Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11389
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Post od starac vujadin » 30 Sep 2017, 00:52

Ne znam koliko imaš godina, ali primenjuješ savremena gledišta na veme kada to nije bilo tako i ona ti ne mogu dati pravu sliku. Danas je ta razlika od 7 godina velika, tada to uopšte nije bila tolika razlika. Stvar je u tome što je e32 grunuo sa velikim brojem bitnih tehnoloških novosti, ne sa nekim glupostima i šminkom kao danas i napravio bitan pomak. Uz to izgledao je prepoznatljivo i lepo se vozio...a i lepo je vozio svoje saputnike. To je jedina "sedmica" koju je Mercedes "jurio" da stigne, primenjivao njena tehnička dostignuća da bi bio konkurentan. Tom "sedmicom" BMW je uspeo da zameni u mnogim institucijama i državama Mercedes kao službeno vozilo.
Drugo, danas vlada mantra da je svaki novi model bolji od prethodnog što ne važi ni danas, a tada je važilo još manje. W126 je bio bolji auto od W140. W140 je ocenjen kao neuspeh i odmah su se sa sledećim modelom vratili tamo gde je w126 stao. To što je danas w140 dobio naknadno neki broj poklonika to je opet neka druga tema.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Post od Xepoj87 » 30 Sep 2017, 06:36

Ako pogledamo kakav auto su izbacili medju konkurenciju u trenutku izbacivanja, naravno da E32 ne moze ni da prismrdi W126-ici.
Reci da je 7 godina nista je vise nego smesno.
Drugo, da je to bio tako napredan auto, ne bi se W126 proizvodio i razbijao rekorde prodaje 13 godina, a Bmw samo 8(ali opet, ti tvrdis kako je 7 godina nista, pa ne vidim zasto su onda menjali taj E32 posle samo 8).
Luksuz nije bio na nivou S klase, a to je u toj klasi bilo i ostalo najbitnije.
Opet, govoriti kako je e32 doneo nove tehnoloske pomake, u poredjenju sa w126, a i W140, jednostavno nije realno.
Imalo je tu dosta zanimljivih stvari, kao sto i danas svi oni imaju nesto svoje i unikatno cime izadju na trziste, mada malo manje, jer je teze napraviti pravi tehnoloski napredak danas.
To da je E32 zamenio W126 u mnogim drzavnim institucijama je toliko neodredjeno, da nije uopste vredno pomena.
W126 je poznat po tome da maltene nije postojao visoki drzavni organ koji je nije vozio, ali eto, sada saznajemo da je i E32 bio isto toliko zastupljen? Ili ne?
Imas li neke cifre ili si samo populisticki odvalio nesto takvo? Daj barem brojeve prodaje, da vidimo da li su se barem tu priblizili S klasi.

Reci da je bolja i da je Mercedes "jurio" je smesno. Toliko su bili lazerni, da su maltene ceo njen proizvodni vek, oni prodavali 7 godina stariji W126.
Imalo je tu dosta zanimljivih stvari, kao sto i danas svi oni imaju nesto svoje i unikatno cime izadju na trziste, mada malo manje, jer je teze napraviti pravi tehnoloski napredak danas.
Jos je W126 izasao usred krize goriva, kada su cene abnormalno skocile i kada se nije bas ludovalo za velikim potrosacima i automobilima, pa je uspeh samim time jos veci, a e32 je izasao uveliko posle toga...mada, sta je 7 godina, to je nista u to vreme...or not. :think:

Da se razumemo, e32 je verovatno auto kojim su se oni primakli S klasi, a tu su i ostali do sada.
Dodatno, nazvati W140 propalim modelom, S klasu koja se prodala za 7 godina u skoro 450k primeraka, koja je donela brdo inovacija i od koje je S klasa prvi put dobila nadimak "slon"...ne znam ni kako bih to okarakterisao, osim mozda konstantnom potrebom da se ono na vrhu omalovazava, a underdog izdize, u cilju isticanja neke svoje individualnosti i posebne mudrosti.
3 generacije Bmw 7ice se zajedno nisu prodale kao W140
Da ne spominjemo W126, koji je van svake konkurencije, toliko se svih Bmw 7ica ikada nije proizvelo, ako se dobro secam, oko 1.5 milion primeraka, bez kupea, vec samo limuzine, a mislim sve ukupno oko 2 miliona.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Post od Velja » 30 Sep 2017, 08:02

W140 je S klasa u punom smislu tog naziva, daleko veći odmak od E nego kod bilo koje druge generacije :kafa:

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11389
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Post od starac vujadin » 30 Sep 2017, 09:03

Drugo, da je to bio tako napredan auto, ne bi se W126 proizvodio i razbijao rekorde prodaje 13 godina, a Bmw samo 8(ali opet, ti tvrdis kako je 7 godina nista, pa ne vidim zasto su onda menjali taj E32 posle samo 8).
Pa, ti je upravo on o čemu sam i ja pisao. 13 godina se proizvodio w126 i bio aktuelan i odličan auto i zato je imao tako dugačak produkcioni vek.
Opet, govoriti kako je e32 doneo nove tehnoloske pomake, u poredjenju sa w126, a i W140, jednostavno nije realno.
Ja o tome nisam govorio nego o tehnološkim pomacima u odnosu na vme u koje je nastao. Ali, kada već poredimo s Mercedesom - doneo je tehnološke pomake u odnosu na w126, a u odnosu na w140 nije mogao jer je w140 izašao posle e32.
To da je E32 zamenio W126 u mnogim drzavnim institucijama je toliko neodredjeno, da nije uopste vredno pomena.
W126 je poznat po tome da maltene nije postojao visoki drzavni organ koji je nije vozio, ali eto, sada saznajemo da je i E32 bio isto toliko zastupljen? Ili ne?
Ne, nisam to rekao, to je neka tvoja interpretacija. Sa e32 BMW je uspeo da napravi pomak i da bude mnogo više zastupljen u tom segmentu (da ne zaboravim i diplomatski kor), ali nije bio isto zastupljen kao Mercedes. Recimo, često se u pravilima ambasada za kupovinu automobila stajalo da je Mercedes jedini izbor ya ambasadora, da bi sa pojavom e32 ostavljen izbor da to može biti i BMW. I ot je veliki pomak. Od toga je koristi imao i e38.
mas li neke cifre ili si samo populisticki odvalio nesto takvo? Daj barem brojeve prodaje, da vidimo da li su se barem tu priblizili S klasi.

Reci da je bolja i da je Mercedes "jurio" je smesno. Toliko su bili lazerni, da su maltene ceo njen proizvodni vek, oni prodavali 7 godina stariji W126.
Givorim o konstrukciji, tehnološkom nivou i kvlaitetu vozila. Prodaja je populistički argument. Ja ga ne podcenjume, nimalo, ali ako nastupaš sa tog stanovišta kao dominantnog onda vređaš w126. Mercedes danas da izbaci w126 sa nekoliko savrmenih neophodnih rešenja koja moaraju da bi se pratila regulativa i zahtevi prodavao bi samo tako jer je Mercedes referenca u toj klasi.
Dodatno, nazvati W140 propalim modelom, S klasu koja se prodala za 7 godina u skoro 450k primeraka, koja je donela brdo inovacija i od koje je S klasa prvi put dobila nadimak "slon"...ne znam ni kako bih to okarakterisao, osim mozda konstantnom potrebom da se ono na vrhu omalovazava, a underdog izdize, u cilju isticanja neke svoje individualnosti i posebne mudrosti.
Lepo je što , kao i mnogo puta do sada, prepisjuješ od mene i koristiš moje reči i citate. Jedino je glupo kada ih koristiš u diskusiji sa mnom. Ja sam taj koji uvek spominje da treba ceniti prave vrednosti i da ne treba na silu izmišljati novu istoriju.
To što je dobio nadimak "slon" nije u to vreme bila pohvala, nego pežorativ.
Mercedes se tada osetio ugroženim i prvi put promenio koncept i kojiej bio tako dobar da se odmah vratio sa sledećim modelom tamo gde je bio w126.
3 generacije Bmw 7ice se zajedno nisu prodale kao W140
Da ne spominjemo W126, koji je van svake konkurencije, toliko se svih Bmw 7ica ikada nije proizvelo, ako se dobro secam, oko 1.5 milion primeraka, bez kupea, vec samo limuzine, a mislim sve ukupno oko 2 miliona.
Dobro, dobro, znam da su se prodavali. O tome nije ni bilo reči. Mercedes će tu uvek najviše prodavati, sve i da izbace dve loše S klase jednu za drugom. Za BMW je bilo bitno da tada uđe tamo gde nije bio i da poveća prodaju i u svemu tome je fenomenalno uspeo. Posle su oni zasrali sa e65 koji je bio njihov "slon", ali dobro...

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Post od Velja » 30 Sep 2017, 09:15

Meni su samo W108 i W140 prave S klase, sve ostalo je podilaženje političarima, gastarbajterima i Arapima...

