2014 Ford Mustang

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: 2014 Ford Mustang

Post od maxer » 06 Nov 2015, 11:04

LINK na b92

Slika

Prva vožnja: Ford Mustang

Novi Ford Mustang, šesta generacija u pedeset godina, namenjena je ne samo Americi, već i izbirljivim kupcima u Evropi. Evo kako izgleda voziti 420 "konja" za upola manje novca u odnosu na jednako snažan Porsche 911.

Nema puno primera u automobilskoj industriji da je jedan model preprastao ime fabrike iz koje potiče i postao brend za sebe.
Upravo to se dogodilo Mustangu koji je postao ime veće i od samog Forda koji ga proizvodi.
I zaista, ako pogledate fotografije automobila, spolja i iznutra, primetićete da nema ni traga od legendarnog plavog ovala, simbola Forda.
Na maski hladnjaka, poklopcu prtljažnika i volanu se nalazi poni u galopu, simbol koji koji krasi Mustange već pet decenija.
Očigledno je da kada u rukama imate ovakvu ikonu, prilikom kreiranja novog modela nema puno prostora za izmene u samom "liku" automobila.
Zato je i nova, šesta generacija koju vam prikazujemo dizajnirana u retro stilu, sa puno detalja koji su preuzeti (i usput namerno prenaglašeni) sa originalne, prve generacije "konjića".
Automobil je lako prepoznatljiv, agresivan i na prvi pogled nije previše veliki i glomazan.
Odlično se uklapa u ambijent evropskih puteva i ulice. To je očigledno primetio i Ford, pa je prvi put od nastanka Mustang zamišljen i konstruisan kao auto za svetska tržišta, a ne samo za SAD.
To konkretno znači da se paketi opreme, kao i podešavanje ogibljenja i motora razlikuju od tržišta do tržišta i prilagođeni su željama i potrebama kupaca u pojedinim zemljama.

Za upoznavanje sa novim Mustangom naš domaćin je odabrao Mađarsku, gde smo se osećali kao kod kuće.
Prilično dugačka, dobro isplanirana ruta vodila nas je autoputem, ali i magistralnim i lokalnim putevima u okolini Budimpešte i duž Dunava. Pejzaž nas je podsećao na Vojvodinu, s time što moramo da primetimo da je kolovoz na lokalnim putevima uglavnom primetno lošiji nego u Srbiji.
Sela i naselja kroz koje smo prošli su vrlo uređeni, puni ljudi i života. Na svakom koraku su turistički kapaciteti, a posetilaca ima mnogo.
Ruta nas je vodila i preko Dunava koji smo prešli motornom skelom. Na tom mestu moćna reka ne podseća baš na more, kao recimo u Srbiji kod Rama, ali je vrlo lepa i tamno plava, skoro kao Jadran u Boki Kotorskoj.

U skladu sa dugovečnom tradicijom, šesta generacija Forda Mustang dostupna je u dve karosrijske verzije – "fastback" sa klasičnim tvrdim i kabriolet sa mekim platnenim krovom.
Za tržište Evrope odabrana su dva motora. Prvi je četvorocilindrični turbo-benzinac zapremine 2.3 litra koji razvija snagu od 317 KS dok maksimalni obrtni moment dostiže 432 Nm.
U pitanju je verzija agregata koji se ugrađuje i u Fokus RS.
Naravno, tu je i V8 od pet litara, snage 421 KS i maksimalnog obrtnog mometna 530 Nm.
Oba motora se standardno isporučuju sa šestobrzinskim manuelnim menjačem, a može se dokupiti i šestostepeni automatik.
Proizvođač navodi da snažnija verzija iz mirovanja do stotke stiže za samo 4,8 sekundi, dok upola manjem četvorocilindrašu treba samo jedna sekunda više - 5,8 s. Fabrika ne otkriva maksimalnu brzinu, sa pravom.

Prilikom preuzimanja automobila za probnu vožnju odlučili smo se za kupe sa V8 motorom, jer smatramo da je to automobil koji pruža najviše zadovoljstva u vožnji, ne samo zbog snage i zvuka motora, već i zbog toga što kruća šasija u odnosu na kabrio omogućava bolje upravljanje.
Osnovna stvar kod takozvanih "muscle car" modela koji dolaze iz Amerike je da koštaju više nego upola manje od evropskih modela slične snage.
Zato smo prilikom upoznavanja sa automobilom namerno tražili mesta na kojima je fabrika uštedelela.
Na prvi pogled, sve je kako treba. Tu su aluminijumske pedale i lajsne na komandnoj tabli, metalni tasteri na centralnoj konzoli, odlična kožom presvučena sportska sedištakoje potpisuje Recaro, multimedijalni sistem druge generacije sa devet zvučnika, pažljivo dizajniran volan. Zaista ubedljivo.
Tek kada malo duže boravite u kabini, primetićete da je dobar deo plastike na nivou Fieste, a da završna obrada kod pojedinih detalja kaska za ostatkom automobila.
Potpuno nebitno. Jer, čim budete zatvorili vrata i pritisli "start" taster, zabrundaće V8 ispod haube i to će biti dovoljno.
Sigurni smo da će biti raprava oko toga da li je "osmak" neophodan kada mali turbo ima gotovo slične performanse.
Verujte nam, jeste, neophodan je. Ko se u Srbiji odluči za Mustang, sigurni smo se da je to zbog potpunog doživljaja koji pruža automobil ove vrste i da mu neka relativno mala ušteda oko registracije, pa i nabavke auta nije na umu.
Pravilno. Sama pojava Mustanga jednostavno zahteva "muzičku pratnju" koja se širi iz dve uzduvne cevi "osmaka".

Američke sportske automobile prati zao glas da su vrlo nepredvidivi, plahi i loši za vožnju.
Jesu, mnogi od njih su takvi, ali novi Mustang je sušta suprotnost.
Sa ogibljenjem podešenim za Evropu i bezbrojnim elektronskim bezbednosnim uređajima, ovog "konjića" može da vozi i početnik.
Upravljač je neposredan i komunikativan, kvačilo tvrdo i odlučno, ali se lako kontroliše. Menjač zahteva nešto snage, ali se koristi iz zgloba i sportski je precizan i brz.
Pravo je zadovoljstvo menjati brzine čak i u sporom gradskom saobraćaju jer je odnos kvačila, načina na koji motor prima i gubi obrtaje i ručice menjača među najboljima.
Mustang nije lak auto. Ima preko 1,7 tona. Ipak, sa 54 odsto mase na prednjim točkovima, balans mu nije loš.
Upravo zbog toga i naravno zbog novog zadnjeg ogibljenja i nove krute šasije, upravljanje je vrlo uzbudljivo i pre svega bezbedno.
Fabrika navodi da kupe može da u krivini postigne bočnu silu od 0,97g.
Ovaj podatak sam po sebi možda deluje ubedljivo, ali je u praksi nebitan. Vi na otvorenom putu svoj auto ne vozite da biste pobedili u trci, već da biste na najlepši mogući način stigli do cilja.

Ford je šestoj generaciji Mustanga podario odličnu upravljivost. Automobil je vrlo uravnotežen i predvidiv. Snaga se na poglogu prenosi neverovarno lako i precizno.
Čak i bez kontrole elektronike, šasija je vrlo mirna i neutralna. Nema podrhtavanja, nervoze, ili znakova preopterećenosti ogibljenja.
Očigledno je da ovaj auto može da podnese i znatno jači motor. Vozeći automobil uskim putevima, prepunim oštrih krivina, koji zahtevaju drugu, pa i prvu brzinu, eksperimentisali smo kako bismo videli gde su limiti šasije i elektronike.
To znači naglo dodavanje gasa ili kočenje i situacijama gde je to potpuno neočekivano i glupo. Sve ove namerne greške auto je sa lakoćom kompenzovao, bez ikakve nervoze.
Tamo gde bi neki strariji američki sportski auto poskočio desetak metara u stranu, okrenuo se ili samo nastavio pravo, Mustang verno prati vozačeve komande. Kao što smo rekli, V8 mogu da voze i potpuni početnici pod uslovom da mogu da pravilno reaguju na izuzeno brza događanja.

Na kraju, treba sumirati utiske. Da počnemo sa cenama.
Mustang je odnedavno dostupan i u Srbiji. Cena na našem tržištu se kreće od 43.720 evra za "fastback" 2.3 EcoBoost pa do 56.650 evra, koliko košta V8 kabriolet.
Za oko 50 hiljada evra možete nabaviti kupe sa 420 "konja". Poređenja radi, Porsche Carrera S slične snage košta više nego duplo.
Novi Mustang će svog vlasnika svakako istaći u društvu, ma gde god da se pojavi, a za razliku od prethodnih generacija moći će da bezbedno uživa u brzoj vožnji bez obzira na nivo vozačkog umeća.

Korisnikov avatar
Risto
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Mustang

Post od Risto » 18 Jan 2017, 20:31

2018 Ford Mustang boasts more power and new look, drops the V6
FACELIFT

A ten-speed automatic, three new colors, and ten new wheel designs join the options list.

While everyone was toiling away at the Detroit Auto Show earlier this month, I had an opportunity to slip away to Ford’s Performance Development Center in Dearborn for a sneak peek at the 2018 Mustang.

I learned a lot over about two hours; everything from how Ford will sell the new Mustang in 148 countries to how spice tones are making a comeback in the automotive color palette. But you probably don’t care, so let’s get right down to the stuff you really want to talk about.

Sitting at the top of the range, the 2018 Mustang’s available 5.0-liter V8 gets new port fuel injection in addition to direct injection (similar to the 5.0 in the F-150), and a compression ratio increase from 11:1 to 12:1. What results is a higher redline, more power, and better fuel economy. Ford has not released specific power or economy figures at this time.

Yes, the EcoBoost is still here. The turbocharged 2.3-liter four-cylinder engine sees an increase in torque output and promises better acceleration at full throttle - though Ford has not shared any power numbers.

Meanwhile, the naturally aspirated 3.7-liter V6 engine is history. It offers less power and worse fuel economy than the 2.3T. In my eyes at least, that’s rationale enough for dropping it from the lineup. I’ve already had a few people disagree, feel free to slug it out in the comments below.

A new ten-speed automatic transmission will be available with both the V8 and EcoBoost engines. Ford says the new transmission will manage quicker shifts and improved acceleration.

The six-speed manual transmission standard on all Mustang variants now feature a twin-disc clutch and a dual-mass flywheel. For drivers that row their own the result should be easier clutch modulation. As an added bonus the redesigned gearbox will also handle more torque.

MagneRide damping – as found on the existing GT350 – makes an appearance on the new ‘Stang as part of the Performance package. Ford promises a smoother, more compliant ride that can also hold its own in the bends. Underbody cladding makes for a far more aerodynamic car, which, combined with the new powertrain, we anticipate means the best fuel economy from a Mustang to date. No official figures have been released at the moment however, so stay tuned.

Ford’s worked with Michelin to fit the ‘18 Mustang with all-new Pilot Super Sport 4 tires for those opting for the GT Performance Pack. Staggered fitments are standard on the GT with 255-section tires in the front and 275 at the rear. There are also a whopping ten new wheel designs being offered for the new car.

As a muscle car for a younger, more tech savvy buyer (Ford hopes), the 2018 Mustang doesn’t disappoint. Front-and-center is a customizable 12-inch LCD instrument cluster that digitally renders gauges with needles and comet trails that change color based on how hard the car is pushed. Being a fully digital screen, Ford engineers have allowed quite a bit of user customization as well; but no, you can’t watch Netflix on it, I already asked.

Luckily for the purists, this all-digital instrument cluster is optional. It will be available on all Mustangs mid-tier and above, but analog gauges are still standard across the entire range.

While we’re in here, let me tell you that the 2018 Mustang gets a heated steering for the first time ever. I live in Canada, this is sort of a big deal.

For Mustang buyers, what should also be a big deal is the active safety and driver assist technologies that will be available on 2018 models. Pre-Collision Assist with pedestrian detection, distance alert, lane-departure warning, lane-keeping assist, and Driver Alert System make their way to Mustang as the safety tech permeates more of the Ford lineup.

There are also new materials throughout the cabin, restyled seating surfaces, and an optional hand-stitched center console that Ford designers tell me was particularly difficult to execute. It all looks nice enough. There’s definitely a feeling of entry-premium inside the Mustang cabin, but it is subtle.

The 2018 Mustang GT will also be the first to receive what Ford calls an active valve performance exhaust system. Journalists at the preview event were given an opportunity to listen (on an iPad with headphones, obviously) to the new Mustang GT with active exhaust on, off, and the outgoing model. On its own, the new 5.0 GT already has a deeper growl than the outgoing model. With active exhaust on, it’s louder and more aggressive, but perhaps not as obnoxious as I’d want it to be.

Melvin Betancourt, the Mustang Exterior Designer, calls the new car “the best Mustang to date.”

You can decide this for yourself. But here’s what you’re looking for: the leading edge of the hood is now 0.8 inches (20 millimeters) lower, which essentially gives the front facia a pulled down look. The hood vents are new, and so is the grille. None of it decidedly better looking to my eyes, but then the outgoing car wasn’t at all bad looking to begin with.

The tri-bar rear lamps from a C-shape, but otherwise the rear is mostly unchanged. Both front and rear lamps are now fully LED as well. You’ll also be able to get Kona Blue paint once again. Joining it will be two other new colors, Orange Fury (pictured) and Royal Crimson (a deep purple-ish color).

There’s no word on pricing at this time, but given the dropped V6 and the move for a more premium cabin, we speculate a higher starting price for 2018 Mustang. The 2017 Mustang EcoBoost starts at $27,095 and the GT lists from $34,095, with destination. The new pony will be making its way to showrooms this fall.

http://www.motor1.com/news/133751/2018- ... -official/

https://www.youtube.com/watch?v=IhrEZbyZP1o

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 2014 Ford Mustang

Post od Geza » 19 Jan 2017, 00:34

Slika
Slika
Slika
Slika

Slika
Slika
Slika

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 2014 Ford Mustang

Post od Geza » 20 Jan 2017, 23:05

Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12278
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: 2014 Ford Mustang

Post od shandu90 » 20 Jan 2017, 23:19

Kabriolet je tako smekerski uradjen da je to strasno.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Ford Mustang

Post od Xepoj87 » 24 Mar 2017, 20:29

Sedeo sam u Mustangu i mogu reci da je ono za 43k eura, mozda i najbolja kupovina ikada :)
Jako dobar auto, jako lep i spolja i iznutra, pa jos sa 320ks, nista mu ne fali.
Ko voli i trazi tu vrstu automobila, nesto kao kupe D segmenta, ovo je best buy :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: 2014 Ford Mustang

Post od Velja » 24 Mar 2017, 20:45

Dodaš 'iljadu i imaš Golf GTI...

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Ford Mustang

Post od Xepoj87 » 24 Mar 2017, 20:45

:kezo:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2014 Ford Mustang

Post od passenger » 24 Mar 2017, 20:46

i možeš da ga prodaš dok čekaš red u pošti, a mustanga nikad.

Ima ga komšija, kriza srednjih godina. Doduše onaj par godina stariji. I 6 cilidnara motor, nije V8
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9882
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: 2014 Ford Mustang

Post od Ivan » 24 Mar 2017, 20:47

Stariji v6 atmo muscle amer kupei su fail samo takav.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2014 Ford Mustang

Post od passenger » 24 Mar 2017, 20:49

plavi sa dve štrafte preko celog auta. Kakva glupost
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12278
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: 2014 Ford Mustang

Post od shandu90 » 24 Mar 2017, 22:40

UUUUU Mustang :ludilo: :ludilo: Na US konfiguratoru mozes strafte da stavis i na najslabiju verziju, uvek bilo i bice. Mustang je pravi gt, yebo muscle car imidz. Nisam rednek koji guli krave u podne da se palim na v8 urlanje :rofl: Salim se. I ovaj 2.3 ume da popije a ne 5.0, a taj v6 koliko je dobar konacno su ga sutnuli u kantu. @xeroj jel to fejslift bio izlozen?

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Ford Mustang

Post od Xepoj87 » 24 Mar 2017, 23:23

Nisam znao ni da ima facelift :)

Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12278
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: 2014 Ford Mustang

Post od shandu90 » 25 Mar 2017, 11:10

Skoro je izbacen.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 2014 Ford Mustang

Post od Geza » 11 Sep 2017, 20:03

Osvežena evropska verzija.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Odgovori