Recimo za tu bocu,ovako: E1 67R01 0003. Ta boca je deklarisana po JUS standardu,tako da po pitanju atesta,možeš samo da je baciš.dj90 je napisao:a kako izgleda homologacija?
Atest
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30009
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Atest
Jel i dalje reatest na 5 godina samo provera da bi oteli pare ili mora nešto da se menja? Treba da uradim ove godine, a auto će svakako kod Babića uskoro da se očiste dizne i šta već od ovog sranja od plina što nam prodaju. Pa da znam šta me čeka.
Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Atest
Nije reatest vec novi kompletan atest.
Mislim da je obavezno da zamenis sva plinska creva, i pri tome treba da budu homologovana creva po modelima sa spiska agencije.
Moras da izvrsis sve popravke na autu da bude u stanju kao kada je napustio fabriku, znaci pojasevi, gume, kocnice, vesanje, stakla, brisaci, kuka za vucu ako imas, sijalice i farovi itd.
Ukoliko je nesto od toga naknadno prepravljano na autu za to je potrebno priloziti odgovarajuce ateste o tim prepravkama. (tipa umesto dimenzije gume koja je homologovana za tu snagu motora neko stavi sire gume, ili aftermarket felne umesto fabrickih potrebno je da prethodno uradi atest za gume i atest za felne).
Proveri datum vazenja boce, atest ce biti izdat do datuma kada istice 10 godina od dana proizvodnje (ne ugradnje u auto).
Bilo koji deo na autu koji nije homologovan znaci da atest moze biti problematican i pregled sa negativnim ishodom.
Ako imas problema sa diznama, racunaj i na njihovu zamenu jer nema ciscenja plinskih dizni koliko ja znam ni sa jednim modelom.
Doduse ne znam ni otkuda bi nastao problem, plin je kod nas odlicnog kveliteta, cist a dodatno u ispravnoj plinskoj instalaciji bi morao da se nalazi i plinski filter gasne faze u kome se sve eventualno neispareno sakupi.
Ja sam radio prosle godine taj atest na 5 godina i na potpuno inace ispravnom sistemu morao sam da zamenim bocu i ostale delove za oko 200 evra, plus rad.
Mozda se nesto promenilo i olabavilo, ovako je bilo iskustvo prosle godine.
Mislim da je obavezno da zamenis sva plinska creva, i pri tome treba da budu homologovana creva po modelima sa spiska agencije.
Moras da izvrsis sve popravke na autu da bude u stanju kao kada je napustio fabriku, znaci pojasevi, gume, kocnice, vesanje, stakla, brisaci, kuka za vucu ako imas, sijalice i farovi itd.
Ukoliko je nesto od toga naknadno prepravljano na autu za to je potrebno priloziti odgovarajuce ateste o tim prepravkama. (tipa umesto dimenzije gume koja je homologovana za tu snagu motora neko stavi sire gume, ili aftermarket felne umesto fabrickih potrebno je da prethodno uradi atest za gume i atest za felne).
Proveri datum vazenja boce, atest ce biti izdat do datuma kada istice 10 godina od dana proizvodnje (ne ugradnje u auto).
Bilo koji deo na autu koji nije homologovan znaci da atest moze biti problematican i pregled sa negativnim ishodom.
Ako imas problema sa diznama, racunaj i na njihovu zamenu jer nema ciscenja plinskih dizni koliko ja znam ni sa jednim modelom.
Doduse ne znam ni otkuda bi nastao problem, plin je kod nas odlicnog kveliteta, cist a dodatno u ispravnoj plinskoj instalaciji bi morao da se nalazi i plinski filter gasne faze u kome se sve eventualno neispareno sakupi.
Ja sam radio prosle godine taj atest na 5 godina i na potpuno inace ispravnom sistemu morao sam da zamenim bocu i ostale delove za oko 200 evra, plus rad.
Mozda se nesto promenilo i olabavilo, ovako je bilo iskustvo prosle godine.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Atest
Naravno da nije nov atest nego reatest, i nije provera celog auta kao za atest da mora sve fabricki, nego se proverava samo plinski sistem.
Treba da se zameni nesto sitno, zna to sve Babic
Sent from my HTC One using Tapatalk
Treba da se zameni nesto sitno, zna to sve Babic
Sent from my HTC One using Tapatalk
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Atest
Tacno, tacno.
Sad ces ti da nasiroko objasnis kako to nije tako, ali iz prve ruke mogu da kazem da slikaju samo plinski sistem, a nisu problem ni xenoni bez atesta, ni folije bez atesta jer to po pravilniku gledaju samo prilikom atesta. Govorim o proveri sistema 5 godina nakon prvog atesta.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sad ces ti da nasiroko objasnis kako to nije tako, ali iz prve ruke mogu da kazem da slikaju samo plinski sistem, a nisu problem ni xenoni bez atesta, ni folije bez atesta jer to po pravilniku gledaju samo prilikom atesta. Govorim o proveri sistema 5 godina nakon prvog atesta.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Atest
Ja sam radio u februaru,
prvo sam kod servisera plina odradio servis i on je proverio celokupnu instalaciju, dotezali su rezervoar plinski.