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Post od Xepoj87 » 30 Sep 2017, 10:24

starac vujadin je napisao:
30 Sep 2017, 09:03
1.
Drugo, da je to bio tako napredan auto, ne bi se W126 proizvodio i razbijao rekorde prodaje 13 godina, a Bmw samo 8(ali opet, ti tvrdis kako je 7 godina nista, pa ne vidim zasto su onda menjali taj E32 posle samo 8).
Pa, ti je upravo on o čemu sam i ja pisao. 13 godina se proizvodio w126 i bio aktuelan i odličan auto i zato je imao tako dugačak produkcioni vek.

2.
Opet, govoriti kako je e32 doneo nove tehnoloske pomake, u poredjenju sa w126, a i W140, jednostavno nije realno.
Ja o tome nisam govorio nego o tehnološkim pomacima u odnosu na vme u koje je nastao. Ali, kada već poredimo s Mercedesom - doneo je tehnološke pomake u odnosu na w126, a u odnosu na w140 nije mogao jer je w140 izašao posle e32.

3.
To da je E32 zamenio W126 u mnogim drzavnim institucijama je toliko neodredjeno, da nije uopste vredno pomena.
W126 je poznat po tome da maltene nije postojao visoki drzavni organ koji je nije vozio, ali eto, sada saznajemo da je i E32 bio isto toliko zastupljen? Ili ne?
Ne, nisam to rekao, to je neka tvoja interpretacija. Sa e32 BMW je uspeo da napravi pomak i da bude mnogo više zastupljen u tom segmentu (da ne zaboravim i diplomatski kor), ali nije bio isto zastupljen kao Mercedes. Recimo, često se u pravilima ambasada za kupovinu automobila stajalo da je Mercedes jedini izbor ya ambasadora, da bi sa pojavom e32 ostavljen izbor da to može biti i BMW. I ot je veliki pomak. Od toga je koristi imao i e38.

4.
mas li neke cifre ili si samo populisticki odvalio nesto takvo? Daj barem brojeve prodaje, da vidimo da li su se barem tu priblizili S klasi.

Reci da je bolja i da je Mercedes "jurio" je smesno. Toliko su bili lazerni, da su maltene ceo njen proizvodni vek, oni prodavali 7 godina stariji W126.
Givorim o konstrukciji, tehnološkom nivou i kvlaitetu vozila. Prodaja je populistički argument. Ja ga ne podcenjume, nimalo, ali ako nastupaš sa tog stanovišta kao dominantnog onda vređaš w126. Mercedes danas da izbaci w126 sa nekoliko savrmenih neophodnih rešenja koja moaraju da bi se pratila regulativa i zahtevi prodavao bi samo tako jer je Mercedes referenca u toj klasi.

5.
Dodatno, nazvati W140 propalim modelom, S klasu koja se prodala za 7 godina u skoro 450k primeraka, koja je donela brdo inovacija i od koje je S klasa prvi put dobila nadimak "slon"...ne znam ni kako bih to okarakterisao, osim mozda konstantnom potrebom da se ono na vrhu omalovazava, a underdog izdize, u cilju isticanja neke svoje individualnosti i posebne mudrosti.
Lepo je što , kao i mnogo puta do sada, prepisjuješ od mene i koristiš moje reči i citate. Jedino je glupo kada ih koristiš u diskusiji sa mnom. Ja sam taj koji uvek spominje da treba ceniti prave vrednosti i da ne treba na silu izmišljati novu istoriju.
To što je dobio nadimak "slon" nije u to vreme bila pohvala, nego pežorativ.
Mercedes se tada osetio ugroženim i prvi put promenio koncept i kojiej bio tako dobar da se odmah vratio sa sledećim modelom tamo gde je bio w126.

6.
3 generacije Bmw 7ice se zajedno nisu prodale kao W140
Da ne spominjemo W126, koji je van svake konkurencije, toliko se svih Bmw 7ica ikada nije proizvelo, ako se dobro secam, oko 1.5 milion primeraka, bez kupea, vec samo limuzine, a mislim sve ukupno oko 2 miliona.
Dobro, dobro, znam da su se prodavali. O tome nije ni bilo reči. Mercedes će tu uvek najviše prodavati, sve i da izbace dve loše S klase jednu za drugom. Za BMW je bilo bitno da tada uđe tamo gde nije bio i da poveća prodaju i u svemu tome je fenomenalno uspeo. Posle su oni zasrali sa e65 koji je bio njihov "slon", ali dobro...
1. Jok, napisao si sledece:
starac vujadin je napisao:
30 Sep 2017, 00:52
Ne znam koliko imaš godina, ali primenjuješ savremena gledišta na veme kada to nije bilo tako i ona ti ne mogu dati pravu sliku. Danas je ta razlika od 7 godina velika, tada to uopšte nije bila tolika razlika. Stvar je u tome što je e32 grunuo sa velikim brojem bitnih tehnoloških novosti, ne sa nekim glupostima i šminkom kao danas i napravio bitan pomak. Uz to izgledao je prepoznatljivo i lepo se vozio...a i lepo je vozio svoje saputnike. To je jedina "sedmica" koju je Mercedes "jurio" da stigne, primenjivao njena tehnička dostignuća da bi bio konkurentan.

2. Zasto nije mogao, kada je W140 izasao samo 5 godina posle E32, a malopre ti 7 godina nije velika razlika?


3. Naravno da si to rekao:
starac vujadin je napisao:
30 Sep 2017, 00:52
Tom "sedmicom" BMW je uspeo da zameni u mnogim institucijama i državama Mercedes kao službeno vozilo.
Drugo, danas vlada mantra da je svaki novi model bolji od prethodnog što ne važi ni danas, a tada je važilo još manje. W126 je bio bolji auto od W140. W140 je ocenjen kao neuspeh i odmah su se sa sledećim modelom vratili tamo gde je w126 stao. To što je danas w140 dobio naknadno neki broj poklonika to je opet neka druga tema.
Opet, to kada kazes tako neodredjeno, sto uvek i radis, ne bi li svako to doziveo vece nego sto zaista jeste, a u isto vreme se ogradio da ti nisi rekao nista specificno, sto nikada i ne kazes da se ne bi obrukao slucajno, zvuci kako ko dozivi, a i ti si svestan da ce vecina da dozivi kao da je Bmw tu poceo da gazi Mercedes u tom segmentu, sto nema veze sa realnoscu, jer je kolika realnost, 1-3%?
Zato "mnogim" institucijama nije dobar izraz, vec se moze reci da su ponegde poceli da razmisljaju i o Bmwu ;)
Ali naravno, svega toga si ti svestan, zato tako neodredjeno uvek sve i govoris.


4. Znam da govoris o tome, i ako si sada prvi put konkretno rekao na sta mislis, ali ti ja takodje na to odgovaram da to prosto nije istina.
To koliko je bio napradniji u par stvari, toliko je i W126 bio napredniji u drugim stvarima, pa ne mozes izabrati 3 stvari koje ti se svidjaju i smatrati ih kao jedine relevantne.


5. Ovakvu nebulozu mislim da u zivotu nisam cuo.
Nisam prepisivao u skoli, a da prepisujem od nekoga na forumu.
Mislim da sam ovde dovoljno puta potvrdio da o svemu imam iskljucivo svoje misljenje.
Opet, znam ja da ti sebe smatras dovoljno vaznim i pametnijim od ostalih, da bi neko prepisivao od tebe, ali odmah da ti kazem da se grdno varas.
Naravno, ja pretpostavljam da si i to totalno slucajno neodredjeno rekao, da bi vecina prosto po inerciji pretpostavila da je istina, i ako veze sa zivotom nema, kao i dosta tvojih postova, koji su zavijeni u maglu neodredjenosti, pa cesto nekako mogu da se protumace kao ispravni i neispravni u isto vreme.
Rekao bih da se u RL bavis nekim prodavanjem necega, da radis sa ljudima i da ti dosta zavisi od manipulacije i skretanja paznje sa cinjenica, jer si solidno uvezban u tome da manipulises prosecno zainteresovanim covekom.
Jebeno je kada neko zaista obrati paznju na tvoje reci i skonta da si sve rekao, a u isto vreme nisi rekao nista.
To je za mene najiritantniji nacin komunikacije, pa zato i obratim paznju svaki put.

Opet, "slon" nije imalo ni negativnu, ni pozitivnu konotaciju tada, ali je opet bio dovoljno vazan model, da bi dobio svoj unikatni nadimak, sto je ekstremno retko u autoindustriji na svetskom nivou.
Oznacavalo je samo njegovu veliku masu i dimenzije, sto u toj klasi prosto ne moze biti protumaceno kao lose, jer je bio na vrhu sto se tice udobnosti, tehnologije, tisine i sveopsteg komfora.


6. Eto, opet isto, what a shocker.
Nikada nisu izbacili 2 losa modela S klase za redom, cak, nikada nisu izbacili losu S klasu, to jest, koja nije bila lider u segmentu.
Naravno, kazem opet isto, jer si opet to tako napisao, da se moze shvatiti i kao da su izbacili 2 lose S klase i da su i pored toga najprodavaniji, ali ti to zapravo nisi rekao, nego si rekao "kada bi".
Bmw 7 E65 nista nije zasrao, niti je bio "slon", jer je tezak koliko i najnovija 7ica, a dosta laksi od prosle F01 7ice, naslednika E65-ice, dok ujedno mislim da im je E65 i najprodavanija 7ica posle E38, te ova nova moze samo da sanja takav uspeh, F01 je poznato da se nije prodao ni upola toliko.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Vladapetr
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Post od Vladapetr » 30 Sep 2017, 10:48

... Ekipa Meksika je postavila svoju klasičnu formaciju, sa 11 defanzivnih igrača :D
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11389
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Post od starac vujadin » 30 Sep 2017, 11:56

Visoki presing po celom terenu...čak otišao van terena, uzeo loptu sa sobom i igra svoju igru :)

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Post od passenger » 30 Sep 2017, 15:41

Neupućenom, kao što sam ja, je dovoljno otići na Wiki i videti sve inovacije i nagrade za W140.

I da ne zaboravimo gde je počeo ESP sistem.

W126 se prodao u 900 000 komada? :losevidim:
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Post od HKS » 30 Sep 2017, 20:08

Po cemu je W140 bio neuspijeh? Po cemu je W126 bolji od W140?


Послато са m2 уз помоћ Тапатока


ljubitelj
Postovi: 10545
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Post od ljubitelj » 30 Sep 2017, 20:47

E32 je bio prvi BMW koji nije bio kritican za voznju zimi/ po snegu, Do tada BMW i zima nikako u istu recenicu.
E32 je bio BMW koji nije ekspresno rdjao kao prethodni modeli.
E32 je serija sa EFI digitalnim ubrizgavanjem i paljenjem, sa mapama.
E32 je sa letvom volana i servotronic sistemom.

W126 je sa zavidnom karoserijom otpornom na koroziju i po tome je mozda i najbolji MB ikada.
W126 nije imao EFI ubrizgavanje, samo klasika. Nema mapa, daleko vec tada zaostalo resenje cak i u odnosu na nize klase gde je EFI vec naveliko koriscen.
W126 nema zupcastu letvu volana, klasican sistem koji je neprecizan i tezak za kontrolu vozila i pored serva. Zimi Mercedes u garazu,za sneg nesto drugo je kudikamo bolji odabir.

W140 je prvi MB sa modernim resenjima koja su vec bila siroko primenjena u auto industriji, po raznim izvorima 140 je trebao da se pojavi u vreme pojave W124 ali nisu uspeli da osvoje tada za njih suvise kompleksnu proizvodnju nove tehnologije pa je tek razvoj potrajao celih 10 godina i tek 1991, krece u zivot.

U to vreme W126 je bio uz Tojotin Crown model odabir diplmatske sluzbe, BMW se nije vidjao za tu namenu.
W126 sam imao priliku da koristim u 80tim na kratko, oba su wow modeli ali se znalo, W126 su uzimale drzave za potrebe protokola dok je BMW 7ica bila vise odabir firmi i popularna kod trgovackih putnika/ direktora narocito u Nemackoj.

Imam stampani test specijal koji su Svajcarci napravili sa tada novom 7icom iz 1986, sa prikazom tehnickih novotarija,
Koliko god BMW na papriu bio super jos je bio pod uticajem prethodnih modela sa sumnjivom pozudanoscu i kvalitetom izrade (do tada BMW nije bio na glavu po tim osobinama).
Kao savremenik oba modela secam se da je sa uvodjenjem E32 i pojavom V12 kod BMWa zapocela nemacka trka kojoj se uzbrzo pridruzio i Audi 200 odnosno Audi V8 sa kraja 80tih. Do tada Mercedes je bio usamljen nemacki predstavnik.
Iz meni poznatog je BMW bio tehnoloski napredniji ali je W126 bio i ostao sinomim za lux Mercedes. Za mene najbolji Mercedes.
W140 sa V8 motorom smo imali u firmi, povremeno sam na kratko vozio i slozio bih se misljenjima da je prethodni W126 bolji odabir.

Nedavno sam detaljnije razgledao jedan W126 560 koji je bio u servisu tokom popravke. Inace je MUPov, Primerak sa bogatom opremom, ima i posebno hidro vesanje sa regulacijom na obe osovine.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Auto Motor und Sport: BMW 740i vs Mercedes S 450 (W222 fl)

Post od Geza » 30 Sep 2017, 20:53

Mislio sam pričate o modelima i opcijama u Evropi i zato pitanje. Toyota Crown u Evropi?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Odgovori