrcinama imas lazni osecaj sigurnosti i performansi, jer ces u drugoj krivini sleteti sa puta kada prelako predjes sigurnu granicu za te kamione.
U ovim vozilima je jak motor mac sa dve ostrice.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 07 Nov 2016, 09:27, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Mr.Rotor
Postovi: 6355
Pridružio se: 18 Sep 2014, 21:42
Garaža: ПОЛУПРЕМИЈУМ
Lokacija: Краљево

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od Mr.Rotor » 07 Nov 2016, 09:24

Ni A8 ni Q7 nisu FWD već samo AWD pa mi nije jasno šta si hteo da kažeš...

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9719
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od Markoni » 07 Nov 2016, 09:33

Trenutno da, ali ova osnova Audija je imala i varijantu sa FWD.

Tapatalk Post

ljubitelj
Postovi: 10567
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od ljubitelj » 07 Nov 2016, 09:59

Naravno da das 100.000 ili koliko god zelis (da predstavis) da bi pokazao bankovni racun i ne zanimaju te perfomanse vozila koje koristis za voznju do prodavnice, skole, vrtica, kancelarije i slicno u gradu gde je ogranicenje 30-50km/h ili magistralnom putu gde je ogranicenje 80km/h.

Na pistu, stazu, ili slicno poredjenje sa drugima gde pokazujes perfomanse izlazis sa SUV koliko, jednom ili nikada.

To je logika ogromne vecine vlasnika SUV koje sam upoznao. I ta vecina nema ni pojma koje su brojcane perfomanse svog SUV vozila kada bi ih pitao.

Da kupce zanimaju sportske perfomanse kao prioritet ne bi ni pogledali vozilo od 5metara duzine, 2 metra sirine i 2.5 tone pored tolikog izbora sportskih vozila.

SUV termin je nastao u SAD gde S ima veze sa sportskim odlazenjem na Soccer toliko da te aute zovu Soccer mum mobile u zargonu. Iliti ubedljivo najveci broj kupaca SUV u svetu nema nikakve interese u vezi perfomansi niti ima gde da sportski vozi i iskoristi eventualni sportski potencijal.

Ja ne vidjam da neko koristi SUV kao sportsko vozilo tj te famozne perfomanse maksimalne brzine i fantasticnog ubrzanja od semafora do semafora jer ih vidjam u 90% slucajeva upravo u gradu gde za SUV vazi isti ZOBS kao i ostale.
ps. ne vidim kakva je veza koju pominjes 100.000 evra i perfomansi?

Korisnikov avatar
Mr.Rotor
Postovi: 6355
Pridružio se: 18 Sep 2014, 21:42
Garaža: ПОЛУПРЕМИЈУМ
Lokacija: Краљево

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od Mr.Rotor » 07 Nov 2016, 10:05

Ništa, javite ovima iz AutoBild-a da su indijanci i da je to u ovom testu nebitno. Kao i to da je bitna cena i da je zato GLS bolji jer je i skuplji i ostavlja jači utisak na čobane po kafićima. :thumbup:

Korisnikov avatar
DasAuto
Postovi: 1675
Pridružio se: 16 Sep 2015, 15:05
Lokacija: swe

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od DasAuto » 07 Nov 2016, 10:29

O cemu vi raspravljate? Ja koliko vidim audi je izasao kao pobjednik u ovom testu.

:doubleup:

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350

Post od Laki021 » 07 Nov 2016, 10:30

Iz pogresnih razloga...

Odgovori