Crva i cevi su u skladu sa propisima tako da nisu dirana a filter je fiksiran.
Serviser mi je izdao dokument o izvršenim radovima sa svojim pečatom i potpisom, sa tim sam otišao u Amss.
Tamo su gledali instalaciju napravili gomilu slika, slikali su i gume i dimenzije upisali u zapisnik.
Povećali su masu vozila u odnosu na prethodni atest i saobraćajnu.
Atest važi do isteka 10god. boce.
5500 din je cena.
Na servisu su očišćene dizne i zavisno od tipa i modela neke se mogu cistiti a neke ne.
Kod mene nisu gledali pojaseve, farove, stakla a i onako je sve ostalo fabricko.
Послато са LG-H340n уз помоћ Тапатока
prvo sam kod servisera plina odradio servis i on je proverio celokupnu instalaciju, dotezali su rezervoar plinski.
Crva i cevi su u skladu sa propisima tako da nisu dirana a filter je fiksiran.
Serviser mi je izdao dokument o izvršenim radovima sa svojim pečatom i potpisom, sa tim sam otišao u Amss.
Tamo su gledali instalaciju napravili gomilu slika, slikali su i gume i dimenzije upisali u zapisnik.
Povećali su masu vozila u odnosu na prethodni atest i saobraćajnu.
Atest važi do isteka 10god. boce.
5500 din je cena.
Na servisu su očišćene dizne i zavisno od tipa i modela neke se mogu cistiti a neke ne.
Kod mene nisu gledali pojaseve, farove, stakla a i onako je sve ostalo fabricko.
Послато са LG-H340n уз помоћ Тапатока
Re: Atest
Ja sam na očevom autu radio taj reatest pre 2-3 godine i slikali su samo auto od napred i pozadi, bocu, onaj multiventil ili kako se već zove na boci, isparivač i motorni prostor i to je to. Ništa više. Rađeno je u AMSS. Pre toga je u servisu zamenjena boca, neka creva i isparivač.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Atest
NetačnoGrujic je napisao:Tacno, tacno.
Sad ces ti da nasiroko objasnis kako to nije tako, ali iz prve ruke mogu da kazem da slikaju samo plinski sistem, a nisu problem ni xenoni bez atesta, ni folije bez atesta jer to po pravilniku gledaju samo prilikom atesta. Govorim o proveri sistema 5 godina nakon prvog atesta.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Netačnomasaivan je napisao:Ja sam radio u februaru,
prvo sam kod servisera plina odradio servis i on je proverio celokupnu instalaciju, dotezali su rezervoar plinski.
Crva i cevi su u skladu sa propisima tako da nisu dirana a filter je fiksiran.
Serviser mi je izdao dokument o izvršenim radovima sa svojim pečatom i potpisom, sa tim sam otišao u Amss.
Tamo su gledali instalaciju napravili gomilu slika, slikali su i gume i dimenzije upisali u zapisnik.
Povećali su masu vozila u odnosu na prethodni atest i saobraćajnu.
Atest važi do isteka 10god. boce.
5500 din je cena.
Na servisu su očišćene dizne i zavisno od tipa i modela neke se mogu cistiti a neke ne.
Kod mene nisu gledali pojaseve, farove, stakla a i onako je sve ostalo fabricko.
Послато са LG-H340n уз помоћ Тапатока
Netačno!Ikac je napisao:Ja sam na očevom autu radio taj reatest pre 2-3 godine i slikali su samo auto od napred i pozadi, bocu, onaj multiventil ili kako se već zove na boci, isparivač i motorni prostor i to je to. Ništa više. Rađeno je u AMSS. Pre toga je u servisu zamenjena boca, neka creva i isparivač.
Vas je trojica a ljubitelj jedan, nije fer
Sent from my Le X821 using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Atest
Koja je trenutno cena za atest fabricki ugradjene plinske instalacije kod uvoza polovnjaka ispod 5 godina starosti, i koliko je veliko drkanje?
Isto pitanje mada nije ta tema, kuka za vucu?
Isto pitanje mada nije ta tema, kuka za vucu?
Re: Atest
Napisao sam iz prve ruke nakon 5 godina proceduru u AMSS u Borci koju sam prosao prosle godine. Sve tacno kako sam opisao je pregledani i fotografisano.Grujic je napisao: ↑23 Apr 2017, 10:39ali iz prve ruke mogu da kazem da slikaju samo plinski sistem, a nisu problem ni xenoni bez atesta, ni folije bez atesta jer to po pravilniku gledaju samo prilikom atesta. Govorim o proveri sistema 5 godina nakon prvog atesta.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Slikana plocica na kuki za vucu, slikana sva creva ispod haube, slikan nosac filtera gasa, sve vrlo detaljno. Slikali i boju vozila i upisali da li se slaze sa onom u saobracajnoj.
Slikali i VIN broj sasije.
Pregled trajao oko 40 minuta.
I sve uneto u zapisnik sa sve oznakom modela plinskih creva sa brojem koji se nalazi na njima.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Atest
Ne znam zasto sada odgovaras na stari post, ja rekoh kako sam ja prosao i to je to, takodje iz prve ruke, osim kuke koju si spomenuo sve sto si naveo se tice plina
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока