Suzuki Ignis 2015
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki Ignis 2015
Bas su se potrudili.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Suzuki Ignis 2015
I dalje frižider. Inače onaj stari uopšte nije bio loš autić. Imao burazer.
Sent from mTalk
Sent from mTalk
Širim haos!
Re: Suzuki Ignis 2015
Onaj kao Agila? Tek su oni kao toster
t
t
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30025
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Suzuki Ignis 2015
Ne, Agila je Wagon R u Suzukijevoj izvedbi. Stari Ignis je meni bio zanimljiv baš.
Ovaj novi čekam da vidim uživo.
Ovaj novi čekam da vidim uživo.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Suzuki Ignis 2015
Da,pobrkao sam.
t
t
Re: Suzuki Ignis 2015
Suzuki objavio cene novog Ignisa u Srbiji
http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... id=1255799
Najjeftiniji Ignis na našem tržištu moći će da se nabavi za 8.750 evra, dok najskuplja varijanta košta 13.250 evra.
Novi Suzuki Ignis imao je srpsku premijeru na ovogodišnjem sajmu automobila u Beogradu.
Sa dužinom od 3.700 mm, širinom od 1.660 i visinom od 1.595 mm, novi model pripada segmentu malih, gradskih SUV vozila. Karoserija je postavljena na novu, laku Suzukijevu mehaničku platformu s međuosovinskim razmakom od 2.435 mm.
Male spoljašnje dimenzije omogućavaju da prečnik okretanja bude samo 9,4 m, dok visoko odstojanje od tla (180 mm) nagoveštava da će se novi Ignis lako „izboriti“ sa visokim ivičnjacima, ali i sa izazovima prave terenske vožnje.
Ovaj mikro SUV dobija snagu od četvrocilindarskog DualJet benzinskog motora sa četvoroventilskom tehnologijom, radne zapremine 1.242 cm3, sa 90 ks/66 kW i maksimalnim obrtnim momentom od 120 Nm pri 4.000 obrtaja u minutu.
U verziji sa pogonom na prednje točkove, paketom opreme Comfort GL i nemetalik bojom, košta 8.750 evra. u dinarskoj protivvrednosti. Doplata za metalik boju iznosi 300 evra.
Za verziju 1.2 Premium GL+ 2WD sa metalik bojom, potrebno je 9.850 evra, a u So Color varijanti automobil košta 10.200 evra.
Ukoliko kupac želi vozilo sa pogonom na obe osovine (4WD), ovaj automobil sa Premium GL+ paketom i metalik bojom košta 11.400, a za So Color varijantu potrebno je još 350 evra.
Cena za verziju 1.2 4WD Elegance GLX sa šestostepenim manuelnim menjačem i metalik bojom iznosi 12.900 evra, odnosno 13.250 evra u So Color opciji.
Inače, cena novog Suzukija Ignis opterećenja je carinom od 12,5 odsto u Srbiji, pošto ovaj automobil ne stiže na naše tržište iz Evropske unije.
Za buduće kupce od značaja će biti informacija da je opcija 4WD (AllGrip) zapravo automatski pogon koji se aktivira pri proklizavanju prednjih točkova. Zbog minimalne razlike u masi između pogona na prednje i na sva 4 točka, ovaj sistem praktično ne utiče na potrošnju, ali je najbitnije da mu je osnovna funkcija bezbednost - s obzirom na to da vozilo čini stabilnijim i upravljivijim.
Suzuki Ignis je opremljen brojnim savremenim sistemima asistencije. Na spisku opreme koja je ugrađena u skuplje verzije su, između ostalog, dualni sistem radarskih kamera (asistencija pri kočenju), upozorenje pri naglom napuštanju saobraćajne trake (ako se ne uključe indikatori pravca). Osim toga, tu su i LED svetla u prednjim i zadnjim svetlosnim grupama, multimedijalni sistem sa navigacijom, kamera za pomoć pri kretanju unazad, grejači sedišta...
Za novi Ignis važi standardna trogodišnja garancija, dok je garancija za zaštitu metalnih delova od korozije 12 godina.
http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... id=1255799
Najjeftiniji Ignis na našem tržištu moći će da se nabavi za 8.750 evra, dok najskuplja varijanta košta 13.250 evra.
Novi Suzuki Ignis imao je srpsku premijeru na ovogodišnjem sajmu automobila u Beogradu.
Sa dužinom od 3.700 mm, širinom od 1.660 i visinom od 1.595 mm, novi model pripada segmentu malih, gradskih SUV vozila. Karoserija je postavljena na novu, laku Suzukijevu mehaničku platformu s međuosovinskim razmakom od 2.435 mm.
Male spoljašnje dimenzije omogućavaju da prečnik okretanja bude samo 9,4 m, dok visoko odstojanje od tla (180 mm) nagoveštava da će se novi Ignis lako „izboriti“ sa visokim ivičnjacima, ali i sa izazovima prave terenske vožnje.
Ovaj mikro SUV dobija snagu od četvrocilindarskog DualJet benzinskog motora sa četvoroventilskom tehnologijom, radne zapremine 1.242 cm3, sa 90 ks/66 kW i maksimalnim obrtnim momentom od 120 Nm pri 4.000 obrtaja u minutu.
U verziji sa pogonom na prednje točkove, paketom opreme Comfort GL i nemetalik bojom, košta 8.750 evra. u dinarskoj protivvrednosti. Doplata za metalik boju iznosi 300 evra.
Za verziju 1.2 Premium GL+ 2WD sa metalik bojom, potrebno je 9.850 evra, a u So Color varijanti automobil košta 10.200 evra.
Ukoliko kupac želi vozilo sa pogonom na obe osovine (4WD), ovaj automobil sa Premium GL+ paketom i metalik bojom košta 11.400, a za So Color varijantu potrebno je još 350 evra.
Cena za verziju 1.2 4WD Elegance GLX sa šestostepenim manuelnim menjačem i metalik bojom iznosi 12.900 evra, odnosno 13.250 evra u So Color opciji.
Inače, cena novog Suzukija Ignis opterećenja je carinom od 12,5 odsto u Srbiji, pošto ovaj automobil ne stiže na naše tržište iz Evropske unije.
Za buduće kupce od značaja će biti informacija da je opcija 4WD (AllGrip) zapravo automatski pogon koji se aktivira pri proklizavanju prednjih točkova. Zbog minimalne razlike u masi između pogona na prednje i na sva 4 točka, ovaj sistem praktično ne utiče na potrošnju, ali je najbitnije da mu je osnovna funkcija bezbednost - s obzirom na to da vozilo čini stabilnijim i upravljivijim.
Suzuki Ignis je opremljen brojnim savremenim sistemima asistencije. Na spisku opreme koja je ugrađena u skuplje verzije su, između ostalog, dualni sistem radarskih kamera (asistencija pri kočenju), upozorenje pri naglom napuštanju saobraćajne trake (ako se ne uključe indikatori pravca). Osim toga, tu su i LED svetla u prednjim i zadnjim svetlosnim grupama, multimedijalni sistem sa navigacijom, kamera za pomoć pri kretanju unazad, grejači sedišta...
Za novi Ignis važi standardna trogodišnja garancija, dok je garancija za zaštitu metalnih delova od korozije 12 godina.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki Ignis 2015
Zanimljiva cena, još da se vidi automobil...
- grujicd
- Postovi: 8375
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki Ignis 2015
Bio je na sajmu. Dosta gadnjikav uživo, a ja sam pri tom dosta tolerantan na japanski dizajn.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki Ignis 2015
I 3 ncap zvezdice. No, kako polako rastu cene novih vozila, očekivao sam nešto preko 9k, za osnovni model, možda i bez klime. Ružan ili ne, cena je konkurentna.
TapaT
TapaT
- RobiNS
- Postovi: 786
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 09:03
- Garaža: Vitara 2019 Premium 1.0, Yamaha X Max 125
- Lokacija: Novi Sad - Rumenka
Re: Suzuki Ignis 2015
Meni je to dosta simpatično za gradsku zujalicu - al zadnja svetla nikako da svarim...
Pa zamišljam kako bih ja (pametnjaković) to rešio a da ne bude baš toliko očajno
Pa zamišljam kako bih ja (pametnjaković) to rešio a da ne bude baš toliko očajno
Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
Re: Suzuki Ignis 2015
Samo još spoji gornji i donji štop. Da nema bele linije lima izmedju. Jeftinija proizvodnja i izgleda kompaktnije.
- RobiNS
- Postovi: 786
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 09:03
- Garaža: Vitara 2019 Premium 1.0, Yamaha X Max 125
- Lokacija: Novi Sad - Rumenka
Re: Suzuki Ignis 2015
Ma ima mi da ga sredimo kako valja
treba oni da naprave konkurs - da kupci predlažu "Facelift" da uštede i na dizajnerima.
treba oni da naprave konkurs - da kupci predlažu "Facelift" da uštede i na dizajnerima.
Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
Re: Suzuki Ignis 2015
Zadnji deo je delić istorije.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...