Kupovina novog automobila
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kupovina novog automobila
Reci da nas trolujes
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina novog automobila
O, ne ! Sta je, zao vam Hyua ? Doso I ja na red. Dosta je bilo.
Re: Kupovina novog automobila
Ma jok. Žao nam Seata, kad kreneš da pi*čkaraš.
Re: Kupovina novog automobila
Samo napred..
Koja ce biti boja...
Послато са LG-H340n уз помоћ Тапатока
Koja ce biti boja...
Послато са LG-H340n уз помоћ Тапатока
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina novog automobila
Ako je to ona kombinacija koja je bila izložena na sajmu, mislim da je to jako mnogo automobila za pristojne novce. Unutrašnjost mi se baš dopala, za razliku od većine konkurencije iz tog segmenta. Iako ne podržavam lomljenje preko kolena, sama odluka je dobra. Mojih $0.02.
edit: greške u kucanju
edit: greške u kucanju
Poslednja izmena od klisko u 26 Apr 2017, 19:43, izmenjeno 1 put ukupno.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina novog automobila
Boja technic grey, ako Markoni kaze da je to najlepsa boja meni dovoljno.
To je taj sa sajma, prepun opreme, 5 god garancije I pomoci na putu, sigurnosni srafovi, video sam dima Michelin gume. Saver doduse ali kada vidim sa kojim gumama dolaze kola ovo mi dodje super.
To je taj sa sajma, prepun opreme, 5 god garancije I pomoci na putu, sigurnosni srafovi, video sam dima Michelin gume. Saver doduse ali kada vidim sa kojim gumama dolaze kola ovo mi dodje super.
Re: Kupovina novog automobila
Odlicna boja,
Jel preuzimas pre praznika auto.
Послато са LG-H340n уз помоћ Тапатока
Jel preuzimas pre praznika auto.
Послато са LG-H340n уз помоћ Тапатока
Re: Kupovina novog automobila
Izbor je OK, ali ne bih nikad kupio avto, koga mora da imam pod non stop kontrolom da mi ga ne bi ukrali. Jebi onda takav avto. Imao sam iskustvo sa golfom i ne bih više hvala.
Puno sreče sa TSI motorom.
A šta tačno ima od opreme da je prepun opreme?
Puno sreče sa TSI motorom.
A šta tačno ima od opreme da je prepun opreme?
Poslednja izmena od maniaxxx u 26 Apr 2017, 19:30, izmenjeno 1 put ukupno.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina novog automobila
Seat se uopste ne krade toliko, sta kenjate napamet, bice obezbedjen koliko toliko, imacu kasko bez ucesca u steti a I parkiram u garazi.
Necu ga uzeti pre praznika a od opreme ima vise od onoga sto bih ja ocekivao za svoj sledeci auto.
Odličan motor, menjač i oslanjanje. Vrlo precizan upravljač, vrhunske kočnice. Odlično podešen ESP i još bolji XDS sistem (blokada diferencijala). Start & Stop sistem funkcioniše besprekorno. Vrlo dobra ergonomija. Prečnik okretanja od samo 11 metara. Dobra oprema. Garancija od pet godina. Zanimljiv, originalan dizajn. Inventivan enterijer. Kvalitetan audio uređaj. Nije zanimljiv lopovima. Niko neće znati koliko dobar automobil imate. Lepe žene obožavaju Seat.
Necu ga uzeti pre praznika a od opreme ima vise od onoga sto bih ja ocekivao za svoj sledeci auto.
Odličan motor, menjač i oslanjanje. Vrlo precizan upravljač, vrhunske kočnice. Odlično podešen ESP i još bolji XDS sistem (blokada diferencijala). Start & Stop sistem funkcioniše besprekorno. Vrlo dobra ergonomija. Prečnik okretanja od samo 11 metara. Dobra oprema. Garancija od pet godina. Zanimljiv, originalan dizajn. Inventivan enterijer. Kvalitetan audio uređaj. Nije zanimljiv lopovima. Niko neće znati koliko dobar automobil imate. Lepe žene obožavaju Seat.
- Day Walker
- Postovi: 23290
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina novog automobila
Nemas se cega bojati sa tim novim TSI motorom, samo ces uzivati u voznji i niskoj potrosnji.
Drago mi je da si kupio nov auto, cekamo nove putesestvije i normalno da predstavis makinu
Drago mi je da si kupio nov auto, cekamo nove putesestvije i normalno da predstavis makinu
Brzine idu u H-a !!!
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10563
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Kupovina novog automobila
Cestitam! Za te pare po meni nema nista bolje. Kolega je uzeo crnog pre mesec-dva, bas u toj opremi.
- jocas
- Postovi: 2284
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
- Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015
- Lokacija: Niš
Re: Kupovina novog automobila
Ogi, čestitke unapred, a prave čestitke kad stigne auto.
Mislim da je dobro što si promenio marku, ne zato što je Elantra loša nego zato što si već dugo nezadovoljan servisnom podrškom za Hy.
Jedva čekam predstavljanje.
ps Šteta što Miljankg ne piše malo više u svojoj temi o Leonu, valjda je završio razrađivanje o kom je pisao danima dok je čekao auto
Mislim da je dobro što si promenio marku, ne zato što je Elantra loša nego zato što si već dugo nezadovoljan servisnom podrškom za Hy.
Jedva čekam predstavljanje.
ps Šteta što Miljankg ne piše malo više u svojoj temi o Leonu, valjda je završio razrađivanje o kom je pisao danima dok je čekao auto
Re: Kupovina novog automobila
Polako s cestitanje
Da predstavi pa onda
Da predstavi pa onda
- gavran
- Postovi: 363
- Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
- Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina novog automobila
Ogi, sto se zastite tice nije sve tako crno.
Za OBD su ti vec rekli, bacanje para.
Alarm koji saloni ugradjuju je can-bus, tj. kao sto fabrike ne prave filtere, ulja, diskove, plocice te ne postoje fabricki filteri, ulja, diskovi, plocice vec neko radi delove za prvu ugradnju tako ne postoje ni fabricki alarmi, nego neka kuca poput Cobre radi alarme za prvu ugradnju, e to ti oni ugrade u salonu kao aftermarket OE alarm. Ukratko. Ali kao sto su ti vec rekli ti alarmi ne pruzaju veliku zastitu zato sto nisu nezavisni od auta vec se kace na can-bus magistralu i vrse blokadu preko fabrickog imobilizera. Drugim recima takav alarm se caskom neutralise preko kompjutera auta. Jedina prednost takvog alarma za tebe bi bilo sto se jednostavno ugradjuju bez previse prckanja ali zastita slaba.
Jedini pravi alarmi su modularni alarmi, nezavisni, koji se aktiviraju i deaktiviraju preko nezavisnog daljinca ili vozackih kartica sto je komfornija varijanta, poput Cobre G368. Problem ne sto se kako neko rece pola auta raskupusa da se to ugradi kako treba. Skida se tapacirung vozacevih vrata jer je kod VAG-a tu modul centralne brave koji treba povezati sa alarmom, jer tako radi, kad otkljucas auto centralna brava daje signal alarmu da pocne trazenje cod kartice i tek kada je nadje deaktivira se. Prakticno bez kartice ne moze ni fabrickim kljucem da se upali. Ja imam taj na mom autu, ugradio sam ga u nov auto pod garancijom nezavisno od salona i niko me nikada nista nije pitao. Kada sam pitao jel mogu to da uradim rekli su ne moze gubi se garancija, mora kod njih, ja ipak uradio i pravio se blesav i niko mi nikad nije pravio problem niti me pitao. E sada, mozda sam samo imao srece pa ne treba to uzimati zdravo za gotovo al meni tada miran san i auto bili vazniji od te njihove garancije oko koje te uvek i svakako zajebavaju pa reko bude sta bude.
Mehanicke zastite takodje imaju vise i manje invazivne, s tim da za razliku od alarma kod mehanicke zastite ne mora da znaci da je sigurnija ona koja vise raskupusa i izbusi auto prilikom ugradnje. Najslabija tacka svake mehanicke zastite je zapravo brava, bez obzira na sistem po kome radi. Ovde naravno pricamo samo o mehanickim zastitama koje rade po principu blokade vratila upravljaca (Zeder, igla, klin, Sapa, Guardian), ostali sistemi imaju nekih drugih sistemskih nedostataka zbog kojih se prevazidju. Znaci sistem je pouzdan onoliko koliko je pouzdana brava, jer ona se napada, niko ne rastura sistem prilikom kradje kakav god da je vec pokusava da obije tj. otkljuca bravu. U tom smislu igla nikakvih posebnih prednosti nema u odnosu na ostale sisteme jer koristi (uglavnom) multi-t-lock bravu koja nije nista vise niti manje pouzdana od drugih. U tom smislu navodno je najpouzdaniji Zeder, tl. njegova brava jer je patentirana i pravi se u istoj kuci u sklopu sistema, dok drugi sistemi su patentirani samo kao mehanicki sklopovi dok brave uzimaju od firmi koje se bave proizvodnjom sigurnosnih brava kao serijskom proizvodnjom za mnoge kupce i sisteme. Tako da igla i klin uglavnom koriste multi-t-lock, Guardian koristi Assa Abloy i sl. Kod igle i klina se busi letva, takav je sistem po kome rade, kod Zedera se skida vratilo prilikom montaze jer se sistem iz jednog dela pa se navlaci na vratilo, kod Guardiana i Sape se nista ne skida i ne busi oni imaju prsten iz dva dela koji se montira na vratilo, na tom prstenu je rupa u koji ide klin, oko tog prstena se onda montira sistem tako da taj prsten ne moze da se skine i to je to. S tim da je Guardian po meni malo bolji sistem od Sape sa boljom bravom.
Takodje mozes ti da ugradis i elektronsku blokadu motora koja je nazavisna od instalacije auta i mimo alarma, odnosno ne moras da ides na alarm koji trazi da se raskupusa pola auta prilikom ugradnje ako ti to smeta. Mozes da stavis recimo Cobra imobilizer samo. On jeste model odavno, ali nije on tako prevazidjen kao sto se misli. Nezavisno blokira auto na dva mesta, sistem deaktivacije nije provaljen, ima celicno kuciste koje se ne moze lako otvoriti sve u svemu trazi neko vreme da se premosti. Naravno ovo bi trebala da bude opcija uz mehanicku zastitu.
Recimo ako ces svakako uplacivati kasko, a ne zelis da rastavljas pola novog auta da ugradis dobar alarm i mehanicku zastitu, ja bih na tvom mestu ugradio Guardian, cobra immobiliser, i izgravirao bi stakla cisto da umanjim rentabilnost kradje bas mog auta, usmerim na drugi a nije ni skupo ni invazivno. Sve to bi te kostalo kao jedan can-bus alarm koji hoce da ti uvale u Porsheu, a to ti je tako u paketu ne samo daleko sigurnija zastita od tog alarma, nego i sasvim, sasvim solidna zastita u tom kompromisu da se ne rastura pola auta a da radi posao.
Za OBD su ti vec rekli, bacanje para.
Alarm koji saloni ugradjuju je can-bus, tj. kao sto fabrike ne prave filtere, ulja, diskove, plocice te ne postoje fabricki filteri, ulja, diskovi, plocice vec neko radi delove za prvu ugradnju tako ne postoje ni fabricki alarmi, nego neka kuca poput Cobre radi alarme za prvu ugradnju, e to ti oni ugrade u salonu kao aftermarket OE alarm. Ukratko. Ali kao sto su ti vec rekli ti alarmi ne pruzaju veliku zastitu zato sto nisu nezavisni od auta vec se kace na can-bus magistralu i vrse blokadu preko fabrickog imobilizera. Drugim recima takav alarm se caskom neutralise preko kompjutera auta. Jedina prednost takvog alarma za tebe bi bilo sto se jednostavno ugradjuju bez previse prckanja ali zastita slaba.
Jedini pravi alarmi su modularni alarmi, nezavisni, koji se aktiviraju i deaktiviraju preko nezavisnog daljinca ili vozackih kartica sto je komfornija varijanta, poput Cobre G368. Problem ne sto se kako neko rece pola auta raskupusa da se to ugradi kako treba. Skida se tapacirung vozacevih vrata jer je kod VAG-a tu modul centralne brave koji treba povezati sa alarmom, jer tako radi, kad otkljucas auto centralna brava daje signal alarmu da pocne trazenje cod kartice i tek kada je nadje deaktivira se. Prakticno bez kartice ne moze ni fabrickim kljucem da se upali. Ja imam taj na mom autu, ugradio sam ga u nov auto pod garancijom nezavisno od salona i niko me nikada nista nije pitao. Kada sam pitao jel mogu to da uradim rekli su ne moze gubi se garancija, mora kod njih, ja ipak uradio i pravio se blesav i niko mi nikad nije pravio problem niti me pitao. E sada, mozda sam samo imao srece pa ne treba to uzimati zdravo za gotovo al meni tada miran san i auto bili vazniji od te njihove garancije oko koje te uvek i svakako zajebavaju pa reko bude sta bude.
Mehanicke zastite takodje imaju vise i manje invazivne, s tim da za razliku od alarma kod mehanicke zastite ne mora da znaci da je sigurnija ona koja vise raskupusa i izbusi auto prilikom ugradnje. Najslabija tacka svake mehanicke zastite je zapravo brava, bez obzira na sistem po kome radi. Ovde naravno pricamo samo o mehanickim zastitama koje rade po principu blokade vratila upravljaca (Zeder, igla, klin, Sapa, Guardian), ostali sistemi imaju nekih drugih sistemskih nedostataka zbog kojih se prevazidju. Znaci sistem je pouzdan onoliko koliko je pouzdana brava, jer ona se napada, niko ne rastura sistem prilikom kradje kakav god da je vec pokusava da obije tj. otkljuca bravu. U tom smislu igla nikakvih posebnih prednosti nema u odnosu na ostale sisteme jer koristi (uglavnom) multi-t-lock bravu koja nije nista vise niti manje pouzdana od drugih. U tom smislu navodno je najpouzdaniji Zeder, tl. njegova brava jer je patentirana i pravi se u istoj kuci u sklopu sistema, dok drugi sistemi su patentirani samo kao mehanicki sklopovi dok brave uzimaju od firmi koje se bave proizvodnjom sigurnosnih brava kao serijskom proizvodnjom za mnoge kupce i sisteme. Tako da igla i klin uglavnom koriste multi-t-lock, Guardian koristi Assa Abloy i sl. Kod igle i klina se busi letva, takav je sistem po kome rade, kod Zedera se skida vratilo prilikom montaze jer se sistem iz jednog dela pa se navlaci na vratilo, kod Guardiana i Sape se nista ne skida i ne busi oni imaju prsten iz dva dela koji se montira na vratilo, na tom prstenu je rupa u koji ide klin, oko tog prstena se onda montira sistem tako da taj prsten ne moze da se skine i to je to. S tim da je Guardian po meni malo bolji sistem od Sape sa boljom bravom.
Takodje mozes ti da ugradis i elektronsku blokadu motora koja je nazavisna od instalacije auta i mimo alarma, odnosno ne moras da ides na alarm koji trazi da se raskupusa pola auta prilikom ugradnje ako ti to smeta. Mozes da stavis recimo Cobra imobilizer samo. On jeste model odavno, ali nije on tako prevazidjen kao sto se misli. Nezavisno blokira auto na dva mesta, sistem deaktivacije nije provaljen, ima celicno kuciste koje se ne moze lako otvoriti sve u svemu trazi neko vreme da se premosti. Naravno ovo bi trebala da bude opcija uz mehanicku zastitu.
Recimo ako ces svakako uplacivati kasko, a ne zelis da rastavljas pola novog auta da ugradis dobar alarm i mehanicku zastitu, ja bih na tvom mestu ugradio Guardian, cobra immobiliser, i izgravirao bi stakla cisto da umanjim rentabilnost kradje bas mog auta, usmerim na drugi a nije ni skupo ni invazivno. Sve to bi te kostalo kao jedan can-bus alarm koji hoce da ti uvale u Porsheu, a to ti je tako u paketu ne samo daleko sigurnija zastita od tog alarma, nego i sasvim, sasvim solidna zastita u tom kompromisu da se ne rastura pola auta a da radi posao.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina